SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOoooh snapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Daar beledig je toch heel wat mensen mee hier
Ja bagger idd :/quote:
Michhas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:26 schreef Michhas het volgende:
Ik kom er net gewoon achter dat dit dezelfde gast is
jaquote:
Ga jij nou maar fietsen met dj erwinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In Minecraft ja.
Mich bedoeld in het echte leven.
Ik ga nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fietsen met dj erwin
Regel die dikke meteen van vorige weekquote:
dikke vorige week? Vertel! Heeft sold vorige week een walvis genomen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Regel die dikke meteen van vorige week
Mijn tieten zijn niet dronken hoowrquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha jij bent dronken niet eens hallo kunnen typen
ik zeg pics van dronken titty's
Wij staan aan kop mattie jwtz ik pak je morgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Michhas het volgende:
Waarom kan ik niet op die poulewedstrijd kijken
tis watquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
Zo, even in 4 uur tijd zo'n 35 pagina's tekst eruit zitten beuken.En het einde is nog niet in zicht.
![]()
![]()
![]()
Oooh yeahquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wij staan aan kop mattie jwtz ik pak je morgen
Ja jongen, ik zal jou er eens flink van langs geven!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooh yeahPak me hard Daan, grijp me.
Geef het aan me, Betsystylequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja jongen, ik zal jou er eens flink van langs geven!
Klopt, die tijden zijn voorbijquote:
Uhm nee en dat heeft daar ook niks mee te makenquote:
Goeie comeback ouwe.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee en dat heeft daar ook niks mee te maken
Ik weet anders wel een paar andere boekjes voor jou :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes
Dit is (nog) niksquote:
Weinig liefde. De enige liefde die ik voor hem heb is omdat hij zo moeilijk slecht in fifa is dat ik hem altijd kapot maak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef Rijst het volgende:
Oh jullie doen dit wel vaker, maar dan al in 360 topics. Kan ik hieruit concluderen dat jullie een haat-liefde verhouding hebben?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef Rijst het volgende:
Oh jullie doen dit wel vaker, maar dan al in 360 topics. Kan ik hieruit concluderen dat jullie een haat-liefde verhouding hebben?
quote:
voor jou niet nee zemmelpotquote:
Dan had je eerder moeten beginnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben tureluurs van het lezen en typen.
Wel een toepasselijke username van hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten beginnen.
Dit is kloon 1887236243 van zijn originele account hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel een toepasselijke username van hem.
Succces. Ik ga pitten .quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
Nog een stuk of 3 pagina's, dan implementeren in m'n site, dan online knallen en dan kan ik gaan slapen.
Zo is het maar net, al ga ik ook maar eens pittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tamme zemmel!
3e helft word hier nog getraind
Oooooh een dikke hamburger friet enzo zou er zeker ingaan nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:41 schreef Pixell het volgende:
Enige waarbij van baal is dat de McDonalds al dicht is
Echt hè! Ik ga ook zo moeite hebben met fietsen, kan m'n ogen niet open houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oooooh een dikke hamburger friet enzo zou er zeker ingaan nu.
Ik ben gelukkig al thuis, lig hier een zak chips weg te werken zoals stef dat normaal doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Ik ga ook zo moeite hebben met fietsen, kan m'n ogen niet open houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |