Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Oh is die er niet al ff? Maar dus eig gewoon bpl toernooi...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef Lindgren. het volgende: [..] 16 nationaliteiten in je basis en bank.
Erg nice. 7.5k winst.
quote:
2 argentijnen en colombianenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die nog een cheap squad zoeken voor het nationaliteitentoernooi.
[ afbeelding ]
Ik heb er niet eens Trochowski in gedaan.
Dat kan ook omdat het 16 is met wissels (en subs?). Weet dat het iig mogelijk was er 2 dubbel te doen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat het 16 is met wissels (en subs?). Weet dat het iig mogelijk was er 2 dubbel te doen.
Ohja er zijn 7 bankzitters idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat het 16 is met wissels (en subs?). Weet dat het iig mogelijk was er 2 dubbel te doen.
Klopt dit ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef kedge het volgende:
[..]
eerste keer = waarschuwing
tweede keer = geel
derde keer = rood
sjeminee wat een voetbalkenners hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Klopt dit ?
Gelijkspel is 2 punten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
potje tegen mij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
Die handicap begin ik nu wel te voelen. Na 1 verloren wedstrijd verlies ik opeens alles. Niks lukt meer . nu al de 5e x verloren achterelkaar tegen een team met 0 links.
Gisteren wilde ik ook al, maar toen kon het even niet.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het echt speelden ze ook een keer met 11 verschillende nationaliteiten, je kan zelfs makkelijk een team met 18 nationaliteiten maken met alleen maar Arsenal-spelers.
GK IF Szczesny
LB Andre Santos
CB Vermaelen
CB Djourou
RB Sagna
CM IF Arteta
CM Wilshere
CM Song
LW MOTM Arshavin
ST TOTY RVP
RW IF Gervinho
Bank: Benayoun, Jenkinson, Ramsey, Park, Mannone, Miyaichi, IF Rosicky
Ik denk niet dat er nog een team is met zoveel verschillende nationaliteiten.
Petjesvolkquote:
AHSO Einder het verleden moet herhalen, dat hij Kan zichzelf te verdedigen. Well're waarschijnlijk als rechts wijzende lijktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
Wat betekent de volgende boodschap die ik van een Duitse tegenstander mocht ontvangen?
"Ahso einder der vergangenes wiederholen muss, damit er sich verteidigen kan.. Naja bist wohl so ein rechter wies scheint"
Ik kan een beetje vakantie Duits, maar dit is wel erg lastig.
Dat je dit niet weet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
Wat betekent de volgende boodschap die ik van een Duitse tegenstander mocht ontvangen?
"Ahso einder der vergangenes wiederholen muss, damit er sich verteidigen kan.. Naja bist wohl so ein rechter wies scheint"
Ik kan een beetje vakantie Duits, maar dit is wel erg lastig.
Google vertaler gebruikenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
AHSO Einder het verleden moet herhalen, dat hij Kan zichzelf te verdedigen. Well're waarschijnlijk als rechts wijzende lijkt
Vast iets met naziquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Ach so eentje die de geschiedenis moet herhalen, opdat hij zich verdedigen kan. Naja je bent wel zo een .....
Als ik dit Duits op school gebruik vindt mijn leraar het niet goed
Heb je iets over de oorlog gezegd ofzo
Nou, het zit zo: ik won met 5-2 van zijn goud/zilveren elftal. Krijg ik een bericht van: onterechte zege, over mijn spel, blabla, dus ik zeg: Scheisse Deutscherquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Ach so eentje die de geschiedenis moet herhalen, opdat hij zich verdedigen kan. Naja je bent wel zo een .....
rechter slaat misschien op extreem rechts?
Als ik dit Duits op school gebruik vindt mijn leraar het niet goed
Heb je iets over de oorlog gezegd ofzo
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het zit zo: ik won met 5-2 van zijn goud/zilveren elftal. Krijg ik een bericht van: onterechte zege, over mijn spel, blabla, dus ik zeg: Scheisse Deutscher
Hij: "Aha, rechtsredikal biste auch? arm..
Ik: "Das waren sie auch in 1940"
En toen kwam die moeilijke zin dus.
Arshavin speelt nu bij zenit, dus die is niet van Arsenalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het echt speelden ze ook een keer met 11 verschillende nationaliteiten, je kan zelfs makkelijk een team met 18 nationaliteiten maken met alleen maar Arsenal-spelers.
GK IF Szczesny
LB Andre Santos
CB Vermaelen
CB Djourou
RB Sagna
CM IF Arteta
CM Wilshere
CM Song
LW MOTM Arshavin
ST TOTY RVP
RW IF Gervinho
Bank: Benayoun, Jenkinson, Ramsey, Park, Mannone, Miyaichi, IF Rosicky
Ik denk niet dat er nog een team is met zoveel verschillende nationaliteiten.
verhuurperiode is afgelopen, dus die is wel van Arsenal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Arshavin speelt nu bij zenit, dus die is niet van Arsenal
Wordt wss gewoon een Gunner hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Darksonic tegenspreken heeft geen zin. Deze man weet waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij is wel van Arsenal want verhuurd tot einde seizoen BPL (of het moet tot 1 juli zijn). Zal weg weggaan, maar toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, dus de MOTM is van Arsenal?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verhuurperiode is afgelopen, dus die is wel van Arsenal.
Zo bedoel ik het toch ook niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Darksonic tegenspreken heeft geen zin. Deze man weet waar hij het over heeft.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier gespeeld met Juan Forlin als CV? Hij is de enige goede optie die mijn ploeg 9 chemistry geeft..
Zo dus:
[ afbeelding ]
Omdat ik Trochowski wil proberen..
in plaats van:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |