Sorry, ik las net dat topic over waar het adres en de postzegel moet en daar werd ik flauw vanquote:
En dan kom je hier weer twee keer posten en ben je weer weg?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, ik las net dat topic over waar het adres en de postzegel moet en daar werd ik flauw van
Nee dat was eenmalig, ik had ook ingezonden, was leuk hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dinsdag of woensdag was er zo'n top 20 middagdipdinges, is dat eens per week of vaker?
Ohhh wat jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat was eenmalig, ik had ook ingezonden, was leuk he
Die fotoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Woensdagmiddag om half 4 is ook altijd leuk, dan gaan we hardcooooooore hakkennnnnn
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
M'n achterbuurman staat te schilderen, zou hij zijn woonkamer tijdelijk oranje maken?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, die bifi worst was lekker. Je koopt nog eens wat als je oranjeprul wil.
Whehe, wat heb je gekocht, een brullliiie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, die bifi worst was lekker. Je koopt nog eens wat als je oranjeprul wil.
DIE KRIJG JE BIJ M&M'S NIET BIJ BIFI WORSTJES DOMOOOOOORRRRRquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, wat heb je gekocht, een brullliiie?
Weettikut, ik kijk niet, ik kijk nooit, rememberquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die paal met kleuren, heeft dat nog een functie? Daar op die webcam
Oh ik dacht hij ging op zoek naar oranje meuk en haalde zo'n ranzige worst die al 3 jaar geleden verpakt is bij de kioskquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DIE KRIJG JE BIJ M&M'S NIET BIJ BIFI WORSTJES DOMOOOOOORRRRR
Yeah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |