SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja we zijn er weerDuim verbrandt aan pan
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
soja kippie, lekker wokken met rijst en wat groentenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker saai
Nee wat voor kipgerecht aapje![]()
je kan die kip alvast in stukjes snijden, dan ontdooit het snellerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
soja kippie, lekker wokken met rijst en wat groenten
althans dat doe ik altijd![]()
![]()
hij is al ontdooidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan die kip alvast in stukjes snijden, dan ontdooit het sneller
althans dat doe ik altijd![]()
![]()
quote:Op het AD heb ik ook 1-1 gezegd, op fok 2-0quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 1-1 als uitslag voor deze wedstrijd.![]()
![]()
magnetron ontdooistandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 minuten geleden nog niet... Jij bent vaag![]()
![]()
Toto met 10 maten, elke wedstrijd doen we 2 euro inzetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Op het AD heb ik ook 1-1 gezegd, op fok 2-0![]()
![]()
Ik ben ontslagen, dus ik speel niet meer voor geldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toto met 10 maten, elke wedstrijd doen we 2 euro inzetten.![]()
![]()
je bent zelf vaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar vind ik de kip altijd zo vaag van worden
Effe wijn pakken
maar je moet wel uitkijken dat ie niet gaar wordt idd![]()
Dat zuigt, als het deze stand blijft heb ik alweer 18 euro gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen, dus ik speel niet meer voor geldVolgende pot heb ik op 3-1 voor de Russen.
![]()
Ik ben graag vaag, dat weet je tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
je bent zelf vaag
maar je moet wel uitkijken dat ie niet gaar wordt idd
Maar dat bedoel ikDat hij niet te gaat wordt
Ik heb 2 jaar geleden 862 euro gewonnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zuigt, als het deze stand blijft heb ik alweer 18 euro gewonnen.Volgende pot heb ik op 3-1 voor de Russen.
Met 5 euro inleg![]()
![]()
![]()
1
2
3Wedstrijd Score 1 Score 2 Kaarten Winnaar
Polen v. Griekenland 2 0 2 Polen
Rusland v. Tsjechië 2 2 3 Rusland
Polen moet scoren
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:24:56 ]![]()
Jaquote:
Maar wordt nu 1-2 voor Griekenland denk ik!
Ze krijgen penalty!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:27:50 ]![]()
ik hoop dat je gaat jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben goed! Ik ga lekker! Ik ga los![]()
![]()
VerdommeKomt de buurvrouw nét langs als we aan het eten zijn/2de helft is begonnen... mooi 25min van de wedstrijd gemist
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Typisch het volgende:
Deze wedstrijd.
Rode kaarten, gemiste pingel, niet gegeven pingel, buitenspel goals.![]()
![]()
ow stomme buuf! En het is zo spannendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
VerdommeKomt de buurvrouw nét langs als we aan het eten zijn/2de helft is begonnen... mooi 25min van de wedstrijd gemist
Potverdikkie, tweede glas wijn ook bijna op![]()
![]()
Jij begrijptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Typisch het volgende:
Deze wedstrijd.
Rode kaarten, gemiste pingel, niet gegeven pingel, buitenspel goals.![]()
![]()
Mensen die dit geen leuke pot vinden mogen van mij ook niet juichen als oranje scoort.
Geen verstand van voetbal hebben.![]()
![]()
Het EK begint met drama.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik heb gewoon verstand van voetbal.... je weet tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
Mensen die dit geen leuke pot vinden mogen van mij ook niet juichen als oranje scoort.
Geen verstand van voetbal hebben.
Heloefjeboefjequote:![]()
![]()
I can't.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef Intronic het volgende:
I like UFT and I can not lie
You other brothers can't denyC'est la vie
Feyenoorders hebben altijd verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verstand van voetbal.... je weet toch![]()
Kut Grieken.quote:
C'est la vie
Jaaa dromquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow stomme buuf! En het is zo spannend
Potverdikkie, tweede glas wijn ook bijna opOp een gegeven moment zei mijn man dat ie nu toch echt weer voetbal wou kijken en is ze maar vertrokken
Naja nu verder kijkenSpennennnnnnd
![]()
Dat is waar!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben altijd verstand van voetbal.![]()
ja vorige week, hij was een beetje zuur hoor charmedquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:39:18 ]![]()
Niet slim dat die wedstrijd al om 18:00 uur begint.... Ik bedoel..... wijn! En we moeten nog een wedstrijd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja vorige week, hij was een beetje zuur hoor charmed![]()
![]()
liefquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja vorige week, hij was een beetje zuur hoor charmed![]()
Fuck ik had de verwarming op 25 laten staan(wilde mijn vloer sneller laten drogen door de vloerverwarming) Dus het is nu echt een sauna hier in huis
![]()
![]()
Remove ALL your clothes !!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck ik had de verwarming op 25 laten staan(wilde mijn vloer sneller laten drogen door de vloerverwarming) Dus het is nu echt een sauna hier in huis
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Woon je alleen? Anders had iemand anders er wel wat van gezegd gok ik zo.![]()
ze woont in mijn kelder dus merk er niks van ;squote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Woon je alleen? Anders had iemand anders er wel wat van gezegd gok ik zo.![]()
Ben al bezigquote:
Nee ik woon niet alleenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Woon je alleen? Anders had iemand anders er wel wat van gezegd gok ik zo.
Maar die kijkt geen voetbalAlleen NL elftal en Feyenoord
![]()
![]()
grote kelder dan onder je paddenstoelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
ze woont in mijn kelder dus merk er niks van ;s
hi ha ho![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
grote kelder dan onder je paddenstoel
hi ha ho![]()
![]()
hij is slap nu dus weinig paddenstoelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
hi ha ho![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
hi ha ho
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Aha aha. Jij noemt je partner altijd 'die'?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben al bezig
[..]
Nee ik woon niet alleen
Maar die kijkt geen voetbalAlleen NL elftal en Feyenoord
![]()
![]()
![]()
Ja of hij... ligt eraanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha aha. Jij noemt je partner altijd 'die'?![]()
![]()
![]()
Op een grote paddestoel
Rood met witte stippen
Zat kabouter Intronicje
Heen en weer te wippen
Krak, zei toen de paddestoel
Met een diepe zucht
Allebei de beentjes
Hoepla in de lucht
Maar kabouter Intronicje
Ging toch door met wippen
Op die grote paddestoel
Rood met witte stippen
Daar kwam Vader Typisch aan
En die zei toen luid:
"Moet dat stoeltje ook kapot?
Intronicje, schei uit!"![]()
Altijd nog beter dan partner.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha aha. Jij noemt je partner altijd 'die'?![]()
C'est la vie
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet 'zaken' met de partner van c_a? Hommo.![]()
![]()
jij was hier van de partnersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet 'zaken' met de partner van c_a? Hommo.![]()
![]()
hihi foboquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Op een grote paddestoel
Rood met witte stippen
Zat kabouter Intronicje
Heen en weer te wippen
Krak, zei toen de paddestoel
Met een diepe zucht
Allebei de beentjes
Hoepla in de lucht
Maar kabouter Intronicje
Ging toch door met wippen
Op die grote paddestoel
Rood met witte stippen
Daar kwam Vader Typisch aan
En die zei toen luid:
"Moet dat stoeltje ook kapot?
Intronicje, schei uit!"![]()
Man vind ik ook altijd zo vaag klinkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Partner is toch gewoon een normaal woord voor iemand die met elkaar samen woont?
Vriend, partner, man, echtgenoot![]()
![]()
Het klinkt gewoon voor geen meter...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Partner is toch gewoon een normaal woord voor iemand die met elkaar samen woont?
Het is... mn man; vent; cif; die sukkel op de bank...Zoiets
quote:kijk uit dat je partner het niet ziet
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:49:54 ]![]()
Of lelijkerd![]()
Ik ben heul niet lief voor em eik
TC timequote:
Dat wel, alleen als ik zo genoemd zou worden door mijn vriendin zouden mijn nekharen overeind gaan staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
C'est la vie
wat een aids site is dat man. Elke keer als ik erop klik dan zie ik alleen maar 3, 4 of 5 mannelijke FOK!'ers met elkaar cammen.quote:Die heb je nog niet gehad, dus wees niet bang.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel, alleen als ik zo genoemd zou worden door mijn vriendin zouden mijn nekharen overeind gaan staan.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 19:51:06 ]![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een aids site is dat man. Elke keer als ik erop klik dan zie ik alleen maar 3, 4 of 5 mannelijke FOK!'ers met elkaar cammen.![]()
Oooooo... dat is hier wel eens heul anders geweest
Omdat de vrouwen niet durvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een aids site is dat man. Elke keer als ik erop klik dan zie ik alleen maar 3, 4 of 5 mannelijke FOK!'ers met elkaar cammen.
Alleen UFT![]()
![]()
Ik heb ook altijd pech.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet durven?? Whut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen niet durven
Alleen UFTIk ben hier te lang weg geweest tsss
Ja met Priem op de camquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog niet, daar zit de crux.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb je nog niet gehad, dus wees niet bang.C'est la vie
Door stevenquote:
En knetter toen en lola en samzz en... vlg mij hadden we 1 sessie met alleen maar vrouwen...quote:
o nee ! Met insomn toen nog
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En knetter toen en lola en samzz en... vlg mij hadden we 1 sessie met alleen maar vrouwen...
o nee ! Met insomn toen nogJa dat was lekker
![]()
![]()
Pahahah alsof ik je nooit heb verlatenquote:![]()
![]()
Pics van die sessie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En knetter toen en lola en samzz en... vlg mij hadden we 1 sessie met alleen maar vrouwen...
o nee ! Met insomn toen nog![]()
Sorry; die zitten in mijn privé collectiequote:
dat kan ik me herinneren, was er erg gezelligquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
o nee ! Met insomn toen nog![]()
![]()
Wij zijn 1quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah alsof ik je nooit heb verlaten![]()
![]()
Je weet toch![]()
![]()
En Skype erbijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
dat kan ik me herinneren, was er erg gezellig
Sowieso die radioshows met Skype![]()
![]()
Doe dan niet zo interessant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sorry; die zitten in mijn privé collectie![]()
Waarmee bezig? Moet ik iets doen dan? Ze komt toch uit de lucht vallen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ben je al bezig?Zorg dat je veel geld krijgt, dan komen ze allemaal op je af.
C'est la vie
Idd, was erg gezellig. Binnenkort maar weer eens doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Skype erbij
Sowieso die radioshows met Skype
BTW: heb sam geinstalleerd gister en vannacht ff getest van 1.30 t/m 3.00 uur. Stiffler heeft daarna ook tot 3.40 ff gedraaid.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarmee bezig? Moet ik iets doen dan? Ze komt toch uit de lucht vallen?![]()
![]()
quote:
Ik was serieus. Voor mij blijft dat gewoon een mythe, tot nu toe alleen maar kalende mannen gezien in een donkere kamer met licht van hun beeldscherm als enige belichting.quote:![]()
Prima tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was serieus. Voor mij blijft dat gewoon een mythe, tot nu toe alleen maar kalende mannen gezien in een donkere kamer met licht van hun beeldscherm als enige belichting.Whatever suits you
Oehhhhquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, was erg gezellig. Binnenkort maar weer eens doen.
BTW: heb sam geinstalleerd gister en vannacht ff getest van 1.30 t/m 3.00 uur. Stiffler heeft daarna ook tot 3.40 ff gedraaid.![]()
Ga je me nu ook vertellen dat SInterklaas niet bestaat?quote:C'est la vie
Ow even mijn ipad erbij pakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, was erg gezellig. Binnenkort maar weer eens doen.
![]()
Dat 'suit' mij heul niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prima tochWhatever suits you
[..]
Oehhhh![]()
![]()
![]()
Myth busted: ik zag sint gister nog postenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je me nu ook vertellen dat SInterklaas niet bestaat?![]()
![]()
Ik wil heus wel mijn cam aanzetten hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was serieus. Voor mij blijft dat gewoon een mythe, tot nu toe alleen maar kalende mannen gezien in een donkere kamer met licht van hun beeldscherm als enige belichting.![]()
Speciaal voor jou, als Priem het ook doet![]()
![]()
mooi, doe ik mn broek vast uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil heus wel mijn cam aanzetten hoor![]()
Sure ! Geen idee of ie het nog doet; maar we'll seequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, als Priem het ook doetHave fun danquote:
Spannend! Moet je wel snel zijn wat ik ga straks dames in het echt bekijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
je gaat de tweede wedstrijd niet bekijken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spannend! Moet je wel snel zijn wat ik ga straks dames in het echt bekijken.![]()
![]()
Jawel, er komen hier zometeen een mannetje en vrouwtje of 15 mijn huis slopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat de tweede wedstrijd niet bekijken?![]()
![]()
Ik had 0-0 met 3 kaarten, was eventjes iets anders denk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
En terecht, je bent een naar kut jochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, er komen hier zometeen een mannetje en vrouwtje of 15 mijn huis slopen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij is wel leukkkkkkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk mijn taart.... ik vind hem niet mooi
[ afbeelding ]Tjah letters niet geheel strak; maar vlg mij doe je dat ook niet geheel elke week (en bij mij is het nooit leesbaar; dus....
)
Ok succesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, er komen hier zometeen een mannetje en vrouwtje of 15 mijn huis slopen.
Dan maar cammen morgennacht ofzo![]()
![]()
quote:Que?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dan ben ik denk ik in Rotterdam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok succes
Dan maar cammen morgennacht ofzo
Het zit ook niet mee hé.![]()
Nou ik had haastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is wel leukkkkkkTjah letters niet geheel strak; maar vlg mij doe je dat ook niet geheel elke week (en bij mij is het nooit leesbaar; dus....
)
Ik wilde de opening zien van het EK, en die letters heb ik nog even snel geschreven om 5 voor half 6![]()
![]()
Anders maar een keer naar de M&M Show luisterenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben ik denk ik in Rotterdam.
Het zit ook niet mee hé.
Snarf en ik doen dat altijd met CAM![]()
![]()
quote:
Ik ga wel heel snel nu van de een naar de ander
Lijkt wel de basisschoolOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Awh, dat is het liefste wat je ooit tegen me gezegd hebt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En terecht, je bent een naar kut joch![]()
Echte broederliefde dat tussen onsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Awh, dat is het liefste wat je ooit tegen me gezegd hebt!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders maar een keer naar de M&M Show luisteren
Snarf en ik doen dat altijd met CAMShow van hier op de radio?
![]()
Ja dat is mijn show samen met Snarfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer?Show van hier op de radio?
1 Grote faalshow
Met veel foute muziek![]()
![]()
Houd het nou undercover, je moet je Ajax hoolie imago wel hoog houden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte broederliefde dat tussen ons![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer?Show van hier op de radio?
![]()
![]()
Oja sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Houd het nou undercover, je moet je Ajax hoolie imago wel hoog houden!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Tsss zijn we welwillend is het weer niet goed. Dan niet
Ik speel hard to get, zo rol ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Tsss zijn we welwillend is het weer niet goed. Dan niet![]()
DJ Patatjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben even de weg kwijt. Wat is je dj naam?![]()
nu al, alcoholistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben even de weg kwijt. Wat is je dj naam?![]()
![]()
Dj ZwareBottenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben even de weg kwijt. Wat is je dj naam?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat ie dj flippiee heet, die is ook best wel zwaarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
sorry flips als je de spytool gebruikt de volgende keerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
DJ Parkiet (in de OP)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben even de weg kwijt. Wat is je dj naam?
maar wietparkiet word ook vaak gebruikt![]()
Goh zaten wij even verkeerd danOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Owjaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DJ Parkiet (in de OP)
maar wietparkiet word ook vaak gebruikt![]()
![]()
Dan lig jij al te slapenquote:
Okidokiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja is goed, Waarschijnlijk loop ik nog wel uit maar dan krijg je een DM van me![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
Nou, ik gaat de huiskamer glad ruimen en dan wachten op de gasten.![]()
Fijne avond toegewenst.![]()
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hoi wiedparkiedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
voetbal kijken, latersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
HOINo buy? Meh... Who are we kidding!
haha weer lekker bezig pauper, wanneer weer geld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
Zo ff koken, heb ook nog bier gehaald met mijn laatste geld![]()
21equote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha weer lekker bezig pauper, wanneer weer geld?
Zondag nog ff flessen in leveren, en dan hopen dat school nog geld overmaakt naar me. Krijg nog 240 van ze. Desnoods gewoon voor die balie stampij maken![]()
![]()
kenker dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
21e
Zondag nog ff flessen in leveren, en dan hopen dat school nog geld overmaakt naar me. Krijg nog 240 van ze. Desnoods gewoon voor die balie stampij maken![]()
![]()
Ik nog een biertjequote:![]()
Nog een fles openenquote:![]()
Ik heb geen fles meerquote:
Alleen nog bier.... maar
Bier na wijn geeft venijn, wijn na bier geeft plezier![]()
Whut? Zeer sleckten voorraad danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen fles meer
Alleen nog bier.... maar
Bier na wijn geeft venijn, wijn na bier geeft plezier
En nee hoor... bier na wijn geeft festijn![]()
gewoon doen kan makkelijk schatjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen fles meer
Alleen nog bier.... maar
Bier na wijn geeft venijn, wijn na bier geeft plezier![]()
Ik had niet gedacht dat ik wijn zou nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut? Zeer sleckten voorraad dan
En nee hoor... bier na wijn geeft festijn![]()
Ik bedoel, morgen even met dinnetje shoppen en s avonds bier! Veel bier!![]()
Jazekerrrrrquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ik wijn zou nemen
Ik bedoel, morgen even met dinnetje shoppen en s avonds bier! Veel bier!![]()
Morgen mogen we al weer vroeg de kroeg binnen
Dat is ook helemaal niet erg natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jazekerrrrr![]()
Morgen mogen we al weer vroeg de kroeg binnen![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg natuurlijkEn al vroeg als enen oranjen mongol over straat
![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoorEn al vroeg als enen oranjen mongol over straat
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef Intronic het volgende:
oh johan ik ben morgen niet in deventer trouwensZeker weer naar sletjes toe ?
![]()
![]()
Geweldig dit. Op het nieuwsscherm van Schiphol zenden ze de wedstrijden uit en ze hebben er een tribune tegenover gezet.
C'est la vie
Gezelligquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Geweldig dit. Op het nieuwsscherm van Schiphol zenden ze de wedstrijden uit en ze hebben er een tribune tegenover gezet.![]()
![]()
Tribune zal wel niet zo heel groot zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Hebben ze wel snel gedaan. Was er dinsdag nog, en toen stond er niets![]()
Ben zoekende naar een leuk kroegje om wat te drinkenquote:
toch maar gewoon in almere?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben zoekende naar een leuk kroegje om wat te drinken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Geweldig dit. Op het nieuwsscherm van Schiphol zenden ze de wedstrijden uit en ze hebben er een tribune tegenover gezet.![]()
.
![]()
Gaan we weer
Morgen ! Vanavond en morgen en overmorgen en enenenenenenenenenquote:
Nee ik hoor dat we naar het Rembrandtplein gaanquote:
Woodysquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik hoor dat we naar het Rembrandtplein gaan
Alleen is het daar nog rustig denk ik![]()
![]()
ook gezelligquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik hoor dat we naar het Rembrandtplein gaan![]()
![]()
Je broertje is goed bezigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn broertje heeft me afgebeuld in de sportschool![]()
![]()
Zo het werk zit er weer op kan ik toch nog een helftje kijken wel goede timing net voor de 2-1 thuiskomen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Daar gaan we woensdag al heenquote:
nee laten zo, moet punten pakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had 2-0 gezegd op het AD
Maar nu ga ik voor de fok poule en moet het 2-2 worden![]()
![]()
Dit is echt voor het eerst dat ik me kan herinneren dat ik aan geen enkele poule meedoe
Ik heb ook weer zin in Amsterdam
En naar alle feestcafes
- Pirates
-Feest van Joop
- Knallen bij Rich
- Woodys
- Jantjes verjaardag
Ja hoor ik vermaak me wel daarStappen is leuker dan in Rotterdam
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
9gagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou heb je verdorie nogsteeds geen B-52 gehad he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook weer zin in Amsterdam
En naar alle feestcafes
- Pirates
-Feest van Joop
- Knallen bij Rich
- Woodys
- Jantjes verjaardag
Ja hoor ik vermaak me wel daarStappen is leuker dan in Rotterdam
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou heb je verdorie nogsteeds geen B-52 gehad he?
Ik durf niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: