quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:50 schreef Deetch het volgende:
Hopelijk maar 1 keer als ze me gaan mummificerenje plaatje is kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Doet me denken aan dat ik vroeger wel een een FEBO hamburgerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen, als je iets in de supermarkt koopt ga je er ook niet van uit dat iemand eerst het halve pak heeft leeggezopen en daarna weer heeft dichtgemaakt.
je bent zelf kapotquote:
TONY 2012quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef o.us het volgende:
Tony moet gewoon de nieuwe koning worden ipv Willem-Alex.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ik vroeger wel een een FEBO hamburgeruit de muur trok er een hap uitnam, hem omkeerde in zijn zakje en vervolgens weer terug legde in de muur.
asianburgers bij de FEBOquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ik vroeger wel een een FEBO hamburgeruit de muur trok er een hap uitnam, hem omkeerde in zijn zakje en vervolgens weer terug legde in de muur.
Zou hij dit jaar ontmaagd worden?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef Son-Goku het volgende:
Was 18 jaar, nerveus en gespannen, + hoge verwachtingen (OOOH SEXX!!)
Viel behoorlijk tegen, weet nog dat ik letterlijk dacht tijden; "is dit het nou"
Gelukkig al de keren erna meer van genoten
Viel behoorlijk tegen, weet nog dat ik letterlijk dacht tijden; "is dit het nou"
Maak mij maar kapotquote:
Picsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |