Niet dag verwarren met weekend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat MCH eigenwijs is en we hem nu op z'n plek moeten zetten.
En ik weet zeker dat er de afgelopen jaren bands zijn geweest die engelse festivals of Frequency op dezelfde dag als LL deden. Ik heb alleen geen idee meer welke.
Oooooh, dat is hetquote:
Uhm, Audioslave die van Berlijn naar Werchter moesten niet overtuigend?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
The Shins is natuurlijk geen kleinere act en ik heb tot nu toe geen overtuigende voorbeelden gezien afgezien van de situaties die ik al genoemd heb.
Voor een paar nummertjes (het was geen volledig concert in Berlijn) leen je natuurlijk gewoon een backline. Voor reguliere festivalshows doen ze dat niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, Audioslave die van Berlijn naar Werchter moesten niet overtuigend?
Hoe groot is dat bord wat je voor je kop hebt?
http://www.dagjeweg.nl/ni(...)ands%20is%20begonnenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, en ik snap nog steeds niet hoe mensen het vorig jaar voor elkaar kregen om zo lang in de rij te hebben gestaan op vrijdag. Ik heb om ca. 1300 10/15 minuten in de rij gestaan. Eenmaal binnengekomen nog mee naar achter genomen voor steekproefsgewijze fouilleersessie en ruim op tijd voor de openingsact.
Het is toch echt zo...heb pas over die vertragingen gelezen na het festival.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef ohnikua het volgende:
[..]
http://www.dagjeweg.nl/ni(...)ands%20is%20begonnen
hier was jij in een klein kwartier doorheen? daaaag
Voor noodgevallen zoals vorig jaar met de ramp op Pukkelpop.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands regelt ook wel eens backlines voor bands.
Volgens mij hebben de kleinere tenten sowieso voor een groot gedeelte een vaste eigen backline.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands regelt ook wel eens backlines voor bands.
dan volg ik dit jaar gewoon de route van de 2 tieten met het vraagtekenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is toch echt zo...heb pas over die vertragingen gelezen na het festival.
En ik kan het bewijzen, ik sta op de tv-beelden van Fucked Up
En nog eens sowieso, hoe zat dat met die band een paar jaar geleden de instrumenten vergeten/kwijt was? Volgens mij hebben die alleen instrumenten moeten lenen van andere bands. Wie weet welke band dat was? Dan gaan we even googlen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de kleinere tenten sowieso voor een groot gedeelte een vaste eigen backline.
Editors, 2005. Leenden wat van Viva Voce, die ervoor stond te spelen. Maar da's een duo, dus daar is meer bijgeregeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En nog eens sowieso, hoe zat dat met die band een paar jaar geleden de instrumenten vergeten/kwijt was? Volgens mij hebben die alleen instrumenten moeten lenen van andere bands. Wie weet welke band dat was? Dan gaan we even googlen.
Jaaaa.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef mr-green het volgende:
Beter komt er snel nog wat goede Techno bij.
Ja, van Voicst, Millionaire en Sons & Daughters. Instrumenten alleen voor zover google mij kan vertellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Editors, 2005. Leenden wat van Viva Voce, die ervoor stond te spelen. Maar da's een duo, dus daar is meer bijgeregeld.
Leverde wel een mooi verbeten concert op met een licht gefrustreerde Tom Smith. "Don't fly EasyJet!"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, van Voicst, Millionaire en Sons & Daughters. Instrumenten alleen voor zover google mij kan vertellen.
Het begint te komen..Loadstar komt zo goed als zeker ook.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 07:16 schreef Da hopman het volgende:
Gdv de Gdv..... Ik moet vrijdag werken. En nee daar valt niet onderuit te komen. Met veel moeite maandag vrij gekregen. En nee ziekmelden is geen optie.
Tot hoe laat? Ik heb een aantal jaren ook gee nvrij gekregen op vrijdag. Vrienden met de tent op donderdag gaan en dan zelf direct na het werk de auto in en naar biddinghuizen rijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:16 schreef Da hopman het volgende:
Gdv de Gdv..... Ik moet vrijdag werken. En nee daar valt niet onderuit te komen. Met veel moeite maandag vrij gekregen. En nee ziekmelden is geen optie.
Heeft hij eindelijk zijn proefschrift af?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zijn proefschrift af?
In die lijst staan alleen de officieel bevestigde namen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, Zulu Winter, die was toch ook al een soort van bevestigd voor LL? Valt me nu pas op dat die nergens meer in de lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |