volgend jaar danquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ribbelstukjes? Het is gepofte rijst he, geen dildo
Niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ribbelstukjes? Het is gepofte rijst he, geen dildo
gedraag je!quote:
Even zoekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand hoe je bij wordpress het aantal berichten dat op je eerste pagina staat kan wijzigen? Dat je zo onderaan hebt: 'oudere berichten' ??
Instellingen -> Lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand hoe je bij wordpress het aantal berichten dat op je eerste pagina staat kan wijzigen? Dat je zo onderaan hebt: 'oudere berichten' ??
Uhm, nee?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij staat dat vrij duidelijk aangegeven bij instellingen.
Jaha, schijnbaar gewoon één keer in de weekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
renren, zie ik nou serieus een topic in PUB "wanneer werd je voor het eerst ontmaagd?"
Kun je vaker ontmaagd worden?
Eerste keer door een man, eerste keer door een vrouw, eerste keer door een hamster....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
renren, zie ik nou serieus een topic in PUB "wanneer werd je voor het eerst ontmaagd?"
Kun je vaker ontmaagd worden?
SO KLAINquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Ik kan het niet vinden:
[ afbeelding ]
en telt ieder gat afzonderlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerste keer door een man, eerste keer door een vrouw, eerste keer door een hamster....
marokkaanse meisjes bloeden zelfs 2 keer!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaha, schijnbaar gewoon één keer in de week!
Oh, ja, ik heb mijn photobucket zo afgesteld dat foto's standaard uploaden in fok-formaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SO KLAINJij hebt ook een nieuwere versie, even updaten en zoeken
Daarom dus ook dat topiquequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kun je nog wel even vooruit
En:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SO KLAINJij hebt ook een nieuwere versie, even updaten en zoeken
whut, wazige shitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Ik kan het niet vinden:
[ afbeelding ]
Staat er bij mij niet bij...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef RenRen- het volgende:
De benaming is alleen kut, het houdt wel in de te tonen artikelen
Heb je een gratis wordpress?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat er bij mij niet bij...![]()
Nou ja, ik zie wel wanneer ie een volgende pagina gaat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |