We hebben vanalles bedacht van Jefferson Airplane tot Nina Simone tot Lily Allenquote:
Een Fok!ker die bijzonder weinig Fok!t.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar is mijn witte SG eindelijk geeindigd Dean ?
Geen idee wie het is. En Lien leest mee, dus doe er geen uitspraken over, straks heb ik een bas in mijn nek.quote:
Nou, meer dat zij de lichtste gear heeftquote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee wie het is. En Lien leest mee, dus doe er geen uitspraken over, straks heb ik een bas in mijn nek.
Doe Iron Maidenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We hebben vanalles bedacht van Jefferson Airplane tot Nina Simone tot Lily Allen. Maar ik denk dat we best funky/groovy/rocking uit gaan komen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door The_Dean op 12-06-2012 13:01:32 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
En mijn nieuwe 8 string binnen
welke ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
HAhah WOW EPIC BEARD!!! :quote:
Thanksquote:
quote:
Uhh, die zie je toch op de fotoquote:
Niet als je uit Zeeland komtquote:
Tevensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhh, die zie je toch op de foto
Edit: ow, er was nog een pagina
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:30 schreef The_Dean het volgende: