Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Je kraakte het eerst wel helemaal af. Rick Ross was toch beter?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik downloadde het maar gewoon, best lekkere muziek
Downloadde? Lees ik daar downloadde? Vuile dief!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik downloadde het maar gewoon, best lekkere muziek
Klopt, heb gewoon alles gedownload van Drake en vind het op zich niet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kraakte het eerst wel helemaal af. Rick Ross was toch beter?
Ik mis Lupe Fiasco, B.O.B. en Kid Cudiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Over muziek gesproken:
[ afbeelding ]
Vandaag de collectie uitgebreid
Het is toch Maybach?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, heb gewoon alles gedownload van Drake en vind het op zich niet verkeerd.
Rick Ross is ook gewoon de baas natuurlijk
M-m-m-mayback music
Mayback?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, heb gewoon alles gedownload van Drake en vind het op zich niet verkeerd.
Rick Ross is ook gewoon de baas natuurlijk
M-m-m-mayback music
Ja, typoquote:
Daar ga ik dan even alle nummers van downloaden, je krijgt binnen nu en een dag een meningquote:
Weet ik, maar als het niks is verwijder ik het lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Dat is wel snel. Het gaat om meer dan alleen beats en flow he
College Dropout uber allesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
Je hebt wel Graduation van Kanye West, dus je mag blijven.
Dat is duidelijk niet zijn smaak/kent hij niet. In andere genres kan ik ook genoeg noemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik mis alleen:
The beatles,
Rolling stones,
Dire Straits,
Toto,
Bruce Springsteen,
etc...
Ik weet hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk niet zijn smaak/kent hij niet. In andere genres kan ik ook genoeg noemen.
Ik haat Bruce Springsteen echt zo hard hè..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik mis alleen:
The beatles,
Rolling stones,
Dire Straits,
Toto,
Bruce Springsteen,
etc...
Dat kanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik haat Bruce Springsteen echt zo hard hè..
Vooral 'In my hometown' is
Ik respecteer jouw muziekvoorkeuren enzo, maar het is niks voor mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat kan. Hoor meerdere mensen over zulk soort artiesten klagen. Het moet je natuurlijk maar net liggen.
Goed album ja, heb hem ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de beste hiphop albums in de afgelopen tijd
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer goeie albums?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon die hele collectie van mij overnemen, krijg je geen spijt vanquote:
Ik vind dat album vna Jay-Z met Kanye heel erg tof, maar die zal je al wel hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog meer goeie albums?
Ik vind Nothing But The Beat van David Guetta een erg goed album.
HAHA neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Watch The Throne? Ja. Ze gaan nog een album opnemen trouwens, omdat Watch The Throne een goede samenwerking was en blijkbaar ook aansloeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind dat album vna Jay-Z met Kanye heel erg tof, maar die zal je al wel hebben.
Gedeeld eerste ja.quote:
Zit niet in futquote:
Staan trouwens wel een paar chille nummers opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
Drake is echt tering muziek. tot zover mijn bijdrage.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
Zal wel Team van het EK zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Chill, paarze kaarten voor mensen die IF zijn dankzij EK?
Hmm dan zijn er nog de groene kaarten die ongebruikt zijn.
Dacht ik ook, best goed te pruimen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
Chase and Status is toch DnB?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal los gegaan op Pinkpop. Was echt vet
Wikipedia zegt van wel:quote:
quote:Chase & Status is een producersduo uit Londen dat elektronische muziek maakt, voornamelijk drum 'n' bass en dubstep.
ik heb die troep geluisterd en het werd alleen maar slechter. Kanye west, jay-z zijn gigantisch veel beter. Drake is van het niveau dat nederland ieder jaar richting songfestival stuurt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht ik ook, best goed te pruimen hoor
Hmm..quote:
Kanye en Jay-Z heb ik vandaag ontdekt, is ook goeie muziek jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik heb die troep geluisterd en het werd alleen maar slechter. Kanye west, jay-z zijn gigantisch veel beter. Drake is van het niveau dat nederland ieder jaar richting songfestival stuurt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom niet die dagobert?of hoe die ook mag heten
quote:
quote:
Discography van The Weeknd staat erin, 500mbquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als je Drake ook tof vind Download dan wat van The Weeknd. Echt 1 van de beter RnB artiesten op dit moment
[ afbeelding ]
Nas is goed Ja, tupac ook primaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef x1N2ition het volgende:
Het debuutalbum van Nas, 'Illmatic', is nog steeds ongeëvenaard in mijn ogen.
End Credits kende ik omdat mijn broer het wel eens draaide, en No Problem ken ik inderdaad van FIFAquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Fuszy het volgende:
End Credits ft Plan B is echt tof en No Problem zit in fifa.
OMG JE GAAT OFFTOPICquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
End Credits kende ik omdat mijn broer het wel eens draaide, en No Problem ken ik inderdaad van FIFA
Een Chase & Status in een bronzepack?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
End Credits kende ik omdat mijn broer het wel eens draaide, en No Problem ken ik inderdaad van FIFA
ja ik beestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
Iemand al met IF Dos Santos gespeeld?
Hoeveel heb jij betaald?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kanye en Jay-Z heb ik vandaag ontdekt, is ook goeie muziek ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk je op jouw leeftijd nooit meer naar mtv/tmf ofzo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kanye en Jay-Z heb ik vandaag ontdekt, is ook goeie muziek ja
ik zeg doen. jajajajajajaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Rijst, TOTY Huntelaar, doen of niet doen? Jij hebt ervaring met hem
Tegenwoordig komt er geen muziek meer opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kijk je op jouw leeftijd nooit meer naar mtv/tmf ofzo tegenwoordig?
Ik kende ze wel, maar nu pas echt dieper op die artiesten zelf in gegaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kijk je op jouw leeftijd nooit meer naar mtv/tmf ofzo tegenwoordig?
Heb nu MTV opstaan, Nicki Minajquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt er geen muziek meer op
Dit dus ja. Ik keek het gister nog. Allemaal kutseries. Nog erger dan 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt er geen muziek meer op
Caged op MTVquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit dus ja. Ik keek het gister nog. Allemaal kutseries. Nog erger dan 4 jaar geleden
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef Fuszy het volgende:
Bestaat die limiet op bronze packs ook op de console?
Zoals ik al zei, tegenwoordig komt er geen MUZIEK meer op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nu MTV opstaan, Nicki Minaj
I would do her.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tegenwoordig komt er geen MUZIEK meer op.
Niet als hij morgen MOTM wordtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
Okee, dan ga ik TOTY Huntelaar kopen, zag hem voor 241K staan, en zijn prijs is stijgende.
Gister kom was die nog 270kquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
Heeft iemand een Huntelaar voor 235K er op gezet. Zag er net 1 gaan voor 241K, dus het zal wel goed zijn
Haha, dan had ik m niet eens kunnen kopenquote:
Ahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tegenwoordig komt er geen MUZIEK meer op.
Kijk ik kan veel hebben, maar Nicki Minaj is uhh... verkrachting van je oren, die daarna dubbel gepenetreerd worden door paarden.quote:
Zo'n team en dan 352quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan had ik m niet eens kunnen kopen
Dit wordt m dan:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#f38JqYexbdG57
Creatieve reactiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk ik kan veel hebben, maar Nicki Minaj is uhh... verkrachting van je oren, die daarna dubbel gepenetreerd worden door paarden.
If you get what I mean.
Ik vind deze eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk ik kan veel hebben, maar Nicki Minaj is uhh... verkrachting van je oren, die daarna dubbel gepenetreerd worden door paarden.
If you get what I mean.
359 games 788 goals die van mijquote:
Kei tof nummerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu op MTV een nummer van Flo Rida..
'You can blow my whistle baby'
Niemand kijkt hier tv, laat staan MTV.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wát?quote:
Ik kijk ook weinig tv. Alleen voetbal, het journaal kijk ik ook niet meer, elke dag horen hoeveel ze op je gaan bezuinigen wordt een mens ook niet vrolijk van.quote:
prima nummer, aanstekelijk deuntje. nicky minaj is niet eens zo slecht, 100x beter dan Drake iig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
ook alleen voetbal eigenlijk, heeel af en toe iets anders, eigenlijk alleen als internet het niet doetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk ook weinig tv. Alleen voetbal, het journaal kijk ik ook niet meer, elke dag horen hoeveel ze op je gaan bezuinigen wordt een mens ook niet vrolijk van.
Samequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook alleen voetbal eigenlijk, heeel af en toe iets anders, eigenlijk alleen als internet het niet doet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tv staat in het weekend minimaal 12 uur per dag aan hier
in mijn gouden team lopen m'n 2 spitsen ook iets onder de 1:1, alleen de bronze die meer dan 2 op 1 looptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weinig spelers die beter dan 1 op 1 lopen, alleen Grabban met 249 goals in 170 wedstrijden doet het wel goed. Ik scoor bijna nooit met mijn LB of RB, in mijn BPL bronze team heeft 1 van mijn CBs (Miquel) ook nog nooit gescoord.
Tennis, natuurlijk, de grand slams zijn geweldig om te volgenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tv staat in het weekend minimaal 12 uur per dag aan hier
ik niet weet manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
What the fuck gebeurt hier jongen.
Die Jara is echt absurd goed.
Masters 1000 ook!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tennis, natuurlijk, de grand slams zijn geweldig om te volgen
Doe eens een plaatje van je team.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Vergeef me het kleine plaatje, maar die Jara ramt er dus 6 in bij zijn debuut. Was gewoon tegen een 100 chem Premier League team..
[ afbeelding ]
Afstandsschoten, duikkopbal, finesses, een trickshot.Allemaal in 1 wedstrijd, van dezelfde speler.. Gewoon alles vloog erin..
+ silverquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
79 pace en 80+ verdedigen en koppen..
Hoeveel kost dat? maximaal 5k ofzo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4321
[ afbeelding ]
Was als budgetteam voor erbij.
Wat een bullshit weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:52 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan op twitter stemmen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |