wil je daar een serieus antwoord op?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
Henrike
had je al een reden gegeven waarom je oranje bent?
omdat ik natuurlijk Nederland aanmoedig, lijkt me vrij logischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet persé, was een soort opmerking in vraagvorm (ofzoiets)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef norich het volgende:
[..]
omdat ik natuurlijk Nederland aanmoedig, lijkt me vrij logisch
gezonde wedstrijdspanningquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:07 schreef norich het volgende:
[..]
ben al helemaal zenuwachtig voor morgen
Gelul, du Deutscherquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef norich het volgende:
[..]
omdat ik natuurlijk Nederland aanmoedig, lijkt me vrij logisch
Ik hoop geen herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, die Russen zijn lekker bezig!
Idd, ik had een 1-1 verwacht ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, die Russen zijn lekker bezig!
Discotheek weinig last van. Maar Lemele? (zaal dijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:10 schreef Gulmez het volgende:
Wat denken jullie..
Ik wil is een keertje weer met matties oldschool stappen in een discotheek..
Maar stel dat vanavond Nederland verliest, is de opkomst in een discotheek dan ook lager, en is de sfeer dan minder?
Want in de Zwolse binnenstad zou de sfeer bv. gelijk omslaan als we verliezen, geld dit ook voor een discotheek?
Ik ben echt benieuwd, want anders rijdt ik net zo goed naar Discotheek Zak in Uelsen Duitsland, of Index bij Bad Bentheim (D) Aangezien ze daar niet depri zouden zijn als NL heeft verloren
En als het voor de opkomst en sfeer niks uitmaakt ga ik gewoon naar Lemele of Takens
Nooit geweest, ik ga is op de site kijken, wel goede dingen over gehoord!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Discotheek weinig last van. Maar Lemele? (zaal dijk?) Ga dan naar lucky in Rijssen.
2 jaar terug geweest. Kapot geërgerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nooit geweest, ik ga is op de site kijken, wel goede dingen over gehoord!![]()
Misschien ben ik ook wel te oud 22, en lemele of vooral voor de jongeren denk ik, ik ben er echt al jaren niet meer geweest ook
Dag meidquote:
Hoe gaat het?quote:
ik had gehoord dat in lucky ook alemaal jong volk looptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Discotheek weinig last van. Maar Lemele? (zaal dijk?) Ga dan naar lucky in Rijssen.
Uiteraard. Maar het is iig beter dan Dijk. Wat meer ouder volk wat er loopt. En R&b zaal voor Gulmez wat hij vast mooi vindquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had gehoord dat in lucky ook alemaal jong volk loopt
Hoi!quote:
ik heb nu zo'n brulliequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoi!
Zo nog even mijn oranje accesiores pakken en ik ben er klaar voor.
nicequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n brullieen ik doe niet eens aan voetbal
Die zijn gaaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef Under_Score het volgende:
ohja, ik heb ook nog een oranje cowboyhoed
Ga je nog naar tatoofest dan?quote:
wanneer is dat dan? en wie spelen daar?quote:
http://www.festivalinfo.nl/festival/14920/Tattoofest/2012/quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wanneer is dat dan? en wie spelen daar?
Zag t ook gisteren pas. Helaaschquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:32 schreef Under_Score het volgende:
oei, vandaag. dat ga ik niet reddenken ook geen enkele band, alleen de trailer thrash tremblers van naam.
The Toy Dolls staan erquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n brullieen ik doe niet eens aan voetbal
[..]
nicekomt daar nog een goede band?
zoek je trouwens nog een band of iets? ik ben nl weer beschikbaar om het zo maar te noemen![]()
Zoek je nog een triangelist? Ik ben de Josti band uitgezetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
The Toy Dolls staan er
Ben min of meer bezig met een bandje opzettenGitaarposities zijn al bezet
![]()
nope, sinds donderdag klachtenvrij en weer naar het werk gegaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoe is het remco? Nog last van de balg?
Jaaaa je bent er!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moest mij hier ooit van Drizzt weer meldendus hoi
iemand een idee wat in Enschede aan de hand is? Hele karavaan vrachtwagens, politiebegeleiding, claxons e.d.
Smoothe boiquote:
Heb jij al oranje meuk aan?quote:
Euh, nee, tenzij ik spareribs saus ga knoeienquote:
Lucide?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens heel erg gaaf. Was met een aantal man in een enorm soort pretpark waar je vanalles kon doen: achtbanen, painballen, lasergamen en van gebouwen af skydiven met een kleine parachute (ik ben het woord voor die bezigheid ff kwijt). Ik deed dat laatste vooral en kon ermee vliegen
Sowieso vliegen in dromen
Helaas nietquote:
Mij laatst ook deels. Fakkin nicequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas nietDat is me nog maar 1x gelukt.
Had je het meteen door of moest jij tussendoor ook 2x wakker worden om te beseffen dat je lucide aan het dromen was?quote:
Kan het vaag herinneren. Maar kon het dus deels sturen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had je het meteen door of moest jij tussendoor ook 2x wakker worden om te beseffen dat je lucide aan het dromen was?
Bij mij was het zo dat ik dacht dat het echt was en durfde niet zomaar iets zinloos te brullen in m'n droomPas na 2x wakker worden dacht ik: "zie je wel, ik droomde, snel terug!". Na 5 min was ik weer in mijn droom, zei tegen een paar mensen: "dit is mijn droom en ik wil jullie hier niet hebben", maakte een wegwerpgebaar met mijn hand en weg waren ze. Toen begon de pret
quote:
Ik heb Duitsland niet gezienquote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ook goedenavond
na het huilen kwam het juichen voor jou, gisteravond?
Du bist kein eckte!quote:
johquote:
Da's zuurquote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Zit nu in hengelo bij speciaalbier festival. Wel leuk, alleen jammer dat ik moet rijden
drink wel iets, maar heeel rustigquote:
Hier. Heb je wat herrie!quote:
oei, bassist dan?? ik kan wel een beetje rammelen :p anders kan ik ook nog wel dom rammelen op het drumstel :pquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
The Toy Dolls staan er
Ben min of meer bezig met een bandje opzettenGitaarposities zijn al bezet
![]()
klinkt goed.quote:
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 04:41 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh..
Een 3-daagse werkweek!
Donderdag Fear Factory
Ja dat was beste vlam in de pan.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:52 schreef xSouL het volgende:
FUCK!
Vanochtend om 7:10 ging luchtalarm af in regio Oldenzaal.Word ik wakker en realiseer ik me dat het niet 12 uur is en tevens ook niet de eerste maandag van de maand.
Ik dacht dat het een of ander terroristische aanslag was van Al Qaida.
Meteen naar 112twente.nl gegaan en blijkt dus dat een zeer grote en gevaarlijke brand is ontstaan bij Restaurant Pan in de Lutte.
Alle brandweren van de hele regio zijn er naar toe gegaan en er hangt enorm veel rook, ook in Oldenzaal aangezien het deze kant op waait.
Er word geadviseerd om ramen en deuren te sluiten en vervolgens binnen te blijven.
Best wel schokkend, want Pan was good best lekker zo eens op z'n tijd
Schijnt dus dat de hele toko zowat is afgebrand...
Howdy ma'amquote:
Knulquote:
base jumpen bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens heel erg gaaf. Was met een aantal man in een enorm soort pretpark waar je vanalles kon doen: achtbanen, painballen, lasergamen en van gebouwen af skydiven met een kleine parachute (ik ben het woord voor die bezigheid ff kwijt). Ik deed dat laatste vooral en kon ermee vliegen
Sowieso vliegen in dromen
Contractmiddel?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Knul
Zo en nu naar het ziekenhuis. Afspraak met de internist/hematoloog. De scan vrijdag ging niet door want ik had geen contractmiddel gedronken de dag daarvoor. Nieuwe scan staat voor woensdag. Ik heb geen flauw benul of de afspraak voor zodadelijk wel nut heeft zonder scan resultaten maar ik ga uiteraard en ben verdorie nog zenuwachtig ook.
jaaa! tot donderdagquote:Op maandag 11 juni 2012 04:41 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh..
Weer op weg voor n 3-daagse werkweek!
Donderdag Fear Factory
woonde, lang geleden.quote:
hoorde op de radio al iets over stortbuien, dat is wel zuurquote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dikke stortbui in Amersfoort net. En wie fietste er net op dat moment van het station naar huis? Inderdaad. Ik!
Van het station naar mijn huis fietsen is nog geen 2 minuten, maar kwam mijn kamer binnen als een verzopen kat
Picsquote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dikke stortbui in Amersfoort net. En wie fietste er net op dat moment van het station naar huis? Inderdaad. Ik!
Van het station naar mijn huis fietsen is nog geen 2 minuten, maar kwam mijn kamer binnen als een verzopen kat
Hoi Mevr Nathaliequote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo wat netjes opgevoed meneer pazara.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
En zo kom je een oud klasgenote tegen bij het boodschappen doen waar je ooit helemaal verliefd op was..
Blij dat ik er toen niet mee door ben gegaan
whehehequote:Op maandag 11 juni 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
En zo kom je een oud klasgenote tegen bij het boodschappen doen waar je ooit helemaal verliefd op was..
Blij dat ik er toen niet mee door ben gegaan
Focus Nathalie-Sanquote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar ging mijn concentratie.
Morgen tentamen en amper wat geleerd![]()
Even pauzeren dan, hopen dat mijn concentratie straks weer terug is. Moet nog 6 hoofdstukken
Japans enzoquote:
quote:
Wax in, wax out.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij kent de films van karate kid niet
Hmmkay is verder niet erg ofzo, maar bijna iedereen kent ze wel namelijkquote:
Nee. Ik schaam me meer dat ik niet eerder begonnen ben met leren voor mijn tentamenquote:
wil je zweepslag?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik schaam me meer dat ik niet eerder begonnen ben met leren voor mijn tentamen
knock knock knock Penny. Knock knock knock Sheldon. En dat 8 xquote:
'knock knock knock Penny' zegt ie maar 3 keer.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
knock knock knock Penny. Knock knock knock Sheldon. En dat 8 x
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
knock knock knock Penny. Knock knock knock Sheldon. En dat 8 x
was gewoon een epische reactie van Pennyquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
'knock knock knock Penny' zegt ie maar 3 keer.
opletten
me 2, met tussendoor FOK!quote:
ow, ik heb het er nu niet opquote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
was gewoon een epische reactie van Penny![]()
[..]
me 2, met tussendoor FOK!
Vanavond ging het vaak heen en terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
'knock knock knock Penny' zegt ie maar 3 keer.
opletten
ow, vanavond heb ik niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanavond ging het vaak heen en terug.
Ja ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
was gewoon een epische reactie van Penny![]()
[..]
me 2, met tussendoor FOK!
I know.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, vanavond heb ik niet gezien
maar normaal gesproken doet sheldon dat 3 keer
je verwachtte hem echt totaal nietquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef Redbaron het volgende:
Ik moet slapen maar benieuwd wat de wedstrijd wordt
Zwedenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
die Oekraďners hebben trouwens een best goed elftal op papier, paar aardige namen! al kan Zweden er ook wat van
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wacht maar tot je mij in m'n sexy ondergoed ziet
Zal het nu ook zo'n smerige linkmiechel zijn?quote:
Toivonen? Nooitquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal het nu ook zo'n smerige linkmiechel zijn?
ttiwwpquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
*poingggg*quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
1.88, valt ook nog wel meequote:
ik vind het op zich niet ergquote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef norich het volgende:
[..]
voor een vrouw vind ik dat wel echt huge
Jij bent ook maar een kleintjequote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef norich het volgende:
[..]
voor een vrouw vind ik dat wel echt huge
je bent zelf ook groot, maar stel jij bent 1.75 ofzo en zij 1.88.. dan voel je je toch miniquote:
zoals Bassiequote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef norich het volgende:
[..]
je bent zelf ook groot, maar stel jij bent 1.75 ofzo en zij 1.88.. dan voel je je toch mini
ik vind jou niet kleinquote:
Rasmus ><quote:
quote:
;iquote:
Mja, inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die scheids fluit me trouwens wel erg vaak, laat toch doorspelen bij een beetje contact joh...
Succes met je toetsquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Concentratie is echt foetsie
Dan maar nu naar bed en wekker op 4 uur om nog voor de toets te leren.
Trusten.
Succes en slaap liefquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Concentratie is echt foetsie
Dan maar nu naar bed en wekker op 4 uur om nog voor de toets te leren.
Trusten.
ADRIAANTJE, TERINGLIJERquote:
quote:
ah, dat verklaart hetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit op mobiel. Dus hier is t wel redelijk.
De droogheidquote:
3 man verdedigingquote:
ja hoor. net de droger gefikstquote:
hij moet toch een hoek kiezen? kiest de verkeerde en dan ziet dat er beetje dom uitquote:
Voor mijn FOK! pool ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zweden moet winnen trouwens, voor m'n unibet
heeft hij ook een goed been?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazeker wel. Stond op z'n verkeerde been te leunen
Heb Dr al 4 euro verloren vanwege NL verliesquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zweden moet winnen trouwens, voor m'n unibet
had gewoon wat anders verwacht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vervelend. Heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zijn derde?quote:
KEINE AHNUNGquote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heinrich. Hoe gaat het met de Duitsers dan?
Gmta. En weer 1!quote:
Hij maakt ze wel.quote:
Ik zag je auto vanmiddag nog wel staan in Nijverdalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zag je auto vanmiddag nog wel staan in Nijverdal
Snel ff een foto van gemaakt.Het zou me werkelijk niet verbazen als zij een Duitse vlag aan haar auto had gehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
nee, dan hek helemaal geen puntenquote:
[..]
Snel ff een foto van gemaakt.Dat is toch deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
[..]
Snel ff een foto van gemaakt.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Ik verlies wat geld als Zweden niet wintquote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dan hek helemaal geen punten
wie zet er dan ook geld in op zwedenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik verlies wat geld als Zweden niet wint
Stiekem heb ik m'n ouders auto zwart-rood-geel gespoten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen als zij een Duitse vlag aan haar auto had gehangen
Ga dan ook gewoon voetbal kijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh...
- roken: 0-1
- even tegen Hen praten: 1-1
- douchen: 2-1
Ikquote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie zet er dan ook geld in op zweden
dat zou echt een bazenactie geweest zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef norich het volgende:
[..]
Stiekem heb ik m'n ouders auto zwart-rood-geel gespoten.
Als mijn kind zoiets zou doen, zou ik m'n kind afmakenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou echt een bazenactie geweest zijn
x3525quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als mijn kind zoiets zou doen, zou ik m'n kind afmaken
jaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouter, nog geneukt afgelopen weekend ?
Met jou toch?quote:
arme jongenquote:
goed plan. ff vragenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
arme jongen
misschien wil David wel
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
arme jongen
misschien wil David wel
jammerquote:
nee, dat was het weekend ervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |