Dit dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijdertje is wel lekker bezig de laatste tijd jammer dat hij zijn ziel aan Utrecht heeft verkocht
[..]
In alle eerlijkheid ben ik klaar met de Ajaxreeks op Fok!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijdertje is wel lekker bezig de laatste tijd jammer dat hij zijn ziel aan Utrecht heeft verkocht
Wat jij wil Smoof...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is Rotterdam Homo's, niet Amsterdam.
In Amsterdam wonen de nichten in Rotterdam de homo's.quote:
Zo ga je met een mislukte voorzet om. Afellay geeft zeker weer voor?quote:
Je wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Heb je hem uit mijn nieuwe briljante reeks?
Ik heb 2 goede initiatieven opgestart, het Hall of shame topic (reeks) en het EK gifjes topic (reeks).quote:
Z'n nieuwe briljante reeks nog niet gezien?quote:
Hey homoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 2 goede initiatieven opgestart, het Hall of shame topic (reeks) en het EK gifjes topic (reeks).
Voor wie zou Sneijder banger moeten zijn? Stekelenburg of Willems?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie actie, maar als keeper had ik hem achtervolgd en in 2-en geschopt.
Ah, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n nieuwe briljante reeks nog niet gezien?
Was ik jou maar, dan kon ik hem voor het eerste lezen.
Dan ben ik klaar met jou..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
In alle eerlijkheid ben ik klaar met de Ajaxreeks op Fok!
Is goed succes met VinceRusso of mensen die voor elke positie binnen Ajax jeugdspelers kennen en walgen van het idee om een speler aan te kopen.quote:
We moeten Heitinga terughalenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed succes met VinceRusso of mensen die voor elke positie binnen Ajax jeugdspelers kennen en walgen van het idee om een speler aan te kopen.
Kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 2 goede initiatieven opgestart, het Hall of shame topic (reeks) en het EK gifjes topic (reeks).
Willems draagt nog Huggies Up and Go. Stekelenburg wordt betaald door de Italiaanse maffia, you do the mathquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie zou Sneijder banger moeten zijn? Stekelenburg of Willems?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man te oud, te duur en te slecht. Denswill is nu al verder en Van Rhijn kan ook centraal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |