Het mag inmiddels wel, niet van harte maar soitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hoef je niet te werken van je ouders?
Dat past dan weer niet in het geheel haha
Whehe 'als we netjes staan en liggen, mogen we dan zo naar huis?'quote:
Nee man, Kees is gewoon een luie kutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe 'als we netjes staan en liggen, mogen we dan zo naar huis?'
Ga je nu wel bijna op kamers???quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het mag inmiddels wel, niet van harte maar soitHeb hier en daar gesolliciteerd
quote:
quote:
Blijf (sowieso) het eerste half jaar nog ff thuis wonen, omdat de omslag middelbare/universiteit me al groot lijkt en studie gaat even voor. Dan zie ik wel weer verder, zo lang ik nog bang ben voor alles wat los en vast zit gaat het toch nietquote:
Lekker rustig aan, tempo kan altijd nog versneld wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blijf (sowieso) het eerste half jaar nog ff thuis wonen, omdat de omslag middelbare/universiteit me al groot lijkt en studie gaat even voor. Dan zie ik wel weer verder, zo lang ik nog bang ben voor alles wat los en vast zit gaat het toch niet
Klopt, al gaat het de laatste tijd wel iets beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ow, ik dacht dat je zo graag weg wilde en er zo genoeg van had...
Whehe, ja ineens ligt er 2 uur openquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al plannen voor de vrijdagavond?Zwart gat
Snap ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ja ineens ligt er 2 uur openNee vind het wel lekker eigenlijk, genoeg te doen in huis
Whehehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op die manier onder het feest uit kan![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kuttekop. Hoeveel moet je? Moet naar de postbus straksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh HGT?
Jeez dat was lame, maar ik heb lekker geslapen op mn vrijdagavonden
Het is eigenlijk altijd lame, maar dit seizoen was nog lamer.. Het is ook nonstop dansgroepjes en haalt het niet bij wat er op Mtv komt. Ik ben al mijn freubel-knutsel spul aan het sorteren. Ik kom de avond wel door.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh HGT?
Jeez dat was lame, maar ik heb lekker geslapen op mn vrijdagavonden
BRIEVENBUS HEET DAT!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja kuttekop. Hoeveel moet je? Moet naar de postbus straks
Wat je kan missen zegt zequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
BRIEVENBUS HEET DAT!!!
Wat je kan missen mop, heeft ook geen haast, ik heb nog
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat je kan missen zegt zeIk kan moeilijk 500 pillen opsturen
Oh dat is idd een heel leuk kadoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, sowieso haat ik bruiloften, maar hij is model en zij zit in de high fashion, dat wordt echt over de top chique de friemel, zo niet mijn ding![]()
Chico krijgt wel een stuk taart heeft ze beloofd![]()
Drom moest ik ook naar de toko, we hebben het gisteren pas afgesproken ( ik had het wel al aangeboden maar ze had het er niet meer over gehad en gisteren zag ik ze toevallig samen, dus nog maar es aangeboden en crap, ze zeiden ja) dus ik moest met spoed een kado.
Wist niks, was niet van plan om iets duurs te kopen () en toen bedacht ik dat zo een Maneki Neko wel erg leuk is om te geven en die verkoopt de toko op de markt
Mooooh, dat had de broer van de Griek laatst gemaakt voor zn verjaardag, maar ik durf het echt niet meer te eten, al die honingquote:
quote:
Het is zoooooo fakking lekkahquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooooh, dat had de broer van de Griek laatst gemaakt voor zn verjaardag, maar ik durf het echt niet meer te eten, al die honing
Nja, iets duurs vind ik gewoon onzin, zo goed ken ik ze niet, en hey, ik pas ook al op die honden vanaaf hequote:
ooh ja, gvd ik wilde nog langs de tattoo shop. Vragen wat mijn arm kleuren kost. DAT ga ik ff doen, Want ik vind hem faal. Bis strakx!quote:
Succes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja, gvd ik wilde nog langs de tattoo shop. Vragen wat mijn arm kleuren kost. DAT ga ik ff doen, Want ik vind hem faal. Bis strakx!
Is het net als een boeddha wat betreft krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, iets duurs vind ik gewoon onzin, zo goed ken ik ze niet, en hey, ik pas ook al op die honden vanaaf he![]()
Tis zo een heerlijk kitsch ding, ze hebben ze in alle maten en kleuren daar en ik vind ze toch zo onwijs awesome.
Ik krijg er maar nooit es een
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het net als een boeddha wat betreft krijgen?
Ja leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, hoe vond je je inpakpapier trouwens?
Ik had dus niks maar mn boek zat daarin
Filmpje was beterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Maak je nog een foto van die kat? Ben wel benieuwd wat voor eentje je gekozen hebt
Nice!quote:
Ja ik vind m zelf ook echt heel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
Die B&J kaart heeft trouwens echt een zomervibe, door al het blauwe, leuk weer voor op de Fridge
Ze hebben nog een maat groter, maar die zijn echt mega, en kleiner, en wit en zwart en zilver ook.quote:
Leuk zijn die katten! Ik heb een heel kleintje, staat bij de hondenfoto's.quote:
Ja ze zijn echt leuk, en kosten niks, ik vind ze leuk om te geven ik vergeet het alleen meestalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk zijn die katten! Ik heb een heel kleintje, staat bij de hondenfoto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |