volgend jaar danquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ribbelstukjes? Het is gepofte rijst he, geen dildo
Niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ribbelstukjes? Het is gepofte rijst he, geen dildo
gedraag je!quote:
Even zoekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand hoe je bij wordpress het aantal berichten dat op je eerste pagina staat kan wijzigen? Dat je zo onderaan hebt: 'oudere berichten' ??
Instellingen -> Lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand hoe je bij wordpress het aantal berichten dat op je eerste pagina staat kan wijzigen? Dat je zo onderaan hebt: 'oudere berichten' ??
Uhm, nee?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij staat dat vrij duidelijk aangegeven bij instellingen.
Jaha, schijnbaar gewoon één keer in de weekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
renren, zie ik nou serieus een topic in PUB "wanneer werd je voor het eerst ontmaagd?"
Kun je vaker ontmaagd worden?
Eerste keer door een man, eerste keer door een vrouw, eerste keer door een hamster....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
renren, zie ik nou serieus een topic in PUB "wanneer werd je voor het eerst ontmaagd?"
Kun je vaker ontmaagd worden?
SO KLAINquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Ik kan het niet vinden:
[ afbeelding ]
en telt ieder gat afzonderlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerste keer door een man, eerste keer door een vrouw, eerste keer door een hamster....
marokkaanse meisjes bloeden zelfs 2 keer!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaha, schijnbaar gewoon één keer in de week!
Oh, ja, ik heb mijn photobucket zo afgesteld dat foto's standaard uploaden in fok-formaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SO KLAINJij hebt ook een nieuwere versie, even updaten en zoeken
Daarom dus ook dat topiquequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kun je nog wel even vooruit
En:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SO KLAINJij hebt ook een nieuwere versie, even updaten en zoeken
whut, wazige shitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Ik kan het niet vinden:
[ afbeelding ]
Staat er bij mij niet bij...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef RenRen- het volgende:
De benaming is alleen kut, het houdt wel in de te tonen artikelen
Heb je een gratis wordpress?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat er bij mij niet bij...![]()
Nou ja, ik zie wel wanneer ie een volgende pagina gaat maken
Dan zal deze jongedame eens snel een betaalde versie gaan nemen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar zal het aan liggenWant die heeft heel beperkte opties.
Eigen domein bij antagonist en dan WP installerenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zal deze jongedame eens snel een betaalde versie gaan nemen dan
Erg he? De wind liet me lopen bijnaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme zeg je waait zowat weg van het balkon hier
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigen domein bij antagonist en dan WP installeren
Ja heb de kussens maar even binnengehaald en de planten tegen het huis aangezetquote:
Lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
Mijn vader vraagt of ik zin heb om naar Limburg te rijden en morgenvroeg weer terug te rijden.
Huisdierenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef Loqi het volgende:
godver klote poussen! ik heb net gestofzuigd/zogen/zuigert, ga niet liggen vechten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk doen ze het dit keer beterquote:
DAAR GAAT HET VERHAAL HELEMAAL NIET OVERquote:....gaat het verhaal over de moordzuchtige demon in clownspak regisseren....
Skjoequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het dit keer beter
[..]
DAAR GAAT HET VERHAAL HELEMAAL NIET OVER![]()
Omnomnom.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
bwehehehe Noortje kotst net over bb's schoenen heen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het dit keer beter
[..]
DAAR GAAT HET VERHAAL HELEMAAL NIET OVER![]()
Niiiiicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omnomnom.
[..]
En bwahahahaha. Het vak waarvan ik dacht dat ik maximaal een drie had gehaald met een zeven. Ik ging even hardop lachen.
Nu nog maar 1 punt ergens vandaan toveren en ik heb m'n bachelor.quote:
Ja zo heb ik ook mijn diploma gehaaldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omnomnom.
[..]
En bwahahahaha. Het vak waarvan ik dacht dat ik maximaal een drie had gehaald met een zeven. Ik ging even hardop lachen.
Supergoed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu nog maar 1 punt ergens vandaan toveren en ik heb m'n bachelor.
Ik ben fucking traag man.quote:
Drie uur in de wind gelopen, wat denk je.quote:
Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoedemorrrrrrgen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Het komt allemaal door de postcodeloterij.
En een extra oudelijkenwijk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: wil je wel een beetje op eny letten tijdens de meet?
Ik vertelde over de plannen van space
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoedemorrrrrrgen!
Ik wil ook, maar ik moet nog rijden.quote:
Zolang je niet hoeft te rijden, boeiend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien maar goed ook, word ik alleen maar nóg trager van.
quote:
Velen boterhammen met kaas naar binnen werken.quote:
Hoax. Alleen wind.quote:
Jajajajajaquote:
Yupquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
Wait what ! Gaan de vengaboys naar die foute party in den bosch????
Ja maar bij jou staat het ook tof want jij bent klein en schattig en dunquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het wel tofHoe truttig het er misschien uitziet
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
Ga ik voor de 2e keer hardlopen en dus les 2 van Evy doen, blijkt het per ongeluk les 8. Ben kapot! Tevens is jezelf buiten sluiten niet handig. Gelukkig paste de buurvrouw door het badkamer raam nadat het was losgeschroefd.
quote:
Aawwwwwwwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar bij jou staat het ook tof want jij bent klein en schattig en dun![]()
Lol oeh..... dat ga je morgen voelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
Ga ik voor de 2e keer hardlopen en dus les 2 van Evy doen, blijkt het per ongeluk les 8. Ben kapot! Tevens is jezelf buiten sluiten niet handig. Gelukkig paste de buurvrouw door het badkamer raam nadat het was losgeschroefd.
Haha ja Selektvracht heeft eindelijk eens de moeite genomen langs te komen. Tevens fijn dat ik vanavond niet weg was want het lag bij mensen die morgen op vakantie zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol oeh..... dat ga je morgen voelen
Trouwens: is de jurk er alllllllllllll
Aightquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja Selektvracht heeft eindelijk eens de moeite genomen langs te komen. Tevens fijn dat ik vanavond niet weg was want het lag bij mensen die morgen op vakantie zijn. Moet nog passen, zo eerst eens douchen en pizza eten
.
Kind op bed leggen en dan samen op vakantie gaan, jullie zijn ook gemeen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, kind op bed.
En ik heb vakantie!!
Priem, dat rokje staat je wel echt heel goed, maar het shirtje vind ik minder. Het is volgens mij enigzins doorzichtig en de stof lijkt van dat spul waar je alles mee ziet, zoals de randjes van het hemdje dat je eronder draagt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kind op bed leggen en dan samen op vakantie gaan, jullie zijn ook gemeen!![]()
goeie salade is lekker ja, ik had een keer een ceasar salad die ongeveer 200 ml dressing en 200 gram kaas bevatte, brrrr, dat was écht niet lekker meer. En zo moeilijk is het niet volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Na mijn restaurantfail van vorige week zaterdag, heb ik nu maar zelf een salade in elkaar gedraaid zoals hij had moeten zijn. Omnomnom
Priem die outfit is zo tuttig dat het adorable is
hehehehequote:
Oehhhhh verkansiieeeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, kind op bed.
En ik heb vakantie!!
Priem, dat rokje staat je wel echt heel goed, maar het shirtje vind ik minder. Het is volgens mij enigzins doorzichtig en de stof lijkt van dat spul waar je alles mee ziet, zoals de randjes van het hemdje dat je eronder draagt.
Over een weekquote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeie salade is lekker ja, ik had een keer een ceasar salad die ongeveer 200 ml dressing en 200 gram kaas bevatte, brrrr, dat was écht niet lekker meer. En zo moeilijk is het niet volgens mij
Whehe good busyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor het eerst in mijn leven mijn nagels korter moeten vijlen omdat ze te lang waren, moet niet gekker worden![]()
Oh getverrrr... Das dan toch heul geen salade manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gadverdamme
'mijn' salade vorige week was warm want die was met tomaten en een plak kaas erop onder de gril geschovenZelfs het bord was heet
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhhh verkansiieeeeGenieten
Ja had het topje even snel aan gedaan. Alhoewel het niet doorzichtig is; maar zal morgen eens kijken hoe het staat zonder topje. Ik vind em wel tof maar ik geloof best dat niet iedereen dat vindt(zou ook niet goed zijn als iedereen zelfde smaak had
)
Oh ok, ja, kan me voorstellen dat dat spannend is. Al denk ik dat de kans dat het foute boel is natuurlijk wel klein is, maar toch he, kans is kans. En jullie hebben veel meegemaakt dus dan stap je er ook niet "even" zo naartoe. Hoop dat alles goed is, maar daar ga ik eigenlijk wel gewoon vanuitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Over een weekeerst nog de nekplooimeting *ril*
Wel zin in hoor, hoewel dat verhaal van dat kamperen wel een beetje interessant begint te worden mt dit weer. Maar nouja, in Dld is het vast enorm anders ja
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor het eerst in mijn leven mijn nagels korter moeten vijlen omdat ze te lang waren, moet niet gekker worden![]()
oh die kapsalon gone badquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gadverdamme
'mijn' salade vorige week was warm want die was met tomaten en een plak kaas erop onder de gril geschovenZelfs het bord was heet
Jah, het is gewoon de herinnering, en dan de wetenschap dat het allemaal maar niet zomaar goed hóeft te zijn.. Maar ik blijf best chill eigenlijk, dus dat is goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ok, ja, kan me voorstellen dat dat spannend is. Al denk ik dat de kans dat het foute boel is natuurlijk wel klein is, maar toch he, kans is kans. En jullie hebben veel meegemaakt dus dan stap je er ook niet "even" zo naartoe. Hoop dat alles goed is, maar daar ga ik eigenlijk wel gewoon vanuit
Positive thinking
Kamperen gaat helemaal goed komen! Als het nu rotweer is, is het straks vast superlekker weer
Ik ga ook de vooruitzichten eens peilen
Whaha, wat coolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Trixje, weet niet of je het nog gelezen had, maar ik had van de week een docs fan die vroeg of ze mijn schoenen mocht zien omdat ze ze ook (online) wilde kopen
Stond ik daar met mijn sok op straat en zij mijn schoen bekijken
Haha nou dan hopen dat het weer zo isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het is gewoon de herinnering, en dan de wetenschap dat het allemaal maar niet zomaar goed hóeft te zijn.. Maar ik blijf best chill eigenlijk, dus dat is goed
Jaaa, tbh ben ik ook op een vreemde manier jinxed, ik heb zelden geen mooi weer.. Weken dat het in heel europa rampenweer was (tot en met kapotgehagelde caravans in Zuid Frankrijk aan toe) hadden wij prachtig weer in dat ene dal in Zwitserland waar het mooi was.. De verregende kampeerders trokken in grote getale langs en wij hadden nergens last an. Zulke dingen heb ik dus bijna altijd![]()
*klopt af*
Er zijn vrienden die me graag mee hebben naar festivals en zulksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha nou dan hopen dat het weer zo isWel lekker dan
I am a strange person, dus logisch dat ik die mensen ook aan trekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, wat coolyou attract strange people, don't you?
wat schattig
![]()
Wanneer ga jij eigenlijk weer?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I am a strange person, dus logisch dat ik die mensen ook aan trek![]()
![]()
Maar ik vond het supergrappig dat ze het vroeg
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn vrienden die me graag mee hebben naar festivals en zulks
ik mag ook niet echt klagen, is mijn 5e vakantie dit jaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goeien regeling wel
![]()
Stelletje verkansie gangers hierMaar goed ik mag niet klagen... ben nog maar een maandje terug eik
Gaaf manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en wij vertrekken vrijdag![]()
Lekker 3 weken op pad
Wat? Je hebt nog maar 2 weken gewerkt dit jaar ofzo of waquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik mag ook niet echt klagen, is mijn 5e vakantie dit jaar![]()
nee heb het wel aardig bijgewerktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat? Je hebt nog maar 2 weken gewerkt dit jaar ofzo of wa![]()
![]()
![]()
Oooh, hoe duur zou zo'n rendiervel zijn voor op de grondquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Als iemand nog een stuk gedroogd rendier of een vel ofzo wil hoor ik het wel he
We gaan met de auto, dus er kan genoeg mee
Of als er nog geweldig mooie speciale Lapse nagellakjes zijn ofzo, u roept maar
Pehehehe ah no worries; ik plaat mijn manager ook altijd met zijn 5x op vakantie in het jaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee heb het wel aardig bijgewerkt
En veel waren korte dingen dus vooral weekend. Heb wel extra gewerkt, maar mijn vakantiedagen zijn wel op, sta nu in de min en dan moet de kerst enzo nog komen
Maar goed, dan heb je ook wat
eurootje of 80 begreep ik, maar op de grond leggen schijnt slecht te zijn, dan gaat 'ie verharen omdat de haren afbreken door het erop staan en omdat hij niet kan ademen. Dus je moet 'm vaak laten luchten, met water besproeien en ophangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh, hoe duur zou zo'n rendiervel zijn voor op de grond?
Hmm, dan houden we het wel bij koe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eurootje of 80 begreep ik, maar op de grond leggen schijnt slecht te zijn, dan gaat 'ie verharen omdat de haren afbreken door het erop staan en omdat hij niet kan ademen. Dus je moet 'm vaak laten luchten, met water besproeien en ophangen.
(ik was benieuwd, dus had me even ingelezen)
dan hebben we gewoon de foto's nogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ah no worries; ik plaat mijn manager ook altijd met zijn 5x op vakantie in het jaarGewoon doen als je het kan
Is straks wel een end tot kerst![]()
![]()
Dagen bijkopen niet mogelijk/te duur? Hoeveel dagen krijg jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan hebben we gewoon de foto's nog
Of ik ga nog iets meer in de min staan als dat kan en dan nog een paar dagen zon pakken in Portugal ofzo. Moeder van een vriendin verhuurt haar 2e huis daar voor niet veel dus dat zou kunnen. Vlucht is ook niet duur, maar het is meer dat de dagen dus gewoon eigenlijk op zijn
nee dat kan niet helaas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dagen bijkopen niet mogelijk/te duur? Hoeveel dagen krijg jij eigenlijk?
Is niet zo veel... vooral als je geen dagen kan bijkopen. Wij hebben 6 weken + mogelijkheid tot bijkopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat kan niet helaas.
Minimum, weet alleen niet hoeveel dit is want het werkt ingewikkeld bij onsomdat je iets meer vakantie-uren krijgt, maar dan gaan wel kerst en pinksteren en dat soort dagen van je vakantie-uren af.
Maar wat ik overhield dit jaar was ongeveer 4,5 week.
Daar hedde gij gelijk in vrouwkequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Neh, maar ja, aan de andere kant, in Noord Korea of midden Afrika hebben mensen vast helemaal niet zoveel vakantie, of het geld om op vakantie te gaan
We gaan in ieder geval een superleuke reis maken en ik heb er heel veel zin in
hehehe, da's ook wel 'bijzonder"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Can I haze emoslinger?
Ik ben namelijk vandaag benaderd door drie verschillende recruiters voor dezelfde leuke vacature![]()
Ach ja zo denken ze in dat bedrijf natuurlijk wel dat ik heul goed ben
quote:
Ach wel een compliment tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Can I haze emoslinger?
Ik ben namelijk vandaag benaderd door drie verschillende recruiters voor dezelfde leuke vacature![]()
Ach ja zo denken ze in dat bedrijf natuurlijk wel dat ik heul goed ben
Ja ik vind het ook heel bijzonder inderdaad, of zou het zo zijn dat drie bedrijven allemaal gevestigd in den haag precies dezelfde functies met precies dezelfde functie omschrijvingen een baan open hebben staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, da's ook wel 'bijzonder"![]()
Heb alleen zo'n bloedhekel aan recruiters altijd... maar ja, soms ben je er nu eenmaal van afhankelijk he
quote:
Ahhhh je leert het ook alleen maar als je meer en meer gaat rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
Jep! Ik moest wel enorm wennen aan een andere auto. Hij is best vaak afgeslagen. Ik ben naar het centrum gereden, was niet helemaal de bedoeling maar ik was ineens grachtjes aan het rijden.
En toen stond ik ineens op een helling en bleef de auto afslaan. Toen kreeg ik het wel even warm hoor. De rij achter me werd steeds langer. En ik moest vol op de rem voor een fietser, maar dat was zijn fout, gaf hij ook toe.
Nouja...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Neh, maar ja, aan de andere kant, in Noord Korea of midden Afrika hebben mensen vast helemaal niet zoveel vakantie, of het geld om op vakantie te gaan
We gaan in ieder geval een superleuke reis maken en ik heb er heel veel zin in
Geeft toch niks je moet het toch leren en het is toch rij ervaring!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
Jep! Ik moest wel enorm wennen aan een andere auto. Hij is best vaak afgeslagen. Ik ben naar het centrum gereden, was niet helemaal de bedoeling maar ik was ineens grachtjes aan het rijden.
En toen stond ik ineens op een helling en bleef de auto afslaan. Toen kreeg ik het wel even warm hoor. De rij achter me werd steeds langer. En ik moest vol op de rem voor een fietser, maar dat was zijn fout, gaf hij ook toe.
Ja, ik maak me er ook totaal geen zorgen om. Mijn vader (uber dorps) zat naast me en die zei ook dat hij daar niet eens had dúrven rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat goed Mss! En dat afslaan hoort erbij hoor, in het begin, zeker als je in A'dam centrum rijdt
Da's niet het makkelijkste stuk om te beginnen
Ik vind autorijden heerlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik maak me er ook totaal geen zorgen om. Mijn vader (uber dorps) zat naast me en die zei ook dat hij daar niet eens had dúrven rijden.
Hopenlijk kan ik in het weekend nog in de auto van mijn vriend rijden. Even lekker rondtoeren!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind autorijden heerlijk
Alleen gisteren even iets minder, toen ik in een zeer ongure buurt rond reed met mijn raam open omdat het warm was en ik continu "pssst pssst schatje" hoorde
Heb toen maar keihard Rammstein aangegooid en z.s.m. de wijk uit gescheurd en toen vond ik het weer leuk
Klinkt alsof je het prima gedaan hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
dapper hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
Hoi Mirquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dapper hoor!
Centrum amsterdam is niet niks!
wat voor nagelstickers heb je? die voor het EK?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn nagelstickers krullen omhoog aan de onderkant.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor nagelstickers heb je? die voor het EK?
doe eens een (crappy) foto van die dingenquote:
ik ben een wijf, geen damequote:
Straks!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe eens een (crappy) foto van die dingen
Ik zat te gapen en toen las ik dit en gaaplachen doet zeer verdoriequote:
Goedenavond, manquote:
Alsof je ineen keer zonder lucht zit. Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat te gapen en toen las ik dit en gaaplachen doet zeer verdorie.
whehehehe, nu je mondhoek uitgescheurd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zat te gapen en toen las ik dit en gaaplachen doet zeer verdorie.
Ja je maag klapt dan een beetje dubbel ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je ineen keer zonder lucht zit. Ik ken het gevoel.
Zit er bij jou lucht in je maag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja je maag klapt dan een beetje dubbel ofzo.
als je een baard kunt laten staan, piemelhaar hebt en een inkomen van meer dan 20.000 per jaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer ben je officieel een man en geen jongen meer?
Heb je steeds het gevoel dat je weer moet gapen omdat je vorige gaap maar 'half' wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja je maag klapt dan een beetje dubbel ofzo.
Alleen dat laatste nog en ik ben een echte man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je een baard kunt laten staan, piemelhaar hebt en een inkomen van meer dan 20.000 per jaar?
Ahhh tot dan ben je nog een jongetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen dat laatste nog en ik ben een echte man.
Altijd leuk om, bij iemand die gaapt, zo'n tikje tegen de buik te geven. Dan lukt de gaap niet en moet de persoon opnieuw gapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je steeds het gevoel dat je weer moet gapen omdat je vorige gaap maar 'half' was
kijk eens aan, dat gaat opschieten danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen dat laatste nog en ik ben een echte man.
Wil je ook in mijn wangetjes knijpen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh tot dan ben je nog een jongetje
D'awwww koetjiekoetjie
20 dollar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Kutsite, hoeveel was die cheap ass shipping van TD nou? Ik kan het alleen zien als ik op confirm klik en moet dan eerst creditcard gegevens invullen, maar ik wil nog geen bestelling plaatsen
ah thanksquote:
quote:
Ja ik begrijp het. Ergens daar onder waar je maag ook zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor je gevoel. Ik kan het niet uitleggen.
ongeveer is goed genoeg om te wetenquote:
Juist. Als ik goed was in anatomie had ik wel een betere baan gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het. Ergens daar onder waar je maag ook zit.
Wellicht kan ik je anders nog helpen voor een paar? Hoeveel hoe je over aan ruimte?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ongeveer is goed genoeg om te weten
Ik wil een paar lakjes, maar ga de 9 echt niet vol maken, dus ga ik maar even kijken of ik anders maar bij Bubs bestel. Even kijken wat goedkoper is.
Ik weet er nog 1 die ik wil!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ongeveer is goed genoeg om te weten
Ik wil een paar lakjes, maar ga de 9 echt niet vol maken, dus ga ik maar even kijken of ik anders maar bij Bubs bestel. Even kijken wat goedkoper is.
dat wil niet altijd wat zeggen helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Juist. Als ik goed was in anatomie had ik wel een betere baan gehad.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wellicht kan ik je anders nog helpen voor een paar? Hoeveel hoe je over aan ruimte?
Ik ga wel even kijken welke ik wilquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet er nog 1 die ik wil!
Niet genoeg zeker?
Ja, maar rijbewijs en dan al door A'dam centrum gassen, da's zekers een slinger waardquote:
quote:
Oh ja hoor, laat maar weten joh. Heb geen haastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel even kijken welke ik wil
Denk dat ik dat zondag wel weet, is dat vroeg zat?
Bambi, jij wilde die turquoise toch?
Ja, ik vind het eigenlijk niet eens zo heel bijzonder. Ik heb er natuurlijk vaker gereden en ik ken er de weg redelijk dus dat is anders denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar rijbewijs en dan al door A'dam centrum gassen, da's zekers een slinger waard
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel even kijken welke ik wil
Denk dat ik dat zondag wel weet, is dat vroeg zat?
Bambi, jij wilde die turquoise toch?
ja tuurlijk, maar nog niet in je uppie, mét rijbewijsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk niet eens zo heel bijzonder. Ik heb er natuurlijk vaker gereden en ik ken er de weg redelijk dus dat is anders denk ik.
ik ben er niet met de meet hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
CG Turned up Turquoise. So pretty.![]()
Zondag is vroeg zat. Zou alleen handig zijn als je ze voor de meet hebt, maar dat moet dan wel goedkomen.
Bubs heeft morgen 20% korting he, dan ga ik niet op TD wachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil weten wanneer TD ze krijgt.
Mijn pa zat er naast hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar nog niet in je uppie, mét rijbewijs
Ik zit te denken om de complete hunger games te falen met die 20 %quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Bubs heeft morgen 20% korting he, dan ga ik niet op TD wachten.
ik probeerde te kijken zonder geluid (meneer BBQ-kip zit een spannende serie te kijken) maar dan snap ik het niet echtquote:
nou en, toch is het topquote:
Dan is er natuurlijk ook niets aan. Dan mis je alles.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik probeerde te kijken zonder geluid (meneer BBQ-kip zit een spannende serie te kijken) maar dan snap ik het niet echt
Ja maar ik swap ervoor, en zij koopt ze voor $2 bij TD. Maar dan moeten ze daar dus wel komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Bubs heeft morgen 20% korting he, dan ga ik niet op TD wachten.
Ik kijk over 20 minuutjes welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is er natuurlijk ook niets aan. Dan mis je alles.
Doeg debsieflepsiebepsiebabequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:14 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik ga lekker bankhangendoei mopjens.
Dat kan zo heerlijk zijn! Geniet ervan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:14 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik ga lekker bankhangendoei mopjens.
Stuk ongeduldquote:
Zeker herkenbaarquote:
Een week.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker herkenbaar
hoe lang doet een TD bestelling er eigenlijk over?![]()
Ow.... even denken... dan kan ik het beter pas na mijn vakantie bestellen anders ligt het de hele tijd bij burenquote:
NOOHH!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kijk over 20 minuutjes wel![]()
In de tussentijd..............
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Mss het volgende:
Maar ik hoop echt dat het jurkje wat ik gekocht heb past, want ik ben wel weer een beetje klaar met al die verzendkosten. Dus hij moet gewoon passen, en dan ga ik er rode accenten bij dragen.
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Bijna knockout gaan om een sneetje.Bloed irl, ik kan er niet tegen.
is daar geen wiki van ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Mss het volgende:
Ik probeer mijn UK schoenmaat uit te vinden, ik kom allemaal tegenstrijdige info tegen.
Ik moet het ook passen en zien of het mij staat. Veel is dat namelijk niet het geval.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik het eerst in de echte winkel gepast heb.
Ik schijn dan wel weer een 'makkelijk lichaam' te hebben wat dat betreft. Maar ik ben een zeikerd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet het ook passen en zien of het mij staat. Veel is dat namelijk niet het geval.
Ik kom vooralsnog uit op 8 met 42, maar het wisselt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is daar geen wiki van ofzo?
Ik heb 41 en da's maat 7 in ieder geval
Ook prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Debster en Bambi, ik ga toch bij Bubs falen morgen
Dus geen TD bestelling, sorry.
42 zit net tussen 7 en 8 in, dat klopt wel...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom vooralsnog uit op 8 met 42, maar het wisselt.
ik ga nu richting bed, maar kijk ze vanaf mijn mobiel daar welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook prima.
Ik ben (matigen) foto's van de nagelstickers aan het uploaden trouwens!
Ik ga bij Bubs bestellen, maar je mag uiteraard mee bestellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mss, jij gaat ook bestellen he? En komt wel naar de meet? Enige kans dat ik met jou Turned up Turquoise mee kan bestellen? Vind het anders zo zonde van de verzendkosten namelijk, voor 1 lakje.
In mijn vinger gesneden ipv het brood.quote:
Ja dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga bij Bubs bestellen, maar je mag uiteraard mee bestellen.
Snap ik. Is goed hoor, bestel ik 'm voor je mee!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik.Met die korting zeg maar. Dan is het nog maar 4,70 ofzo. Dat kan ik nog net wel missen.
Maar dat heeft dus geen nut als ik dan alsnog verzendkosten binnen nl moet gaan betalen.
Fijn, thanks!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Snap ik. Is goed hoor, bestel ik 'm voor je mee!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jammer van die lelijke sticker op je nagel
Jonge, 2 posts boven jou.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar blijven de foto's Bambi?
Ik lig hier (zeer niet wulps) te fokken in bed op mijn mobielmaar wil zo wel gaan slapen
Slaap lekker!quote:
Ontzettend ook idd. Maar voor het EK mag het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh want, nu zie ik ze!
Mooie Postbank leeuw
Thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker!
[..]
Ontzettend ook idd. Maar voor het EK mag het.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxjullie ook.. Ik heb deel 1 van mijn nacht er al opzitten ja
excuses voor de plotse verdwijning..
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor het EK mag alles
Ik lak morgen mijn nagels fel oranje
Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |