Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Oh is die er niet al ff? Maar dus eig gewoon bpl toernooi...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef Lindgren. het volgende: [..] 16 nationaliteiten in je basis en bank.
Erg nice. 7.5k winst.
quote:
2 argentijnen en colombianenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die nog een cheap squad zoeken voor het nationaliteitentoernooi.
[ afbeelding ]
Ik heb er niet eens Trochowski in gedaan.
Dat kan ook omdat het 16 is met wissels (en subs?). Weet dat het iig mogelijk was er 2 dubbel te doen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat het 16 is met wissels (en subs?). Weet dat het iig mogelijk was er 2 dubbel te doen.
Ohja er zijn 7 bankzitters idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat het 16 is met wissels (en subs?). Weet dat het iig mogelijk was er 2 dubbel te doen.
Klopt dit ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef kedge het volgende:
[..]
eerste keer = waarschuwing
tweede keer = geel
derde keer = rood
sjeminee wat een voetbalkenners hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Klopt dit ?
Gelijkspel is 2 punten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
potje tegen mij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
Die handicap begin ik nu wel te voelen. Na 1 verloren wedstrijd verlies ik opeens alles. Niks lukt meer . nu al de 5e x verloren achterelkaar tegen een team met 0 links.
Gisteren wilde ik ook al, maar toen kon het even niet.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het echt speelden ze ook een keer met 11 verschillende nationaliteiten, je kan zelfs makkelijk een team met 18 nationaliteiten maken met alleen maar Arsenal-spelers.
GK IF Szczesny
LB Andre Santos
CB Vermaelen
CB Djourou
RB Sagna
CM IF Arteta
CM Wilshere
CM Song
LW MOTM Arshavin
ST TOTY RVP
RW IF Gervinho
Bank: Benayoun, Jenkinson, Ramsey, Park, Mannone, Miyaichi, IF Rosicky
Ik denk niet dat er nog een team is met zoveel verschillende nationaliteiten.
Petjesvolkquote:
AHSO Einder het verleden moet herhalen, dat hij Kan zichzelf te verdedigen. Well're waarschijnlijk als rechts wijzende lijktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
Wat betekent de volgende boodschap die ik van een Duitse tegenstander mocht ontvangen?
"Ahso einder der vergangenes wiederholen muss, damit er sich verteidigen kan.. Naja bist wohl so ein rechter wies scheint"
Ik kan een beetje vakantie Duits, maar dit is wel erg lastig.
Dat je dit niet weet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
Wat betekent de volgende boodschap die ik van een Duitse tegenstander mocht ontvangen?
"Ahso einder der vergangenes wiederholen muss, damit er sich verteidigen kan.. Naja bist wohl so ein rechter wies scheint"
Ik kan een beetje vakantie Duits, maar dit is wel erg lastig.
Google vertaler gebruikenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
AHSO Einder het verleden moet herhalen, dat hij Kan zichzelf te verdedigen. Well're waarschijnlijk als rechts wijzende lijkt
Vast iets met naziquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Ach so eentje die de geschiedenis moet herhalen, opdat hij zich verdedigen kan. Naja je bent wel zo een .....
Als ik dit Duits op school gebruik vindt mijn leraar het niet goed
Heb je iets over de oorlog gezegd ofzo
Nou, het zit zo: ik won met 5-2 van zijn goud/zilveren elftal. Krijg ik een bericht van: onterechte zege, over mijn spel, blabla, dus ik zeg: Scheisse Deutscherquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Ach so eentje die de geschiedenis moet herhalen, opdat hij zich verdedigen kan. Naja je bent wel zo een .....
rechter slaat misschien op extreem rechts?
Als ik dit Duits op school gebruik vindt mijn leraar het niet goed
Heb je iets over de oorlog gezegd ofzo
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het zit zo: ik won met 5-2 van zijn goud/zilveren elftal. Krijg ik een bericht van: onterechte zege, over mijn spel, blabla, dus ik zeg: Scheisse Deutscher
Hij: "Aha, rechtsredikal biste auch? arm..
Ik: "Das waren sie auch in 1940"
En toen kwam die moeilijke zin dus.
Arshavin speelt nu bij zenit, dus die is niet van Arsenalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het echt speelden ze ook een keer met 11 verschillende nationaliteiten, je kan zelfs makkelijk een team met 18 nationaliteiten maken met alleen maar Arsenal-spelers.
GK IF Szczesny
LB Andre Santos
CB Vermaelen
CB Djourou
RB Sagna
CM IF Arteta
CM Wilshere
CM Song
LW MOTM Arshavin
ST TOTY RVP
RW IF Gervinho
Bank: Benayoun, Jenkinson, Ramsey, Park, Mannone, Miyaichi, IF Rosicky
Ik denk niet dat er nog een team is met zoveel verschillende nationaliteiten.
verhuurperiode is afgelopen, dus die is wel van Arsenal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Arshavin speelt nu bij zenit, dus die is niet van Arsenal
Wordt wss gewoon een Gunner hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Darksonic tegenspreken heeft geen zin. Deze man weet waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij is wel van Arsenal want verhuurd tot einde seizoen BPL (of het moet tot 1 juli zijn). Zal weg weggaan, maar toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, dus de MOTM is van Arsenal?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verhuurperiode is afgelopen, dus die is wel van Arsenal.
Zo bedoel ik het toch ook niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Darksonic tegenspreken heeft geen zin. Deze man weet waar hij het over heeft.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier gespeeld met Juan Forlin als CV? Hij is de enige goede optie die mijn ploeg 9 chemistry geeft..
Zo dus:
[ afbeelding ]
Omdat ik Trochowski wil proberen..
in plaats van:
[ afbeelding ]
Iedereen die ik ken vind het niet leuk (denk dat ze het niet snappen). Zijn ook allemaal mensen die sweaty spelen etc 'omdat het werkt'. Beter dus dat ze niet FUT gaan spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Merken jullie ook dat steeds meer mensen uit je omgeving FUT beginnen te spelen?![]()
Fucking veel mensen spelen het ineens die ik ken![]()
Een vriend van me had trouwens deze week TOTY Hummels en een IF in een pakje(Volgens mij Ayew)
Ja, echt. Was op het vorige EK uitblinker, maar heeft bij Arsenal veel te weinig laten zien. Daarvoor bij Zenit ook niet echt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef stoereboii het volgende:
Arshavin is dus eig een beetje type Podolski. Enkel goed op toernooien met zn land.
Podolski is gewoon goed bij Köln hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef stoereboii het volgende:
Arshavin is dus eig een beetje type Podolski. Enkel goed op toernooien met zn land.
Ja akkoord, maar vroeger presteerde hij echt veel beter bin Duitsland.quote:
Zenit won ook gewoon de UEFA Cup dat jaar onder leiding van onze vriend Arshavin volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja akkoord, maar vroeger presteerde hij echt veel beter bin Duitsland.
En idd Lindgren. In 2008 hadden al die russen die een toptransfer maakten dat te danken aan het Ek
Wie won?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
Raar Rijst, leek wel alsof er niks lukte. Desalniettemin een leuke pot
Oh met advocaat toen? Dat zou wel kunnen ja. Maar dat heb ik toen niet echt gevolgd. Had rusland oranje niet uitgeschakeld ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zenit won ook gewoon de UEFA Cup dat jaar onder leiding van onze vriend Arshavin volgens mij.
Trochowski is een fucking baasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ga ik echt 6k betalen om een Duitse CAM waar ik nog nooit mee gespeeld heb, die minder dan 1k waard is om te turnen naar CM?
Ik met 3-2, maar het leek wel alsof al mijn spelers sterker waren dan die van hem.quote:
Hij heeft verder geen goede wedstrijden gespeeld voor Arsenal, daarom is die zo gehaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arshavin scoorde 1x 4 goals tegen Liverpool en in de CL scoorde hij de 2-1 tegen Barca, voor de rest kan ik weinig goede wedstrijden van hem herinneren
Ja precies dat merkte ik bij die andere potjes ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik met 3-2, maar het leek wel alsof al mijn spelers sterker waren dan die van hem.
Die 1-0 van jou was wel een mooie combinatie
Niet goed spelen kan gebeuren, hij oogt gewoon extreem lui. Low/low workrates zijn nog te hoog, als je hem dan gisteren ziet spelen blijkt dat hij het wel kan. Zoals wel meer Russen waarschijnlijk iets te veel genoten van het goede leven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft verder geen goede wedstrijden gespeeld voor Arsenal, daarom is die zo gehaat.
Eindelijk ga je eens offtopic!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arshavin scoorde 1x 4 goals tegen Liverpool en in de CL scoorde hij de 2-1 tegen Barca, voor de rest kan ik weinig goede wedstrijden van hem herinneren
Ik denk niet dat ik een betere pot heb gespeeld de afgelopen 3 maandenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja precies dat merkte ik bij die andere potjes ook.Niet dat je door de handicap won. Je speelde gewoon goed.
Hij heeft het nog over Arshavin hoorquote:
Al Russen falen in een andere competitie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet goed spelen kan gebeuren, hij oogt gewoon extreem lui. Low/low workrates zijn nog te hoog, als je hem dan gisteren ziet spelen blijkt dat hij het wel kan. Zoals wel meer Russen waarschijnlijk iets te veel genoten van het goede leven.
Standaard runescape scamtrucjesquote:
Ja, zo dom.quote:
Ja daag ben geen GJE. Ik had die wedstrijden heus wel geziennquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij bedoelde Arshavin in H2H tegen Liverpool
Je kan niet eens tradeofferen als hij niet in je friendslist zitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zo dom.Er zijn dus mensen die hoog gaan trade-offeren.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja daag ben geen GJE. Ik had die wedstrijden heus wel gezienn
Waarom word ik altijd genoemd in dit soort postsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja daag ben geen GJE. Ik had die wedstrijden heus wel gezienn
Vond de 2-1 tegen Barca leuker, wat was Wilshere toen beestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
Die wedstrijd tegen Liverpool vergeet ik nooit meer![]()
Misschien duurt dat net zo lang als bij Arshavinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
@Rijst
We doen wel weer een potje als je weer in vorm bent
Stats zien er wel goed uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ga nu me eerste potje met IF Afellay spelen, hopelijk is hij die 50K waard
Als ik weer tegen random mensen ga spelen, dan ben ik weer fucking slecht. Dan ga ik keer op keer kei hard onderuit en lukt er helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien duurt dat net zo lang als bij ArshavinDan kunnen we pas over 2 jaar spelen.
Werkt hier gewoon, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
Doet bij iemand de Price Checker op Ultimatedb het? Ik zoek de goedkoopste CAM - CM op PS3.
Al een paar dagen niet meer bij mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
Doet bij iemand de Price Checker op Ultimatedb het? Ik zoek de goedkoopste CAM - CM op PS3.
DM even als je 'm hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon, zal ff kijken
Ik nu ookquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon, zal ff kijken
Half uur geleden keek ik zelf nogquote:
Onwaar. Gewoon echt onwaar. Hij ligt er al dagen uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Half uur geleden keek ik zelf nog
Vanochtend gebruikt, dus niet waar. Tenzij verschil zit tussen xbox/ps3quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Onwaar. Gewoon echt onwaar. Hij ligt er al dagen uit.
Ik keek zelf nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gister deed ie het nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stil zelf manquote:
Duco?quote:
Alleen ik weet Rijst z'n naamquote:
Er heet echt een chinees bij jou die Tinky heetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen ik weet Rijst z'n naam
Tinky Wong
Het is niet zijn naam.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Spreek je het uit op ze engels of op ze frans?
Engelsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Spreek je het uit op ze engels of op ze frans?
Zitten amper Chinezen hier, behalve in de cafetariaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er heet echt een chinees bij jou die Tinky heet
Ben je nog steeds zo slecht als gister?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren nog gebruikt om het goedkoopste 3-5-2 kaartje op te sporen.
Ik ken ze welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Engels
[..]
Zitten amper Chinezen hier, behalve in de cafetaria
Asian connections?quote:
Nóg slechter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zo slecht als gister?
Klopt. 21 december 2012 komen we met z'n alle uit de grond en snijden we jullie kelen door terwijl jullie aan het slapen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ze zijn verbonden over heel Nederland met elkaar
Dan heb je het Team of the Tournament.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:32 schreef UltimateTeam het volgende:
vaag net finale met penaltys verloren kreeg toch het prijzengeld heb dit al vaker gehad, bug ofzo?
Ik dacht eigenlijk aan een maffia.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. 21 december 2012 komen we met z'n alle uit de grond en snijden we jullie kelen door terwijl jullie aan het slapen zijn.
iedereen weet Rijst' naam hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen ik weet Rijst z'n naam
Tinky Wong
Spaar mijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. 21 december 2012 komen we met z'n alle uit de grond en snijden we jullie kelen door terwijl jullie aan het slapen zijn.
Ah. Ik ga uit etenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ooooh kut dan al weer. ik moet zo werken
Ook Japans?quote:
hhaha leuk man!!!!!quote:
Die heb je sowieso welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die hier straks de tussenstanden posten zijn niet goed snik, dat meld ik alvast even.
Ik pak de telefoon alvast en zet het topic aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die hier straks de tussenstanden posten zijn niet goed snik, dat meld ik alvast even.
Ik was van plan elk doelpunt hier te posten hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht laatst een bronze als CM die normaal CAM was voor 2k maar nu kan ik hem niet eens verkopen voor 3kquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
De pijn
[ afbeelding ]
Trochowski is nu 7k waard.
Heb hem al een paar keer voorbij zien komen, maar ik het zou het echt niet meer wetenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
Me2quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pak de telefoon alvast en zet het topic aan
zijn die mensen er serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]Net zo als mensen die hier posten met oud en nieuw om 0:00
Ik was 3 seconde te laatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Nee, wel dingen over gehoordquote:
Die heb je echt ja!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Meen je dat er mensen zijn die dan posstenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Ja welke stad ga je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, wel dingen over gehoord
Is dat ook een all-you-can-eat of niet?
WIE BEN JIJquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja.
OMG RICHIE BEN JIJ HET ZIT JIJ OOK OP FOK!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan kun je er echt beter een eind aan maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb je echt ja!!!!2 dagen erna nog ff terug gelez\en
![]()
Purmerendquote:
Doet me denken aan Mr. Bean met z'n knuffeltje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Als we naar Hoorn gingen had ik samen met je gegetenquote:
Beter hebben ze een TVquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
Uit eten in Purmerend tijdens NL - Denemarken.
Je ouders haten je echt, Richie.
Nopesquote:
Ja weetje GJE na doen enzo harharquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
OH HET WAS EEN GRAP HAHAHAHA
lachengierenbrullen
quote:
Dit ja. Zit je dan met zn 4en in een leeg restaurantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vol het zit inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit ja. Zit je dan met zn 4en in een leeg restaurant
Daar hebben ze wast wel zo een breedbeeld TV met Nederland-Denemarken eropquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vol het zit inderdaad
Wel snel je vreten tho..
Mijn hele familie schijt 7 kleuren voor mn oma, die vandaag een etentje heeft geregeld en niemand die ff zegt dat ORANJE speeltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn hele familie schijt 7 kleuren voor mn oma, die vandaag een etentje heeft geregeld en niemand die ff zegt dat ORANJE speeltEn Woensdag moet ik werken, en tijdens de laatste wedstrijd vast ook
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn hele familie schijt 7 kleuren voor mn oma, die vandaag een etentje heeft geregeld en niemand die ff zegt dat ORANJE speeltEn Woensdag moet ik werken, en tijdens de laatste wedstrijd vast ook
![]()
later Jesse, doe de groeten aan je bro'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, ik ga omkleden en naar mimatties.
Fijne wedstrijd allemaal! Hopen op een 6-0. 4x Huntelaar, 2x Van der Vaart.![]()
![]()
Doei KEVIN. Jij ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
later Jesse, doe de groeten aan je bro's
en een vlaggetje erbijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Fijne wedstrijd allemaal! Hopen op een 6-0. 4x Huntelaar, 2x Van der Vaart.![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Je hebt ze gewoon voor 1 coin verkocht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
150-methode die niet werkt.Paupers.
Gr. Lapo. Gr. Lapo.
Nah, ik pak ze terug door om de minuut de livescore app op mn HTC Hero te tsjekken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
haha ziej e zo meteen Gerben en GJE hier posten vragen om livestanden maar niemand die reageert . hihihahahahahohaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na vanavond zijn Gurbuh en GJE dikke mattiesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
haha ziej e zo meteen Gerben en GJE hier posten vragen om livestanden maar niemand die reageert . hihihahahahahohaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkse jongequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
Ik ga ook. Fijne wedstrijd iedereen en eetsmakelijk GJE en Gersben
Sterkte man.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
Verkoop geen friet maar patat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
Thanks, werksequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
Werkse Rijst, ik ben de lul met Nederland - Portugalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
Ik destijds op het EK met Nederland - Frankrijk. Uiteindelijk maar boven gaan zitten met de tv aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Werkse Rijst, ik ben de lul met Nederland - Portugal
is het toevallig het neefje van VDMquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb een neger gevonden die voor me wil werken tijdens ned-dui na 200 mensen vragen![]()
pauperneger, werken tijdens nederland duitslandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb een neger gevonden die voor me wil werken tijdens ned-dui na 200 mensen vragen![]()
Links bij formatie staat share (daarop drukken) en dan create share url en die dan kopieren plakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe laten jullie je team zien via webapp?
Je team opslaan en daarna Share en een link maken. Het is overigens veel handiger om met Puush een plaatje te maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe laten jullie je team zien via webapp?
Dan moet je eerst op een link klikken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Links bij formatie staat share (daarop drukken) en dan create share url en die dan kopieren plakken
Dan kies je degene met de goede datum en tijdstipquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dan moet je eerst op een link klikken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben bezig met Puush downloadenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Je kopieert nu een link en niet een plaatje. Als je het wil zoals wij doen in een plaatjesvorm, dan moet je toch echt Puush downloaden.
Of moeilijk doen met paintquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Je kopieert nu een link en niet een plaatje. Als je het wil zoals wij doen in een plaatjesvorm, dan moet je toch echt Puush downloaden.
Gamberini, Krasic, Lavezzi, IF Vidal, Elia, Hernandez, RWquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, heb nu dit en budget 35k
Iemand? Graag geen IF's meer en anders echt maximaal 1
Is dat dan wel allemaal chemistry 9?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gamberini, Krasic, Lavezzi, IF Vidal, Elia, Hernandez, RW
waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is dat dan wel allemaal chemistry 9?
Prima, maar de bal is rond en 11 tegen 11!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:39 schreef Nickskuh het volgende:
Wil een tientje inzetten op Nederland, Duitsland en Frankrijk, en kan 58 euro winnen, goede gok denken jullie?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vraag het omdat ik daar niet veel verstand van heb
Krasic RW mag ik hopen? Maggio ofzo RM dan denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krasic RW mag ik hopen? Maggio ofzo RM dan denk ik.
Je zult ook zien dat er 1 van die wedstrijden niet gewonnen word.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima, maar de bal is rond en 11 tegen 11!
Prima in de zin van gelukkig geen Bouma.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet willen noemen, bij gebrek aan beter moet het maar.
Nederland heeft nou eenmaal een complete gebrek aan beter defensie. Vandaar ook dat blok op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet willen noemen, bij gebrek aan beter moet het maar.
NIF Vidal of de Rossiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
Oke, iemand anders i.p.v IF Vidal? Past niet in 35k
De Rossiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
Oke, iemand anders i.p.v IF Vidal? Past niet in 35k
One love bro nohommoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
Heren, ik ben weg. Veel plezier en doe niet te gek.
Elia? Die is toch LW dan? Of LM Elia?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe ben* jij eigenlijk aan je coins gekomen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Elia? Die is toch LW dan? Of LM Elia?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe ben* jij eigenlijk aan je coins gekomen?Je snapt er namelijk geen fuck van
Je hebt nu eigenlijk de enige goede RW als RM.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, heb nu dit, moet nog een ST en een RW en budget is 18,000 coins.
Iemand?
Ohquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je hebt nu eigenlijk de enige goede RW als RM.
ja en ik heb 'm nodigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:28 schreef Reemi het volgende:
Wtf is er met de prijs van SIF Heitinga gebeurd?Gekocht voor 22k (was al een goede deal), maar gaat inmiddels voor 45k.
Voor mij een leuke meevallerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en ik heb 'm nodigziet er idd niet goed uit met dat prijsverloop haha
Winst voor jou inderdaad, als je hem gaat verkopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor mij een leuke meevallerWel apart.
Hij is dan ook wel een van de snelste BPL verdedigers.
iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat mensen spelers van het Nederlands eftal gaan inkopen, wordt die waarschijnlijk nog duurderquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zarate of if palacio. Beide zeer aan te raden. En maggio op rm is een goede zet. Net als bonucci if. Wat een beest is datquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:34 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb nu 15k over voor een ST, iemand?
Maggio gekocht als RM btw
Ik wilde IF Matri kopen, maar kom net 4 tot 5 k te kortquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zarate of if palacio. Beide zeer aan te raden. En maggio op rm is een goede zet. Net als bonucci if. Wat een beest is dat
Dit voelt echt klotequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Wat heb ik mij 90 minuten zitten ergeren
Robben
van Persie
van der Wiel
van marwijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Wat heb ik mij 90 minuten zitten ergeren
Robben
van Persie
van der Wiel
Die scheidsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Ergste is nog wel die scheids.Goede handballers die Denen
van Persie kreeg 10 kansen en verprutste ze allemaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef OurLadyPeace het volgende:
Robben was zooo nergens![]()
![]()
En van der Wiel![]()
En dat gehaat op RVP altijd![]()
Logisch, die verneukte kans op kansquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef OurLadyPeace het volgende:
Robben was zooo nergens![]()
![]()
En van der Wiel![]()
En dat gehaat op RVP altijd![]()
Al die scheidsrechters doen zo braaf mogelijk en durven geen controversiële beslissing te maken omdat ze allemaal de finale willen fluitenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Ergste is nog wel die scheids.Goede handballers die Denen
Maar hij dwingt die kansen wel af. En doet gewoon goed voorbereidend werk voor anderen. Dat ie er zeker 1 in had moeten schieten sja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
van Persie kreeg 10 kansen en verprutste ze allemaal.
Scheidsrechter maakt 1 fout in de hele wedstrijd, floot verder uitstekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al die scheidsrechters doen zo braaf mogelijk en durven geen controversiële beslissing te maken omdat ze allemaal de finale willen fluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |