Kijk dat moet je hebben, nog even en hij zal al zijn waardigheid verliezen. Dan veranderd hij in een leven marionet maar hij is gelukkig met zijn alles. Wat is liefde toch mooi, ik pink altijd een traantje weg als ik aan dit hele concept denk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben ik al met bezig, prima op te voeden en te sturen.
Nee hoor ik volksmen niet. En als ik het doe is dat geheel onbewust.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Volksmennen.
Als alles goed gaat wil ik wel een uitnodiging voor de bruiloft
Voor je het weet heb ik een meute met hooivorken en brandende fakkels achter mij aan, het is enorm gevaarlijk wat je doetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O dat was niet mijn bedoeling. Ik plaag je maar een beetje hoor
Sorry kan ik ook niets aan doenquote:
Ja ik stop ermee, knuffeltje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor je het weet heb ik een meute met hooivorken en brandende fakkels achter mij aan, het is enorm gevaarlijk wat je doet
[..]
Sorry kan ik ook niets aan doen
Misschien mogen we wel bruidmeisje en jongen zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Argo het volgende:
Nee hoor ik volksmen niet. En als ik het doe is dat geheel onbewust.
Nu hoop ik ook een uitnodiging te krijgen, en dat ik naast jou mag zitten Rose.
Ik ga een speech houden over Meloewa.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien mogen we wel bruidmeisje en jongen zijn![]()
Dan gooi ik rozenblaadjes over het pad.
Gaarne wil ik wel mannelijk blijven in dit hele proces. Derhalve hoop ik dat ik geen rozenblaadjes hoef te gooien. En als ik al een rozeblaadje oppak dan ben jij het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien mogen we wel bruidmeisje en jongen zijn![]()
Dan gooi ik rozenblaadjes over het pad.
Misschien kun je een leuk ABCtje maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga een speech houden over Meloewa.
Nee, het moet wel een beetje origineel zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien kun je een leuk ABCtje maken.
Haha, het moet altijd een net iets te lullige speech zijn hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een beetje origineel zijn.We kunnen haar fok-posthistory wel gaan doornemen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een beetje origineel zijn.We kunnen haar fok-posthistory wel gaan doornemen.
Praat maar, ik heb alles onder controle.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Kijk dat moet je hebben, nog even en hij zal al zijn waardigheid verliezen. Dan veranderd hij in een leven marionet maar hij is gelukkig met zijn alles. Wat is liefde toch mooi, ik pink altijd een traantje weg als ik aan dit hele concept denk.
Mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik stop ermee, knuffeltje. [ afbeelding ] voordat je me dadelijk ook nog begint te huilen ook.
Nee, tenzij we hard in dat topic gaan zoeken waar je vader naar binnen loopt terwijl je naakt staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]al mijn waanzin en labiliteit samengevat in regel zou dat gaan?
Bij D zou ik graag zeggen de maat van haar borsten. Maar dit weet ik helaas niet, hier moet Meloewa duidelijkheid in scheppen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef MAHL het volgende:
Hmm
De A is voor Apple
Gezeik met haar iPhone
De B is voor balen
Dat doet ze in Klaagbaak
De C is voor Chroestjov
Die doet ze in Klaagbaak
...verder?
Knip je haren kort en doe alsof je een jongen bent!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:27 schreef rosepetals het volgende:
De L is in ieder geval van Lithia, die mij straks op mijn donder gaat geven omdat ik hier ook offtopic ben gegaan dus ik ga gauw weg.
Bereid je dan maar vast voor op veel waanzin en leuke gezellige grollen en grappenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha, het moet altijd een net iets te lullige speech zijn heDoe jij dat, neem ik die geschiedenis van chroes voor mijn rekening.
De zelfvertrouwen van deze man om te kotsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bereid je dan maar vast voor op veel waanzin en leuke gezellige grollen en grappen
Hij is gewoon een beetje introvert.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De zelfvertrouwen van deze man om te kotsen.
Ja want iemand 'een leuke meid' vinden is natuurlijl hetzelfde als geilen op dat meisje. Tering man, grow up domme puber. Jij denkt zeker ook dat een man, die naar aanleiding van een gesprek zegt 'ja dat is inderdaad een knappe man', automatisch homo is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij geilt een beetje te erg op jonge meisjes.
Mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Barbapapamama het volgende:
Is dat echt meloewa?
Wat een akelig kind zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |