damn die gast is 2 in zijn singlequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef luckass het volgende:
Drie sets nodig tegen knakkertje Roel Oostdam!
nou jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar die andere jongen was erg fit natuurlijk.
ook al niet de meest stabiele spelerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef luckass het volgende:
Nu tegen de huidige #608, een Braziliaan met als favoriete ondergrond Hard en Clay.
Won in de eerste ronde van Antal en eind mei een future in zijn thuisland.
Bij winst mogelijk tegen Huta Galung. Dat lijkt me wel een serieuze test om te kijken hoe die er nu voor staat.
Nee, maar als ie bijvoorbeeld 1-6 2-6 van Huta in z'n huidige vorm verliest kan die beter ander werk gaan zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
ook al niet de meest stabiele speler
Die epische tweener in die wedstrijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:37 schreef Norrage het volgende:
Thiemo verloor destijds ook een set tegenPauku
Typ ik eerst dit hele verhaal, wint ie in 2 setjes en geeft Huta Galung geblesseerd opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef luckass het volgende:
Nu tegen de huidige #608, een Braziliaan met als favoriete ondergrond Hard en Clay.
Won in de eerste ronde van Antal en eind mei een future in zijn thuisland.
Bij winst mogelijk tegen Huta Galung. Dat lijkt me wel een serieuze test om te kijken hoe die er nu voor staat.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef BobW het volgende:
Huta Galung stond nog 5-0 voor in de eerste set
idd zeg, geen gezichtquote:
Nee, als je ziet wat voor punten er ook werden gespeeld, dan zijn die lui bij RTV Drenthe echt debiel. Ze hadden het een stuk beter kunnen promoten.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef Norrage het volgende:
Thiemo, jeetje, die paar rallies zagen er echt niet uit![]()
Geweldig jongenquote:Thiemo de Bakker@Thiemodebakker
Had a great week in zuidwolde won the tournament! This week alkmaar started today with a win! Playing thursday again!
Maakt niet uit welk niveau ie speelt, tiebreaks verliezen doet ie sowieso welquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef BobW het volgende:
7 wedstrijden nu op rij gewonnen
Even tiebreakje verliezen voor het publiek van Ryderstedt om daarna 6-1 6-2 te winnen. Hij moet nu tegen Folie, een Belg. En als hij dat wint waarschijnlijk tegen nummer 1 geplaatst Boy Westerhof.
ik gisteren nog 6-1 6-7 (5) 6-0quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Morthill het volgende:
Zomg, dat lijken mijn jeugpartijtjes wel 6-7 (9) 6-1 6-0 ooit gespeeld
Ja, hoe lang zou het geweest zijn dat zoiets gebeurde in een toernooi waar Thiemo niet eens geplaatst was..quote:
Kan je niet het Wimbledon topic maken: Wimbledon - Murray, sucken at SW19?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef luckass het volgende:
Mijn TT (met je oh zo mooie alliteratie), wat doe je.
"Gevloek op het gras"quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan je niet het Wimbledon topic maken: Wimbledon - Murray, sucken at SW19?
Netjes. Hij gaat weer richting top 300, na Breda & Middelburg weer challengers volgens z'n twitter.quote:
Hij staat daar als een piraat op de baanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef luckass het volgende:
4-6 6-3 7-5 De Bakker, vs een Chileen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, maar mogen we niet lachen om een voormalig top 50-speler die nu in de nobodyregionen aan het spelen is?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:05 schreef FedExpress het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt, maar respect voor deze man dat hij het op kan brengen weer helemaal onderaan te beginnen in een poging terug aan de top te komen!
natuurlijk wel, doe ik zelf ook. Was ook geen verwijt naar iemand, gewoon een algemene opmerking. "je" was niet specifiek op iemand gericht of ietsquote:Op zondag 1 juli 2012 10:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mogen we niet lachen om een voormalig top 50-speler die nu in de nobodyregionen aan het spelen is?
Ik verdedig 'ons' ookquote:Op zondag 1 juli 2012 11:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
natuurlijk wel, doe ik zelf ook. Was ook geen verwijt naar iemand, gewoon een algemene opmerking. "je" was niet specifiek op iemand gericht of iets
Vind ik nog een voorbarige conclusie. Het probleem bij de koekebakker is in het verleden met name geweest om een lange periode constant goed te presteren. Af en toe een maandje goed en daarna weer lekker sigaretjes paffen in de snackbar.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:21 schreef Outlined het volgende:
het is mooi dat hij zijn allerlaatste kans vol pakt
Melzer is dan ook best goede speler!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef luckass het volgende:
En aan het verliezen van Gerard Melzer (volgens de laatste tweets)
Middelburg of de bakker?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef luckass het volgende:
Game, Set & Match @Thiemodebakker def. Melzer in à heroic game 4-6 6-4 7-5 #ITFProCircuit #Middelburgquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef luckass het volgende:
Voelt een beetje als "Federer def. Nadal in an heroic game 4-6 7-5 2-6 6-3 9-7" en er dan achter komen dat hem om Toni gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Game, Set & Match @Thiemodebakker def. Melzer in à heroic game 4-6 6-4 7-5 #ITFProCircuit #Middelburg![]()
Kan je beter de vergelijking maken met Marko Djokovicquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Voelt een beetje als "Federer def. Nadal in an heroic game 4-6 7-5 2-6 6-3 9-7" en er dan achter komen dat hem om Toni gaat.
Oh ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan je beter de vergelijking maken met Marko Djokovic
Ja, dat worden straight sets vernederingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef luckass het volgende:
Razend knap, maar ik vrees een beetje voor wat er gaat gebeuren op de challengers, om het nog maar niet te hebben over ATP toernooien.
Challengersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef TheArt het volgende:
Balazs levert zijn service in met 2 dubbele fouten en 2 dropshots die niet eens het net halen
Juist ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Crocmaz het volgende:
En in de derde set is het al *4-1 (dat is dus) voor de Bakker
Ik heb toch alweer een paar koningsdropshots gezien vandaag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef Crocmaz het volgende:
Wat ik me wel afvraag: Heeft de Bakker tegenwind van 100km per uur, of kan hij nu helemaal geen dropshots meer spelen. Die ballen doen er een uur over om te landen.
Ja dat is het probleem, een paar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb toch alweer een paar koningsdropshots gezien vandaag.
GSM: 4-6 6-2 6-3
Een beetje hetzelfde type als De Bakkerquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef luckass het volgende:
Schoorel fysiek matig, wel een talent.
Misschien nog even kijken vrijdag.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal een sukkel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef Norrage het volgende:
Matwe is een koning! En die is echt in topvorm geloof ik. Versloeg vorige week ook al Thiemo geloof ik en won die future ook (die vrij sterk bezet was).
Hij staat in ons jaarboek (wij hebben hem geinterviewed) dus ik vind hem een baasquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nogal een sukkel.
Ik heb hem tenminste mee gemaakt op het challenger van Tean en toen vond ik hem echt een sukkel.
Maar ik kan het mis hebben.
Ik heb het ook niet over gedrag op de baan, maar ook gewoon naast de baan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij staat in ons jaarboek (wij hebben hem geinterviewed) dus ik vind hem een baasEn hij is best een relaxte gast...Gedrag van mensen op de baan is vaak geen garantie voor hoe ze zich buiten de baan gedragen, en vind dat dan ook meestal geen reden om iemand op te beoordelen
Ik heb niet echt veel interviews met hem gezien, maar toen ik hem in die kantine zag vond ik hem niet echt relaxt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:09 schreef luckass het volgende:
Ik vind Matwe altijd best wel arrogant in interviews.
Tsja, die vent is erg goed bezig.....quote:
Yep, staat redelijk te heersen de laatste tijd.quote:
Die gast is ook vrij goed. stond op Wimbledon nog bijna in de 4e ronde. Zal wel zijn laatste challenger zijn in een lange tijdquote:Op maandag 16 juli 2012 11:47 schreef Komakie het volgende:
Ik was gisteren nog bij de finale en toen stond werd Middelkoop echt keihard geveegd.
Die Janowicz waar hij tegen speelde (won van Westerhof eerder in de week in 3 sets) stond hem aardig weg te tikken.
De Bakker is trouwens hard gestegen de afgelopen week. Ik zag dat hij 86 plaatsen ofzo omhoog is gegaan.
Op zich is kwart finale in een Challenger niet eens zo'n slecht resultaat als je het zo slecht gedaan hebt de laatste tijd. Misschien dat het idee om een paar futures te spelen om ritme op te doen en daarna weer omhoog te gaan toch heeft gewerkt.
Eens kijken of hij nu de lijn kan doorzetten. Zou leuk zijn.
Volgende week speelde hij geloof ik nog een challenger in zijn eigen land, maar ik kan me niet voorstellen dat als hij altijd zo speelt hij geen top 50 staat over een half jaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die gast is ook vrij goed. stond op Wimbledon nog bijna in de 4e ronde. Zal wel zijn laatste challenger zijn in een lange tijdEn die gast speelde alleen een 3-setter tegen Huta Galung, in zijn eerste pot van het gras af op gravel
Ja, maar dan niet op een negatieve manier.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Morthill het volgende:
Zou best kunnen, je zag het natuurlijk ook met Verkerk die volstrekt geen topsportmentaliteit had.
Harde discipline, dat is wat ze nodig hebben
Oh nee? Hoe dacht jij daar over toen je 16 was? Ik dacht er toen ook niet op die manier over.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Bakker die ook pas na zijn juniorentijd er over na ging denken of hij misschien groente moest gaan eten ...
Sorry hoor, maar dan is het niet alleen de begeleiding die tekort schiet
Thiemo is wel een nogal apart geval...geen topsport-mentaliteit. Wilt niet de leuke dingen uit het leven laten liggen....en dat is ook karakterspecifiek hoor. Het is niet dat ie uit een slechte familie komt ofzo, maar goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Bakker die ook pas na zijn juniorentijd er over na ging denken of hij misschien groente moest gaan eten ...
Sorry hoor, maar dan is het niet alleen de begeleiding die tekort schiet
Zal ongetwijfeld, maar dan nog laat de begeleiding in Nederland regelmatig wat te wensen over.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiemo is wel een nogal apart geval...geen topsport-mentaliteit. Wilt niet de leuke dingen uit het leven laten liggen....en dat is ook karakterspecifiek hoor. Het is niet dat ie uit een slechte familie komt ofzo, maar goed.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Komakie het volgende:
Die belg speelde met links. Tenzij hij links is, dan speelde hij met rechts
Matwe heeft zelf verlorenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:17 schreef Norrage het volgende:
Kan zich nu gaan opmaken voor de 3e keer op rij verliezen tegen matwe
Aah, dat scheeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Matwe heeft zelf verloren
Nu tegen Ghem.
Zoals zo vaak moest Thiemo het van zijn mentale weerbaarheid hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah, dat scheeltMatwe is wel een soort van angstgegner namelijk. Zelfs in topvorm wist Matwe Thiemo al eens bijna te verslaan. In die streak van 4 challengerzeges op rij wist Matwe zelfs MPs te halen tegen Thiemo, en er een 7-6 3e set uit te slepen.
tja won wel van matweeeequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ghem is dan ook weer niet echt een topper.
Vertrouwen, ritme..De echte toppers hebben het niet nodig vaak, maar zulke gasten wel. Het kan alleen net zo snel weer weg zijn (zoals je zelf ook al insinueerde).quote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Komakie het volgende:
Wat zou nou het omslagpunt zijn geweest dat hij nou toch het weer (in ieder geval even) goed doet?
Dat zeg ik al een hele tijd, maar toen sloeg hij geen deuk in een pakje boter.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertrouwen, ritme..De echte toppers hebben het niet nodig vaak, maar zulke gasten wel. Het kan alleen net zo snel weer weg zijn (zoals je zelf ook al insinueerde).
Vorig jaar was Haase bijvoorbeeld ook niet zo goed bezig tot hij ineens Kitzbuhel won en de semi haalde in Winston-Salem..daarna won hij bijna van Murray op de US Open en na die nederlaag raakte hij geen knikker meer eigenlijk
Bij De Bakker gaat het nu in baby steps en dat werkt blijkbaar het beste voor hem. Je moet gewoon wat winstpartijen pakken..maakt niet uit tegen wie..
Zo deed Krajicek het ook en toen raakte ze geblesseerdquote:Op zondag 22 juli 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertrouwen, ritme..De echte toppers hebben het niet nodig vaak, maar zulke gasten wel. Het kan alleen net zo snel weer weg zijn (zoals je zelf ook al insinueerde).
Vorig jaar was Haase bijvoorbeeld ook niet zo goed bezig tot hij ineens Kitzbuhel won en de semi haalde in Winston-Salem..daarna won hij bijna van Murray op de US Open en na die nederlaag raakte hij geen knikker meer eigenlijk
Bij De Bakker gaat het nu in baby steps en dat werkt blijkbaar het beste voor hem. Je moet gewoon wat winstpartijen pakken..maakt niet uit tegen wie..
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Hanescu gaat serveren voor de wedstrijd. Idd geen schande om dit te verliezen.
Joop Bos heeft hem bij de hand genomenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:58 schreef Crocmaz het volgende:
Kolere...!
Het begint er steeds meer op te lijken dat ik later aan de kleinkinderen kan vertellen dat de grote Thiemo de Bakker het tennis in Zuidwolde weer helemaal heeft opgepakt en vanuit daar is opgeklommen naar de wereldtop![]()
Hij mag me wel dankbaar zijn jaquote:
Finale verloren: 7-6(4), 6-4.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wellicht niet het juiste topic, maar Sliceling speelt ook een finale zie ik. Is die finale vanavond?
ik kan het nog steedsquote:
Ik heb Thiemo weer alles zien doen: overheads vanaf de baseline, racket overpakken met links, de ontelbare en onmogelijke dropshotsquote:
Wel geniale verdedigingquote:
Dat is het negatieve, maar ik heb toch ook een hele hoop goede dingen gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb Thiemo weer alles zien doen: overheads vanaf de baseline, racket overpakken met links, de ontelbare en onmogelijke dropshots.
Inderdaad. Stond goed te verdedigen, knokte zich terug uit verslagen positie, sterk op key points..dat is niet niks, zeker voor hem.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dat is het negatieve, maar ik heb toch ook een hele hoop goede dingen gezien.
En hij wint weer een tiebreakquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Stond goed te verdedigen, knokte zich terug uit verslagen positie, sterk op key points..dat is niet niks, zeker voor hem.
Meh, Thiemo speelt vrij ok, wint veel, maar iedereen heeft wel eens een mindere dagquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:32 schreef TheArt het volgende:
Vorige week verliezen van Androic en nu winnen van GGL. Jep, alleen Thiemo en Robin kunnen dat presteren
Mijn post was aan het begin van de tiebreak, ging er al vanuit dat het mis zou gaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dat is het negatieve, maar ik heb toch ook een hele hoop goede dingen gezien.
Hele sterke challenger, GGL was slechts 2e geplaatstquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Komakie het volgende:
Wat is hij weer goed he.
Volgende wedstrijd kan hij er toch weer helemaal niets van.
(ff de boel jinxen)
Wat voor toernooi is dat eigenlijk? Challenger?
Hmm zou mooi zijn als hij een paar rondjes wint. Zeker na het verlies van vorige week.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hele sterke challenger, GGL was slechts 2e geplaatst
Gewoon een hele sterke tegenstander Frits ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Norrage het volgende:
Thiemo 6-2 4-3 achter tegen Matteo Viola....
Zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef Norrage het volgende:
kijken jullie een challenger live wtf?
Ah, van 40-0 naar een dubbele break achterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef luckass het volgende:
TT change naar: Choken in challengers?
Mhua denk dat hij nog wel richting die top-100 kan. Het is nu alleen nog erg wisselvallig, maar zijn niveau ligt al wel weer een stuk hoger dan een paar maanden terug toen hij weer begon.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:35 schreef Norrage het volgende:
Thiemokomt echt nooit meer goed hoor pffff
Mjah, als hij niet zijn niveau van weleer haalt vind ik alles zondequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua denk dat hij nog wel richting die top-100 kan. Het is nu alleen nog erg wisselvallig, maar zijn niveau ligt al wel weer een stuk hoger dan een paar maanden terug toen hij weer begon.
Is gewoon stom van 'm dat ie zo snel gravel-hardcourt-gravel heeft gespeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:35 schreef Norrage het volgende:
Thiemokomt echt nooit meer goed hoor pffff
Van der Duim op een goede dag kan best aardig tennissen. Hij heeft er al een keer van verloren dus op zich een prima overwinning.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:59 schreef luckass het volgende:
3 sets. Na ja, hier een goed resultaat, kan ie hopelijk nog een DC plaatsje pakken.
Op gravel zou ik toch echt voor Thiemo gaan..Sijs heeft alleen op snelle ondergronden goed gespeeld. Sinds RG 1 gravelpotje en toen won hij 4 games tegen Phauquote:Op zondag 9 september 2012 15:55 schreef F.M.D. het volgende:
zal nog een lastige keuze worden voor siemerink wie tegen de zwitsers op te stellen. sijsling of de bakker? haase lijkt me een zekerheidje.
Ach, beter als die debiele oerkreten van Roowbinquote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Hij mag best wel wat blijer zijn als hij voor eigen publiek een titel pakt though
Alleen Martin mag dagquote:Op maandag 10 september 2012 17:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Ach, beter als die debiele oerkreten van Roowbin.
Ik kan het interview niet horen want ik zit in de bieb, maar van zijn reacties op de baan word ik wel blij. Goeie focus, en met zijn koele reactie na afloop laat hij zien dat hij met andere dingen bezig is dan challengers winnen (en nu dan eens in positieve zin).quote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Hij mag best wel wat blijer zijn als hij voor eigen publiek een titel pakt though
Nouja, de top zal hij niet meer halen; hij had er met een goede mentaliteit veel en veel meer uit kunnen halen. Dat verandert niet bij een challenger overwinning, niet eens bij een atp overwinning.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef Komakie het volgende:
En iedereen zei dat het allemaal voorbij was blablabla
Ik heb heel veel reacties gelezen waarbij gezegd werd dat het niets meer zou worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, de top zal hij niet meer halen; hij had er met een goede mentaliteit veel en veel meer uit kunnen halen. Dat verandert niet bij een challenger overwinning, niet eens bij een atp overwinning.
Tja, het is maar waar je de lat legt. Maar wel mooi dat hij er voor blijft gaan (maar ja, wat moet hij danquote:Op woensdag 12 september 2012 23:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel reacties gelezen waarbij gezegd werd dat het niets meer zou worden.
Misschien haalt hij de top niet meer, maar een stabiele top 50 speler moet hij nog prima kunnen worden en dat is voor nederlandse principes prima.
Misschien dat hij op een goede dag nog hoger kan komen. Voorlopig zie ik hem wel een stabiele top 50 speler worden. Als hij in een flow zit kan hij nog beter spelen en komt hij misschien nog wat hoger.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je de lat legt. Maar wel mooi dat hij er voor blijft gaan (maar ja, wat moet hij dan)
Tikt hij ook wel ff weg. Volgens Siemerink is hij in een flow dus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |