Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ja goed gespeeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Rijst het volgende:
gg.
Huntelaar verprutst een 2x een 1 op 1 kans en een penalNormaal zitten die altijd erin
Ja, Kandji tweette me, hij wilt heel graag tegen je spelenquote:
Die is wel behoorlijk goed ja in FUTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
haha echt he, die reactie , ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb daar nu boateng, maar ik heb hem wel is op cam gehad. Ik vond dat toen een beest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met Hamsik op de CAM positie? Zou die passen in een 3-5-2?
Brabant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
Wie langs cavani in 352
Di natale of Pato?
Hedde gij doar iets tegen ofnie?quote:
Hoe krijg je dan een jaar gratis premium? Ik heb een maandje gratisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
nog mensen met spotify hier? Vriendenlijst is nog leegJaar gratis premium gekregen, ziet er best chill uit.
Foreveralone.jpgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
nog mensen met spotify hier? Vriendenlijst is nog leegJaar gratis premium gekregen, ziet er best chill uit.
Overigens met je facebook inloggen en dan heb je iedereen die je op facebook hebt in je vriendenlijst staan. Moeten ze natuurlijk wel een spotify account hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
haha via m'n veels te dure internet provider(xs4all)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan een jaar gratis premium? Ik heb een maandje gratis.
geen FB, wat GJE zegt dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Overigens met je facebook inloggen en dan heb je iedereen die je op facebook hebt in je vriendenlijst staan. Moeten ze natuurlijk wel een spotify account hebben
haha, ga wat vrienden makenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
Tegen zo'n team van mij mag je altijd sweaten haha. Ja ik dacht ook dat ik ging verliezen net als de vorige keerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wat een kraker RijstSorry voor de sweaty goal, dacht even dat ik zou gaan winnen
Kom potjeeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tegen zo'n team van mij mag je altijd sweaten haha. Ja ik dacht ook dat ik ging verliezen net als de vorige keer
muziek proggie, kan je gratis muziek luisteren en afspeellijsten enzo maken. DFD luisteren en elke andere muziek zonder het te hoeven downloaden zeg maar.quote:
Serieus?quote:
Als je daar lid van wordt heb je toegang tot miljoenen nummers, die kun je via een app op je smartphone zetten, of gewoon op je computer. Je kunt afspeellijsten maken etc etc. Is een tientje per maand, ben er zelf wel tevreden mee.quote:
Kan dat allemaal niet ook met de gratis versie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je daar lid van wordt heb je toegang tot miljoenen nummers, die kun je via een app op je smartphone zetten, of gewoon op je computer. Je kunt afspeellijsten maken etc etc. Is een tientje per maand, ben er zelf wel tevreden mee.
Godver rijst....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Ohja ik zie dat altijd op FB. Ach ik ben al tevreden met Itunes.
Hij haalt gewoon Kagawa, Nene en Ibrahimovic uit 2 pakjes. Ik haal godver 20 pakjes waarvan 2x zo'n 100k ding en ik krijg David Silva, Maicon en Roberto Carlos...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Geloof dat je met gratis maar een paar nummers per dag mag luisteren ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan dat allemaal niet ook met de gratis versie eigenlijk?
ooh oke zal vast wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof dat je met gratis maar een paar nummers per dag mag luisteren ofzo?
5 geloof ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geloof dat je met gratis maar een paar nummers per dag mag luisteren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |