Nou inderdaad! Als je een beetje bakker bent, zie je de trend en de vraag toch. Zou je denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat je bij de meesten te laat zal zijn.
Ik ben destijds hier in onze regio behoorlijk op zoek geweest. Ze vroegen allemaal een week of twee van tevoren uiterlijk de bestelling te plaatsen en de meesten hebben geen tijd voor een spoedje tussendoor.
Hier in NL zijn bakkers nogal traditioneel met een rechthoekige slagroomtaart met foto erop.
En dan zijn ze verbaasd dat de thuisbusiness van marsepein/fondant taarten zo goed loopt.
Ik heb een enorm toffe collega die de prachtigste taarten maakte, een beetje zoals ze hier staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Aventura het volgende:
Nou inderdaad! Als je een beetje bakker bent, zie je de trend en de vraag toch. Zou je denken.
Helaas zit je ver bij me vandaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:10 schreef Aventura het volgende:
Dank voor de tips! Ik ga even kijken. Wel balen dat ik zo laat ben, had geen idee van de termijn. Ben net terug van vakantie dus ging ook niet eerder...Ik ga even speuren!
Wauwquote:Op zondag 29 juli 2012 03:25 schreef SV-tje het volgende:
Deze taart alweer 2 weken geleden gemaakt voor een collega, maar omdat het nog even geheim moest blijven dat z'n vriendin zwanger is, plaats ik de foto's nu pas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad echt gelijk een fan van deze uitstekers, ik wil de rest ook hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Calastra, leuk is die petunia uitsteker hé! Ik ben er ook helemaal fan van!
Dat is inderdaad de mold van FI. Ik heb inmiddels een paar boetseerworkshops gedaan, met niet onaardig resultaat, maar zo levensecht boetseren zie ik niet zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef calastra het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad echt gelijk een fan van deze uitstekers, ik wil de rest ook hebben.
En SV-tje, ontzettend mooie taart weer, ik vind de onderkant ook heel mooi gedaan.
Wat een werk hè al die pareltjes netjes erop krijgen.
Ik vind je kleurencombinatie ook echt heel mooi.
Heb je de baby's gemaakt met mold van First impressions? Of zelf geboetseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |