wil je daar een serieus antwoord op?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
Henrike
had je al een reden gegeven waarom je oranje bent?
omdat ik natuurlijk Nederland aanmoedig, lijkt me vrij logischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet persé, was een soort opmerking in vraagvorm (ofzoiets)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef norich het volgende:
[..]
omdat ik natuurlijk Nederland aanmoedig, lijkt me vrij logisch
gezonde wedstrijdspanningquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:07 schreef norich het volgende:
[..]
ben al helemaal zenuwachtig voor morgen
Gelul, du Deutscherquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef norich het volgende:
[..]
omdat ik natuurlijk Nederland aanmoedig, lijkt me vrij logisch
Ik hoop geen herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, die Russen zijn lekker bezig!
Idd, ik had een 1-1 verwacht ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, die Russen zijn lekker bezig!
Discotheek weinig last van. Maar Lemele? (zaal dijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:10 schreef Gulmez het volgende:
Wat denken jullie..
Ik wil is een keertje weer met matties oldschool stappen in een discotheek..
Maar stel dat vanavond Nederland verliest, is de opkomst in een discotheek dan ook lager, en is de sfeer dan minder?
Want in de Zwolse binnenstad zou de sfeer bv. gelijk omslaan als we verliezen, geld dit ook voor een discotheek?
Ik ben echt benieuwd, want anders rijdt ik net zo goed naar Discotheek Zak in Uelsen Duitsland, of Index bij Bad Bentheim (D) Aangezien ze daar niet depri zouden zijn als NL heeft verloren
En als het voor de opkomst en sfeer niks uitmaakt ga ik gewoon naar Lemele of Takens
Nooit geweest, ik ga is op de site kijken, wel goede dingen over gehoord!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Discotheek weinig last van. Maar Lemele? (zaal dijk?) Ga dan naar lucky in Rijssen.
2 jaar terug geweest. Kapot geërgerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nooit geweest, ik ga is op de site kijken, wel goede dingen over gehoord!![]()
Misschien ben ik ook wel te oud 22, en lemele of vooral voor de jongeren denk ik, ik ben er echt al jaren niet meer geweest ook
Dag meidquote:
Hoe gaat het?quote:
ik had gehoord dat in lucky ook alemaal jong volk looptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Discotheek weinig last van. Maar Lemele? (zaal dijk?) Ga dan naar lucky in Rijssen.
Uiteraard. Maar het is iig beter dan Dijk. Wat meer ouder volk wat er loopt. En R&b zaal voor Gulmez wat hij vast mooi vindquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had gehoord dat in lucky ook alemaal jong volk loopt
Hoi!quote:
ik heb nu zo'n brulliequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoi!
Zo nog even mijn oranje accesiores pakken en ik ben er klaar voor.
nicequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n brullieen ik doe niet eens aan voetbal
Die zijn gaaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef Under_Score het volgende:
ohja, ik heb ook nog een oranje cowboyhoed
Ga je nog naar tatoofest dan?quote:
wanneer is dat dan? en wie spelen daar?quote:
http://www.festivalinfo.nl/festival/14920/Tattoofest/2012/quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wanneer is dat dan? en wie spelen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |