SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkig
zou het bij mij dan andersom werken
inruilwaarde niet, maar je beperkt wel je kring van geinteresseerden denk ik. Je moet ervan houden en dat doet niet iedereen. Ik kwam deze toevallig tegen en wilde hem graag hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
@NaRRaTor: Mooie bikes ook. Heb eraan zitten denken om stickers op de mijne te laten zetten, maar weet nog niet of ik dat ga doen. Kan inruilwaarde verlagen, of valt dat mee?
Zo saai?quote:
Ik ga zo maar eens eten koken. En geen voetbal kijkenquote:
Slimmm!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, etenEn na het eten boodschappen doen want vrijwel iedereen kijkt voetbal.
Lijkt me zo verschrikkelijk balen als je uitgerekend nú (als kassa bijv) moet werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk uitgestorven AH XL
Hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:02 schreef henrivo het volgende:
[..]
Lijkt me zo verschrikkelijk balen als je uitgerekend nú (als kassa bijv) moet werken
Wat ben jíj gemeenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten lerenEn zelfscan
Ik heb van juni 2003 t/m juni 2007 ook aardig wat feestdagen, mooie zomerdagen, koude winterdagen etc buiten moeten werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:04 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wat ben jíj gemeenIk moest tijdens et EK in 2008 gewoon werken, toen speelden ze in de middag
Ja ik ook hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb van juni 2003 t/m juni 2007 ook aardig wat feestdagen, mooie zomerdagen, koude winterdagen etc buiten moeten werkenHet is maar voetbal.
Niet, dat zijn de olympische spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:17 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor!Maar dit is toch wel HET sportevenement van het jaar / 2 / 4 jaren
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet, dat zijn de olympische spelen
Ik snap er genoeg van om te snappen dat het stom is. Als er nou nog leuke mannen op het veld stonden was er nog een reden om naar te kijkenquote:
Ik ga de tweede helft al niet meer kijken denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik snap er genoeg van om te snappen dat het stom is. Als er nou nog leuke mannen op het veld stonden was er nog een reden om naar te kijken
Alleen eerste helft maar gekeken, 2e helft niet eens zin in.quote:
Volgende keer helemaal oranje dan maar?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
m'n oranje string bracht geen geluk
De mijne ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
m'n oranje string bracht geen geluk
hehehehehequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer helemaal oranje dan maar?
De Oranje-Verliest-Meet in het leven roepen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Zo en wat gaan we doen? Verdriet verdrinken?
Nu welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wist niet dat jij een oranje string had
Welk verdrietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen is het verdriet aan het wegdrinken.
Wil je er over praten?quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens last van.
Echte mannen kunnen roze dragenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou liever een oranje dan een roze denk ik dan maar
Kom maar langs met je kratjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou liever een oranje dan een roze denk ik dan maar
Gezelligquote:
Ik gok van niet.quote:
Het is een leuk idee voor een meetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet of ik wel wil gaan hoor
Jij wint de poolquote:
En dat is iets uit haar kratje?quote:
Het lege kratje zelf?quote:
Altijd handigquote:
Artic de inhoudquote:
Ligt eraan wat het isquote:
Tarzanquote:
Ik dacht meer aan massageolie ofzoquote:
Nog 2 wedstrijden te gaan, kijken wat ze waard zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef henrivo het volgende:
Ben ik weer! Was even de frustratie er uit hardlopen
En dat is?quote:
huis vol tegenstanders?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit ff de tegenstanders voor volgende week te bekijken..
Dan heb ik zondag het huis vol zitten nl..
Portugezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
Ik zit ff de tegenstanders voor volgende week te bekijken..
Dan heb ik zondag het huis vol zitten nl..
Nu komen we ergensquote:
Toevallig: ik ookquote:
Alleen?quote:
Gezelligquote:
EN, wat zit je te kijken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, suffe zaterdagavond... Bankhangen met een dekentje.
Have funquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ga het zo bij de Turk onveilig maken
Een of ander engels spoedeisende hulp-programma op TLC. Hilarisch, al die dronken brittenquote:
Die Britten zijn niet goed wijs inderdaad.. En het mooiste is nog, niet alleen de mannen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een of ander engels spoedeisende hulp-programma op TLC. Hilarisch, al die dronken brittenLigt er nu een drama te maken dat hij niet kan slapen op zn rug en met het licht aan. Maar hij snapt niet helemaal dat hij gevallen is en zn nek heeft gebroken...
Ik was in 2010 in Ierland en daar waren ook wat britse dames in het hostel. Die kwamen 's nachts stomdronken terug, hadden er nog wat meer meegenomen en een uurtje later kwam het beheer van het hostel even iedereen uit bed trommelen. Mochten we ons allemaal even identificeren want er waren meer mensen op de kamer dan die er betaald haddenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die Britten zijn niet goed wijs inderdaad.. En het mooiste is nog, niet alleen de mannen.
We hebben ze wel megemaakt bij voetbaltoernooien van het werk, maar daar waren ook een aantal dames aardig lam
Ik vind dat soort programma's heerlijk om naar te kijken. Wat is TLC? Is dat een zender?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een of ander engels spoedeisende hulp-programma op TLC. Hilarisch, al die dronken brittenLigt er nu een drama te maken dat hij niet kan slapen op zn rug en met het licht aan. Maar hij snapt niet helemaal dat hij gevallen is en zn nek heeft gebroken...
Leuke vakantie dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was in 2010 in Ierland en daar waren ook wat britse dames in het hostel. Die kwamen 's nachts stomdronken terug, hadden er nog wat meer meegenomen en een uurtje later kwam het beheer van het hostel even iedereen uit bed trommelen. Mochten we ons allemaal even identificeren want er waren meer mensen op de kamer dan die er betaald hadden![]()
Ik + reisgenootje moesten de dag erna weer vroeg op pad dus we hebben ze een onvergetelijke kater bezorgd als bedankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |