Dit is (nog) niksquote:
Weinig liefde. De enige liefde die ik voor hem heb is omdat hij zo moeilijk slecht in fifa is dat ik hem altijd kapot maak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef Rijst het volgende:
Oh jullie doen dit wel vaker, maar dan al in 360 topics. Kan ik hieruit concluderen dat jullie een haat-liefde verhouding hebben?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef Rijst het volgende:
Oh jullie doen dit wel vaker, maar dan al in 360 topics. Kan ik hieruit concluderen dat jullie een haat-liefde verhouding hebben?
quote:
voor jou niet nee zemmelpotquote:
Dan had je eerder moeten beginnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben tureluurs van het lezen en typen.
Wel een toepasselijke username van hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten beginnen.
Dit is kloon 1887236243 van zijn originele account hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel een toepasselijke username van hem.
Succces. Ik ga pitten .quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
Nog een stuk of 3 pagina's, dan implementeren in m'n site, dan online knallen en dan kan ik gaan slapen.
Zo is het maar net, al ga ik ook maar eens pittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tamme zemmel!
3e helft word hier nog getraind
Oooooh een dikke hamburger friet enzo zou er zeker ingaan nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:41 schreef Pixell het volgende:
Enige waarbij van baal is dat de McDonalds al dicht is
Echt hè! Ik ga ook zo moeite hebben met fietsen, kan m'n ogen niet open houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oooooh een dikke hamburger friet enzo zou er zeker ingaan nu.
Ik ben gelukkig al thuis, lig hier een zak chips weg te werken zoals stef dat normaal doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Ik ga ook zo moeite hebben met fietsen, kan m'n ogen niet open houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |