Een gezonde man spaart geen plaatjes van vrouwen, maar gaat actief op zoek naar vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
sry
[..]
Het is natuurlijk, ik ben een gezonde man
ja klopt, ik neuk later ook met de hele buurt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
sry
[..]
Het is natuurlijk, ik ben een gezonde man
Waar in Limburg woon je? Ik ga me eens verhuizen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja klopt, ik neuk later ook met de hele buurt.
Dat is niet zo fijn. Of het moet je ding zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik moet elke keer hieraan denken als ik die naam zie. Ik krijg dit beeld van haar maar niet uit mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Ik hoef helemaal niet te zoeken, ze komen vanzelf naar mij toequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Een gezonde man spaart geen plaatjes van vrouwen, maar gaat actief op zoek naar vrouwen.
Jij komt toch niet buiten, door een kier van de gordijnen de buurt begluren is wat jij doetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja klopt, ik neuk later ook met de hele buurt.
En jij staat dat toe? Ik aanbid nog steeds alleen jou, maar jij reageert weer niet op mijn avancesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij aanbid nog méér andere vrouwen als je zijn foBo bekijkt, het is een smeerlap.
Hoe komen ze vanzelf naar jou toe, als je enige liefje niet naar buiten komt? Ik snap het even niet, je beweerd dus of eigenlijk bevestig je zelfs min of meer. Dat er buiten Meloewa om andere dames naar jou toe komen? Anders is je eerste statement zeer tegenstrijdig met de tweede.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te zoeken, ze komen vanzelf naar mij toe
[..]
Jij komt toch niet buiten, door een kier van de gordijnen de buurt begluren is wat jij doet
Wat iedere man wilt met onschuldige dames.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef rosepetals het volgende:
Ik vertrouw die chroestjov sowieso niet zo. Wat zijn eigenlijk je intenties met meloewa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 21:01:29 ]
Als je mij kwijt raakt, zul je nooit meer een vrouw mogen aanraken.. dan kan je foBo collectie nog meer uitbreiden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te zoeken, ze komen vanzelf naar mij toe
[..]
Jij komt toch niet buiten, door een kier van de gordijnen de buurt begluren is wat jij doet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef rosepetals het volgende:
Ik vertrouw die chroestjov sowieso niet zo. Wat zijn eigenlijk je intenties met meloewa?
Ja vertel maar eens Chroestjovquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef rosepetals het volgende:
Je kan niet eens antwoord geven? Dan ben je haar niet waard nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef chroestjov het volgende:
jullie spannen samen, de hele wereld is tegen mij
Als de man niets te verbergen had, dan zou hij inderdaad eerlijk antwoord geven. Ondanks ik een man ben, sluit ik me aan bij je vrouwelijke intuïtie Rose.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan niet eens antwoord geven? Dan ben je haar niet waard nee.
niets dan goeds want meloewa is de enige voor mij, en jij moet stoppen met volksmennenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan niet eens antwoord geven? Dan ben je haar niet waard nee.
O dat was niet mijn bedoeling. Ik plaag je maar een beetje hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
niets dan goeds want meloewa is de enige voor mij, en jij moet stoppen met volksmennen
Meneer neemt alles letterlijk opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O dat was niet mijn bedoeling. Ik plaag je maar een beetje hoor
ben ik al met bezig, prima op te voeden en te sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Richt hem dan maar goed af, nu is daar nog de tijd voor.
Volksmennen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Richt hem dan maar goed af, nu is daar nog de tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |