Voor een blaastoeter is dit dan nog wel te pruimen ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Get down with the Trumpets
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik zo een lekker liedje, en extra leuk omdat Timur hem onwijs heeft lopen pluggen ( als anti kutmantrompettentegenhanger) en hij is gewoon aangeslagen
Ik las blazer als in pakjasje, dan staat er iets heel andersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Blazers zijn cool zat hoor, alleen Kutman niet
Ja wist niet hoe ik het anders moest omschrijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest serieus ff nadenken over het woord pakjasje
![]()
Oh man, hier gaat ie de hele week al als een debiel door de pillen heen, inclusief plakogen, het is echt extreem...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet meer of ik vanochtend m'n hooikoortstablet heb genomenIk blijf bezig op die dwaze tour
Colbertje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wist niet hoe ik het anders moest omschrijven![]()
quote:
Ik snotter steeds, maar omdat het regent denk ik 'ohhhh verkouden, want het regent en met regen is de stuifzooi vast wel weg'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh man, hier gaat ie de hele week al als een debiel door de pillen heen, inclusief plakogen, het is echt extreem...
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hersenen staan zeker even heerlijk helemaal uit he??
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
InderdaadEn heerlijk ja
Zo fijn om gewoon even thuis rond te flodderen, met de diertjes spelen, mama beetje helpen, tijd voor hobbies.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Blazer vind ik wel een tof woord, meer voor oudere mensenIk zeg ook altijd colbert. Soms Kolbért, soms co-ber
Tis gewoon boooleeeroooquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ander struikelwoord: bolero. Ik zeg bóléró en mama bólčró. Regelmatig onderwerp van discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |