Lijkt wel oranje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Mooie shirtjes ook. Dat rode van Rusland.
Doe normaal manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Wil je zijn telefoonnummer anders? Kan hij telefoonsex met je doen, je fapt toch al op hem.
of gewoon bb pingen met die stoere binkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe normaal man![]()
Skypen is beter, is gratis.
Haten op Toefjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:22 schreef Scorpie het volgende:
Wil je zijn telefoonnummer anders? Kan hij telefoonsex met je doen, je fapt toch al op hem.
Voorspoed. Liefde. Veel geld, hete bitches en iets met een trompet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren, zou jij mijn toekomst kunnen voorspellen?
I like.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voorspoed. Liefde. Veel geld, hete bitches en iets met een trompet?
Heb je toevallig iets met trompetten? Ben je aan het overwegen om op trompetles te gaan? (publiek houdt nu de adem in)quote:
nou nee, maar ik heb het altijd al een interessant object gevonden, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je toevallig iets met trompetten? Ben je aan het overwegen om op trompetles te gaan? (publiek houdt nu de adem in)
Dat is ook sterk! En Lindgren benoemt het gewoon! Lindgrenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou nee, maar ik heb het altijd al een interessant object gevonden, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
nee nee, dat niet, maar het resembleert wel een beetje het object waar ik hem wel in zou willen steken op zich.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Interessant object. Hmm..
Ik krijg nog iets door.
Steek je er weleens je pen0r in? [ afbeelding ]
Was ik toch dichtbij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee nee, dat niet, maar het resembleert wel een beetje het object waar ik hem wel in zou willen steken op zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |