SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
t punt is dat ik momenteel geen schroevendraaier voor iphones hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik had met de Samsung Jet ook een x vochtschade door regen tijdens het motor rijden. Het enige was dat hij spontaan in de camera mode ging en achter elkaar foto's ging maken. Heb het ding gewoon open geschroefd en alles rondom de betreffende schakelaar met een droog wattenstaafje corrosie vrij gemaakt en toen werkte hij weer naar behoren.![]()
![]()
wat voor een standaard gebruikt Apple, is het torque? Ik kan het niet op het blote oog zien, ouderdom hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:41 schreef henrivo het volgende:
[..]
t punt is dat ik momenteel geen schroevendraaier voor iphones heb.
![]()
Nee, pentalobe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:49 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wat voor een standaard gebruikt Apple, is het torque? Ik kan het niet op het blote oog zien, ouderdom he.
Maar spuit er nou gewoon contactspray op. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?![]()
Wat is dit nou weer. Kun je echt geen enkel bestandje vanuit Windows verkenner naar je Iphone overzetten? Van muziek wist ik het, maar de rest?? Vind dat toch wel gebrekkig eigenlijk. Probeerde net een word documentje weg te schrijven, maar dat doet ie niet.![]()
als je ze gekocht hebt is opnieuw downloaden gratis?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, maar toch zonde van het geld.![]()
Ik heb ze gevondenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je ze gekocht hebt is opnieuw downloaden gratis?![]()
Net stond er nog gewoon een prijs ipv installeren achter de app, maar nu stonden ze weer in de lijst met gedownloade apps
En er staan nu ook meer foto's op dan op de 3G. Apart
Zo, als het goed is heb ik iCloud enzo aangezet
[ Bericht 7% gewijzigd door CherryLips op 09-06-2012 09:31:20 ]Tap tap tap![]()
O ja, dan zet ik Zoek Mijn iPhone erop, geeft ie gewoon het bestaan van m'n gejatte iPhone aan, kan ik hem alsnog vergrendelenAls ik dat had geweten, jezus.
Tap tap tap![]()
Je kan gekochte Apps altijd opnieuw gratis downloadenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, maar toch zonde van het geld."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Blijkbaar niet als je van een 3GS naar een 3G gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:01 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je kan gekochte Apps altijd opnieuw gratis downloadenTap tap tap![]()
Onzin. Is gewoon gekoppeld aan je iTunes-account.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je van een 3GS naar een 3G gaat.![]()
Hij deed het toch echt niet op de 3G. Moest alles opnieuw kopen. Op de nieuwe pakt ie ze wel weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onzin. Is gewoon gekoppeld aan je iTunes-account.Tap tap tap![]()
Hoe zit het eigenlijk met iTunes en een nieuwe computer? Heb nu een Windows laptop en in de zomer ga ik een iMac kopen. Kan ik dat overzetten? Want in mijn gedachten staat me bij dat iTunes aan de computer is gekoppeld?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Wat wil je overzetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met iTunes en een nieuwe computer? Heb nu een Windows laptop en in de zomer ga ik een iMac kopen. Kan ik dat overzetten? Want in mijn gedachten staat me bij dat iTunes aan de computer is gekoppeld?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn nieuwe iPhone wordt vandaag bezorgd
Is het zo dat het toestel voor het eerste gebruik een x aantal uren opgeladen dient te worden?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Nee, door de nieuwe batterijsoort ( Lithium ion) hoef je nergens rekening meer mee te houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:42 schreef Miam het volgende:
Mijn nieuwe iPhone wordt vandaag bezorgd
Is het zo dat het toestel voor het eerste gebruik een x aantal uren opgeladen dient te worden?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Expertje hier hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, door de nieuwe batterijsoort ( Lithium ion) hoef je nergens rekening meer mee te houden![]()
![]()
quote:
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Oke dat is fijn!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, door de nieuwe batterijsoort ( Lithium ion) hoef je nergens rekening meer mee te houden
Leuke ava
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Gewoon even volledig opladen, volledig leegtrekken en weer volledig opladen.quote:
Dan is je batterij meteen gecalibreert, dan krijg je accurate informatie over hoeveel lading er nog in je batterij zit
Torres
Ben ik weeriPhone/iTunes zet sommige cd's twee keer op de iPhone. Snap er geen zak van, bij de iPod stond alles netjes geordend.
Tap tap tap![]()
Weet iemand een app die voorkomt dat je iPhone NIET inzoomt als je naar video modus gaat?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dit moet je dus juist niet doen met lithium-ion. Daarbij is het juist slecht om hem helemaal leeg te trekken. Gewoon zo vaak mogelijk aan de lader hangen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even volledig opladen, volledig leegtrekken en weer volledig opladen.
Dan is je batterij meteen gecalibreert, dan krijg je accurate informatie over hoeveel lading er nog in je batterij zit
Torres![]()
Een keer per maand moet je dit doen, om je batterij te calibrerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit moet je dus juist niet doen met lithium-ion. Daarbij is het juist slecht om hem helemaal leeg te trekken. Gewoon zo vaak mogelijk aan de lader hangen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Pak jij de lapo dan maarquote:
Ik bedoel meer: herkent iTunes, die ik dan opnieuw download, op de andere computer, mijn iPhone?quote:Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Ja, maar hij herkent ook dat die iPhone met een andere library is gesynchroniseerd. Dus nogmaals: wat wil je overzetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: herkent iTunes, die ik dan opnieuw download, op de andere computer, mijn iPhone?
Het makkelijkste is om ervoor te zorgen dat je itunes library op je nieuwe computer een exacte kopie is van je huidige library. Zelfs als je dan je iPhone opnieuw met de nieuwe library moet synchroniseren, gaat er dan niets verloren.![]()
Hij herkent hem wel, maar dan weet ik nog niet wat je wilt doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: herkent iTunes, die ik dan opnieuw download, op de andere computer, mijn iPhone?
Moet ik dan mijn muziek opnieuw erop zetten bijvoorbeeld? En gegevens op m'n iPhone, zoals apps en contacten..Hij maakt dan toch gewoon op de nieuwe computer een reservekopie? Dus blijft alles hetzelfde?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Muziek moet je meenemen of via sharepod importeren van je iPhone, reservekopie gaat via iCloudquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Moet ik dan mijn muziek opnieuw erop zetten bijvoorbeeld? En gegevens op m'n iPhone, zoals apps en contacten..Hij maakt dan toch gewoon op de nieuwe computer een reservekopie? Dus blijft alles hetzelfde?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik probeer een wifi netwerk in te schakelen op m`n iphone, maar dit wil tot dusver nog niet zo
vlotten. hij vraagt om een wachtwoord, maar heb geen idee waar ik dat moet zoeken?
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Weet je van wie die verbinding is? Van jezelf of van een ander? Je moet gewoon het wachtwoord invullen wat bij die verbinding hoortquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:31 schreef Miam het volgende:
Ik probeer een wifi netwerk in te schakelen op m`n iphone, maar dit wil tot dusver nog niet zo
vlotten. hij vraagt om een wachtwoord, maar heb geen idee waar ik dat moet zoeken?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Ja, van mezelf dus..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:35 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Weet je van wie die verbinding is? Van jezelf of van een ander? Je moet gewoon het wachtwoord invullen wat bij die verbinding hoortop mijn router staat een SSID code en een wachtwoord,
beide ingevoerd, maar dit lijkt niet te werken?
Oké, thanks! Muziek opnieuw erop zetten vind ik niet zo erg. De muziek in m'n iTunes nu is een zootje, kan ik dat eerst weer op orde maken haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Muziek moet je meenemen of via sharepod importeren van je iPhone, reservekopie gaat via iCloudOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Heb je nooit zelf een wachtwoord bedacht? Of tenzij je nog bij je ouders woont: misschien weten je ouders het?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, van mezelf dus..op mijn router staat een SSID code en een wachtwoord,
beide ingevoerd, maar dit lijkt niet te werken?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
nee, ik zou het moeten weten probably, maar ik ben het vergeten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Heb je nooit zelf een wachtwoord bedacht? Of tenzij je nog bij je ouders woont: misschien weten je ouders het?
kan ik`m ergens achterhalen?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Daar heb ik geen verstand van, haha. Anders even googelen: netwerksleutel vergeten. Dan vind je vast wel wat oplossingen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:38 schreef Miam het volgende:
[..]
nee, ik zou het moeten weten probably, maar ik ben het vergeten.
kan ik`m ergens achterhalen?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Zit je met WiFi op je computer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, van mezelf dus..op mijn router staat een SSID code en een wachtwoord,
beide ingevoerd, maar dit lijkt niet te werken?
Windows / Mac?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Windows. heb een ziggo router. daarop staan zoals ik al zei mijn SSID code + bijhorend wachtwoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit je met WiFi op je computer?
Windows / Mac?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
32 of 64bits Windows?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Windows. heb een ziggo router. daarop staan zoals ik al zei mijn SSID code + bijhorend wachtwoord.
Dan kan ik je een tooltje gevenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
64 ..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
32 of 64bits Windows?
Dan kan ik je een tooltje geven
wep key viewer heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik een blanco scherm♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
achterop je modem staat een SSID + password, maar je zei al dat dat niet werkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:31 schreef Miam het volgende:
Doe je modem is uit en dan weer aan, zelfde met je iphone.
Probeer het dan is
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
http://www.nirsoft.net/utils/wirelesskeyview-x64.zipquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:55 schreef Miam het volgende:
[..]
64 ..
wep key viewer heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik een blanco schermOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Het is gelukt mensen, thanks!
Echter nu het volgende probleem. ik probeer een twitter app op m`n iPhone te zetten,
maar hiervoor moet ik een visa card hebben?!♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Whut??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:23 schreef Miam het volgende:
Het is gelukt mensen, thanks!
Echter nu het volgende probleem. ik probeer een twitter app op m`n iPhone te zetten,
maar hiervoor moet ik een visa card hebben?!
Meeste twitter apps zijn gratis!!
Wat je ook nog kan doen is met een iTunes card tegoed op je account zetten.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
wss wilt zij zo moeilijkequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:54 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Whut??
Wat je ook nog kan doen is met een iTunes card tegoed op je account zetten.
Ik krijg een scherm met betaalmogelijkheden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:54 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Whut??
Wat je ook nog kan doen is met een iTunes card tegoed op je account zetten.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Oh, het is gelukt!
Nu alleen nog kijken hoe ik kan bellen! want dat lijkt het niet te doen
kun je bellen met een iphone? nooit geweten binnenkort eens proberenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef Miam het volgende:
Oh, het is gelukt!
Nu alleen nog kijken hoe ik kan bellen! want dat lijkt het niet te doen![]()
![]()
Mja, hij deed het hier niet. maar ik moest natuurlijk m`n simkaart activeren en nu doet ie het naarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je bellen met een iphone? nooit geweten binnenkort eens proberen
behorenook de apps heb ik kunnen downloaden. helemaal geweldig!
Alleen nog even op zoek naar een leuke iPhone case
Zijn er nog mensen die gebruik maken van screen protectors ofzo?
Enerzijds zou ik deze wel willen gebruiken, maar anderzijds lijkt het me ook zo ontzettend
onhandig vanwege het touchscreen.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Koop een bumper MET achterkantjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Miam het volgende:
[..]
Mja, hij deed het hier niet. maar ik moest natuurlijk m`n simkaart activeren en nu doet ie het naar
behorenook de apps heb ik kunnen downloaden. helemaal geweldig!
Alleen nog even op zoek naar een leuke iPhone case
Zijn er nog mensen die gebruik maken van screen protectors ofzo?
Enerzijds zou ik deze wel willen gebruiken, maar anderzijds lijkt het me ook zo ontzettend
onhandig vanwege het touchscreen.ik verwacht mijn hoesje over 2 weken
Weet je wat het kutte is van die achterkantjes met leuke plaatjes via Ebay: de meeste zijn allemaal super plastic en krijg je er super lastig vanaf. De hoesjes die ik heb liggen heb ik echt met tot en met bloed onder m'n nagels los kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze stiekem wel
http://www.ebay.com/itm/U(...)d8504#ht_1208wt_1110
Overigens wel een tof hoesje!
Ik had je DMquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Koop een bumper MET achterkantjeik verwacht mijn hoesje over 2 weken
super bedankt, ik ga gelijk 1 bestellen!
Het zou toch een faal zijn als het design en dan met name de vorm van de nieuwe iPhone exact op de huidige lijkt, alleen wat langer.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
![]()
Na nog een kletter-actie is mijn homeknop nu bijna overleden. What do?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
WEL AANGEVEN IN JE PAYPAL WELKE KLEUR JE WILT!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik had je DMsuper bedankt, ik ga gelijk 1 bestellen!
ik was dat vergeten, maar daarna wel meteen mailtje gestuurd, ik krijg nu dus de kleur die ik wil
Vervangen. Normaal heb je recht op conformiteit maar als je het zelf veroorzaakt hebt moet je zelf voor de kosten opdraaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef eleusis het volgende:
Na nog een kletter-actie is mijn homeknop nu bijna overleden. What do?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
geen klachten hier en de achterkant lijkt iig van metaal gemaakt wat barsten minder waarschijnlijk maakt. koptelefoon aan de onderkant week nie of dat handig is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het zou toch een faal zijn als het design en dan met name de vorm van de nieuwe iPhone exact op de huidige lijkt, alleen wat langer.![]()
Ja, ik ben het ook vergeten, maar zal ook even een mailtje na sturen met de kleurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WEL AANGEVEN IN JE PAYPAL WELKE KLEUR JE WILT!!!!!!!!!
ik was dat vergeten, maar daarna wel meteen mailtje gestuurd, ik krijg nu dus de kleur die ik wil
Hoe zorg ik dat ik in het buitenland geen extra kosten maak? Wat moet ik dan alle allemaal uitzetten?Worry is a misuse of imagination![]()
settings - general - network -cellular data -> offquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:25 schreef Probability het volgende:
Hoe zorg ik dat ik in het buitenland geen extra kosten maak? Wat moet ik dan alle allemaal uitzetten?![]()
Ik werd net gebeld en hoorde diegene die mij belde niet goed. Het geluid was echt een stuk zachter dan normaal gesproken maar hij stond al op z'n hardst. Enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Heb het scherm laten vervangen maar dit lijkt me toch niet de boosdoener?![]()
Heb je wel geluid doorlatend glas genomen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik werd net gebeld en hoorde diegene die mij belde niet goed. Het geluid was echt een stuk zachter dan normaal gesproken maar hij stond al op z'n hardst. Enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Heb het scherm laten vervangen maar dit lijkt me toch niet de boosdoener?
Nee, geen idee. Zelf ook vaak last van slap volume terwijl volume op max staat.People assume too much.![]()
Zou het stof kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef very het volgende:
[..]
Heb je wel geluid doorlatend glas genomen?
Nee, geen idee. Zelf ook vaak last van slap volume terwijl volume op max staat.
Voorheen geen probleem gehad maar wil eigenlijk zeker weten of het aan die vervanging kan liggen voor ik de beste man benader.![]()
HELP!!, ik wil nu ook wat met foto's gaan doen via Itunes en volgens alles wat ik google moet er een map afbeeldingen onder bibliotheken staan, maar bij mij staat deze er niet. Ik krijg mijn afbeeldingen folder met geen 10 paarden in Itunes, hoe moet dat?? En hoe zit het met overige documenten?![]()
ik heb een tijdje de iPhone van mn vriendin gebruikt met mijn sim er in
nu heb ik zelf een nieuwe phone en dus mijn sim uit de iPhone gehaald, nu constateert ze echter dat al mijn contacten nog wel in haar iPhone staan(voor de duidelijkheid; al mijn contacten staan nu dus door die van haar heen)
weet iemand hoe deze gemakkelijk te verwijderen zijn?
ik heb em al aan iTunes gehangen en gesynchroniseerd etc, helpt echter niet![]()
Heb de juiste informatie gevondenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:43 schreef HeetBoven het volgende:
HELP!!, ik wil nu ook wat met foto's gaan doen via Itunes en volgens alles wat ik google moet er een map afbeeldingen onder bibliotheken staan, maar bij mij staat deze er niet. Ik krijg mijn afbeeldingen folder met geen 10 paarden in Itunes, hoe moet dat?? En hoe zit het met overige documenten?maarre kristus, gebruikersvriendelijk is het niet. Gelukkig wil ik maar een paar foto's die ik al heb op de foon hebben.
![]()
Zou best kunnen dat de nieuwe iPhone er zo uitgaat zien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Heb net update gedaan naar 5.1.1 van 5.0.1
Klopt het dat als je 3G uitzet je alleen maar zelf je internet snelheid afknijpt (naar hoeveel max?) en daarmee je batterijverbruik ook mee kan ontlasten en verder geen ongemak ervaart?Mai pben rai~!![]()
Alles duurt 10x zo lang, voor de rest merk je er niets vanquote:Op zondag 10 juni 2012 15:06 schreef KNAK het volgende:
Heb net update gedaan naar 5.1.1 van 5.0.1
Klopt het dat als je 3G uitzet je alleen maar zelf je internet snelheid afknijpt (naar hoeveel max?) en daarmee je batterijverbruik ook mee kan ontlasten en verder geen ongemak ervaart?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Alles = internet?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles duurt 10x zo lang, voor de rest merk je er niets vanMai pben rai~!![]()
Alles internet-gerelateerd jaquote:
Batterij gaat veel langer mee met 3G uit en gprs aanquote:Op zondag 10 juni 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles duurt 10x zo lang, voor de rest merk je er niets van![]()
Voor wat chatten , wat radio streamen hoef je geen 3G te hebben... Je kan dus goed besparen op je batterij door met die 3G knop te spelenMai pben rai~!![]()
Radio streamen via GPRS lijkt me bagger, maar ik ben benieuwd hoe het klinktquote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef KNAK het volgende:
Voor wat chatten , wat radio streamen hoef je geen 3G te hebben... Je kan dus goed besparen op je batterij door met die 3G knop te spelen
di.fm applicatie, icm orginele oordopjes op de fiets, dus met wat wind/bij geluiden om je heen; geen verschil met 3G. 3g uitzetten -> snelheid terug naar 64kbps?Mai pben rai~!![]()
Als ik op twitter ben via iPhone, moet ik eerst naar boven scrollen wil ik nieuwe tweets zien,
weet iemand of ik ergens iets kan wijzigen waardoor ik bij het openen van twitter gelijk de
recentste tweets te zien krijg?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Kan niet..quote:Op zondag 10 juni 2012 18:34 schreef Miam het volgende:
Als ik op twitter ben via iPhone, moet ik eerst naar boven scrollen wil ik nieuwe tweets zien,
weet iemand of ik ergens iets kan wijzigen waardoor ik bij het openen van twitter gelijk de
recentste tweets te zien krijg?
Gewoon op de statusbar drukken als 'ie uitgeladen isOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Oke.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan niet..
Gewoon op de statusbar drukken als 'ie uitgeladen isluxeprobleem natuurlijk, maar vroeg het me even af.
Tja, op de statusbar klikken duurt een halve secondequote:Op zondag 10 juni 2012 18:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Oke.luxeprobleem natuurlijk, maar vroeg het me even af.
Mja, lui hequote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, op de statusbar klikken duurt een halve seconde
Miam, hoe is het met je hoesje gegaan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb gisteravond, vrijwel meteen na het ontvangen van jou bericht eentje besteld!quote:
Nadien nog een mailtje gestuurd wat betreft de kleur, dus hoop morgen een reactie
terug te krijgen van de verkoper
Iemand ervaring met tweetstream?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Welke bumper met achterkantje hebben jullie eigenlijk?
Had er zelf een, maar die randjes gaan hangen en slap worden
Even zoekenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welke bumper met achterkantje hebben jullie eigenlijk?
Had er zelf een, maar die randjes gaan hangen en slap worden
http://www.ebay.com/itm/1(...)l2649#ht_5137wt_1037
Je moet wel in je paypal betaling erbij zetten welke kleur je wilt!
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vandaag een iPhone 4 gehaald, dus vanaf nu dit topic maar volgen![]()
welkom!
![]()
Ook een iPhone 4 hier, kek toestelquote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hier ook een 4! veel plezier gewenst met je telefoon! en uiteraard welkom hierquote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Feli!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
![]()
3gs en 4s hierquote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
ja iedereen gaat patsen he
Oh, alvast voor je het gaat vragen. 'Leuke' apps vind je in de top 50 in de store.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Doe's liefquote:Op zondag 10 juni 2012 19:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh, alvast voor je het gaat vragen. 'Leuke' apps vind je in de top 50 in de store.
Ik twijfelde nog tussen een iPhone en een BB.quote:
Heb ik de goeie keuze gemaakt?
JA! ik hoor van allemaal mensne die een BB hebben dat ie heletijd vastloopt etc etc etcquote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen een iPhone en een BB.
Heb ik de goeie keuze gemaakt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
in 4 jaar tijd nooit last van gehad..heb de bb nu alleen nog zakeijkquote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA! ik hoor van allemaal mensne die een BB hebben dat ie heletijd vastloopt etc etc etc![]()
BB.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen een iPhone en een BB.
Heb ik de goeie keuze gemaakt?.
Het is geen 2006 meer hoor.For great justice!![]()
Ik heb 2 jaar een BB gehad. werkelijk, waardeloos. blij dat ik er vanaf ben.quote:♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Same herequote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een BB gehad. werkelijk, waardeloos. blij dat ik er vanaf ben."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
quote:
Ook hoe ze destijds die wereldwijde storing hebben opgelost vond ik echt schandalig.
Echt, nooit weer!
iPhone is overigens wel erg wennen.. maar kan er al redelijk goed mee overweg lijkt het
Wennen? Wennen dat je iets hebt dat doet wat je wil?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Ook hoe ze destijds die wereldwijde storing hebben opgelost vond ik echt schandalig.
Echt, nooit weer!
iPhone is overigens wel erg wennen.. maar kan er al redelijk goed mee overweg lijkt het![]()
Die BBM storing bedoel je? Die boeide me niet want ik had geen contacten op BBM..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Echt, nooit weer!
iPhone is overigens wel erg wennen.. maar kan er al redelijk goed mee overweg lijkt het
Ben sinds februari over op een iPhone 4S, wat een verademing sindsdien.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Nee, wennen aan de vormgeving en het gebruik ervan.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wennen? Wennen dat je iets hebt dat doet wat je wil?
De blackberry ziet er volledig anders uit en werkt dan ook anders.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
App store open, dan top 25 daaronder helemaal top 50quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wennen? Wennen dat je iets hebt dat doet wat je wil?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben ook super blij met m'n iPhone 4S!
Merk dat veel mensen van een BB (zakelijk en particulier) overgestapt zijn naar een iPhone. Eigenlijk iedereen. Ik werk in een callcenter voor Hi en als ik vraag wat voor toestel ze hebben gekozen bij de toestellease is het of een iPhone of een Galaxy S2. Overigens had ik wel ook eens mensen aan de lijn die bijna mochten verlengen en als ik dan vroeg wat ze in gedachten hadden was het ook wel eens van: 'Ja.. Zo'n witte met al die vakjes op het scherm.' Of 'Ja, ik wil gewoon een iPhone.' En als je dan vraagt waarom: 'Ik wil kunnen bellen en smsen.' Wtf?
Merkte dus wel dat er echt wel een grote groep is dat 'geilt' op het merk en het toestel en niet eens weet wat de mogelijkheden en dergelijk allemaal zijn.
Oh, en eens had ik een vrouw van uit 1950 aan de lijn; die wil graag zo'n 'Pod' ofzo. Bedoelde ze een iPhone. Dan denk ik echt, come on.![]()
Of je denkt, de iPhone is zo gebruiksvriendelijk dat zelfs mensen die totaal onbekend zijn in smartphone-wereld er mee uit de voeten kunnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ben ook super blij met m'n iPhone 4S!
Merk dat veel mensen van een BB (zakelijk en particulier) overgestapt zijn naar een iPhone. Eigenlijk iedereen. Ik werk in een callcenter voor Hi en als ik vraag wat voor toestel ze hebben gekozen bij de toestellease is het of een iPhone of een Galaxy S2. Overigens had ik wel ook eens mensen aan de lijn die bijna mochten verlengen en als ik dan vroeg wat ze in gedachten hadden was het ook wel eens van: 'Ja.. Zo'n witte met al die vakjes op het scherm.' Of 'Ja, ik wil gewoon een iPhone.' En als je dan vraagt waarom: 'Ik wil kunnen bellen en smsen.' Wtf?
Merkte dus wel dat er echt wel een grote groep is dat 'geilt' op het merk en het toestel en niet eens weet wat de mogelijkheden en dergelijk allemaal zijn.
Oh, en eens had ik een vrouw van uit 1950 aan de lijn; die wil graag zo'n 'Pod' ofzo. Bedoelde ze een iPhone. Dan denk ik echt, come on.![]()
![]()
![]()
Wennen dat je je hoofd niet in allerlei rare kronkels hoeft te stoppen om er achter te komen hoe iets werkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wennen? Wennen dat je iets hebt dat doet wat je wil?
For great justice!![]()
BB is trouwens echt heel erg dood, op ons bedrijfsnetwerk (grote bank) wordt de BB niet eens meer ondersteunt inmiddels terwijl twee jaar geleden iedereen nog met zo'n ding liep, nu is het alleen maar iPhones. Heeft Apple goed gedaan.For great justice!![]()
Sarcasm all over.quote:Ja, natuurlijk kunnen ze ermee uit de voeten. Maar ik vind het gewoon wat vreemd dat je iets wil waarvan je niet eens weet hoe het heet of eruit ziet.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Of je denkt, de iPhone is zo gebruiksvriendelijk dat zelfs mensen die totaal onbekend zijn in smartphone-wereld er mee uit de voeten kunnen.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een iphone is makkelijker te begrijpen dan een simpele nokia.
For great justice!![]()
Zoals m´n ouders. Zelfs m'n opa van 88 heeft een iPad, al gaat dat ook lang niet altijd goedquote:Op zondag 10 juni 2012 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Of je denkt, de iPhone is zo gebruiksvriendelijk dat zelfs mensen die totaal onbekend zijn in smartphone-wereld er mee uit de voeten kunnen.
Tap tap tap![]()
Naamsbekendheid. M'n vader kent Apple. Android zegt hem niets. Zijn te veel toestellen, te veel specificaties.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Sarcasm all over.
[..]
Ja, natuurlijk kunnen ze ermee uit de voeten. Maar ik vind het gewoon wat vreemd dat je iets wil waarvan je niet eens weet hoe het heet of eruit ziet.Tap tap tap![]()
Meneer Strubbe!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals m´n ouders. Zelfs m'n opa van 88 heeft een iPad, al gaat dat ook lang niet altijd goed
RIP..
For great justice!![]()
Mensen weten wel hoe het er ongeveer uit ziet, alleen ze weten de naam niet. Niet zo gek als je 40+ bent, je totaal niet verdiept in de hedendaagse technologie c.q. gadgets en je het onderscheidt niet kunt maken tussen iPhone, iPod, iPad enz.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kunnen ze ermee uit de voeten. Maar ik vind het gewoon wat vreemd dat je iets wil waarvan je niet eens weet hoe het heet of eruit ziet.![]()
Dat is de kracht van Apple, dat heeft Steve Jobs gebracht: eenvoud. In '97 had Apple zo'n 8 productlijnen met daarin per lijn zo'n 20 producten, allemaal met nummers. Performa 9900C+ oid.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naamsbekendheid. M'n vader kent Apple. Android zegt hem niets. Zijn te veel toestellen, te veel specificaties.![]()
Na de terugkeer van Jobs was er slechts het kwadrant:
For great justice!![]()
dit dus. apple weet iets toegankelijk te maken voor iedereen, simpel concept, 1 hoofdtoestel, dan nog een oudere versie voor degeen die de hoofdprijs niet wilt / kan betalen en klaar. updates werken gewoon, veel goede apps omdat het voor ontwikkelaars een aantrekkelijk platform is.![]()
Zo goed gaat ie er niet mee om hoor. Hij tyft dat ding nog eens uit het raam. En dan staat m'n vader onder het balkon om hem op te vangenquote:
Wat is dat toch met ouderen en 'www'. Nee, geen internet, ze willen 'www-en'.Tap tap tap![]()
quote:De keynote van de eerste iPhone is in vele opzichten briljant. Ook dat 'Works like magic' op een gegeven moment echt als een objectief controleerbaar feit werd weergegeven op één van die slides.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Echt zo briljant gepresenteerd ook, ik kan die presentatie iig het eerste kwartier letterlijk meepraten.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]De keynote van de eerste iPhone is in vele opzichten briljant. Ook dat 'Works like magic' op een gegeven moment echt als een objectief controleerbaar feit werd weergegeven op één van die slides.
Steve..
For great justice!![]()
Klopt. De iPad 2 is nog steeds de op één na beste tablet op de markt en dat voor een zeer scherpe prijs.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dit dus. apple weet iets toegankelijk te maken voor iedereen, simpel concept, 1 hoofdtoestel, dan nog een oudere versie voor degeen die de hoofdprijs niet wilt / kan betalen en klaar. updates werken gewoon, veel goede apps omdat het voor ontwikkelaars een aantrekkelijk platform is.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Maar als je je er blijkbaar al niet in verdiept geeft dat mij het idee dat het je allemaal ook niet zo interesseert. En dat is ook wat ik veel hoor aan de lijn bij de ouderen: 'ik wil gewoon kunnen bellen en smsen en het internet boeit niet zo. Maar doe maar toch die iPhone..'quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mensen weten wel hoe het er ongeveer uit ziet, alleen ze weten de naam niet. Niet zo gek als je 40+ bent, je totaal niet verdiept in de hedendaagse technologie c.q. gadgets en je het onderscheidt niet kunt maken tussen iPhone, iPod, iPad enz.
Wat betreft naamsbekendheid begrijp ik het ook heel goed hoor, sociologisch gezien logisch. En het is inderdaad een telefoon dat makkelijk werkt dus als men eenmaal het toestel zelf hebben begrijpen ze het pas. Van mij mogen ze het toestel hebben hoor, ik gun ze het zelfs.Maar goed, misschien ben ik iemand die alles uitpluist en uitzoekt zonder te snel in de massa mee te gaan.
Da's best erg hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt zo briljant gepresenteerd ook, ik kan die presentatie iig het eerste kwartier letterlijk meepraten.
Steve..
Tap tap tap![]()
Ja, je bent echt superonderscheidend en uniekquote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Maar als je je er blijkbaar al niet in verdiept geeft dat mij het idee dat het je allemaal ook niet zo interesseert. En dat is ook wat ik veel hoor aan de lijn bij de ouderen: 'ik wil gewoon kunnen bellen en smsen en het internet boeit niet zo. Maar doe maar toch die iPhone..'
Wat betreft naamsbekendheid begrijp ik het ook heel goed hoor, sociologisch gezien logisch. En het is inderdaad een telefoon dat makkelijk werkt dus als men eenmaal het toestel zelf hebben begrijpen ze het pas. Maar goed, misschien ben ik iemand die alles uitpluist en uitzoekt zonder te snel in de massa mee te gaan.
Tap tap tap![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, je bent echt superonderscheidend en uniekOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Good for you.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Maar als je je er blijkbaar al niet in verdiept geeft dat mij het idee dat het je allemaal ook niet zo interesseert. En dat is ook wat ik veel hoor aan de lijn bij de ouderen: 'ik wil gewoon kunnen bellen en smsen en het internet boeit niet zo. Maar doe maar toch die iPhone..'
Wat betreft naamsbekendheid begrijp ik het ook heel goed hoor, sociologisch gezien logisch. En het is inderdaad een telefoon dat makkelijk werkt dus als men eenmaal het toestel zelf hebben begrijpen ze het pas. Van mij mogen ze het toestel hebben hoor, ik gun ze het zelfs.Maar goed, misschien ben ik iemand die alles uitpluist en uitzoekt zonder te snel in de massa mee te gaan.
![]()
ze zouden de 3gs moeten overwegen (of is die er uit inmiddels?). iig is het topmodel wat overbodig voor deze doelgroep denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
![]()
Eh... de huidige 40'ers zijn de eerste generatie die zijn opgegroeid met gadgets. Atari met spaceinvaders, de eerste draadloze telefoontoestelen, de eerste PC's, de eerste GSM toestellen, etc.quote:
Maak er maar 55+'ers van![]()
![]()
Je voelde je aangesprokenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... de huidige 40'ers zijn de eerste generatie die zijn opgegroeid met gadgets. Atari met spaceinvaders, de eerste draadloze telefoontoestelen, de eerste PC's, de eerste GSM toestellen, etc.
Maak er maar 55+'ers van?
2000 light years from home![]()
M'n vader is/was ook gadgetfan hoor, maar hij kan het niet bijhouden. Ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... de huidige 40'ers zijn de eerste generatie die zijn opgegroeid met gadgets. Atari met spaceinvaders, de eerste draadloze telefoontoestelen, de eerste PC's, de eerste GSM toestellen, etc.
Maak er maar 55+'ers van
Tap tap tap![]()
Ook een BB 9800 Torch gehad voor de iPhone. Wat een verschil! Uiteraar in positieve zin voor de iPhone. Zelfs met een accu die je anderhalf keer per dag moet opladen.
![]()
Heb je een linkjequote:Op zondag 10 juni 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt zo briljant gepresenteerd ook, ik kan die presentatie iig het eerste kwartier letterlijk meepraten.
Steve..
Ik vind die 'never trust à computer you cant lift' uit 87? Ook nog altijd erg sterk!Worry is a misuse of imagination![]()
Wel als je met wifi verbonden bentquote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Probability het volgende:
Sms je in het buitenland ook gratis van iPhone naar iPhone ?![]()
Net als Whatsapp dus. Het is dan ook geen sms maar gewoon een databericht. Net als Whatsapp dus.quote:
For great justice!![]()
ow jij trekt je af op je foon? interessant.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
En iedereen zich hier maar aftrekken op Apple![]()
WTF doe jij met je iphonequote:Op zondag 10 juni 2012 22:55 schreef Szlie het volgende:
Ook een BB 9800 Torch gehad voor de iPhone. Wat een verschil! Uiteraar in positieve zin voor de iPhone. Zelfs met een accu die je anderhalf keer per dag moet opladen.
![]()
![]()
Whatsapp toch nog een factor 100 m eer gebruikt hier. imessage mooi meegenomen voor de mensen die niet willen luisteren. Dat is er nog maar 1.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als Whatsapp dus. Het is dan ook geen sms maar gewoon een databericht. Net als Whatsapp dus.![]()
Ik hou van mijn iPhone 4, damn, dat ik die niet eerder heb gekocht. Mijn 'vriendin' heeft sinds gisteren haar BB ook ingeruild voor een iPhone 4 en die is ook al verkocht. Eerst was het altijd skypen op de iPad, maar nu kunnen we 's avonds nog even facetimen. En wat heel bizar is is dat Skypen via een iPad en laptop altijd bagger kwaliteit geluid gaf i.v.m. een zogenaamde trage verbinding. Maar nu we bellen met Skype tussen twee iPhones is het geluid echt top, kraakhelder. En zelfs Facetime is echt geweldig qua beeld- en geluidskwaliteit. Eerst moest ik lachen om Facetime, maar nu vind ik het echt geweldig. Zeker als je zo ver bij elkaar vandaan woont. Echt mooie techniek in zo'n kleine telefoon.
Heb nog een vraag. Ik wil een iCloud e-mailadres laten verwijderen. Welk nummer kan ik bellen voor de klantenservice van Apple? Wat ik zo zie op de site van Apple is dat alleen voor mensen met Applecare. Kan ik als gewone consument ook met de klantenservice bellen? En zo ja welk nummer? Of kan ik gewoon dit nummer bellen: 0900 7777 703?![]()
Gewoon proberen, hoogstens word je doorverbondenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef RichardHammond het volgende:
Ik hou van mijn iPhone 4, damn, dat ik die niet eerder heb gekocht. Mijn 'vriendin' heeft sinds gisteren haar BB ook ingeruild voor een iPhone 4 en die is ook al verkocht. Eerst was het altijd skypen op de iPad, maar nu kunnen we 's avonds nog even facetimen. En wat heel bizar is is dat Skypen via een iPad en laptop altijd bagger kwaliteit geluid gaf i.v.m. een zogenaamde trage verbinding. Maar nu we bellen met Skype tussen twee iPhones is het geluid echt top, kraakhelder. En zelfs Facetime is echt geweldig qua beeld- en geluidskwaliteit. Eerst moest ik lachen om Facetime, maar nu vind ik het echt geweldig. Zeker als je zo ver bij elkaar vandaan woont. Echt mooie techniek in zo'n kleine telefoon.
Heb nog een vraag. Ik wil een iCloud e-mailadres laten verwijderen. Welk nummer kan ik bellen voor de klantenservice van Apple? Wat ik zo zie op de site van Apple is dat alleen voor mensen met Applecare. Kan ik als gewone consument ook met de klantenservice bellen? En zo ja welk nummer? Of kan ik gewoon dit nummer bellen: 0900 7777 703?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Awh yeah, just got an iPad 3!
jajaja "De nieuwe iPad"... kutnaam.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jij was toch ook 14?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
Awh yeah, just got an iPad 3!
jajaja "De nieuwe iPad"... kutnaam.
Als IOS6 te downloaden is, krijg je dan een automatische update?
ik ben een iphone newbie enzo.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Dan krijg je een pushbericht of een bericht van iTunes wanneer je hem aan de computer hangtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef Miam het volgende:
Als IOS6 te downloaden is, krijg je dan een automatische update?
ik ben een iphone newbie enzo.
Aha, oke. dan wacht ik het af!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan krijg je een pushbericht of een bericht van iTunes wanneer je hem aan de computer hangt
Tevens wordt je doodgegooid met dat soort dingen op internet, meestal weet je wel een paar dagen van de voren wanneer er een update / OS uitkomtquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nja papa heeft mquote:
Waar kan je die Beta downloaden?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Ben je een developer?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind van welquote:Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Ze zijn wel al geleakedquote:
nu al... ik kan er als dev nog niet eens aanquote:
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Als je UDID voor iOs5 was geregistreerd, kun je dan ook de beta van iOs6 installeren zonder problemen?Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)![]()
Wij zijn 100% legitiem natuurlijk hierquote:
Turn-by-turn navigatie ziet er goed uit, maar er zijn al genoeg gratis apps die dat goed kunnen. Verder weinig dingen waar ik écht warm van word.2000 light years from home![]()
zolang je UDID bij een dev geregistreerd staat welquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef remcov het volgende:
Als je UDID voor iOs5 was geregistreerd, kun je dan ook de beta van iOs6 installeren zonder problemen?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Mooi! Thanks voor de info!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
zolang je UDID bij een dev geregistreerd staat welBorn in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)![]()
Werken allemaal niet, Apple heeft de download laten verlopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.spiritjb.org/2012/06/download-ios-6-leaked-links.htmlOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Die link voor de iPhone 4 werkt niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.spiritjb.org/2012/06/download-ios-6-leaked-links.htmlWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
owh sorry, ik heb t niet zo met die dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werken allemaal niet, Apple heeft de download laten verlopen
Iemand een werkende link?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
N/A
Heb destijds een iOS5 beta gevonden, allemaal gepiel op niks af.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh sorry, ik heb t niet zo met die dingen
Als je 3 dagen wacht is 'ie weer public
Zoals ? Ik vind alle gratis nav apps waardeloze bagger.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
Turn-by-turn navigatie ziet er goed uit, maar er zijn al genoeg gratis apps die dat goed kunnen. Verder weinig dingen waar ik écht warm van word.
Het enige dat ik mis van Android was de Google Maps navigatie. Ik rij bijna 90k per jaar en gmaps bracht me overal.![]()
en als je geen 4S hebt brengt het je nog nergensquote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zoals ? Ik vind alle gratis nav apps waardeloze bagger.
Het enige dat ik mis van Android was de Google Maps navigatie. Ik rij bijna 90k per jaar en gmaps bracht me overal.
N/A
FaceTime is inderdaad geweldig. Zit nauwelijks vertraging in, waar je ook zit in de wereld. Skype is bedroevend slecht in vergelijking tot FaceTime. Lag, uitvallende verbinding enzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef RichardHammond het volgende:
Heb nog een vraag. Ik wil een iCloud e-mailadres laten verwijderen. Welk nummer kan ik bellen voor de klantenservice van Apple? Wat ik zo zie op de site van Apple is dat alleen voor mensen met Applecare. Kan ik als gewone consument ook met de klantenservice bellen? En zo ja welk nummer? Of kan ik gewoon dit nummer bellen: 0900 7777 703?
Ben blij dat FaceTime straks ook via 3G gaat werken.![]()
jeuh ik kan er inN/A
CRAPPPPPP... De straat is hard..
Dus Splack .. Waar had jij je backcover vandaan ? En jij had er een paar liggen toch ? Welke heb je nog over ?![]()
Voor 29 euro zetten ze er bij de Apple Store een nieuw achterkantje op.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
50/50 kans op scherm of achterkantquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is dat zo .. Nie duur
Wel mazzel dat alleen de achterkant verrot is ... Echt mazzel ..
Mirror Chrome en een witte.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Splack .. Waar had jij je backcover vandaan ? En jij had er een paar liggen toch ? Welke heb je nog over ?
De witte is origineel. De ander vanzelfsprekend nietMaar als het bij de Apple-store vor 29 euro kan laten fixen, zou ik dat gewoon doen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Splackavellie02 op 11-06-2012 22:21:45 ]![]()
Nee. Hij komt al eerste op apple.com, als hij daar nog niet op staat is hij nog nergens.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef kilozout het volgende:
Is de keynote al ergens online te kijken?For great justice!![]()
Ik heb net een nieuwe iphone gekregen en nadat er wat fout ging met de oude back up terug zetten moet ik deze dus opnieuw instellen. Nu is dit geen ramp, alleen wil ik op Whatsapp dat mijn groepsgesprekken wel meldingen krijgen maar niet trillen. En dat 1 on 1 gesprekken meldingen krijgen en OOK trillen.
Nu kan je bij instellingen en meldingen de melding voor trillen van groepen uitzetten, maar dan blijft die nog steeds trillen als ik uit de app ben. Vrij vervelend. Ook kan je de berichtgeving van een specifieke groep bepalen, maar daar kan je dan weer het trillen niet instellen.
Op mijn vorige iphone is dit wel gelukt, maar ik weet niet meer hoe. Het lijkt me dat ik gewoon trillen bij groepsmeldingen moet uitzetten, dit leek mij het meest logisch. Maar dat werkt dus niet...![]()
Staat inmiddels online trouwens:quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Hij komt al eerste op apple.com, als hij daar nog niet op staat is hij nog nergens.
http://www.apple.com/apple-events/june-2012/For great justice!![]()
TomTom gaat Google maps vervangen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Jawel.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nee. TomTom levert maar een heel klein deel voor de navigatie, veruit het grootste deel van de data levert Apple zelf.quote:For great justice!![]()
TomTom levert de kaarten, dus per definitie is dat een groot aandeel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. TomTom levert maar een heel klein deel voor de navigatie, veruit het grootste deel van de data levert Apple zelf.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Wordt dat een gratis navigatiedienst dan? Zou wel erg tof zijn
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Vandaag in de Apple Store. Later deze week/volgende week in de APR's denk ik...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Zolder het volgende:
Wanneer liggen de nieuwe macbooks eigenlijk in de winkel?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. TomTom levert maar een heel klein deel voor de navigatie, veruit het grootste deel van de data levert Apple zelf.![]()
![]()
Pushberichten, daar ergens kloten.. Wat je moet doen weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:44 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb net een nieuwe iphone gekregen en nadat er wat fout ging met de oude back up terug zetten moet ik deze dus opnieuw instellen. Nu is dit geen ramp, alleen wil ik op Whatsapp dat mijn groepsgesprekken wel meldingen krijgen maar niet trillen. En dat 1 on 1 gesprekken meldingen krijgen en OOK trillen.
Nu kan je bij instellingen en meldingen de melding voor trillen van groepen uitzetten, maar dan blijft die nog steeds trillen als ik uit de app ben. Vrij vervelend. Ook kan je de berichtgeving van een specifieke groep bepalen, maar daar kan je dan weer het trillen niet instellen.
Op mijn vorige iphone is dit wel gelukt, maar ik weet niet meer hoe. Het lijkt me dat ik gewoon trillen bij groepsmeldingen moet uitzetten, dit leek mij het meest logisch. Maar dat werkt dus niet...
vast een newbie vraag...hoe zet ik mijn internet uit?? Ik internet alleen via wifi en heb per ongeluk 2x mijn facebook en gmail aangeklikt op het 3GB netwerk..ga ik naar mijn tegoeden (vodafone)...bijna 700 mb verbruikt..????? HELP!![]()
In je instellingen. Algemeen > Netwerk > 3gquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
vast een newbie vraag...hoe zet ik mijn internet uit?? Ik internet alleen via wifi en heb per ongeluk 2x mijn facebook en gmail aangeklikt op het 3GB netwerk..ga ik naar mijn tegoeden (vodafone)...bijna 700 mb verbruikt..????? HELP!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat had ik via goolge al gevonden...is ie nu dan echt uit?? En komt het omdat ik locatieinstellingen aan had staan? (Die heb ik nu ook uit gezet..byebye weerbericht) Of iets met GPRS? Ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In je instellingen. Algemeen > Netwerk > 3g![]()
Helemaal uit is gewoon de slider boven 3g ook uitzetten, Mobiele Data heet dat geloof ik. Maar hoe ros jij er 700mb doorheen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat had ik via goolge al gevonden...is ie nu dan echt uit?? En komt het omdat ik locatieinstellingen aan had staan? (Die heb ik nu ook uit gezet..byebye weerbericht) Of iets met GPRS? Ofzo?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb echt GEEN idee...Ik heb geen films gedownload, geen foto's verstuurd...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal uit is gewoon de slider boven 3g ook uitzetten, Mobiele Data heet dat geloof ik. Maar hoe ros jij er 700mb doorheen dan?![]()
Vaag..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik heb echt GEEN idee...Ik heb geen films gedownload, geen foto's verstuurd...
Ik doe 300mb per maand met redelijk intensief gebruikOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
700mb kan niet als je gewoon facebookt e.d, er moet wat achter zittenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Even je multitasking bar leegmakenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Zonnetje1981 het volgende:
is er niet een app die ik per ongeluk aan heb laten staan ofzo?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je niet per ongeluk gesynchroniseerd naar iCloud ofzo? Al gaat dat standaard volgens mij alleen via wifi.sig verwijderd door FA![]()
Wat is dat en hoe doe ik dat? (sorry, ben echt een nieuwe iPhone gebruikster...)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even je multitasking bar leegmaken![]()
Dubbelklik homebutton, icoon vasthouden tot ze trillen, en op elke app het rode rondje aanklikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe doe ik dat? (sorry, ben echt een nieuwe iPhone gebruikster...)Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
die is nu leeg. thx (weer wat geleerd)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dubbelklik homebutton, icoon vasthouden tot ze trillen, en op elke app het rode rondje aanklikken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
die is nu leeg. thx (weer wat geleerd)
zijn veel van dit soort 'trucjes'Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nou, die Facebook-app is wel heeeeel gaar hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
700mb kan niet als je gewoon facebookt e.d, er moet wat achter zitten
For great justice!![]()
700mb is meer dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, die Facebook-app is wel heeeeel gaar hoor.
Klein probleempje met iMessage. Ik heb 4 contacten met een iPhone, waar de telefoon dus automatisch een iMessage voor aan maakt. Nu is er 1 contact waar het blauwe ballonnetje weg is, en ik alleen nog maar normale sms'jes naar kan zenden. Zij heeft hetzelfde probleem met mij.
Kort samengevat: Aan onze instellingen is niks veranderd, we kunnen wel iMessage verzenden aan andere contacten met een iPhone, naar niet meer naar elkaar. Iemand een idee?So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.![]()
God, kan dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even je multitasking bar leegmaken
Tap tap tap![]()
700MB haalde ik nog niet eens toen ik vaak in de trein zat en nog geen WiFi had op m'n kamerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, die Facebook-app is wel heeeeel gaar hoor.
Tap tap tap![]()
700mb heb ik laatste gehaald toen de wifi slecht was en ik op mijn 3G naar drie programma's van 25min met de rtl XL app had gekeken + internetten in de trein.吴 曼 迪![]()
Mwa, die 500 MB per maand maak ik toch makkelijk op hoor, ik moet me echt inhouden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
700mb is meer dan je denkt hoor. Gelukkig heb ik nog een iPhone 4 van de zaak met onbeperkt internet, die gebruik ik vaak als hotspot voor mn eigen privé 4S.
For great justice!![]()
Nee, zo werkt iOS niet. Er kan niet zomaar even een app aan blijven staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Zonnetje1981 het volgende:
is er niet een app die ik per ongeluk aan heb laten staan ofzo?
http://speirs.org/blog/20(...)os-multitasking.htmlFor great justice!![]()
700 is niet gewoon de teller sinds je je iPhone hebt? Want die reset niet zonder dat jij dat doet.
Ik kom blijkbaar veel op plekken waar ook volop wifi te vinden is. Sinds ik deze 4S heb (aantal maanden) zit ik op, hou je vast, 42mb.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ik heb dat formulier van Dynafix niet ingevuld omdat er op stond dat ze als ze geen respons krijgen 10 juni mijn toestel ongerepareerd terugsturen. Kreeg ik gister een mail van T-Mobile dat ze mijn toestel hebben ontvangen (wut?) en vandaag krijg ik een mail dat mijn toestel is aangemeld voor reparatie en dat ik de status hiervan kan bekijken op hun website. Goed systeem hebben ze daar.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
1 keer een youtube opstarten van 2 minuten en je hebt een verdubbelingquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:34 schreef Biogarde het volgende:
700 is niet gewoon de teller sinds je je iPhone hebt? Want die reset niet zonder dat jij dat doet.
Ik kom blijkbaar veel op plekken waar ook volop wifi te vinden is. Sinds ik deze 4S heb (aantal maanden) zit ik op, hou je vast, 42mb.![]()
Batterij gaat wel hard zeg!♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik werd vanochtend gebeld door iemand, maar na 10 seconden bellen valt m`n iphone in
toetsenbord vergrendelingverbinding valt weg, en moet eerst m`n pincode invoeren
wil ik diegene dan terug kunnen bellen.
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Zodra ze op mn werk open Wifi hebben verwacht ik een halvering van dataverkeer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:34 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom blijkbaar veel op plekken waar ook volop wifi te vinden is. Sinds ik deze 4S heb (aantal maanden) zit ik op, hou je vast, 42mb.
For great justice!![]()
ik heb een iphone met ios 5.1.1.
ik wil ios 6 beta downloaden maar op een of andere marnier lukt dit niet er komt dan te staan:
de iphone van larsbarst kan niet worden bijgewerkt, omdat het filmwarebestand niet compitabel is
terwijl ik wel de goede heb ik heb een gsm en koos voor gsm en ik heb ook een udid aangemaakt op mijn iphone.
HELP MEiphone![]()
Nou ik heb m'n "metalen" backcover van www.mybackcover.nl binnen. http://mybackcover.nl/ind(...)=81_66&product_id=84
Zelden sneuere meuk gezien dat dit. Niks metaal, gewoon gammel plastic. En de gratis pentalobe schroeven draaier past niet op de pentalobe schroeven van mijn iphone.![]()
Oké, dan bestel ik daar ook maar niets.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik heb m'n "metalen" backcover van www.mybackcover.nl binnen. http://mybackcover.nl/ind(...)=81_66&product_id=84
Zelden sneuere meuk gezien dat dit. Niks metaal, gewoon gammel plastic. En de gratis pentalobe schroeven draaier past niet op de pentalobe schroeven van mijn iphone.Tap tap tap![]()
Zondequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelden sneuere meuk gezien dat dit. Niks metaal, gewoon gammel plastic. En de gratis pentalobe schroeven draaier past niet op de pentalobe schroeven van mijn iphone.
Dan nog je geld terug zien te krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
gaat dus gewoon retour. Wet koop op afstand roeleert grote tijd in dit soort gevallen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Beetje vertrouwen in de mensheidquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan nog je geld terug zien te krijgenZe zijn aangesloten bij thuiswinkelcertificaat: http://www.thuiswinkelcer(...)enlijst/mybackcover/
Dus wat dat betreft lijkt het allemaal netjes geregeld te zijn.![]()
Ik heb een retour aangemeld 3 week geleden, nog steeds niets gehoord.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan nog je geld terug zien te krijgenOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Daarom, als dat bedrijf al plastic backcovers verstuurd onder het mom van het zijn metalen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik heb een retour aangemeld 3 week geleden, nog steeds niets gehoord.
Moet je even bij cnn.cn kijken, of sw-box.comquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het geld alweer op mijn rekening
Goeie verhalen over op het internetOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Huuuuu! Waarom ik niet? Ik hoor er niks van. Morgen er maar even achteraan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het geld alweer op mijn rekeningOoh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Welke app is dit?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:30 schreef nelisb het volgende:
Simpel maar goed tot nu toe.
[ afbeelding ]Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ah oke beta versie
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Is gewoon een app inclusief navigatie.quote:
http://nos.nl/artikel/382758-apple-komt-met-eigen-maps.html![]()
Nee het zit al in iOS6. Dat noem ik geen appquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is gewoon een app inclusief navigatie.
http://nos.nl/artikel/382758-apple-komt-met-eigen-maps.html![]()
hmm, stonden zeker 50 apps in bij mij. draaien die allemaal op de achtergrond?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even je multitasking bar leegmaken![]()
Daarom jailbreak, in 1 keer alles uitzetten dat in je multitaskbar staat!
Bij mij stonden er ook tigquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Blik het volgende:
[..]
hmm, stonden zeker 50 apps in bij mij. draaien die allemaal op de achtergrond?
Tap tap tap![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Blik het volgende:
[..]
hmm, stonden zeker 50 apps in bij mij. draaien die allemaal op de achtergrond?
http://speirs.org/blog/20(...)os-multitasking.htmlFor great justice!![]()
Dat zegt dus geen hol. Is voornamelijk geschiedenis. Kost misschien 10k geheugen per app die daar staat. Dat merk je niet.quote:For great justice!![]()
met welke tweak?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef bobbernaut het volgende:
Daarom jailbreak, in 1 keer alles uitzetten dat in je multitaskbar staat!Mai pben rai~!![]()
Lemme searchquote:
Remove background
Als ik mijn 4s aansluit op mijn speakersetje dan is het geluid velen malen zachter dan wanneer ik bv. mijn laptop aansluit op dit zelfde setje.
Iemand een oplossing, tweak, etc.?BEASTMODE![]()
iPhone heeft een mindere output natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik mijn 4s aansluit op mijn speakersetje dan is het geluid velen malen zachter dan wanneer ik bv. mijn laptop aansluit op dit zelfde setje.
Iemand een oplossing, tweak, etc.?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb telkens dat het wifi op mijn iPhone wegvalt. Het blijft dan thuis wel verbonden, maar er komt gewoon geen internetsignaal over. Dus Skype valt opeens weg, of de download stopt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Het internet zelf blijft functioneren, want Skype op de laptop blijft dan wel functioneren. Zit dus in de iPhone. Als ik de iPhone opnieuw opstart of wifi aan en uit zet, dan doet ie het vaak weer. Wat zou dit kunnen zijn?![]()
Gewoon signal loss. Heel normaal bij WiFi appquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:32 schreef RichardHammond het volgende:
Heb telkens dat het wifi op mijn iPhone wegvalt. Het blijft dan thuis wel verbonden, maar er komt gewoon geen internetsignaal over. Dus Skype valt opeens weg, of de download stopt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Het internet zelf blijft functioneren, want Skype op de laptop blijft dan wel functioneren. Zit dus in de iPhone. Als ik de iPhone opnieuw opstart of wifi aan en uit zet, dan doet ie het vaak weer. Wat zou dit kunnen zijn?
Staat los van de Iphone![]()
Vind 't wel typisch dat alleen mijn iPhone er last van heeft. Tis gewoon verdomde irritant dat binnen 5 minuten twee de Skype verbinding verbroken wordt. Zeker als je net leuk aan het praten bent. Gisteren is echt tot vijf keer toe de verbinding verbroken. Echt krankzinnig. Had mijn oude iPhone 3G nooit last van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon signal loss. Heel normaal bij WiFi app
Staat los van de Iphone![]()
Wat noem jij het dan? Het is namelijk gewoon een applicatie, dat het standaard in iOS zit, verandert daar niets aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee het zit al in iOS6. Dat noem ik geen app![]()
Maar dat is het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee het zit al in iOS6. Dat noem ik geen app![]()
Dus je mail is ook een app
Kan je die downloaden dan?
Nee
Is gewoon besturingssoftware
Geen losse app uit de app-store![]()
App > Applicatie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:41 schreef Estolan het volgende:
Dus je mail is ook een app
Kan je die downloaden dan?
Nee
Geen losse app uit de app-store
Mail.app?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Is een pen een applicatie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Estolan het volgende:
ja zo is een pen ook een app
lomp Fok! gezeik
Nee.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk me de gesproken aanwijzingen? Hoor je dan de Siri stem? Want ik las op iPhoneclub dat de navigatie-aanwijzingen al wel in het Nederlands zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:30 schreef nelisb het volgende:
Simpel maar goed tot nu toe.
[ afbeelding ]![]()
Tomtom stemmen neem ik aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk me de gesproken aanwijzingen? Hoor je dan de Siri stem? Want ik las op iPhoneclub dat de navigatie-aanwijzingen al wel in het Nederlands zijn.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de Siri stem.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk me de gesproken aanwijzingen? Hoor je dan de Siri stem? Want ik las op iPhoneclub dat de navigatie-aanwijzingen al wel in het Nederlands zijn.
Zie nergens instelling voor het wijzigen van de taal. App is Nederlands alleen de gesproken tekst is Engels bij mij.![]()
Ja.quote:Jij begrijpt niet helemaal wat een applicatie is, he?quote:Kan je die downloaden dan?
Nee
Geen losse app uit de app-store![]()
Altijd jullie 2 die in de clinch liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij begrijpt niet helemaal wat een applicatie is, he?
Het blijft me ook verbazen. Nu is de maps-applicatie opeens geen applicatie meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd jullie 2 die in de clinch liggen![]()
![]()
Estolan heeft gewoon een compleet andere denkwijze dan de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het blijft me ook verbazen. Nu is de maps-applicatie opeens geen applicatie meer
No offence.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
?quote:
Een applicatie is een appOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik werd geroepen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Estolan het volgende:
ja zo is een pen ook een app
lomp Fok! gezeik
Maar nee, dingen als "mail" zijn weldegelijke een app, alleen halen ze gewoon de data van het web, doet er niet voor onder.![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Applicatie
http://www.google.nl/sear(...)TaT8X3I6nK0QWHx4S8BA
Nu stil ok gr grOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: