Jij hoopte dat dit spel slecht zou zijn dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef ems. het volgende:
Maar het is wel een stuk slechter dan ik had gehoopt
Elk spel heeft nadelen. D3 ook, en nee, ik ben dan ook niet stil. Ik heb hier ook genoeg over D3 gezegd wat jammer is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef ems. het volgende:
Stop dan gewoon met op die mensen zeiken en focus je op je eigen vragen/opmerkingen. Heb jij verder nooit een spel gespeeld die je wel tof vond maar waar je ook nadelen aan vond zitten? Ben jij dan ook totaal stil over die nadelen?
Iedereen mag in dit topic zo gewenst het spel helemaal afkraken.
Minder slechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:30 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Jij hoopte dat dit spel slecht zou zijn dan?
Dan negeer je het lekker en praat je met mensen met wie je het eens bent, of je weerlegt zijn gebrekkige argumentatiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Elk spel heeft nadelen. D3 ook, en nee, ik ben dan ook niet stil. Ik heb hier ook genoeg over D3 gezegd wat jammer is.
Maar als je een exploit gebruikt om te leveren en dan komt zeuren dat het te makkelijk is, dan
is dat gewoon ronduit triest.
Yup, dungeons zijn random.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:58 schreef Blistering het volgende:
Zeg, die maps hé, die changen steeds toch? Ik doe nu al 3 dagen lang inferno runs, en ik heb regelmatig dat ik voor m'n gevoel de verkeerde kant op loopt.
De hele week geen problemen gehad, alleen tijdens het onderhoud. Vanochtend ging ook prima.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Meer mensen met verbinding problemen? Word er moe van.. telkens als ik even tijd heb zijn er problemen
er zijn inderdaad vaak "dezelfde random stukken" waarvan je zeker weet dat daar de WP niet isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:58 schreef Blistering het volgende:
Zeg, die maps hé, die changen steeds toch? Ik doe nu al 3 dagen lang inferno runs, en ik heb regelmatig dat ik voor m'n gevoel de verkeerde kant op loopt.
Ik ken het inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
er zijn inderdaad vaak "dezelfde random stukken" waarvan je zeker weet dat daar de WP niet is
er is er 1 een HEEEEEEl stuk beter als de anderquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ack.. welke van de twee zouden jullie kiezen? Volgens mij is het heel close.
Ja, die rechterquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:38 schreef totalvamp het volgende:
[..]
er is er 1 een HEEEEEEl stuk beter als de ander
ik had ze beide ingevuld bij deze calculatorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:39 schreef totalvamp het volgende:
[..]
inderdaad, met al die resistances is het een veel beter schild
ik moest het met een tank doen anders lukte het nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef Perrin het volgende:
Net de eerste paar tries Belial Inferno gedaan, pff.. Zou ie makkelijker zijn solo of in groep?
Ah, ik zat ook in een groep.. Best try was iets van Belial 75% dood in fase 3 met Monk/DH/WD. Monk was lekker tanky idd, maar bleef een superlastig gevecht. Veel tussendoor rezzenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moest het met een tank doen anders lukte het niet
Alleen de dungeons?quote:
Nee, ook de meeste maps volgens mij. Sommige blijven altijd hetzelfde, zoals in ACT1 als je die forgotten cemetary moet vinden, die is bijv. altijd links boven, maar het meeste veranderd.quote:
probeer het gewoon maar zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:29 schreef Blistering het volgende:
Kan ik met deze stats (incl. War Cry) Inferno Act II beginnen denken jullie?
[ afbeelding ]
koop gewoon een goed schild met 20% block chance, scheelt ook al een boelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ack.. welke van de twee zouden jullie kiezen? Volgens mij is het heel close.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |