SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOoooh snapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Daar beledig je toch heel wat mensen mee hier
Ja bagger idd :/quote:
Michhas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:26 schreef Michhas het volgende:
Ik kom er net gewoon achter dat dit dezelfde gast is
jaquote:
Ga jij nou maar fietsen met dj erwinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In Minecraft ja.
Mich bedoeld in het echte leven.
Ik ga nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fietsen met dj erwin
Regel die dikke meteen van vorige weekquote:
dikke vorige week? Vertel! Heeft sold vorige week een walvis genomen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Regel die dikke meteen van vorige week
Mijn tieten zijn niet dronken hoowrquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha jij bent dronken niet eens hallo kunnen typen
ik zeg pics van dronken titty's
Wij staan aan kop mattie jwtz ik pak je morgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Michhas het volgende:
Waarom kan ik niet op die poulewedstrijd kijken
tis watquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
Zo, even in 4 uur tijd zo'n 35 pagina's tekst eruit zitten beuken.En het einde is nog niet in zicht.
![]()
![]()
![]()
Oooh yeahquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wij staan aan kop mattie jwtz ik pak je morgen
Ja jongen, ik zal jou er eens flink van langs geven!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooh yeahPak me hard Daan, grijp me.
Geef het aan me, Betsystylequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja jongen, ik zal jou er eens flink van langs geven!
Klopt, die tijden zijn voorbijquote:
Uhm nee en dat heeft daar ook niks mee te makenquote:
Goeie comeback ouwe.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee en dat heeft daar ook niks mee te maken
Ik weet anders wel een paar andere boekjes voor jou :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes
Dit is (nog) niksquote:
Weinig liefde. De enige liefde die ik voor hem heb is omdat hij zo moeilijk slecht in fifa is dat ik hem altijd kapot maak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef Rijst het volgende:
Oh jullie doen dit wel vaker, maar dan al in 360 topics. Kan ik hieruit concluderen dat jullie een haat-liefde verhouding hebben?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef Rijst het volgende:
Oh jullie doen dit wel vaker, maar dan al in 360 topics. Kan ik hieruit concluderen dat jullie een haat-liefde verhouding hebben?
quote:
voor jou niet nee zemmelpotquote:
Dan had je eerder moeten beginnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben tureluurs van het lezen en typen.
Wel een toepasselijke username van hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten beginnen.
Dit is kloon 1887236243 van zijn originele account hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel een toepasselijke username van hem.
Succces. Ik ga pitten .quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
Nog een stuk of 3 pagina's, dan implementeren in m'n site, dan online knallen en dan kan ik gaan slapen.
Zo is het maar net, al ga ik ook maar eens pittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tamme zemmel!
3e helft word hier nog getraind
Oooooh een dikke hamburger friet enzo zou er zeker ingaan nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:41 schreef Pixell het volgende:
Enige waarbij van baal is dat de McDonalds al dicht is
Echt hè! Ik ga ook zo moeite hebben met fietsen, kan m'n ogen niet open houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oooooh een dikke hamburger friet enzo zou er zeker ingaan nu.
Ik ben gelukkig al thuis, lig hier een zak chips weg te werken zoals stef dat normaal doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè! Ik ga ook zo moeite hebben met fietsen, kan m'n ogen niet open houden
Maakt allemaal niet uit wat je doet als je maar voor 6 uur vanavond wakker bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 04:06 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nog steeds op de hockeyzo maar eens richting huis en dan een hele dag slapen..
Jup, alles spelfouten en shit eruit gehaald.quote:
Slaaplekker maumau, ik ben200m van huis! Morgen de wekker voor nl denquote:Op zaterdag 9 juni 2012 04:24 schreef Kutstudent het volgende:
Danku. Ik ga nu proberen te slapen. Good night.
Whats up Gquote:
quote:
Ik presenteer Hoerige Nel :quote:
quote:Hallo geile mannen ik ben Nel een gewoon lekker hoerig huisvrouwtje. Omdat ik altijd geil ben ben ik de prostitutie ingegaan. Als je bij mij komt dan geef ik je eerst een geile opwarm massage, uiteraard ben ik naakt, je heerlijke geile pik masseer ik met mijn mond,dus ik pijp je tot je op springen staat en als je super geil bent dan moet je me heerlijk afneuken. Ik ben gewend veel en iedere dag een paar keer klaar te komen. Wel vraag ik een vergoeding van 65,- euro voor een heel uur.Ik ontvang je van s'morgens 10:00 uur tot sávonds 21:00 uur. Ik woon in de directe omgeving van Capelle aan de IJssel en voor een afspraak kan je mij bellen op
06-44413229. Ik hoop je spoedig te mogen verwennen.
Geile kusjes Nel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik presenteer Hoerige Nel :
[..]What theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord zonnestraal
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jouw zonnestraaltje was.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah jij doet iets waar de zon niet schijnt
Ja!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand vanavond rond een uurtje of 6 een potje homefront?
Haha ja man, dat topic is sowieso weer eenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik dacht al WTF, totdat ik het terug las.
De nacht ervoor zat je mn naam te sherlock holmesen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja man, dat topic is sowieso weer eenwaard
Ja dat was toen zonnestraaltje van mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De nacht ervoor zat je mn naam te sherlock holmesen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat was toen zonnestraaltje van me![]()
quote:
ik krijg jou nog welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Payne_3#Plot
veel lees plezier nicky boy
Weert is geen stadquote:
oh snap, hoe kon ik die vergetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz wacht natuurlijk op 'Justin Biebers Dance Revolution' voor Kinect.
mooi die ga ik dus lekker spoilerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz wacht natuurlijk op 'Justin Biebers Dance Revolution' voor Kinect.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mooi die ga ik dus lekker spoileren [ afbeelding ]
Net alsof ik dat spel uberhaupt opstartquote:
jouw kennende doe jij alles waar jb bij betrokken isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof ik dat spel uberhaupt opstart
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jouw kennende doe jij alles waar jb bij betrokken is
AAH MY EARS, can´t you see they bleedingquote:
Hoezo? Hij doet het nog best netjes voor een white boy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
AAH MY EARS, can´t you see they bleeding
Nee dat zie ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
AAH MY EARS, can´t you see they bleeding
haha bijdehand kut kindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij als straatsoldaat kan dat sowieso beter. Je kan je naam beter veranderen in A-low.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet het nog best netjes voor een white boy.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij als straatsoldaat kan dat sowieso beter. Je kan je naam beter veranderen in A-low.
van utje tot weert op je speakersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij als straatsoldaat kan dat sowieso beter. Je kan je naam beter veranderen in A-low.
Die gaat falen?quote:
het eerste deel kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:53 schreef dreamzk het volgende:
En deze bedoelde ik
http://www.dumpert.nl/mediabase/248781/68c89cc2/teen.html
Ik zou mijn linkerteelbal afstaan om haar te bangen.
wow jij kan in de toekomst kijken? Hoe dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ok, er waren 22 mensen die allemaal tegen een bal schopte dat was het
Hitmarkers voorspellen het voor hem, hij kan ze lezenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wow jij kan in de toekomst kijken? Hoe dan?
ik hoopte op de "magie" opmerkingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hitmarkers voorspellen het voor hem, hij kan ze lezen
Nee, ik kan het zien aan de kaaskorstquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hitmarkers voorspellen het voor hem, hij kan ze lezen
Maar stoma, ga jij kijken? Heb nooit het idee gehad dat je voetbalfan bentquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, ik kan het zien aan de kaaskorst
stoma weet al dat het 3-1 wordt voor Nedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar stoma, ga jij kijken? Heb nooit het idee gehad dat je voetbalfan bent
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is relatief, de spelers zijn gewoon te klein
Nopequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar stoma, ga jij kijken? Heb nooit het idee gehad dat je voetbalfan bent
Nee jij vannachtquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ik heb ms points gekocht.
Lekker van af nu hele avond Minecraften!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Weet niet met welke van de 4 ik moet beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pizza en bier!!!!![]()
![]()
En hoe smaakt je pools bier?
Getrolled door Grolsch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet met welke van de 4 ik moet beginnen. Maar trek net een van deze open :
[ afbeelding ]
Kijk je achterop :
Grolsche Bierbrouwerij , Enschede!!
Precies, gooi huntelaar erin.quote:
Ben er ook wel klaar mee ja, eruit met die kutquote:
Valt idd niet echt tegen, maar Vlaar is zo fucking onzeker aan de balquote:
Ik mag lijen dat persie er niet in staat tegen Duitsland. Dan moeten we onze kansen nl wel benutten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef Cliffy het volgende:
Is het WK over 2 jaar in Engeland? Dan scoort Van Persie misschien wel een keer
Wie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef dreamzk het volgende:
Wie heeft de Jong tijdens de wedstrijd gezien?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
Top wedstrijd! geweldig spel van Denemarken. Nederland niet eens aan de bal gezien.
Heb nederland ook niet aan de bal gezien!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
Top wedstrijd! geweldig spel van Denemarken. Nederland niet eens aan de bal gezien.
Het gamen was leuker dan deze wedstrijd te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb nederland ook niet aan de bal gezien!
Heb dan ook gegamed.
tja teunquote:
Kut he, tittyliciouz is me al voorbij.quote:
Yes, nja morgen toch?quote:
Kwalificatie op rtl7 nuquote:
teun heeft alleen punten gepakt met de 1ste wedstrijd, en dan alleen omdat beide teams een goal hebben gemaaktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zegt genoeg over het voetbal verstand van die reserve duitser dat hij hier punten mee pakt
Niks mis met duitsers, aangezien ik ook bij de grens woon, ga ik maar een duitse vlag ophangen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zegt genoeg over het voetbal verstand van die reserve duitser dat hij hier punten mee pakt
En dat vind je gek?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Rusland en Frankrijk boven ons qua winkansen EK bij Unibet
Rusland ging gister wel erg hard, en ja Frankrijk.. Weet niet. Engeland hoef je je eigen sowieso niet druk over te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:26 schreef dreamzk het volgende:
Rusland en Frankrijk boven ons qua winkansen EK bij Unibet
Ben al voetbal kijken, what happened?quote:
Hij was lekker snel onderweg tot dat hij in de laatste bocht van het rondje in de wall of champions klettert.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben al voetbal kijken, what happened?
Haha lekker, zat wel te kijken. Die gasten nemen bij de q2 zieke risico's met wall of the champions, centimeter werk zo nu en danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij was lekker snel onderweg tot dat hij in de laatste bocht van het rondje in de wall of champions klettert.
Lol, hopen dat de Duitsers het er beter vanaf brengenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kut he, tittyliciouz is me al voorbij.
Niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef Cliffy het volgende:
Komt er deze zomer nog iets interessants uit qua multiplayergames of moeten we tot oktober/november wachten voor MoH/CoD/Halo etc?
Die Russische.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:08 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen die in die poule onder me eindigt verdient het om hard uitgelachen te wordenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat waren die Duitsers op het veld aan het gooien?
quote:
Serieus, waar zoek jij steeds op met je vage filmpjes?quote:
Ja ach, scheelt dat de uitslagen tot nu toe ook allemaal heel logisch zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |