Ah! Vooral de wind is echt haast herfstig, zo wildquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vooruitzichten
Wisselvallig, met maximumtemperaturen ruim beneden de normale waarden is het koel.
De hele week regen
vrijdag 15 juni tot en met vrijdag 22 juni
Grote kans (70 %) op een aanhoudend wisselvallig weertype met aan het eind een kans van ca. 40% op maximumtemperaturen rond of boven de langjarig gemiddelde waarden
Ik weet niet wat het is, ja iets van een toko kan ik raden. Is het snoep?quote:
Ow, remind me to take a picture vanavond, van die snoepbak die ik bij de Aldi kocht gisteren, zooooo cutequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
That reminds me, ik moet weer eens ouderwetsch snoep gaan grabbelen, en dan allemaal van die 5 en 10ct snoepjes enzo. En zakjes om te dippen, lollies, dropjes, kikkertjes.
ach stakker. Gelukkig is je apothekert altijd in de buurtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik had nog een strip afgestaan aan Miesj, die vieze vuile bietser, en nu heb ik nog maar een half strippie, ik schrok er gewoon van
No paracodi for youquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja, alsof ik het hier wel aan Q ga vertellen, geniepigerd
Will do!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, remind me to take a picture vanavond, van die snoepbak die ik bij de Aldi kocht gisteren, zooooo cute
Wéhquote:
Is dat iets dat ook in spekkoek zit of zeg ik nu iets raars, ja zekerquote:
Tis ander spul ( rijstemeel moet je gebruiken voor dit, gelei achtig wordt dat ) maar wel zelfde principe, laagjes met kleuren en smaken en stomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat iets dat ook in spekkoek zit of zeg ik nu iets raars, ja zeker
Smaakt nog beterquote:
Kolerequote:
Dat deed ik voor m'n papegaai altijd, zeker toen ik nog thuis woondequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat de radio thuis trouwens ook weer aan overdag nu.
Voor Piet![]()
Ik deed het voor de chi's ook altijd toen ze nog thuisbleven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat deed ik voor m'n papegaai altijd, zeker toen ik nog thuis woonde
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik deed het voor de chi's ook altijd toen ze nog thuisbleven.
Voor een blaastoeter is dit dan nog wel te pruimen ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Get down with the Trumpets
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik zo een lekker liedje, en extra leuk omdat Timur hem onwijs heeft lopen pluggen ( als anti kutmantrompettentegenhanger) en hij is gewoon aangeslagen
Ik las blazer als in pakjasje, dan staat er iets heel andersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Blazers zijn cool zat hoor, alleen Kutman niet
Ja wist niet hoe ik het anders moest omschrijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest serieus ff nadenken over het woord pakjasje
![]()
Oh man, hier gaat ie de hele week al als een debiel door de pillen heen, inclusief plakogen, het is echt extreem...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet meer of ik vanochtend m'n hooikoortstablet heb genomenIk blijf bezig op die dwaze tour
Colbertje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wist niet hoe ik het anders moest omschrijven![]()
quote:
Ik snotter steeds, maar omdat het regent denk ik 'ohhhh verkouden, want het regent en met regen is de stuifzooi vast wel weg'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh man, hier gaat ie de hele week al als een debiel door de pillen heen, inclusief plakogen, het is echt extreem...
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hersenen staan zeker even heerlijk helemaal uit he??
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
InderdaadEn heerlijk ja
Zo fijn om gewoon even thuis rond te flodderen, met de diertjes spelen, mama beetje helpen, tijd voor hobbies.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Blazer vind ik wel een tof woord, meer voor oudere mensenIk zeg ook altijd colbert. Soms Kolbért, soms co-ber
Tis gewoon boooleeeroooquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ander struikelwoord: bolero. Ik zeg bóléró en mama bólèró. Regelmatig onderwerp van discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |