Lekker zijn ze weer, hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef AnneX het volgende:
En ik heb 2 - twee - haringen op en zo naar binnenlaten glijden.![]()
Honderdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef freecell het volgende:
100 makrelen?
Flink wat publiek ook hoop ik dan
Bavariajurk nieuwe versie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaa officieel morgen Amsterdaam!![]()
Eerst 1,5 uur dansen in Wateringen en daarna vriendin ophalen in Den Haag en dan met de trein naar Amsterdam! Zij heeft een oranje jurkje voor me maar ik val al wel op vanwege mijn gebrul.
Zin in!![]()
Hoe kun je nu nix oranje hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef Vork het volgende:
Ik kan er woensdag geloof ik niet onderuit dat ik iets in 't oranje aan moet. Ik heb alleen niks in die kleur, behalve een vergiet. Ik denk dat ik die maar op doe
Daar is ooit eens een hele serie over geweest. Users met een vergiet op hun kop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
/ stelt zich een vergiet voor, op Vork's hoofd![]()
Ik vind NL best goed in gelijk spelen, vandaar dat ik dit denk haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef Vork het volgende:
Die 1-1 bewaar ik wel voor Duitsland. Ze kunnen niet alles gelijk spelen, dat gaat gewoon niet gebeuren. 2-0 morgen.
Geen idee, zie wel wat ze heeftquote:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto en Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef golfer het volgende:
Daar is ooit eens een hele serie over geweest. Users met een vergiet op hun kop.
Het kan dus nòg erger.quote:
Die groene vergiet is trouwens RIPquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto en Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto en Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
Ik heb de vergieten nog wel, maar de foto's niet meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
Die groene vergiet is trouwens RIP. Heeft wel heel lang dienst gedaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |