Ik toon sowieso gewoon nooit mijn emotiesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:59 schreef twi het volgende:
Overigens, ik krop ook op en trek me terug als ik écht er doorheen zit en een potje moet janken. Als mensen dan niet speciaal achter me aan komen, heeft ook niemand er last van en is het zo weer oké.
Kan je door ontslagen worden bijvoorbeeld of je kan je gezondheid verneuken...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zolang ik niemand tot last ben maakt het toch niet uit
Hoe was je opvoeding dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik toon sowieso gewoon nooit mijn emoties
Dacht altijd dat het een teken van zwakte was, en van dat idee kom je niet zomaar af
Ja maar ik heb dit misschien 1x in de zoveel maanden, dat scheeltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je door ontslagen worden bijvoorbeeld of je kan je gezondheid verneuken...
Ik trek me terug, is ook destructief...
Ik heb een moeilijke jeugd gehad, door eigen toedoen, mijn ouders zijn schatte van mensen die niks verkeerds hebben gedaanquote:
Ik heb het veel te vaak. Niet dat ik depressief ben, maar wel dat ik enorm slecht voor mezelf zorg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dit misschien 1x in de zoveel maanden, dat scheelt
Ik praat er gewoon niet overquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Oh bij ons in de familie werd niet over emoties gepraat enzo. Toen ik en uiteindelijk ook ma in therapie moesten is dat weer veranderd .
Maar wat doe je dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb het veel te vaak. Niet dat ik depressief ben, maar wel dat ik enorm slecht voor mezelf zorg.
Achja ik ben vanaf mijn 13e tot 26e ongeveer zeer destructief bezig geweest met mijzelfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik deel mijn emoties constant. Gelukkig zijn die 95% van de tijd positief.
Maar bij ons thuis waren positieve emoties sowieso zeldzaam. Wellicht dat ik me daar -terecht- tegen afgezet heb. Die strijd altijd
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik ben vanaf mijn 13e tot 26e ongeveer zeer destructief bezig geweest met mijzelf
Had schijt aan alles en iedereen, deed wat ik wilde doen
Zat bij harde kern ajax, verkocht drugs
Ben nu beetje met een inhaal slag bezig met alles
Reizen is iets wat ik altijd al heb willen doen maar altijd heb uitgesteldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]Mooi zo.
Ik ook, inhaalslag. Vroeger (<19e) nooit uitgaan (was gevaarlijk), nooit sporten (was ongezond
![]()
![]()
), het liefst zo weinig mogelijk mensen leren kennen
en vooral niet reizen
...
Gelukkig is de hoofdverantwoordelijke niet meer in staat enige invloed uit te oefenen op me.
Goed plan man. Van reizen word je alleen maar rijker, niet armer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Reizen is iets wat ik altijd al heb willen doen maar altijd heb uitgesteld
Eind augustus ben ik van plan om voor een jaar naar Ierland te gaan en daar te werken en dan geld te sparen om daarna wat maanden rond te gaan reizen
Ik kan werken voor mijn oom dus dat scheelt weerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan man. Van reizen word je alleen maar rijker, niet armer.
Ierland lijkt me tof. Maar economisch erg moeilijk. Hopelijk zit het mee voor je.
Bij mij kwam er nog bij dat pa precies in de puberteit van mij en mijn zusje werkeloos was. Van mijn 15e-19e, van haar 12e-16e.
Gelukkig was ik met 19 het huis uit.
Klinkt ideaalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan man. Van reizen word je alleen maar rijker, niet armer.
En nog een skivakantie in Colombia...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan werken voor mijn oom dus dat scheelt weer
En ik heb een oom die in Nepal woont waar ik al jaren heen wil, dus het staat zeker op de planning zoiets
Haha Zuid Amerika wordt te gevaarlijk voor mij denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nog een skivakantie in Colombia...
Geld is maar geld.quote:
Hehe, ja, maar ik kan ervanaf blijven, dus dat moet jou ook lukken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha Zuid Amerika wordt te gevaarlijk voor mij denk ik
Maar het is altijd wel een optie
Ik ken mijzelfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ja, maar ik kan ervanaf blijven, dus dat moet jou ook lukken.
De witte drugs dan.
NLse maat van me met wie ik morgen NL-DK ga kijken, heeft een jaar in Santa Marta en vooral Medellin gewoond; "de eerste 2 dagen liep ik verdoofd rond. Ik dacht dat ik droomde, zoveel mooie vrouwen".quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken mijzelf
Maar sowieso wil ik Azië bezoeken en Zuid Amerika lijkt mij ook echt heel vet
Ben jij zo lastig dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach we gaan het zien
Sowieso dat ik in mijn 1tje ga, zo ben ik niemand tot last en is iemand mij ook niet tot last
Truste. Ik heb nu weekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Omkoping bij Polen - Griekenland
Nu slapen
Nee ik ben zelf niet zo heel lastig als je mij eenmaal kent, maar ben soms graag op mijzelfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij zo lastig dan?
Alleen reizen is in Azie denk ik iets veiliger, maar hier is mij niks gebeurd (op 1 incident in Rio na; drugs in mn drankje. En geen toffe).
Waarschijnlijk deze:
Lijer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu slapen
Godver ik schrik me de teringquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu slapen
Voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga me maar eens aankleden
Zo naar Zuidplein en naar de stad. We hebben een deadline, want ik moet om half 4 al weer terug
HAHAHAHAHAHA KIJK DAT DEED HIJ OOK DAAR SAAT HOE GARIPG IK ET VINDT!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn netbook liep vast!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu slapen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Handig, zo'n apparaat dat automatisch alle humorloze dingen er uit filtert
Bah kleddersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mahlzeit![]()
![]()
Ik ga met m'n beste vriendin winkelen in Arnhem
Ze is zwanger dus er moeten babykleertjes enzo________________
Ah rot op, ze is zó gelukkigquote:
Bom eropquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
God domme tering tiefus zooi!! Vlaggetjesdag hier in scheveningeb, en nu staat er een talent loze band voor me deur nirvana nummers te spelen.
Nou ja spelen, er uit te rammen en te schreeuwen is het meer. Wat een tiefus herrie.
En zo ben ik dus wakker gemaakt
Mijn humeur is nu slechter dan slecht! Ik haaat wakker worden op deze manier!
Kusje op je eikelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
God domme tering tiefus zooi!! Vlaggetjesdag hier in scheveningeb, en nu staat er een talent loze band voor me deur nirvana nummers te spelen.
Nou ja spelen, er uit te rammen en te schreeuwen is het meer. Wat een tiefus herrie.
En zo ben ik dus wakker gemaakt
Mijn humeur is nu slechter dan slecht! Ik haaat wakker worden op deze manier!
Ik gun het haarquote:
Ja tot dat ze een centimeter of 6 uitscheurd! Kijken of ze dan nog zo gelukkig isquote:
10 cm is er minimaal nodig om een kledder uit te poepen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja tot dat ze een centimeter of 6 uitscheurd! Kijken of ze dan nog zo gelukkig is
Thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gun het haar![]()
Heel veel plezier met shoppen!
Hun probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja tot dat ze een centimeter of 6 uitscheurd! Kijken of ze dan nog zo gelukkig is
Wil jij het doen?quote:
Nee nee nee daar gaat het niet mee lukken! Zo erg is hetquote:
Dat is wel heel erg jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil jij het doen?
[..]
Nee nee nee daar gaat het niet mee lukken! Zo erg is het
Nou hier ken je nagaan! Kijken of ze op dat moment nog zo gelukkig isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 cm is er minimaal nodig om een kledder uit te poepen.
Oh en dat doet auw!
Je mag wel wT anders voor stellen?quote:
Neuh. Geen zin inquote:
Herkenbaarquote:
quote:
Oh, heb jij ook een ochtend humeur?quote:
Weet ik niet! Ik heb een slecht humeur nu! Dus inspiratie loosquote:
Nope!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh, heb jij ook een ochtend humeur?
[..]
Weet ik niet! Ik heb een slecht humeur nu! Dus inspiratie loos
Niks goed aanquote:
Terug je bed in en zo weinig mogelijk energie vebranden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef ook_gek het volgende:
Jezus! Dit gaat een zware dag worden!
Denk, ga effe gekookt eitje maken. Ei 1 tieft uit me handen kapot op de grond!
Ei 2 en 3 in het pannetje met water. Steek het gas aan krijg ik een steekvlam waar een gemiddelde bramdweerman spontaan van klaar komt, en ik mis heel wat haren op me arm
En kijk net uit het raam.... Staat er een podium ja je leest het goed, een podium voor de deur.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef ook_gek het volgende:
Jezus! Dit gaat een zware dag worden!
Denk, ga effe gekookt eitje maken. Ei 1 tieft uit me handen kapot op de grond!
Ei 2 en 3 in het pannetje met water. Steek het gas aan krijg ik een steekvlam waar een gemiddelde bramdweerman spontaan van klaar komt, en ik mis heel wat haren op me arm
En kijk net uit het raam.... Staat er een podium ja je leest het goed, een podium voor de deur.
Dan tril ik er uit door de muziek!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terug je bed in en zo weinig mogelijk energie vebranden.
Uitdaging!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan tril ik er uit door de muziek!
Wacht ik maak een foto van het probleem!
Heldquote:
Geen idee of dat linkje dan ook nog werkt, zal vast welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Mag ik straks, als de OS begint, mijn naam oranje.
Dat zou wel moetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat linkje dan ook nog werkt, zal vast wel
FOK! kennende idd vast welquote:
Gooi die eieren dan uit het raam i.p.v. op de grond om je onvrede uit te drukken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus voor mijn huis, en dan spelen ze tering muziek wat fals is!
En er staat niemand, ze hebben niemand voor wie ze spelen!!
stop er dan mee, het heeft echt geen zin.
ik kan niet zo ver gooienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gooi die eieren dan uit het raam i.p.v. op de grond om je onvrede uit te drukken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef ook_gek het volgende:
gloeiende gloeiende gloeiende!!! Dit ga je fucking niet geloven!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Sorry, ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga terug me bed in, dit gaat niet meer goed komen vandaag
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:49 schreef twi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA KIJK DAT DEED HIJ OOK DAAR SAAT HOE GARIPG IK ET VINDT!Ik schrok mij de tyfus toen ik erop drukteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ook!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schrok mij de tyfus toen ik erop drukte
ik ook toen ik jou voor 1e keer zag :Squote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schrok mij de tyfus toen ik erop drukte
Prutser.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nog veel erger hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag wel, ik doe dat morgen zelf vast ook welquote:
Jah ik weet hetquote:
Waarvan?quote:
Oordopjes in en terug je bed in jijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat mag wel, ik doe dat morgen zelf vast ook wel
Ik was er bang voorquote:
ik doe het of zoals de meest rechtse of zoals nummer 2quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
De derde is het geworden
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er bang voor![]()
Zal zo even kijken wat ik voor elkaar kan krijgen
Dat kusje op me eikel, ik accepteer hem toch maar welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oordopjes in en terug je bed in jij
Ik lach mij nu nog rot omdat ik jou gezien hebquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik ook toen ik jou voor 1e keer zag :S
Nummer 2 is bij mij echt geen gezichtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik doe het of zoals de meest rechtse of zoals nummer 2
Kans verkeken jongenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kusje op me eikel, ik accepteer hem toch maar wel
Die doe ik ook vanavond!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
De derde is het geworden
Tuurlijk, dat kan er ook nog wel bij!quote:
quote:
Aww schatje tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat kan er ook nog wel bij!
Maakt het uit nog.
* ook_gek naar z'n eikel wijst, en kijkt met puppy ogen naar huppelmutsquote:
Goede avond gehad dus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:40 schreef El_Matador het volgende:
Zo, ff een andere kant van Colombia leren kennen.
2cb, coke, veel alcohol en hoeren. En een Nederlandse Marokkaan...
hoe denk je dat die coke in nederland komt danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:40 schreef El_Matador het volgende:
Zo, ff een andere kant van Colombia leren kennen.
2cb, coke, veel alcohol en hoeren. En een Nederlandse Marokkaan...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek naar z'n eikel wijst, en kijkt met puppy ogen naar huppelmuts
quote:
Ik snoof 2cb uit Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe denk je dat die coke in nederland komt dan
Ja mn nagels moet ik nog ff opnieuw doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:
Leuk zo, leuke kleur nagels ook. En stuk beter dan met legging.
Hehe ja. Een stuk of 5 telefoonnummers. Niet van hoeren... Maar ik weet nu wel waar de goeie afterparty's zijn.quote:
Wat is 2cb?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snoof 2cb uit Nederland.1e keer.
Had het niet gepland en al veel alcohol op. Die coke maakt je nuchter... gevaarlijk spul.
Ja hooooor, dat kan er ook wel bij. Wat maakt het allemaal nog uit?quote:
soort van lsdquote:
Helemaal niks!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hooooor, dat kan er ook wel bij. Wat maakt het allemaal nog uit?
Wat is het effect daarvan dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
soort van lsd
Heftig spul, vond ik dan
Dik spacen denkquote:
Je ziet wel echt elk bobbeltje en deukje in dat dingquote:
Ja maar kan je me een voorbeeld geven van hoe je dan aan het spacen bent? Halucineer je dan ook, of chill je em gewoon hard?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dik spacen denk
Lsd duurt alleen wat langer
Oke deal! Dat kan ik welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks!!
Gewoon helemaal naar de klote gaan vandaag
Op lsd ga je hard met kleuren enzo, ik vond 2cb een stuk fijner en minder hallucinatiesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar kan je me een voorbeeld geven van hoe je dan aan het spacen bent? Halucineer je dan ook, of chill je em gewoon hard?
Johquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet wel echt elk bobbeltje en deukje in dat ding.
Hoezoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat ben je weer heerlijk rebels Steven
soort xtc, + trippen, maar dat gevoel kreeg ik niet.quote:
Ah zo, ik ben echt een drugsn00bquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op lsd ga je hard met kleuren enzo, ik vond 2cb een stuk fijner en minder hallucinaties
Is dit omdat je niet squat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb het veel te vaak. Niet dat ik depressief ben, maar wel dat ik enorm slecht voor mezelf zorg.
Dat verwachtte ik, maar nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar kan je me een voorbeeld geven van hoe je dan aan het spacen bent? Halucineer je dan ook, of chill je em gewoon hard?
Ik zei hetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh![]()
Maar boeien!
Ik heb wel die schoendingen uit mn pumps gehaald. Mijn god wat zijn die dingen irritant
Hmm dan heb je geen goede 2cb gehad manquote:
Voortaan zal ik gewoon luisteren naar de shopping queenquote:
Jongeh dat van die TT was gewoon een grap. Je mag heus wel een TT plaatsen. Anders had het er wel bij gestaan in de regeltjes onderaan dit topicquote:
Denk het ook niet nee. 3-4 snuifjes uit een onbekend buisje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm dan heb je geen goede 2cb gehad man
Ik ging echt best hard, maarja misschien heb ik toen wel teveel genomen
Ik deed wat ik beloofde, ik vond een jurkjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voortaan zal ik gewoon luisteren naar de shopping queen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed wat ik beloofde, ik vond een jurkje.
Terecht. Je kan ze casual aan, maar ook als nette jurkjes, jasje erover en klaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ben zo blij met mn jurkjes
Weer eens wat anders dan trainingspakken tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ben zo blij met mn jurkjes
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan trainingspakken toch
Vast welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mjah ergens tijdens de afgelopen 14 jaar moederschap ben ik mijn vrouwelijkheid verloren.
Komt wel weer
Met daarin een ode aan flips?quote:
Pics!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het supertrash jurkje op het topjes manier aan, met mijn oranje nagels, oranje/rode haar en rode lippen. Ik ben er klaar voor. Alleen mn ogen nog even heel erg zwart maken.
Nou ben iig al hard op wegquote:
Ik heb er dan ook alle vertrouwen inquote:
Ik zou geschokt zijn als je daarmee zou ophoudenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook alle vertrouwen in
Maar laat mij wel grapjes maken op zijn tijd
Fotoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het supertrash jurkje op het topjes manier aan, met mijn oranje nagels, oranje/rode haar en rode lippen. Ik ben er klaar voor. Alleen mn ogen nog even heel erg zwart maken.
quote:
quote:
Zelfs ik niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks zo irritant als wachten tot je nagels droog zijn
Dat wordt je UI?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze, weet iemand hoe ik het kan verkleinen?
[ afbeelding ]
Vooral als je jeuk hebt of moet plassen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks zo irritant als wachten tot je nagels droog zijn
Close call maar jou kan ik negeren mn nagels nietquote:
Ja echt niet leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral als je jeuk hebt of moet plassen.
Ja, mits het een beetje redelijk uitkomt op die grote en ik uitvind waar ik hem klein kan laten makenquote:
word jequote:
quote:
Is een topic voor ergens op Fok! in GC dacht ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mits het een beetje redelijk uitkomt op die grote en ik uitvind waar ik hem klein kan laten maken
Nee wordtdquote:
Ik zal even gaan kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een topic voor ergens op Fok! in GC dacht ik.
[..]
Nee wordtd
Dat sloop je vagina?quote:
Monstercocksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat sloop je vagina?
Of dat sloopt je vagina?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat sloop je vagina?
Of dat sloopt je vagina?
Hoe spel je dat dan? Watertornado?quote:
Onmogelijke opgave dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh shit oh shit oh shit
Ik ga vanavond voetbal kijken met mijn ouders, dat houdt in dat ik mij moet gedragen
Dat onderdruk je gevoel?quote:
Mansterkak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe spel je dat dan? Watertornado?
Laatste keer dat ik met mijn pa Nederland ging kijken was met de wk finale op het museumplein, ik denk dat ie zich nog afvraagt wat ik allemaal aan het uitvreten wasquote:
Oooh wat leuk zo met die lippenstiftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo.Dit is dan ook de enige manier waarop ik hem leuk vind, in de andere valt mn buik veel te erg op.
[ afbeelding ]
Sexy chick!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo.Dit is dan ook de enige manier waarop ik hem leuk vind, in de andere valt mn buik veel te erg op.
[ afbeelding ]
Zoooooo myr, lookin goooooodquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is voor vrouwen. Mannen drinken verdriet weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eerst even mijn verdriet wegeten
Ah niet alleen liefde, maar ook verdriet gaat door de maag van een man.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eerst even mijn verdriet wegeten
lijkt jou welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah niet alleen liefde, maar ook verdriet gaat door de maag van een man.
Wij hadden het gisteren nog over jou.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah niet alleen liefde, maar ook verdriet gaat door de maag van een man.
Als je zo doorgaat ben ik straks nog een anorexia- patient.quote:
iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hadden het gisteren nog over jou.
Conclusie: we missen je dronken tweets en posts!
Flips je weet best dat ik je graag in de zeik neem en elke keer helemaal suf ruk op jouw foto'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben ik straks nog een anorexia- patient.of een fanatieke sportster of beide.
Super tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn foto staat op FBquote:
Ja ik las het (spytoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss je gunt ons ook niks ook hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik las het (spytool).
Die mis ik niet, want nu schaam ik mij niet meer de ochtend na het stappen kapot
Tweets gaat overigens lastig met mijn huidige crappy telefoon.
Ik had alleen geen oog voor jouw jurk dat je aan hadquote:
Ziet er leuk uit Myrquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vallen te erg op hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had alleen geen oog voor jouw jurk dat je aan had
Linkje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
Ik zet zo de laptop aan, dan kijk ikquote:
Kloptquote:
Die zijn niet meer te vindenquote:
dronken tweets van flipsels nooit gezien hebbenquote:
Jawel!!quote:
Gemis in je opvoeding eigenlijk!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dronken tweets van flipsels nooit gezien hebben!!!!
Lang leve de bewaarde logs!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt.
Nu ben ik er vandoor. Fijn weekend/wedstrijd/whatever allen
[..]
Die zijn niet meer te vinden
Ja maar dat is voor anderequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Er is meer hups dan alleen boobz!
Jij mag dat!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor andere
Ik ben een stevie wonder als het om meer hups dan alleen boobz gaat
Jij ben een heel. fout. vrouwtje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er weg van!!
Doei schatjes en gespuis![]()
AFCA?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver wanneer wordt mijn geld gestort
Kan ik nieuwe tatoeages nemen
Heb ik al man, met 3 gouden sterrenquote:
Bij wie laat je hem zetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik al man, met 3 gouden sterren
Het wordt dit op mijn rechterzij
[ afbeelding ]
In Wormerquote:
Oh das minder.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Wormer
Wachtrij is alleen 2 maanden
Ja achquote:
Dan heb je nog even om te sparen. Hoe duur gaat dit kunstwerkje worden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach
Als geld snel gestort wordt dan ga ik in Amsterdam waar ik de vorige ook heb laten zetten
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben ik straks nog een anorexia- patient.of een fanatieke squatster of beide.
In Wormer 280euro, in Amsterdam rond de 400quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je nog even om te sparen. Hoe duur gaat dit kunstwerkje worden?
Gewoon even geduld hebben een paar maandjes kan je bovendien als het mooi weer wordt gewoon nog in de zonquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Wormer 280euro, in Amsterdam rond de 400
Dus het is een afweging maken, ga ik wachten 2 maanden en bespaar ik 120 euro of ben ik zoals gewoonlijk ongeduldig
Zit wel wat in ja wat je nu zegtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon even geduld hebben een paar maandjes kan je bovendien als het mooi weer wordt gewoon nog in de zon
Daarom ga ik ook op vakantiequote:
9 maanden per jaar!quote:
Middag maltamanquote:
Tijn, alles goed?quote:
Ik zoek nog een vrouw met epische tetters om mijn ijs op te druipen en af te likkenquote:
Dat kan vanavond geregeld wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijn, alles goed?
[..]
Ik zoek nog een vrouw met epische tetters om mijn ijs op te druipen en af te likken
Heerlijke filmquote:
En dat zal ook geregeld wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan vanavond geregeld worden
Ik dacht even dat je geen hallo tegen mij zag maar toen zag ik het woordje goden staanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:41 schreef xFriendx het volgende:
Hallo Oranje-klanten, voetballiefhebbers, Des Vaderlandse chicks en single goden.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er weg van!!
Doei schatjes en gespuis![]()
Je dacht toch niet dat ik je zou vergeten meneer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je geen hallo tegen mij zag maar toen zag ik het woordje goden staan
Nee, maar je maakte het wel spannend hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik je zou vergeten meneer?
He snotquote:
huppel kijkt toch elke 5minuten op fb dus die ziet het vanzelf welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
He snot. Ik wil haar mijn model laten zien.
Laat maar aan mij zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
He snot. Ik wil haar mijn model laten zien.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef twi het volgende:
Ik kwam uit de sportschool met een wit shirtje en een zwarte broek. Ik werd voor Duitser uitgemaakt door een kutjong van 7
Ik kwam uit de sportschool met een wit shirtje en een zwarte broek. Ik werd voor Duitser uitgemaakt door een kutjong van 7
Dat klopt, ik heb 'm ook op FB gezetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huppel kijkt toch elke 5minuten op fb dus die ziet het vanzelf wel
Ik heb vijf modellenquote:
Ja lekker weekend aan het vierenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijn, alles goed?
[..]
Ik zoek nog een vrouw met epische tetters om mijn ijs op te druipen en af te likken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had de neiging om Ohne Holland fahren wir zum WM te gaan zingen.
Geniet ervan! Ik over een paar uurquote:
Die zong ik vanmorgen alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had de neiging om Ohne Holland fahren wir zum WM te gaan zingen.
Ik wil ze allemaal zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb 'm ook op FB gezet.
[..]
Ik heb vijf modellen.
Ik heb gekeken. Ik kreeg een stijfjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb 'm ook op FB gezet.
[..]
Ik heb vijf modellen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Ik kreeg een stijfje
Ik doe ze wel even spoileren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu het eerste model aan... Even zien welke ik ga kiezen voor straks.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ik doe ze wel even spoileren.De tweede is het leukst vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu het eerste model aan... Even zien welke ik ga kiezen voor straks.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ik doe ze wel even spoileren.OiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu het eerste model aan... Even zien welke ik ga kiezen voor straks.![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hij schijnt wel door, dat is jammerquote:
Die vind ik ook leuk. Maar de eerste en de derde ook.quote:
Ze zijn allemaal wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk. Maar de eerste en de derde ook.
Ik zou je doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij schijnt wel door, dat is jammer. Ik moet nu het witte labeltje eruit knippen
.
En dank je.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, facebook status van een maat van me: "like this status if i saw you last night and owe you an apology." Ik geef hem 24 uur en hij heeft 8751346 likes![]()
Wtfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, facebook status van een maat van me: "like this status if i saw you last night and owe you an apology." Ik geef hem 24 uur en hij heeft 8751346 likes![]()
Fatsoenlijke jurkjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Het meeste geile is natuurlijk 2, 1 is het fatsoenlijkst.
Linkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Ik heb mijne op kort programma gedaan en hij was zo droog!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet jet jurkje nog wassen, dus dan maar bavariajurkjr aan
hij gaat toch uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Oh ja die ik moet nog aantrekkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit nu nog in de metro, moet half 5 bij ouders zijn, ga ik niet reddenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb mijne op kort programma gedaan en hij was zo droog!
ja godver, hier word je om 1730 verwacht, wat is dit dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de metro, moet half 5 bij ouders zijn, ga ik niet redden
Dan is ie uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |