GEILquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
Ik was 16. Het was op een koude winterdag. Onder de dekens op haar kamer. In de hitte van de strijd vlogen de kleren in het rond. Waardoor mijn dolfijnenlichaam tevoorschijn kwam. Ik dacht HET GAAT GEBEUREN. Maar toen duwde ze in snorkel in mijn gat. Het was echt een nare traumatiserende ervaring....
Ik was 16. Het was op een koude winterdag. Onder de dekens op haar kamer. In de hitte van de strijd vlogen de kleren in het rond. Waardoor mijn dolfijnenlichaam tevoorschijn kwam. Ik dacht HET GAAT GEBEUREN. Maar toen duwde ze in snorkel in mijn gat. Het was echt een nare traumatiserende ervaring....
Ik was 16. Het was op een koude winterdag. Onder de dekens op haar kamer. In de hitte van de strijd vlogen de kleren in het rond. Waardoor mijn dolfijnenlichaam tevoorschijn kwam. Ik dacht HET GAAT GEBEUREN. Maar toen duwde ze een snorkel in mijn gat. Het was echt een nare traumatiserende ervaring....
Ik was 16. Het was op een koude winterdag. Onder de dekens op haar kamer. In de hitte van de strijd vlogen de kleren in het rond. Waardoor mijn dolfijnenlichaam tevoorschijn kwam. Ik dacht HET GAAT GEBEUREN. Maar toen duwde ze een snorkel in mijn gat. Het was echt een nare traumatiserende ervaring....
Haaaantjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:The real erotifying vaginal scent of a desirable woman –
VULVA Original is NOT a perfume, but the captivating intimate scent conserved as odorous substance, made to satisfy your own smelling pleasure. VULVA Original is the natural vaginal scent which is produced by movement and sweating in the female intimate area, the scent that arises for example a couple of hours after having had the last intensive shower.![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef gogosweden het volgende:
Wat ik nou weer gevonden heb
misschien mot de originele TS dit maar gaan ruiken, dan weet hij tenminste wat hij kan verwachtenGast waar zoek jij opSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
misschien mot de originele TS dit maar gaan ruiken, dan weet hij tenminste wat hij kan verwachtenEn hoe kwam je daar terecht?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
misschien mot de originele TS dit maar gaan ruiken, dan weet hij tenminste wat hij kan verwachtenWtf.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
tranenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik was 4 hihihihih door een priester
AHAHAHAquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
Tokkies vieren hoogtij zie ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:53 schreef Nestalgie het volgende:
Toen ik 11/12 was, tweede ontmaagding moet nog komen
VOlgens TS wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef D-Dave het volgende:
'' voor het eerst ontmaagd werden? ''
Kan je ook een tweede keer ontmaagd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |