Morgen draag ik 4km hieraan bijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
Het Endomondoteam hoeft nog maar een kleine 500km te lopen om in totaal op 10.000 km uit te komen
Ik doe ook maar een duit in het zakje. De trainingen van juni in Endomondo gezet en aangemeld bij de groep.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
Het Endomondoteam hoeft nog maar een kleine 500km te lopen om in totaal op 10.000 km uit te komen
Joh, met zo'n PR verdien je hetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef YUR het volgende:
Guppy, vanavond sta je weer bovenaan, dan gaat er 4,4km van af bij mij
Wat een helden zijn we ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 weet nu ook wie Guppy is op Endomondo.
Nou, morgen gaan er een aantal dames de 5k @ Ladiesrun Rotterdam lopen dus..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens word ik door prestaties zoals die van Yur alleen maar gemotiveerd om lekker door te trainen. Hoop op nog een hoop van dit soort berichten.
Jammer! Waarom niet?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens word ik door prestaties zoals die van Yur alleen maar gemotiveerd om lekker door te trainen. Hoop op nog een hoop van dit soort berichten.
Geen bijzondere redenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer! Waarom niet?
Dan komt er dus een plekje vrij voor justmattie?
Das nog niet zeker, maar het past wel in het E-Kwadraat Run Circuitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Moeten we even achterhalen wie eerder was dan. YUR gaat naar Schipluiden toch? Dan snap ik wel dat je liever met hem meegaat
.
Dat is ook precies de bedoeling! Want het is ook weer niet zo hééél lang geleden dat ik liep te ploeteren met Evy... ik kan me de les met 8x2 minuten nog goed herinnerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Net zo als de FOK! Hardloopmeet afgelopen winter?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben een beetje bang dat 2 dagen voor de wedstrijd ineens allemaal mensen gaan afzeggen.
Toen postte ik hier nog niet frequent, maar geen ideequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Net zo als de FOK! Hardloopmeet afgelopen winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |