quote:
Was volgens mij vorig jaar naar Lowlands een discussietje over dat al die Lowwannabees erg veel moeite hadden met pitjes. Dat kon nog wel eens ten koste van hun mooie teenslippertjes gaan.quote:
Daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:40 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was volgens mij vorig jaar naar Lowlands een discussietje over dat al die Lowwannabees erg veel moeite hadden met pitjes. Dat kon nog wel eens ten koste van hun mooie teenslippertjes gaan.
Dat kan dus niet kloppen, eerste band op vrijdag begint tussen 3 en 4 uur.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef theodoor9 het volgende:
The Shins staan trouwens toch op de vrijdag. Die dag doen ze ook Highfield festival, volgens hun site spelen ze om 12 uur op lowlands en om 8 uur op highfield. Nu is 12 uur wel erg vroeg maar ik verwacht dat The Shins het festival mogen openen in de Alpha.
Toch altijd om 1 uur of 2 uur?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan dus niet kloppen, eerste band op vrijdag begint tussen 3 en 4 uur.
My bad, in ieder geval niet om 12 uur. Daarna wordt het gewoon erg krap voor 2 gigs op 1 dag. Waarschijnlijk is de dagindeling voor The Shins zelf ook nog niet bekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch altijd om 1 uur of 2 uur?
edit: White lies 3 jaar terug om kwart voor 2.
Meteen vroeg beginnen met the Shins. Niet slechtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:00 schreef MCH het volgende:
Highfield wordt ongeveer 600 km van Biddinghuizen gehouden.
Wat een gekut was datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef rubbereend het volgende:
als ze de ingang weer net zo doen als vorig jaar beginnen ze met een lege Alpha
Ja dat gaat dus niet lukken zeg ik net.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef portie het volgende:
[..]
Meteen vroeg beginnen met the Shins. Niet slecht
Voor vrijwel alle optredens op festivals staat er gewoon 8:00 PM. Ik zou me er niet zo druk om maken. Dat bands twee shows op één dag doen komt vaker voor. Rock Werchter-Roskilde bijv. en dat is toch een grotere afstand.quote:
Geef maar eens een voorbeeld dan, hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord bevrijdingsfestivals (en andere buurtfeesten) uitgezonderd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:32 schreef portie het volgende:
[..]
Voor vrijwel alle optredens op festivals staat er gewoon 8:00 PM. Ik zou me er niet zo druk om maken. Dat bands twee shows op één dag doen komt vaker voor. Rock Werchter-Roskilde bijv. en dat is toch een grotere afstand.
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef maar eens een voorbeeld dan, hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord bevrijdingsfestivals (en andere buurtfeesten) uitgezonderd.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef portie het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.
Audioslave in 2005 volgens mij. Ze begonnen zo'n 20 minuten te laat omdat ze net binnen kwamen gevlogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef portie het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.
Jul. 01 - Roskilde, DEN - Roskilde Festivalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Audioslave in 2005 volgens mij. Ze begonnen zo'n 20 minuten te laat omdat ze net binnen kwamen gevlogen.
Verkapte promo optredens tellen natuurlijk niet mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:17 schreef brother52 het volgende:
Ze stonden op 2 juli behalve op Werchter ook op Live 8 in Berlijn zie ik...
Ja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Verkapte promo optredens tellen natuurlijk niet mee.
Je kan welquote:
The Shins is natuurlijk geen kleinere act en ik heb tot nu toe geen overtuigende voorbeelden gezien afgezien van de situaties die ik al genoemd heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan weldoen. Maar het komt regelmatig voor. Zeker de kleinere acts doen het wel eens. En DJ's hebben er al helemaal geen moeite mee meerdere sets per dag af te werken.
Ik had het over 600 km, niet 200.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op de eerste Lowlands stonden The Breeders op dezelfde zaterdag op Pukkelpop en Lowlands.
Omdat MCH eigenwijs is en we hem nu op z'n plek moeten zetten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is dit ook weer belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |