Aan een vreemde? Begrijp me niet verkeerd maar waarom in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is voor mij onbekend. Degene met de beste match en die bovenaan de lijst van Eurotransplant staat.
Heb er eentje over. Het is niet omdat het geen familielid/vriend is (oftewel omdat er geen emotionele band bestaat) dat het niet of minder noodzakelijk is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Maverick_tfd het volgende:
Aan een vreemde? Begrijp me niet verkeerd maar waarom in hemelsnaam?
Fanmail mag naar:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:37 schreef Xenzo het volgende:
Misschien is het een leuk idee als TS het adres- en kamernummer geeft van het ziekenhuis, dan kunnen wij Fok-ers hem een brief sturen om hem te ondersteunen.
Geeft niets. Dankje. :-)quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:32 schreef Lonaa het volgende:
Misschien heb je aan deze topicreeks wat:
...niertje gezocht!
Edit: beter kijken.
Hulde en fijn dat het goed gaat.![]()
Ga ik morgen even op mijn gemak doorlezen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Geeft niets. Dankje. :-)
Voor wie het boeit: http://blog.nierstichting.nl
(Posts van Olaf)
Save the cheerleader, save the world.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
Wauw Olaf, heel veel hulde. Mensen als jij maken de wereld beter
Hoe is die wetenschap? Ben je niet bang dat je gaat piekeren en over-analyseren?quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:45 schreef Nairua het volgende:
[..]
Save the cheerleader, save the world.
(Hoewel ik inmiddels weet dat het om een man gaat, ouder dan ik)
Is niet echt een wetenschap, quote uit de serie Heroes. Zoiets als 'The Butterfly Effect', het is gewoon een prettig idee dat je op deze manier iemand helpt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 06:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is die wetenschap? Ben je niet bang dat je gaat piekeren en over-analyseren?
Mij boeit het zeker, blog gelezen dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Geeft niets. Dankje. :-)
Voor wie het boeit: http://blog.nierstichting.nl
(Posts van Olaf)
Ik heb nog altijd geen idee. Enige wat ik me kan voorstellen is dat het een familie Finnen zijn en dat het fout/slecht/raar/evil is als er een donornier van een Nederlander in je man zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom was ze daar van slag van dan?
Merk er niets van. Eerst week deed gaan staan/gaan zitten en omdraaien in bed pijn maar daarna ging het wel weer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:26 schreef davo1979 het volgende:
Maar hoe is het nu een half jaar later? Merk je veel verschil met leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |