Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ja goed gespeeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Rijst het volgende:
gg.
Huntelaar verprutst een 2x een 1 op 1 kans en een penalNormaal zitten die altijd erin
Ja, Kandji tweette me, hij wilt heel graag tegen je spelenquote:
Die is wel behoorlijk goed ja in FUTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
haha echt he, die reactie , ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb daar nu boateng, maar ik heb hem wel is op cam gehad. Ik vond dat toen een beest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met Hamsik op de CAM positie? Zou die passen in een 3-5-2?
Brabant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
Wie langs cavani in 352
Di natale of Pato?
Hedde gij doar iets tegen ofnie?quote:
Hoe krijg je dan een jaar gratis premium? Ik heb een maandje gratisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
nog mensen met spotify hier? Vriendenlijst is nog leegJaar gratis premium gekregen, ziet er best chill uit.
Foreveralone.jpgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
nog mensen met spotify hier? Vriendenlijst is nog leegJaar gratis premium gekregen, ziet er best chill uit.
Overigens met je facebook inloggen en dan heb je iedereen die je op facebook hebt in je vriendenlijst staan. Moeten ze natuurlijk wel een spotify account hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
haha via m'n veels te dure internet provider(xs4all)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan een jaar gratis premium? Ik heb een maandje gratis.
geen FB, wat GJE zegt dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Overigens met je facebook inloggen en dan heb je iedereen die je op facebook hebt in je vriendenlijst staan. Moeten ze natuurlijk wel een spotify account hebben
haha, ga wat vrienden makenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
Tegen zo'n team van mij mag je altijd sweaten haha. Ja ik dacht ook dat ik ging verliezen net als de vorige keerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wat een kraker RijstSorry voor de sweaty goal, dacht even dat ik zou gaan winnen
Kom potjeeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegen zo'n team van mij mag je altijd sweaten haha. Ja ik dacht ook dat ik ging verliezen net als de vorige keer
muziek proggie, kan je gratis muziek luisteren en afspeellijsten enzo maken. DFD luisteren en elke andere muziek zonder het te hoeven downloaden zeg maar.quote:
Serieus?quote:
Als je daar lid van wordt heb je toegang tot miljoenen nummers, die kun je via een app op je smartphone zetten, of gewoon op je computer. Je kunt afspeellijsten maken etc etc. Is een tientje per maand, ben er zelf wel tevreden mee.quote:
Kan dat allemaal niet ook met de gratis versie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je daar lid van wordt heb je toegang tot miljoenen nummers, die kun je via een app op je smartphone zetten, of gewoon op je computer. Je kunt afspeellijsten maken etc etc. Is een tientje per maand, ben er zelf wel tevreden mee.
Godver rijst....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Ohja ik zie dat altijd op FB. Ach ik ben al tevreden met Itunes.
Hij haalt gewoon Kagawa, Nene en Ibrahimovic uit 2 pakjes. Ik haal godver 20 pakjes waarvan 2x zo'n 100k ding en ik krijg David Silva, Maicon en Roberto Carlos...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Geloof dat je met gratis maar een paar nummers per dag mag luisteren ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan dat allemaal niet ook met de gratis versie eigenlijk?
ooh oke zal vast wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof dat je met gratis maar een paar nummers per dag mag luisteren ofzo?
5 geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was eerst 20 uur per week/maand ofzo. Maar dat was een jaar geleden ofzo. Heb al een tijdje een betaalde account.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zozo, 5quote:
Heb toch wel hele relaxte afspeel lijsten hoor, 1 druk op de knop en je bent voorzien. Date met een vrouw? klik ik de map: "muziek voor een romantisch avondje" aan , avondje vrienden? Klik ik de map trance aan. Ideaal. En je muziek reist gewoon met je mee op je gsm, en ook al heb je geen internet verbinding, je behoudt de nummers, omdat je ze ook offline kunt benaderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het was eerst 20 uur per week/maand ofzo. Maar dat was een jaar geleden ofzo. Heb al een tijdje een betaalde account.
Hoe kan je dat zien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb het even opgezocht. Heb al bijna 2 jaar Spotify... Gaat wel hard zeg.
Ik heb de 5 ekkies account. Als ik een android of apple zou gebruiken zou ik het wel upgraden naar de 10 euro account maar daar heb ik niet zo heel veel aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb toch wel hele relaxte afspeel lijsten hoor, 1 druk op de knop en je bent voorzien. Date met een vrouw? klik ik de map: "muziek voor een romantisch avondje" aan , avondje vrienden? Klik ik de map trance aan. Ideaal. En je muziek reist gewoon met je mee op je gsm, en ook al heb je geen internet verbinding, je behoudt de nummers, omdat je ze ook offline kunt benaderen.
Heb de 10 euro account. Heb een iphone, en apple tv, kan ik de muziek streamen naar de home cinema set via de tv. Komt op je tv het hoesje van het nummer te staan, met muziek infoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb de 5 ekkies account. Als ik een android of apple zou gebruiken zou ik het wel upgraden naar de 10 euro account maar daar heb ik niet zo heel veel aan.
In Spotify ga naar "Help -> Jouw Account"quote:
Je gebruikt nu Spotify Premium. Je account is gekoppeld aan onze partner xs4all-nlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In Spotify ga naar "Help -> Jouw Account"
Vervolgens klik je bij accountbeheer op "Abonnementen en betalingen beheren"
Daarna kies je "Abonnementen en betalingen beheren".
Daar zie je wanneer je voor het eerst hebt betaald. Misschien is er een makkelijkere manier om dit te zien maar zo kwam ik erachter.
Ik heb heel lang een free account gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In Spotify ga naar "Help -> Jouw Account"
Vervolgens klik je bij accountbeheer op "Abonnementen en betalingen beheren"
Daarna kies je "Ontvangstbewijzen weergeven".
Daar zie je wanneer je voor het eerst hebt betaald. Misschien is er een makkelijkere manier om dit te zien maar zo kwam ik erachter.
Edit: Fixed
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef marcie216 het volgende:
nee ik zie jou staan, maar ik kan niet bewegen met me poppetjes?
Je hebt me ps3 vast laten lopen!!!!!quote:
IBRAAAAAAAAAAAAAA and NENEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef Maver24 het volgende:
Mocht je nou nog echt een dik pakje zien moet je dit filmpje eens kijken
http://nl.twitch.tv/crbuke/b/320700318
en dan vanaf 19.00 . Deze kerel heeft echt dikke mazzel
Zat met een paar maten op xbox live ook naar deze livestream te kijken vannacht om half2 en hadden echt zoiets van, WTF!!!
quote:
Geweldig, heb meer dan 100 wedstrijden met hem op CDM gespeeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
Hoe zou Ibarbo het doen op de CDM positie?
Hij heeft medium, medium WR.
[ afbeelding ]
Ziet er wel redelijk goed uit. Redelijke pace, wel wat defense, 1,88 Medium medium WR etc
Wtf? Hoe kan dit nou weer? Heb dit nog nooit gelezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef marcie216 het volgende:
Rijst je staat 3-2 voor. Heb zojuist gescoord met huntelaar
het is dat ik geen filmpje kan maken, maar ik vind dit wel grappigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wtf? Hoe kan dit nou weer? Heb dit nog nooit gelezen.
Heb ik ook wel eens gehad hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wtf? Hoe kan dit nou weer? Heb dit nog nooit gelezen.
best wel, hart heeft alleen 2 eigen goals gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
best wel, hart heeft alleen 2 eigen goals gemaakt
zou mooi zijn als ik dit team dalijk hebquote:
Teamswitchquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
WTF ik log net in en ik zie jouw team?!!!?!?!?!?!?
Ik ook, heb nog steeds mijn flut team :Squote:
31k waard en hard aan het stijgen volgens ultimatedbquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Heb Witsel voor 12.5K gekocht 2 weken gelden, denk ik gooi m er op voor 23.5K, wordt ie gelijk na een paar secondes verkocht. Wel winst, maar toch een raar gevoel erbij
Gemiddeld 28k waard ..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Heb Witsel voor 12.5K gekocht 2 weken gelden, denk ik gooi m er op voor 23.5K, wordt ie gelijk na een paar secondes verkocht. Wel winst, maar toch een raar gevoel erbij
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 11:54:43Of wij de groepsfase overleven? Met Duitsers in je groep vind ik die woordkeuze nogal ongelukkig. #EK2012 reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
31k waard en hard aan het stijgen volgens ultimatedb
Okee, nou, hopelijk iemand blij gemaakt met een goedkope Witsel danquote:
Dat kun je bij al zijn "humoristische" posts wel plaatsen, wat een totaal niet-grappig triest ventjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 11:54:43Of wij de groepsfase overleven? Met Duitsers in je groep vind ik die woordkeuze nogal ongelukkig. #EK2012 reageer retweet
Beste redenering ooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien omdat er zoveel IF's/MOTM/TOTY Falcao's zijn, dat zijn NIF zeldzamer is geworden
Was die van jou CM of CAM en welke formatie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Okee, nou, hopelijk iemand blij gemaakt met een goedkope Witsel dan
Durf ik nu niet meer te zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was die van jou CM of CAM en welke formatie?
Kut leven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Dan heeft iemand hem er weer voor 44k opgezet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt morgen een nieuw 7.5k toernooi met als eis precies 16 nationaliteiten in de starting 11 + subs. Dat kan nog wel interessant worden.
Ik wou even een goedkoop 4321 Belgen / BPL team maken met SIF Mirralas, maar er is behalve Fellaini gewoon geen een CM belg te vinden behalve Witsel die veel te duur is en de Bruyne die nog duurder isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:24 schreef Toefjes het volgende:
even geleden stond er een Witsel voor 23.5K opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou even een goedkoop 4321 Belgen / BPL team maken met SIF Mirralas, maar er is behalve Fellaini gewoon geen een CM belg te vinden behalve Witsel die veel te duur is en de Bruyne die nog duurder is
oew ik voldoe net aan de eisenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt morgen een nieuw 7.5k toernooi met als eis precies 16 nationaliteiten in de starting 11 + subs. Dat kan nog wel interessant worden.
Huddlestone of Rodwell CDMquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Moet bij mij ook zeker te doen zijn.
Iemand tips?
[ afbeelding ]
Arfa RM
Hart/cech op goal, essien op cdm, dan ben je er volgens mij al?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand tips?
[ afbeelding ]
Arfa RM
Muambaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand tips?
[ afbeelding ]
Arfa RM
David Luiz CB
Random CDMEasy
Essien CDM?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand tips?
[ afbeelding ]
Arfa RM
David Luiz CB
Random CDMEasy
Kan welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan niet ivm Jezus Navas volgens mij.
Of wel?
Je kan Taarabt op cam zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker Rijst.
Ik heb ook zoiets met die bank.Bijna klaar al.
FUCK HEE WAT EEN FUCKING BAZEN TEAM. HIERDOOR WORD JE TOCH GEWOON ANAAL VERNEDERD? WTFquote:
Netjes. Ziet er wel uit als een stabiel team.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:01 schreef Lindgren. het volgende:
Torres zit wel op de reservebank, maar Ba en Hernandez deden 't ook prima.
[ afbeelding ]
Kan 'm ook nog meenemen als wissel.
Inclusief bank:
[ afbeelding ]
Ik zie nu dat ik 2 Belgen heb.. Maar dat mag toch?
Thanks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Netjes. Ziet er wel uit als een stabiel team.
Dat zou ik sowieso doen. Torres op CAM scoorde bij mij evenveel als een spits.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.
Torres kan trouwens ook gewoon basis, je mag 1 nationaliteit 2x.
In FIFA is hij echt ziek ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso doen. Torres op CAM scoorde bij mij evenveel als een spits.
Ik ben heel slecht. Verloor bijna van Toefjes en hij speelde met bronze.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer tegen je spelen, maar ik durf echt niet.
JONES,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde toch al een 2e 352 team maken, dan maar superorigineel voor de nieuwe cup
Die bronzes zijn waarschijnlijk al beter dan ditquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht. Verloor bijna van Toefjes en hij speelde met bronze.
Sessegnonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde toch al een 2e 352 team maken, dan maar superorigineel voor de nieuwe cup
Kandji smste me net, hij wilt heel graag tegen dit team spelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die bronzes zijn waarschijnlijk al beter dan dit
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/1018453quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan nog zullen er wel veel BPL teams komen denk ik. Met alleen BPL bronzes kun je ook bijna wel zo'n team maken. Zou het mogelijk zijn een redelijk team te maken met uit elk land dat meedoet aan het EK 1 speler?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji smste me net, hij wilt heel graag tegen dit team spelen.
Goh, dat zou zelfs GJE kunnen zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sessegnon. Krijgt gewoon 9..
Futhead.
Ja hallo ik was eerst hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Vanmiddag of vanavond kan dat wel denk ik. Misschien dat ik het daarna ook wel tegen Rijst probeer.
Ik durf nog niet tegen je, dan moet ik eerst moed inspelen.quote:
We zullen er nooit achter komen.quote:
\quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik durf nog niet tegen je, dan moet ik eerst moed inspelen.
Ik denk echt dat Toefjes over me heen gaat walsen door de handicap en dat Rijst met 5-0 wint van me
Voor dat nieuwe toernooi?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand zin om een team voor me te bedenken?
Ik ga nog even proberen om Cavani te scoren vanmiddag. Abel Hernandez staat er nu naast, omdat hij preferred left foot heeft. Cavani wil ik om Hamsik 9 chem te geven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
Stom dat je niemand kan toevoegen via de PSN site.
Je bent gewoon slecht. Je moet dan ook niet verdedigen maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:33 schreef StijnDa het volgende:
Godver. Ik speel tegen een erg sterk team, TOTY Di Natale, TOTY Marchisio, TOTY De Rossi, etc etc. Kom ik voor via een prima 1-0, fraaie 2-0 zelfs, hij komt er niet doorheen. Krijg ik een pure mazzel sweaty 2-1 en 2-2 tegen in de 80e en 89e minuut, verlies ik nog in 117e minuut
denk vanaf 17:00 ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef DannyDeko het volgende:
Komt er nog een of andere hippe ceremonie voordat het EK van start gaat? Zo ja, hoe laat?
Volgens mij kan je niet meedoen met dit team, omdat je 2x frans en 2x Ghana hebtquote:
16 verschillende nationaliteiten in 1 team.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet meedoen met dit team, omdat je 2x frans en 2x Ghana hebt
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
16 verschillende nationaliteiten in 1 team.
Nu staan er 9 verschillende in de basis en 7 op de bank
Ja dat kan prima. Gewoon met niet te dure spelers handelen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef RavioliPunch het volgende:
zou je met 20k al aardig kunnen handelen? Dan verkoop ik mijn spits maar die toch chem 7 heeft
Je reageert niet eens op mijn team!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja dat kan prima. Gewoon met niet te dure spelers handelen!
Foutjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft mijn LM 9 chem? Foutje in de webapp? Zelfs als hij een link zou hebben met de CDM, dan nog had die geen 9 chem kunnen hebben met een dode link.
LM spanjaard
CB: Colombiaan
CDM: spanjaard
landenlink 1,5, competitielink 1 dus 2,5 waar ie 3 nodig heeft. Ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft mijn LM 9 chem? Foutje in de webapp? Zelfs als hij een link zou hebben met de CDM, dan nog had die geen 9 chem kunnen hebben met een dode link.
LM spanjaard
Ik lees bijna niks terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Die link bestaat niet, maar de webapp denkt van wel en dan compenseert de dubbele link LM-CDM de broken link LM-CAM.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
LM spanjaard
Dacht ik alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die link bestaat niet, maar de webapp denkt van wel en dan compenseert de dubbele link LM-CDM de broken link LM-CAM.
Ik vind hem slecht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dacht ik al. Iemand ervaring met Gargano?
De ironie..quote:
wat wil je nou, Dossena of Gargano?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dacht ik al. Iemand ervaring met Dossena?
Die kan Huntelaar niet tegenhouden..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dacht ik al. Iemand ervaring met Gargano?
Dossena, maakte een foutje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat wil je nou, Dossena of Gargano?
Sorry osrry sorry egt sorry. Het is dati k net de deur uit wou en dan begint het opeens keihard te regenenquote:
Nou, hier was het ook normaal weer, opeens tering donker, kwam er 100.000 liter water naar beneden in 5 minuten, en nu is het weer normaal. Moeder natuur zit ons te fucken gewoon.quote:
Ja ik twijfel dus tussen Lavezzi en Dossena, maar ik vind Lavezzi helemaal niksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
Dossena lijkt mij te traag voor een LM die de hele flank moet bestrijken.
Guus Meeuwisquote:
pak Vargas dan als dat kan qua chem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik twijfel dus tussen Lavezzi en Dossena, maar ik vind Lavezzi helemaal niks. Hij is wel snel en heeft 5* skills, maar het lijkt wel alsof hij niet tegen een stootje kan.
Vargas kan wel, maar dan moet je Cordoba weer i.p.v. Perea doen en die Spanjaard op CDM vervangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik twijfel dus tussen Lavezzi en Dossena, maar ik vind Lavezzi helemaal niks. Hij is wel snel en heeft 5* skills, maar het lijkt wel alsof hij niet tegen een stootje kan.
Randstad > allesquote:
Ja het is dus naar mij overgewaaid. Nu is het opeens gestopt. Ik leef nog.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hier was het ook normaal weer, opeens tering donker, kwam er 100.000 liter water naar beneden in 5 minuten, en nu is het weer normaal. Moeder natuur zit ons te fucken gewoon.
quote:
Ja, Fiorentina.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
Vargas is van fiorentina? Dat zou kunnen, wanneer ik Hamsik vervang voor Jovetic.
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit niet eens in de randstad, jij zit in een boerengat in het uiterste noorden
Dus omdat ik daar woon kom ik nooit in de randstad?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit niet eens in de randstad, jij zit in een boerengat in het uiterste noorden
Ik wil weer een tirade beginnen tegen brabant, maar ik hou me in. Met moeite, dat wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij komt je dorp nooit uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus omdat ik daar woon kom ik nooit in de randstad?
Brand losquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil weer een tirade beginnen tegen brabant, maar ik hou me in. Met moeite, dat wel.
Ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus omdat ik daar woon kom ik nooit in de randstad?
Oja, da's waar ookquote:
Bedoel je daarmee de G? die heb ik wel, maar de rest heb ik niet als accent hoorquote:
De bus is hier 3x overvallen in een jaar, dus ik pas voor de bus. Ik laat me rondrijden door m'n oudersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geeft niet ik vroegah ook niet. Durfde niet met de bus.
Dat zijn mensen uit het Gooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de G? die heb ik wel, maar de rest heb ik niet als accent hoor
Ik vind het juist grappig als ik op vakantie mensen tegen kom uit Amsterdam die zo verkakt praten
''ik laat me rondrijden''quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De bus is hier 3x overvallen in een jaar, dus ik pas voor de bus. Ik laat me rondrijden door m'n ouders
Kan ook, maar die praatten echt als mongolenquote:
Laatst ookal, ik heb mijn moeder friet laten halenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''ik laat me rondrijden''de koning laat zich rondrijden door taxibedrijf van der Meer hoor
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De bus is hier 3x overvallen in een jaar, dus ik pas voor de bus. Ik laat me rondrijden door m'n ouders
Jeweetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''ik laat me rondrijden''de koning laat zich rondrijden door taxibedrijf van der Meer hoor
Het is patat godverdommequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Laatst ookal, ik heb mijn moeder friet laten halen
haha inderdaad, ik pak gewoon de fiets als ik ergens heen moetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Laatst ookal, ik heb mijn moeder friet laten halen
Nee dat is belgische rommel..quote:
Dat ook weer niet maar het is wel irritant. Ik had er vorig jaar een paar uit m'n klas. Eentje was echt bekakt en kon het niet uitstaan hoe hij de R uitsprakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ook, maar die praatten echt als mongolen
Pa-tatquote:
Hier in brabant, waar ik woon is alles gewoon op 5km afstand, alles!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha inderdaad, ik pak gewoon de fiets als ik ergens heen moet
en het is patat ja.
Frieten is belgisch, friet is onder de rivieren en patat is voor de normale mensen boven de rivieren.quote:
wij?quote:
is Amsterdam ook op 5km afstand?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier in brabant, waar ik woon is alles gewoon op 5km afstand, alles!
Ja al die chinezen, jappen etc nemen alle friettenten over.quote:
De Chinezen in de cafetaria hier hebben laatst ook zo'n raspatat apparaat aangeschaftquote:
Brabant loopt ook nog tot net boven de maas iig. Daar ligt Waalwijk tegenaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Frieten is belgisch, friet is onder de rivieren en patat is voor de normale mensen boven de rivieren.
nicequote:
Waalwijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Brabant loopt ook nog tot net boven de maas iig. Daar ligt Waalwijk tegenaan
Bijdehandje... Bedoel alles wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is Amsterdam ook op 5km afstand?Kunnen Brabanders de ruimtetijd aanpassen zodat alles 5km ver weg is?
JUIST!!!!!quote:
Zelfgemaakte patatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
Het boeit me overigens niet hoe het heet, patat of friet. Zolang het maar smaakt
Geen shoarmazaak/turk in de buurt hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bijdehandje... Bedoel alles wat je nodig hebt.
Kapper, supermarkten,sportcentrum, voetbalvelden, hockeyvelden, chinezen,friettenten, tafeltennisverenigigen, ijssalon, winkels, etc
patatzaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja al die chinezen, jappen etc nemen alle friettenten over.
Of zeggen jullie ook patattenten?
hehehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bijdehandje... Bedoel alles wat je nodig hebt.
Kapper, supermarkten,sportcentrum, voetbalvelden, hockeyvelden, chinezen,friettenten, tafeltennisverenigigen, ijssalon, winkels, etc
en dan sla je hem op zijn bek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
Oh en het is patat. Als er in de zomervakantie een klant komt en een frietje mayo besteld dan weet ik al dat hij hier niet vandaan komt.
Ik zeg altijd NEE HET IS PATAT.
hahah patatzaak haahhaa...quote:
Dan denkt die klant, gekke chinees en peert hem naar een andere friettentquote:
Agbonlahorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FUT VRAAG!!!!!! (daar gaat deze topic reeks over)
Welke BPL spits <30k in een 4321??
Lukakuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is de ironie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De ironie..
M'n ma begon er 10 seconden geleden ook over
Ba of Torres.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niet in z'n schoolboeken in ieder gevalquote:
Er zijn heus wel meer Chinezen die werken in snackbar. Echt waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
Waar werk je dan Rijst? Dichtbij Den Haag?
Nee, echt gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
ja patat is voor monsters.
Je zegt dat een pat iets at. dus dan denk je dat patat, het eten van een pat is.
Friet denk je gewoon aan FRIEt, frie, free. vrij:D
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
Je zegt dat een pat iets at. dus dan denk je dat patat, het eten van een pat is.
Wat de fuckquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind het altijd noodzakelijk om wat grotere spelers voorin te hebben als je maar 1 spits hebt. Hoe groot Torres is, dat weet ik niet maar het is een monster in FUTquote:
Up Suarez! Als die eronder zit ondertussen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze hadden zeker iemand nodig voor de loempia's en bamischijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er zijn heus wel meer Chinezen die werken in snackbar. Echt waar.
Ik distantieer me van je als mede-brabander.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
Maar geen futters.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er zijn heus wel meer Chinezen die werken in snackbar. Echt waar.
Pff Brabanders moeten elkaar steunenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik distantieer me van je als mede-brabander.
nee het slaat echt gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon een goede redenering en ze haken allemaal af
Suarez, nee, daar speel ik niet mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Up Suarez! Als die eronder zit ondertussen.
Haaha the FUCK did I just read?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
zonde, hele goede speler.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Suarez, nee, daar speel ik niet mee.
Als we het even over Uruguayanen hebben, dan vind ik NIF Cavani 10x beter dan UP Suarez. Had ze beide naast elkaar staan en Cavani deed het veel en veel beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Up Suarez! Als die eronder zit ondertussen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124008946
Torres. Was in de 80' minuut, de 1-0.
Wel gewaagd, maar wat pakt 'ie mooi uit. Perfect rabona stiftje over de inglijdende verdediger.
wat O_oquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als we het even over Uruguayanen hebben, dan vind ik NIF Cavani 10x beter dan UP Suarez. Had ze beide naast elkaar staan en Cavani deed het veel en veel beter.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef marcie216 het volgende:
Ik vond het wel een mooie redenering. Even in wikipedia zetten waarom het FRIET is en geen pat at
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |