een tijger is ook een katquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe groot is Soemp haar kat dan wel niet?
Ik las poesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe groot is Soemp haar kat dan wel niet?
quote:
quote:
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een vlucht naar Rome geboektOmdat G. nog nooit in italië is geweest (en dat natuurlijk niet kan) en het daar rond de 20 graden is in oktober heb ik hiervoor gekozen
Mijn ouders betalen het hostel als cadeau
Lig nog steeds in het ziekenhuis. Best matig voor mijn humeur... Maar wat moet dat moet. Hoest bij jou?quote:
Messcherpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop dat je scherper aan de telefoon bent...
Goede instellingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lig nog steeds in het ziekenhuis. Best matig voor mijn humeur... Maar wat moet dat moet.
Romequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een vlucht naar Rome geboektOmdat G. nog nooit in italië is geweest (en dat natuurlijk niet kan) en het daar rond de 20 graden is in oktober heb ik hiervoor gekozen
Mijn ouders betalen het hostel als cadeau
Ik ga even diep graven in mn geheugen. Volgens mij weet Peace het nog wel.. ga hem even vragen. Maar ik vrees dat dat hostel iets duurder was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zelf wel eens in Rome geweest en ik vond het fantastischMaar is al een jaar of 15 geleden
Ik heb nog geen hostel geboekt, daar ben ik nu voor aan het kijkenWeet jij de naam toevallig nog Diaan? Ik zoek iets voor rond de 30 euro per nacht (mijn ouders betalen dat weer als cadeau
)
Onzinklacht.quote:
Die is wel iets te duur jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga even diep graven in mn geheugen. Volgens mij weet Peace het nog wel.. ga hem even vragen. Maar ik vrees dat dat hostel iets duurder was.
Gevonden: Arenahouse hij is inderdaad duurder. Toen wij gingen, was hij minder duur... maar dat is ook alweer 7 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzinklacht.
1. je hoort nu nog niet aan het bier te zitten
2. de winkels zijn tot 21:00 open dus echt alle tijd om nieuw bier te halen
Was echt een toplocatie en erg vriendelijk. We werden buiten opgewacht en ze waren heel behulpzaam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is wel iets te duur jaMaar zit wel op een toplocatie
Ik zag dat 30 euro per nacht goed te doen is, en het kan ook wel iets meer zijn, dan leg ik nog wat bij
1. Ik zat nog niet aan het bier, maar we deden een inventarisatie voor de borrel van zometeen. En het bier is op, dus geen koud bier in huisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Onzinklacht.
1. je hoort nu nog niet aan het bier te zitten
2. de winkels zijn tot 21:00 open dus echt alle tijd om nieuw bier te halen
Zie mijn punt 2.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1. Ik zat nog niet aan het bier, maar we deden een inventarisatie voor de borrel van zometeen. En het bier is op, dus geen koud bier in huis
2. Zie 1.
Teken is natuurlijk ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
Blijkbaar waren de reviewers niet zo te spreken over de teken. De teken waren van een dermate slechte kwaliteit dat ze een 6,2 kregen
Sommige winkels verkopen ook wel KOUD bier hoor.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
Blijkbaar waren de reviewers niet zo te spreken over de teken. De teken waren van een dermate slechte kwaliteit dat ze een 6,2 kregen
Sinds hij 2 kinderen heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef MaJo het volgende:
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo'n bierdrinker Red? Ik hoor je er de laatste tijd vaak over maar kan me helemaal niet herinneren dat jij vroeger bier dronk, dacht zelfs van niet![]()
De Super de Boer helaas niet. En het gaat om het gemak waarmee je op een vrijdagmiddag even lekker een knabbeltje eet en een biertje kan opentrekken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige winkels verkopen ook wel KOUD bier hoor.Albert Heijn wel. Anders kun je nog naar een cafetaria.
Niet eens zo'n grote drinker of zo, maar ik lust wel een glas op z'n tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef MaJo het volgende:
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo'n bierdrinker Red? Ik hoor je er de laatste tijd vaak over maar kan me helemaal niet herinneren dat jij vroeger bier dronk, dacht zelfs van niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |