het is onbeleefd, als jij daar gewoon sorry voor zegt dan hebben zij ook zoiets van 'hey die meid is goed'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:32 schreef Royalchic het volgende:
@Maanvis...erken dat ik fouten heb gemaakt?
Welke fouten? Sinds wanneer is het een godszonde om niet je bord leeg te eten?
Is het onbeleefd om je bord niet leeg te eten? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onbeleefd, als jij daar gewoon sorry voor zegt dan hebben zij ook zoiets van 'hey die meid is goed'
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat dat nou het hele probleem is. Dat is inmiddels ook al meer dan een jaar geleden als ik het goed begrijp en daarna is het alleen van kwaad tot erger gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onbeleefd, als jij daar gewoon sorry voor zegt dan hebben zij ook zoiets van 'hey die meid is goed'
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb 1 ding geleerd in de jaren: verhuis of blijf zo ver mogelijk weg van dat soort families. Verbreek het contact tot 1x per jaar.
Yep precies wat ik dacht toen ik het hoorde. Ik dacht echt bij mezelf huh,,,waar haalt dat mens het toch vandaan?quote:
Lijkt me zo'n typische familie die altijd over alles lopen te zeiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:50 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Yep precies wat ik dacht toen ik het hoorde. Ik dacht echt bij mezelf huh,,,waar haalt dat mens het toch vandaan?
Ja, en die een orgasme krijgen als door hun toedoen en machtsspelletjes dingen escaleren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
Lijkt me zo'n typische familie die altijd over alles lopen te zeiken.
Erg herkenbaar, gewoon negeren dat soort tuig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, en die een orgasme krijgen als door hun toedoen en machtsspelletjes dingen escaleren.
Ohquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat verwijt kreeg ze naar haar hoofd van schoonmoeder
Puur het feit dat hij haar niet dumpt omdat moeder en zus dat zeggen geeft al zo'n "onder de duim" reactie, want vroeger luisterde hij wel.... moeder en zus zijn dus gewoon pissig dat hij niet meer onder hun duim zit, maar hebben hem niet hoog genoeg zitten om te denken dat hij ook nog zonder duim boven zich kan bestaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef karton2 het volgende:
Kapot laten vallen dat soort mensen.
.
verder vraag ik me af hoe ze kunnen weten dat jij je vriend onder de duim houdt, zendertjes in je huis geplaatst misschien?
Ik sluit me hier bij aan, wat moet je met zo'n slappe zak? Laat em is wat ballen groeien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef kovenant het volgende:
wanneer doet jouw vriend roepen naar zn moeder en zus dat ze het maar te hebben accepteren en hun b*k moeten houden.
Ik ben zijn eerste 'echte' vriendin zeg maar. Ik heb gehoord dat ze zijn vorige vriendin ook niet echt hoog in het vaandel hadden. Maar aangezien ik niet wegga en wij samenwonen en gelukkig zijn samen is het gewoon steeds erger aan het worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Royalchick, ben jij zijn eerste vriendin? Zo niet, deden ze tegen zijn vorige vriendin(nen) ook zo?
Doe gewoon wat ik zeg? Of denk er over na.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb 1 ding geleerd in de jaren: verhuis of blijf zo ver mogelijk weg van dat soort families. Verbreek het contact tot 1x per jaar.
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mee eens.
Het punt is namelijk ook niet dat zij haar eten niet opat, maar dit zijn mensen die constant zullen zoeken naar 'fouten' van anderen om daarover te gaan zeuren en ermee te treiteren als een soort zelfbevrediging.
Het feit dat ze familie zijn geeft geen vrijbrief de partner af te kraken....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Re het volgende:
zolang je maar weet dat het wel familie is en dat hoe dom ze ook reageren en hoe strontvervelend ze zijn, het blijft familie
Dat is ook de reden waarom ik niet snap waarom ze het zo moeilijk maken voor hem en hij mij constant in bescherming moet nemen. Als familie wil je toch alleen dat je kind gelukkig is? Wie zijn hun om te bepalen wanneer hij gelukkig is en met wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Re het volgende:
zolang je maar weet dat het wel familie is en dat hoe dom ze ook reageren en hoe strontvervelend ze zijn, het blijft familie
Sterker nog; doordat hij jou constant moet verdedigen maken zij jullie relatie alleen maar sterkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:19 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik niet snap waarom ze het zo moeilijk maken voor hem en hij mij constant in bescherming moet nemen. Als familie wil je toch alleen dat je kind gelukkig is? Wie zijn hun om te bepalen wanneer hij gelukkig is en met wie?
En dat is ook de reden waarom ik het nog een keer wil proberen. En erachter te komen wat nou werkelijk hun probleem is
Een gezamenlijke vijand verbindt mensen aan elkaar als niks anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog; doordat hij jou constant moet verdedigen maken zij jullie relatie alleen maar sterker
Beide 31 (dat maakt het nog erger)quote:
whuuut!?! Dan zou ik er al helemaal niet te veel tijd in stoppenquote:
Shit.. Dat is wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Beide 31 (dat maakt het nog erger)
Ik heb ook al in een eerder gesprek aangegeven dat we beide volwassen mensen zijn die hun eigen beslissingen maken....maar dat ging er ook niet goed in. Ik werd toen letterlijk bijna aangevallen door zijn zus dat ik mij moest aanpassen naar hun familie en hun gezin. En zij zouden doen wat hun wilden.... was erg gezellig
Hij is behoorlijk over tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuut!?! Dan zou ik er al helemaal niet te veel tijd in stoppen
Wel in die vriend van je
31 en nog niet tegen je mama in durven gaan :,)
WTF !!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Ik heb ook al in een eerder gesprek aangegeven dat we beide volwassen mensen zijn die hun eigen beslissingen maken....maar dat ging er ook niet goed in. Ik werd toen letterlijk bijna aangevallen door zijn zus dat ik mij moest aanpassen naar hun familie en hun gezin. En zij zouden doen wat hun wilden.... was erg gezellig
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Hij woont al sinds zijn 23e op zichzelf en zorgde vanaf jongs af aan al voor zichzelf. Zijn moeder en zus kwamen amper over de vloer en deden niets voor hem, nog steeds niet. Hij is degene die elke keer bij hun langs moest komen. Ook werd hij altijd verteld dat hij van alles en nog wat niet goed deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Leandra het volgende:
Woonde hij zelfstandig voor jullie gingen samenwonen of woonde hij nog thuis?
En als hij zelfstandig woonde, hoe vaak kwamen moeder en zus dan over de vloer om de was te doen, schoon te maken, enz.?
nou ja, het werkt natuurlijk 2 kanten op, ga je er volledig in mee, hakken in het zand of ga je er boven staan. Vriendlief zal echt niet zomaar zijn familie finaal de rug toe draaien, dan zul je dus ergens een compromis moeten sluitenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze familie zijn geeft geen vrijbrief de partner af te kraken....
Voor hetzelfde geld wordt de partner de moeder van je kind, en dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |