Meteen vroeg beginnen met the Shins. Niet slechtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:00 schreef MCH het volgende:
Highfield wordt ongeveer 600 km van Biddinghuizen gehouden.
Wat een gekut was datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef rubbereend het volgende:
als ze de ingang weer net zo doen als vorig jaar beginnen ze met een lege Alpha
Ja dat gaat dus niet lukken zeg ik net.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef portie het volgende:
[..]
Meteen vroeg beginnen met the Shins. Niet slecht
Voor vrijwel alle optredens op festivals staat er gewoon 8:00 PM. Ik zou me er niet zo druk om maken. Dat bands twee shows op één dag doen komt vaker voor. Rock Werchter-Roskilde bijv. en dat is toch een grotere afstand.quote:
Geef maar eens een voorbeeld dan, hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord bevrijdingsfestivals (en andere buurtfeesten) uitgezonderd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:32 schreef portie het volgende:
[..]
Voor vrijwel alle optredens op festivals staat er gewoon 8:00 PM. Ik zou me er niet zo druk om maken. Dat bands twee shows op één dag doen komt vaker voor. Rock Werchter-Roskilde bijv. en dat is toch een grotere afstand.
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef maar eens een voorbeeld dan, hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord bevrijdingsfestivals (en andere buurtfeesten) uitgezonderd.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef portie het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.
Audioslave in 2005 volgens mij. Ze begonnen zo'n 20 minuten te laat omdat ze net binnen kwamen gevlogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef portie het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.
Jul. 01 - Roskilde, DEN - Roskilde Festivalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Audioslave in 2005 volgens mij. Ze begonnen zo'n 20 minuten te laat omdat ze net binnen kwamen gevlogen.
Verkapte promo optredens tellen natuurlijk niet mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:17 schreef brother52 het volgende:
Ze stonden op 2 juli behalve op Werchter ook op Live 8 in Berlijn zie ik...
Ja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Verkapte promo optredens tellen natuurlijk niet mee.
Je kan welquote:
The Shins is natuurlijk geen kleinere act en ik heb tot nu toe geen overtuigende voorbeelden gezien afgezien van de situaties die ik al genoemd heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan weldoen. Maar het komt regelmatig voor. Zeker de kleinere acts doen het wel eens. En DJ's hebben er al helemaal geen moeite mee meerdere sets per dag af te werken.
Ik had het over 600 km, niet 200.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op de eerste Lowlands stonden The Breeders op dezelfde zaterdag op Pukkelpop en Lowlands.
Omdat MCH eigenwijs is en we hem nu op z'n plek moeten zetten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is dit ook weer belangrijk?
Niet dag verwarren met weekend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat MCH eigenwijs is en we hem nu op z'n plek moeten zetten.
En ik weet zeker dat er de afgelopen jaren bands zijn geweest die engelse festivals of Frequency op dezelfde dag als LL deden. Ik heb alleen geen idee meer welke.
Oooooh, dat is hetquote:
Uhm, Audioslave die van Berlijn naar Werchter moesten niet overtuigend?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
The Shins is natuurlijk geen kleinere act en ik heb tot nu toe geen overtuigende voorbeelden gezien afgezien van de situaties die ik al genoemd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |