Dan was het ook tijd dat je een account aanmaakte.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef helloisitme het volgende:
Ik ben geen user hier op FOK!, wel een frequent meelezer en Vivaforum-troll.
Ben je ook de latex-man?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef helloisitme het volgende:
Ik heb eerder accounts gehad hier. Maar eenmalige trolls
Je schrijft dus gewoon een vierdelig epos, gedreven door pure haat. Ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef helloisitme het volgende:
Ik zou graag op het verzoek ingaan de FB van de aartsvijand in kwestie te posten trouwens, maar kan hem niet vinden. Maak al tijden jacht op die...euhh...longlijer
Open er dan een serieus topic over desnoods in R&P.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:29 schreef helloisitme het volgende:
Nou nee. Ik had gewoon zin in wat vermaak, en besloot Johannes er later bij te betrekken
En wat er tussen ons gebeurd is...lang verhaal. En beslist ongeloofwaardig na zo'n trolltopic
je beent een chick!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef helloisitme het volgende:
Johannes is niet Harry ;-)
En mijn stijl is nooit te herkennen. Daarom denken jullie ook allemaal dat ik een man ben
Dat hoorde bij de act, maar ben nu te lui. Maar vooruit, omdat je erom smeekt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
En dat quoten kan je dus precies echt niet?Ik dacht dat dat ook bij de act hoorde
Hoezo smekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef helloisitme het volgende:
[..]
Dat hoorde bij de act, maar ben nu te lui. Maar vooruit, omdat je erom smeekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |