Wat snap je niet aan het woord 'Nederland' in de TT?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:29 schreef bojan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het mooiste stadion van België
Van Genk
[ afbeelding ]
Sclessin (Standard) het meest indrukwekkendste, zeker met hun supporters!
Het lelijkste stadion van eerste klasse gaat naar sporting Lokeren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Devil010 het volgende:
Kuip natuurlijk, rest zijn veredelde sportzaaltjes.
Onzin. Utrecht fan hier, maar groot fan van de kuip.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
O en club vs club topic dit
Ik vind eigenlijk het enige wat dat stadion mooi maakt de ligging. Verder doet het van binnen en van buiten een beetje goedkoop aan. Met bijvoorbeeld die lelijke golfplaten als je tweede ring lange zijde zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Van buiten vind ik het Philipsstadion niet echt mooi, maar van binnen wel, lekker dicht op het veld.
oja ook de liggingquote:Op zondag 17 juni 2012 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk het enige wat dat stadion mooi maakt de ligging. Verder doet het van binnen en van buiten een beetje goedkoop aan. Met bijvoorbeeld die lelijke golfplaten als je tweede ring lange zijde zit.
Dan vind ik de Adelaarshorst toch net iets toffer.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja ook de ligginggeen stadion dat zo mooi in het centrum ligt
die ligt toch meer in de wijk dan in het centrum?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan vind ik de Adelaarshorst toch net iets toffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |