Och och.... ze heeft ook een keer gewonnen met StreetFighter hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
Was gezellig, heerlijk sushi gegeten. Maar denk niet dat wij voorbestemd zijn voor elkaar...
Spinning bird kick tegen de kroonjuwelen gehad?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och och.... ze heeft ook een keer gewonnen met StreetFighter hoor.
Het had zo anders kunnen zijn...maar zoals ik al zei; je was zeker aan mij gewaagdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och och.... ze heeft ook een keer gewonnen met StreetFighter hoor.
Ik weet niet wat we overkwam... opeens van 3 potjes voor naar 2 in de min.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het had zo anders kunnen zijn...maar zoals ik al zei; je was zeker aan mij gewaagd
volgens mij was je gewoon afgeleid...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we overkwam... opeens van 3 potjes voor naar 2 in de min.
Het is zoals het is.
Dat niet alleen...I kicked ass!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen die gamen.![]()
Maar jullie hadden bij één van jullie thuis afgesproken dus?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat niet alleen...I kicked ass!![]()
Hij is bij mij thuis geweest, iets wat ik niet gauw doe...maar na goede recensies van eefje durfde ik het wel aan
Volgens mij zat jij aan de verkeerde controller dan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Mijn ervaringen met moves en speciale technieken wat al 12 jaar is vast geroest kon niet op tegen het random indrukken van verschillende knopjes waaruit de mooiste technieken kwamen.
Er wordt teveel over mij geroddeld zie ik.
Arjen, hey als er een blonde dame naast je zit dan ben je niet alleen met het de knopjes op je controller en het scherm voor je bezig.
Je wordt wel heel snel afgeleid zo te horenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Arjen, hey als er een blonde dame naast je zit dan ben je niet alleen met het de knopjes op je controller en het scherm voor je bezig.
Daar zijn wij mannen voor. Daarnaast kunnen we maar één ding teglijk dus als we aan het gamen zijn en afgeleid worden en daardoor naar links/rechts kijken, dan staat het streetfight-mannetje op dat moment zo goed als stil en zal een weerloos slachtoffer zijn van de geavanceerde moves van de tegenstander...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wordt wel heel snel afgeleid zo te horen
Dat is de eerste keer dat ik een vrouw daarover hoor klagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wordt wel heel snel afgeleid zo te horen
Maar 'een blonde vrouw' zegt zo weinig he. Als het een lelijke trol is dan zal dat het spel echt niet negatief beinvloedenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar zijn wij mannen voor. Daarnaast kunnen we maar één ding teglijk dus als we aan het gamen zijn en afgeleid worden en daardoor naar links/rechts kijken, dan staat het streetfight-mannetje op dat moment zo goed als stil en zal een weerloos slachtoffer zijn van de geavanceerde moves van de tegenstander...
Vrouwen die gamen zijn erg leuk. Zolang het maar niet obsessief elke avond is. Op zijn tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Of vrouwen kunnen gewoon goed gamen.![]()
Vanmiddag een date.. Nog even mn bed uit, perfecte paar heels uit de kast halen and I'm ready.
Je wou meer details hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 'een blonde vrouw' zegt zo weinig he. Als het een lelijke trol is dan zal dat het spel echt niet negatief beinvloeden
Haha je moest eens wetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die gamen zijn erg leuk. Zolang het maar niet obsessief elke avond is. Op zijn tijd.
Alleen die heels? Zozo...
Date met D.? Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag een date.. Nog even mn bed uit, perfecte paar heels uit de kast halen and I'm ready.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Nog geen foto gehad, dus kan het niet eens weten. Maar heels en een zweep. Veel plezier.quote:
Is jouw soap dat je met 2 mannen tegelijk date? Of lees ik iets verkeerds?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Haha dat heb je goed gelezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is jouw soap dat je met 2 mannen tegelijk date? Of lees ik iets verkeerds?
Het spel werd negatief beinvloed. Is dat ook weer duidelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 'een blonde vrouw' zegt zo weinig he. Als het een lelijke trol is dan zal dat het spel echt niet negatief beinvloeden
Lucky bastards dat ze zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha dat heb je goed gelezen... Al zijn beide heren gelukkig minder hoekig dan Ridge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Dan had je moeten zeggen "als .. naast je zit" .. blablaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het spel werd negatief beinvloed. Is dat ook weer duidelijk.
Richard wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:58 schreef Silenus het volgende:
Ook toevallig, meteen richard_prf tegenkomen op paiq!
Nog niet, maar ergens in de uithoeken van paiq zullen vast een paar leuke mannen zitten, ik blijf optimistischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef Silenus het volgende:
prf. Een user die lijkt op de kerel die je omschreef.
Maar verder kom je weinig leuke gasten tegen dus?
Probeer je nou mijn hond depressief te krijgen? Wil je dat hij het opgeeft omdat niemand hem leuk vindt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor Cinderella_man denken: aan die foto-genieke hond hebben we niks
Stop met die sc en plaats een foto. Voor je het weet heb je zondag iets te doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Probeer je nou mijn hond depressief te krijgen? Wil je dat hij het opgeeft omdat niemand hem leuk vindt?
Harteloos
Scquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stop met die sc en plaats een foto. Voor je het weet heb je zondag iets te doen.
Als dat niet zo is, ..... tja....
* m1st1g gaat snel weer inloggen op paiqquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Sc![]()
Ik zoek een date op paiq, niet op fok.
Ik deel hier mijn ervaringen op paiq, niet mijn foto.
Ik dominant? Hoe kom je d'r bij. Heb ooit 1 date gehad met een Fokster. Ik ben genezen. Daten he.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:52 schreef Silenus het volgende:
Tot zover het dominante toontje van BeamofLight en het succes wat hij daarmee dacht te bereiken.
Ik heb anders het gevoel dat er uit dit topic meer dates vloeien dan uit paiq...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zoek een date op paiq, niet op fok.
Ik deel hier mijn ervaringen op paiq, niet mijn foto.
en meestal blijft het dan ook bij 1 of 2 dates (net als bij daten via andere wegen)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb anders het gevoel dat er uit dit topic meer dates vloeien dan uit paiq...
3 dates met de zelfde dame via paiq en er komt in ieder geval nog een vervolg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb anders het gevoel dat er uit dit topic meer dates vloeien dan uit paiq...
Ik zie wel eens fokkers die onderling daten voorbij komen in topics en ik bedoel het niet zo verkeerd als het vast klinkt, maar ik vind het bijna zonder uitzondering tenenkrommend hoe mensen dan doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen diegene: "Ja, ik ga met je op een date, maar hou je bek erover want ik schaam me kapot als de rest weet dat ik met JOU date".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zie wel eens fokkers die onderling daten voorbij komen in topics en ik bedoel het niet zo verkeerd als het vast klinkt, maar ik vind het bijna zonder uitzondering tenenkrommend hoe mensen dan doen.
Natuurlijk zal niet iedereen de behoefte hebben om dat hier openbaar te maken en die aandacht te zoeken als ze met een fokster daten, maar ik ga dat risico niet nemen
Eindevaluatie en afsluiting? Of klikt het érg goed?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
3 dates met de zelfde dame via paiq en er komt in ieder geval nog een vervolg.
Ik denk dat ze vooral dat slappe gezwijmel bedoelt met nog een rits suffe smileys alsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen diegene: "Ja, ik ga met je op een date, maar hou je bek erover want ik schaam me kapot als de rest weet dat ik met JOU date".
9 dates met dezelfde manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en meestal blijft het dan ook bij 1 of 2 dates (net als bij daten via andere wegen)
Je moet het één keer in je leven geprobeerd hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral dat slappe gezwijmel bedoelt met nog een rits suffe smileys als![]()
en
Het klikt heel goed. zal binnenkort wel een verhaaltje schrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eindevaluatie en afsluiting? Of klikt het érg goed?
Dit dus en het zo overduidelijk maken met wie men aan het daten is, maar dan net doen alsof het een goed bewaard geheim is met een hoop gehihi enquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral dat slappe gezwijmel bedoelt met nog een rits suffe smileys als![]()
en
lol en echt 2 seconden later komt pien met flosjes. Heerlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
en
Leuk hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol en echt 2 seconden later komt pien met flosjes. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb je zijn zoon nu al gezien?
Komend weekend dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgend weekend mijn date dan toch maar eens aan dat drie-jarig mannetje van me introduceren. Toch wel ERG benieuwd hoe ze op elkaar reageren.
Een bijltje waar ik nog niet eerder mee gehakt heb...
Mannen die 'hihi' zeggen en/of zich wilen nestelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dit dus en het zo overduidelijk maken met wie men aan het daten is, maar dan net doen alsof het een goed bewaard geheim is met een hoop gehihi en![]()
smileys.
Zo en nu mijn reputatie als zuur mens hier gevestigd is en alle fokkers afgeschrikt zijn, kan ik me richten op het plaatsen van mijn paiq ervaringen.
Net een man gesproken die vrijwel meteen begon dat hij alleen contact wilde met vrouwen die net als hij zeer serieus waren en daar een partner zoeken om te nestelen. En ja hij gebruikte echt het woord nestelen.
En dan nog ben ik zo nieuwsgierig dat ik serieus even twijfelde of ik door zou kletsen tot de foto zou verschijnentoch maar niet gedaan.
Ja? Je zoekt een ander soort vent?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mannen die 'hihi' zeggen en/of zich wilen nestelen.
Nee, maar ik vraag me wel altijd af of ze wel naar vrouwen moeten zoeken.quote:
Spannend! Zeker als hij tegen papa zegt dat hij je maar een manipulatief kutwijf vindt.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoor Cinderella_man denken: aan die foto-genieke hond hebben we niks
Wie wat waar, ikke....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik hoor BeamofLight denken: ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van kieskleurig maar ik doe alsof Cinderella_man dat eigenlijk is...
Wanneer gaan wij nou daten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mannen die 'hihi' zeggen en/of zich wilen nestelen.
Mooie ogen, puhlease! Weer van die vrouwen waar het maar om één ding te doen is!quote:***, wat een mooie ogen heb jij! Je ogen trokken meteen mijn aandacht. En tja ik moet het ook eerlijk toegeven dat ik echt heb zitten lachen om je stukje. Je zult dit wel vaak horen maar het is zo spontaan geschreven en eerlijk gezegd dacht ik ook waarom schrijf ik me in hemelsnaam op e-matching in. Kan ik niet gewoon op het werk, in de kroeg of via vrienden aan een leuke vent komen maar helaas tot nu toe ben ik die jongen nog niet tegengekomen. Maar een open blik daar moet ik toch nog even op terug komen want die spreekt me echt aan. Ik ben wel benieuwd naar die vlotte jongen die ondernemend is en dol is op reizen.
Ik draai zelf mijn hand ook niet om voor een avontuurtje en doe wat ik wil maar het is natuurlijk leuker om samen de wereld te verkennen en in avonturen te stappen.
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen!
Ze draait haar hand niet om voor een avontuurtje..toon is gezet dus :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooie ogen, puhlease! Weer van die vrouwen waar het maar om één ding te doen is!
Klinkt goed...gaan jullie ook al wat afspreken of eerst alleen chatten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef eefje801 het volgende:
Al een paar uur een leuke chat met mijn mailcontact, gaat wel lekkerSerieus type, niet verkeerd.
Silenus is een vlotte ondernemende jongen die dol is op reizen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooie ogen, puhlease! Weer van die vrouwen waar het maar om één ding te doen is!
Eerst maar eens chattenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klinkt goed...gaan jullie ook al wat afspreken of eerst alleen chatten?
Maar jullie weten al wel hoe de ander er uit ziet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eerst maar eens chattenBeetje muziek uitwisselen, elkaar leren kennen. Hij een biertje en ik een wijntje. Het nieuwe uitgaan op vrijdagavond
Ook erg leuk natuurlijk. Geniet ervan!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eerst maar eens chattenBeetje muziek uitwisselen, elkaar leren kennen. Hij een biertje en ik een wijntje. Het nieuwe uitgaan op vrijdagavond
Ja, al foto's gezien op facebookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Maar jullie weten al wel hoe de ander er uit ziet?
Ivm andere verwachten te laat in het spel enzo.
Dank je!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook erg leuk natuurlijk. Geniet ervan!
Dat moet een heel goed gesprek zijn geweest. Wanneer gaan jullie daten ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:26 schreef eefje801 het volgende:
Zo..uitgepraat. Tot nu toe lijkt het erg leuk. Maar snel afspreken dan. Ello..? Niemand een leuke date gehad vanavond?
Dat was het zeker, had ook niet door dat het al zo laat wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat moet een heel goed gesprek zijn geweest. Wanneer gaan jullie daten ?
Spreek wat nieuwe vrouwen aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe staat het met de dates? Bij mij staat alles stil.
Hoi!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:41 schreef Morera het volgende:
[..]
Spreek wat nieuwe vrouwen aan zou ik zeggen
Er komt nu wat op gang bij mijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:31 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe staat het met de dates? Bij mij staat alles stil.
*Moet even gaan even zitten*quote:
Ik zit nu met een leuk meisje op Knuz te chatten. We zijn bezig met het maken van een afspraakjequote:
Hoezo we zijn bezig?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit nu met een leuk meisje op Knuz te chatten. We zijn bezig met het maken van een afspraakje
Oh, ik ook niet. Tenminste nog niet.quote:
Geen zin in en geen behoefte aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:26 schreef Mister1977 het volgende:
O
[..]
Oh, ik ook niet. Tenminste nog niet.
Waarom date jij niet op Fok?
Ah wat leuk! Nog steeds aan het kletsen ondertussen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:43 schreef eefje801 het volgende:
Hier weer aan de praat met mailcontact, laat ik hem maar V. noemen. Verder nog spannende dingen gebeurd vandaag?
Dat klinkt ook weer helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah wat leuk! Nog steeds aan het kletsen ondertussen?
Ik ben net thuis van mijn date met D... Iets met een lekke band, tequila en kookskills
Ook wel een paar missers gehad in het begin, dus ben erg tevredenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook weer helemaal goedEcht leuk om te lezen over je succesvolle dates
Hoe waren de kookskills?
Ja nog steeds aan de praat en volgens mij morgen een dateIets met kiten en een homecooked meal, I kid you not
aha dus als het nog eens van een datingtopic meet komt dan ben jij dus ook een aangewezen kok?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ook wel een paar missers gehad in het begin, dus ben erg tevreden!
Wat leuk!? Zou bijna jaloers raken, een kiter én een man die kookt.. Heeft hij geen broertje over?
Ik reageerde op jouw post:quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
aha dus als het nog eens van een datingtopic meet komt dan ben jij dus ook een aangewezen kok?
Ha ha nee hij is enig kindJa het is me wat, te mooi om waar te zijn dus eerst maar eens kijken of dat klopt
Ik weet nog niet of ik mee ga met het kiten maar gaan in ieder geval ijs eten en een of ander experiment diner. Ben héél benieuwd
Oh bedoelde dat ik al wat date missers heb gehad..quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
aha dus als het nog eens van een datingtopic meet komt dan ben jij dus ook een aangewezen kok?
Ha ha nee hij is enig kindJa het is me wat, te mooi om waar te zijn dus eerst maar eens kijken of dat klopt
Ik weet nog niet of ik mee ga met het kiten maar gaan in ieder geval ijs eten en een of ander experiment diner. Ben héél benieuwd
ha haquote:Op zondag 10 juni 2012 00:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh bedoelde dat ik al wat date missers heb gehad..
Koken kan ik wel geloof ik, dus wil wel een poging wagen hoor! Klinkt wel heel erg goed inderdaad, enjoy morgen
Zoiets dacht ik al. Intonatie is iets dat helaas ontbreekt als ik iets opschrijf. Ik hou wel rekening met verwachtingen inmiddels hoor. Eigenlijk altijd al. Maar ieder het zijne natuurlijk. Ik ga er gewoon een leuke date van makenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Pien85 het volgende:
If it seems too good to be true, it probably is...
Just sayin'
Begint een beetje ons-kent-ons verhaal zo te worden... Eén grote community, dat internetdatenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:42 schreef Silenus het volgende:
Was vannacht nog (na even te zijn ontnuchterd van het voetbal) weer naar de kroeg gefietst voor een internetdate. Ze was met twee (lesbische) vriendinnen en we spraken dan ook af in een gaykroeg.
Nou gezellig, daarna nog gaan dansen in de Kosten Koper, de meest foute tent van Utrecht. Ik ben nog geen 2 minuten binnen of er loopt een meisje op me af: "Ik ken jou van paiq! Jij bent Thijs!"
...heb ik weer.Heb een maandje of twee geleden een tijdje met haar gesmst maar nooit afgesproken. Nou op 5 meter daarnaast stond een andere ex-internetdate (weer toevallig allemaal) die inmiddels een vriendje had.
Verder kwam ik de beste vriendin van m'n ex tegen. Ohohoh. Zij kende trouwens ook mijn huidige internetdate, we kwamen er ook na 2 weken chatten vannacht pas achter dat we bij dezelfde studentenvereniging hebben gezeten.![]()
Nouja, mooie avond gehad.
Is dit je eerste date?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:24 schreef Morera het volgende:
Hoe krijg ik mijn favo nou zo dat hij eens met een dag komt? Hij heeft al een paar keer gevraagd/gezegd dat het hem leuk lijkt om af te spreken. Ik heb alle keren enthousiast met "ja, leuk!" gevolgd door nog meer positieve reacties.
Maar ik weiger echt om het heft in handen te nemen en een dag te gaan kiezen en het dan te gaan "regelen" . Zodra ik te goed ben voor iemand en moeite doe ( wat ik graag doe trouwens, goed voor mensen zijn) worden mannen eikels tegen mij. Dus ik wil graag gewoon mezelf zijn zoals nu, het leuk hebben en geen hooi op mijn vork nemen![]()
Mannen hoe zit dat? Wachten de meeste van jullie tot de vrouw met een dag komt of wat?
Mn een na favoriet blijft vooralsnog wel contact zoeken en gezellig doen, maar die stelt niet eens voor om af te spreken. Heel passief, maar ik weiger echt om de boel te gaan sturen enzo.
Adviseer mij
Misschien hem een beetje tegemoet komen door met de vraag te komen of hij bv volgende week een keer tijd heeft en welke dag hij dan zou kunnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:24 schreef Morera het volgende:
Hoe krijg ik mijn favo nou zo dat hij eens met een dag komt? Hij heeft al een paar keer gevraagd/gezegd dat het hem leuk lijkt om af te spreken. Ik heb alle keren enthousiast met "ja, leuk!" gevolgd door nog meer positieve reacties.
Maar ik weiger echt om het heft in handen te nemen en een dag te gaan kiezen en het dan te gaan "regelen" . Zodra ik te goed ben voor iemand en moeite doe ( wat ik graag doe trouwens, goed voor mensen zijn) worden mannen eikels tegen mij. Dus ik wil graag gewoon mezelf zijn zoals nu, het leuk hebben en geen hooi op mijn vork nemen![]()
Mannen hoe zit dat? Wachten de meeste van jullie tot de vrouw met een dag komt of wat?
Mn een na favoriet blijft vooralsnog wel contact zoeken en gezellig doen, maar die stelt niet eens voor om af te spreken. Heel passief, maar ik weiger echt om de boel te gaan sturen enzo.
Adviseer mij
Andersom is dat ook zo, toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien hem een beetje tegemoet komen door met de vraag te komen of hij bv volgende week een keer tijd heeft en welke dag hij dan zou kunnen.
Ik merk ook wel dat mannen vaak alleen komen met "zullen we een keer wat afspreken"...mijn antwoord is dan vaak "leuk, wanneer kan je?
Dan kun je toch gewoon antwoorden met "wat afspreken lijkt mij leuk, maar zaterdag kan ik niet. Zou je ...dag ook kunnen?"quote:Op zondag 10 juni 2012 23:45 schreef Dizorn het volgende:
Als je vraagt "Goh lijkt het je leuk om aanstaande zaterdag af te spreken" vraag je eigenlijk twee dingen en als het antwoord "nee" zou zijn moet je weer heel moeilijk gaan uitleggen op welke van de twee vragen je nee bedoeld enzo. Drama, drama.
Dit zou volgens mij hun eerste date worden, heeft wel al een tijdje leuk contact met hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er niet altijd bij in dit topic en ze is er even niet, maar date ze al langer met hem of is dit de eerste keer?
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef Dizorn het volgende:
Als iemand zegt dat het hem/haar leuk "lijkt" om af te spreken, gaat het om een eerste keer
Okquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit zou volgens mij hun eerste date worden, heeft wel al een tijdje leuk contact met hem.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:24 schreef Morera het volgende:
Adviseer mij
Ik ben het met je eens hoor, maar ze klinkt heel stellig in dat ze dat dus juist niet wil.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ok
Maar als het de eerste keer is, dan is het toch niet erg om het één keertje te doen en dan het de volgende keer aan hem over te laten?
Verder, gebeurtenissen in het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Dat het al door heel slecht ging betekent niet dat het de volgende keer weer slecht gaat
Als je via internet bedoelt, dan is het antwoord jaquote:
Ja dit denk ik ook, want hij komt echt niet als een verlegen iemand over en zijn looks en laten me ook niet aan een verlegen iemand denkenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als hij je echt leuk had gevonden, dan was hij volgens mij wel met een voorstel gekomen. Ik denk dat hij nog een ander lijntje heeft lopen oid. Of hij durft niet het heft in eigen handen te nemen...
Hmmm ok zo kan ik de eerstvolgende keer wel antwoorden als hij dat vraagt, thanks voor de tip !quote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
Ik merk ook wel dat mannen vaak alleen komen met "zullen we een keer wat afspreken"...mijn antwoord is dan vaak "leuk, wanneer kan je?
Ja precies, alleen als iemand het echt zo vaak als hij vraagt moet ik misschien toch maar anders antwoorden en hem meer geven om mee te "werken"quote:Op zondag 10 juni 2012 23:48 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij hoopt Morera op wat meer initiatief in de zin van dat hij met een voorstel van een datum komt. Het heft in handen neemt. Ik vind het ook leuker als iemand zegt "zullen we een keer wat afspreken, zou je zaterdag kunnen? Geeft aan dat hij er echt zin in heeft en er geen gras over laat groeien.
Dat denk ik vooral.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:59 schreef Morera het volgende:
Of hij heeft gewoon nog andere lijntjes![]()
Maar ik heb vanmorgen de dagen genoemd waarop ik deze week zou kunnen.
Hij heeft maar 1 van die dagen tijd, en dat hoor ik morgen pas, of hij die dag dan echt kan ofzoiets. Right![]()
Als ik er morgen niks over hoor of er allemaal "redenen" komen om eind van de week niet te kunnen dan zet ik hem in de vriezer. Geen zin in onzin
Nee dit is Badoo, en hij komt echt niet over als een verlegen iemand en hij ziet er goed uit. Geen gladjanus maar gewoon leuk en aantrekkelijk. Zeker geen onzeker type.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat denk ik vooral.
Misschien heeft hij vanavond een date met het andere lijntje en weet hij morgen pas of het interessant genoeg was.
Beetje raar verhaal, maar dit waren Paiq dates toch? Die zijn wel vaker erg terughoudend en onzeker als het om afspreken gaat. Maar chatten graag... Is goed, maar niet met mij, als ik alleen maar wil chatten ga ik wel naar een chatbox toe.
Afkappen. Seriously... allemaal foto's met gekke bekken en uitstekende tongen? Straks is het ook nog een leuk 'maatje' of is hij 'eigenlijk een hele gekke jongen hihi'.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef Morera het volgende:
Ik spreek trouwens nog iemand, waarvan ik niet weet waarom ik die spreek. Leek me in eerste instantie een leuke gast, tot ik al die foto's ( stuk ok 15 ) met gekke bekken en uitstekende tongen zag![]()
![]()
Ik dacht nou die zal vast niet de hele dag zo lopen doen dus laat ik daar maar verder niet naar kijken.
Alleen vraagt deze elke dag: " Nog plannen vandaag? " " Nog plannen voor morgen? "en verder komt er ook niet veel uit.
Ik word er helemaal gestoord van, moet ik elke dag mn agenda gaan oplezen ofzo ?
Kijk, snel en effectief, zo hoort hetquote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
Deze week ook weer (eens) een date..via pepper..lijkt me een leuke meid...en date was snel geregeld
"Keertje afspreken?"
"Is goed...ik kan x, y, z"
"Ok, y, om 18 uur ?"
"Deal"
"Verder nog iets leuks gedaan dit weekend ?"
ha ha! er stond "dat" ipv "date"quote:Op maandag 11 juni 2012 17:13 schreef Dizorn het volgende:
"[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 11-06-2012 14:46:13 ]"
Altijd verdacht!
Speciaal voor B: "Hihi"
Jammer dat sommige mensen zo vaag moeten doen, terecht dat L dan zijn nr 1 plek inpiktquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Morera het volgende:
Volgende week donderdag een date met favo nr 2, ik noem hem L. die inmiddels naar de eerste plaats is. Die was een beetje passief maar zodra ik "afspreken" zei kwam hij in actie![]()
In tegenstelling tot die andere, ik noem hem J. die de hele tijd aan mij vroeg of ik wilde afspreken en als ik dan op advies van hier, met concrete dagen kom, moet hij opeens tot morgen nadenken en hoor ik voor het eerst de rest van de dag niks van hem. Whatever![]()
Volgende week donderdag dus een date met L !
Leuk zeg!! Had je nou al eens met L gedate? Of is dit de eerste date?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Morera het volgende:
Volgende week donderdag een date met favo nr 2, ik noem hem L. die inmiddels naar de eerste plaats is. Die was een beetje passief maar zodra ik "afspreken" zei kwam hij in actie![]()
In tegenstelling tot die andere, ik noem hem J. die de hele tijd aan mij vroeg of ik wilde afspreken en als ik dan op advies van hier, met concrete dagen kom, moet hij opeens tot morgen nadenken en hoor ik voor het eerst de rest van de dag niks van hem. Whatever![]()
Ah..maar je hébt een favo nr. 1quote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef Perzephone het volgende:
Pfff, vrije avond en dateloos.
Nice Morera! Klinkt al veul beter dan J.!
Fair enoughquote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..maar je hébt een favo nr. 1
Je mag gerust komen eten maar het is een beetje ver.
Op mijn bank wil niemand heel lang zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Fair enough.
Maar een wijze fokster heeft ooit gezegd dat elkaar te vaak zien alleen kan uitlopen op een doemscenario waarbij je als twee mutsen op de bank stil zit te zijn. Eigenlijk denk ik daar nooit over na, als het maar leuk is.. Maar het blijft maar door mn hoofd spoken dit keer![]()
Klinkt goed! Wat staat er op de planning voor vanavond?
Griekse maaltijd en een oude tv-serie. Weet nog niet welke, jij mag kiezenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Fair enough.
Maar een wijze fokster heeft ooit gezegd dat elkaar te vaak zien alleen kan uitlopen op een doemscenario waarbij je als twee mutsen op de bank stil zit te zijn. Eigenlijk denk ik daar nooit over na, als het maar leuk is.. Maar het blijft maar door mn hoofd spoken dit keer![]()
Wanneer gaan we die topicmeet fixen? Klinkt veel te goed hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Griekse maaltijd en een oude tv-serie. Weet nog niet welke, jij mag kiezenVorig week heb ik een seizoen van de Cosby show gekeken, vraag me niet waarom
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:43 schreef eefje801 het volgende:
Hier weer aan de praat met mailcontact, laat ik hem maar V. noemen. Verder nog spannende dingen gebeurd vandaag?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah wat leuk! Nog steeds aan het kletsen ondertussen?
Ik ben net thuis van mijn date met D... Iets met een lekke band, tequila en kookskills
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kijk, snel en effectief, zo hoort het
Ik heb vanavond date #2 met E. Ga bij haar eten, ben benieuwd
Daten julie allemaal criminelen op verlof ?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Morera het volgende:
Always had a thing for bad guys.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Daten julie allemaal criminelen op verlof ?
Eerste date ! Heb er wel echt zin inquote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk zeg!! Had je nou al eens met L gedate? Of is dit de eerste date?
Ja grote mond maar een mietje, wel beter dat ik de knoop heb doorgehaktquote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Op mijn bank wil niemand heel lang zitten
Klinkt al een stuk beter Morera. Jammer dat J. door de mand valt, maar als je erom heen was blíjven draaien was je er dus ook niet achter gekomen dat het eigenlijk een beetje een lambal is
heb een beetje een goedkope bank, je voelt de veren nogal zitten enzo. kan ook net jouw ding zijn ofc.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Morera het volgende:
[..]
Ja grote mond maar een mietje, wel beter dat ik de knoop heb doorgehakt![]()
Wat is er mis met jouw bank
Precies, neuken en wegwezen... voor je het weet...quote:Op maandag 11 juni 2012 19:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Fair enough.
Die militair?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef eefje801 het volgende:
Date was leuk, zien elkaar misschien deze week maar sowieso volgende week weer.
Lekker gegeten
Veel plezier alvast! Misschien loop je wel een mooie buitenlandse schone tegen het lijf...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef -Splash- het volgende:
Hier een dateloze week.... overmorgen toch op vakantie voor een weekje. Daarna zien we wel verder.
Heb Groningen al geprobeerd, kijk nu voor iets dichterbij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Misschien loop je wel een mooie buitenlandse schone tegen het lijf...
Dat zou niets voor mij zijn... ik heb liever een dame waar ik Nederlands mee kan praten.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Misschien loop je wel een mooie buitenlandse schone tegen het lijf...
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb Groningen al geprobeerd, kijk nu voor iets dichterbij.
Wou je een keer achterop dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik je een goed excuus bood om wat vaker een lange rit op je motor te maken...
zonder problemen 250 km enkele reisquote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef ArTiC het volgende:
Hoe ver van huis zouden jullie reizen voor een date?
Mijn grootste afstand was Groningen-Kaatsheuvel...maar afstand boeit mij niet zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef ArTiC het volgende:
Hoe ver van huis zouden jullie reizen voor een date?
Rotterdam / Maastricht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn grootste afstand was Groningen-Kaatsheuvel...maar afstand boeit mij niet zo.
Dat bij de Efteling?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn grootste afstand was Groningen-Kaatsheuvel...maar afstand boeit mij niet zo.
Ja precies, de motor.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Graag...een sterke motor tussen mijn benen sla ik nooit af
Efteling!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat bij de Apenheul?![]()
Hoe was jouw date eigenlijk? Of heb ik dat met teruglezen gemist? Wat een datedrukte hier opeens
Shit net te laat veranderdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Efteling!
Mijn date was veel gezelliger dan verwacht, heel ontspannen en relaxed. Wel maar heel kort.
Ik vrees dat ik niet meer in mijn leren broek van 15 jaar geleden pasquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies, de motor.
Nou... geregeld, doen we wel wat aan de kleding he.
Ik denk dat we nog wel een keer zullen afspreken.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Shit net te laat veranderd
Wat leuk zeg! Komt er een verlenging?
Oeh..spannend! En wanneer komt ze met een antwoord?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Update:
Ze heeft het heel druk met haar studie, maar ze kijkt wel even wanneer ze kan
Heb spare....quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet meer in mijn leren broek van 15 jaar geleden pas
Waarschijnlijk morgen of overmorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh..spannend! En wanneer komt ze met een antwoord?
Nice!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef m1st1g het volgende:
Net hotelletje besproken voor woensdag in Genk om een proef huwelijksnachtmet mijn date uit te proberen.
Jij loopt hard van stapel! Good for you.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef m1st1g het volgende:
Net hotelletje besproken voor woensdag in Genk om een proef huwelijksnachtmet mijn date uit te proberen.
er staat niet voor niets : proef ...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jij loopt hard van stapel! Good for you.
Mooi manquote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef m1st1g het volgende:
ze hebben 24/7 roomservicequote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mooi manNu nog een ontbijt op bed regelen op de kamer
Please geen Sadequote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk..rozenblaadjes erbij, champagne, Sade..
You give me, you give me the sweetest tabooquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kijk..rozenblaadjes erbij, champagne, Sade..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
You give me, you give me the sweetest taboo
Gisteren? Als ze al interesse heeft getoond en een telefoon nummer heeft doorgegeven om te whatsappen kan je het gewoon vragen. Lijkt me duidelijk. Behandel vrouwen toch niet als opperwezens waarbij je precies op het juiste moment moet vragen, want anders haken ze afquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:46 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoi mensen.
Ik heb een hele leuke meid leren kennen via een datingsite. Zij had interesse in mij getoond en via de site zelf hebben we een paar berichten naar elkaar gestuurd. Na twee MSN gesprekken heb ik haar telefoonnummer ontvangen om nog meer berichtjes naar elkaar te sturen. Leuk en aardig, maar het liefst zou ik nu bij haar voor de deur staan. Mijn vraag: wanneer kan ik haar vragen voor een echte date? Ik wil niet te snel want anders haakt ze waarschijnlijk af maar als ik te langzaam ben gaat ze zeker met een ander op stap.
Helmond man, genoeg te vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef ArTiC het volgende:
ik zie mijzelf echt geen 2 uur rijden voor een date...ik zou aankomen met een gestresst hoofd wat op onweer staat
Groningen is dan wel weer relaxter bereikbaar dan Amsterdam centrum bijvoorbeeld...
Extreem datenquote:
Stel gewoon wat voor. Ze geeft haar telefoonnummer niet zomaar lijkt mij. En als zij het te snel vindt gaan, geeft ze dat hopelijk gewoon aan zonder direct af te haken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:46 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hoi mensen.
Ik heb een hele leuke meid leren kennen via een datingsite. Zij had interesse in mij getoond en via de site zelf hebben we een paar berichten naar elkaar gestuurd. Na twee MSN gesprekken heb ik haar telefoonnummer ontvangen om nog meer berichtjes naar elkaar te sturen. Leuk en aardig, maar het liefst zou ik nu bij haar voor de deur staan. Mijn vraag: wanneer kan ik haar vragen voor een echte date? Ik wil niet te snel want anders haakt ze waarschijnlijk af maar als ik te langzaam ben gaat ze zeker met een ander op stap.
Tsja, ik neem mezelf al voor dat niet te doen maar als ik dan eenmaal aan het praten ben met ze pakt het toch vaak anders uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:06 schreef kahnus het volgende:
[..]
Gisteren? Als ze al interesse heeft getoond en een telefoon nummer heeft doorgegeven om te whatsappen kan je het gewoon vragen. Lijkt me duidelijk. Behandel vrouwen toch niet als opperwezens waarbij je precies op het juiste moment moet vragen, want anders haken ze af
Soon wel een kite date op de planning. Met een redelijk windje toch best extreemquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Extreem daten
Dus tijdens je date bungeejumpen, extre snowboarding van de everest of met een snee in je arm tussen de witte haaien zwemmen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Extreem daten
Dus tijdens je date bungeejumpen, extre snowboarding van de everest of met een snee in je arm tussen de witte haaien zwemmen.
Vorige keer toen het zo stormde, toen was het perfect weer voor extreme dating.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Soon wel een kite date op de planning. Met een redelijk windje toch best extreem
Inderdaad.. zonde! Komt wel weer woei aan, I'll be gentlequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vorige keer toen het zo stormde, toen was het perfect weer voor extreme dating.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Extreem daten
Kan je wat voorbeelden noemen van actieve dates die niet extreem zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:05 schreef kieskleurig het volgende:
Wel iets dat ik geleerd heb, actieve dates zijn echt zoveel leuker!
Alleen hoeft het voor mij dan niet zo extreem
[..]
Gezamenlijk postzegels plakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Kan je wat voorbeelden noemen van actieve dates die niet extreem zijn?
Ik geef wel eens een rondleiding in het Rijksmuseumquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Wel erg origineel, ik zou er niet afwijzend tegenover staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef Perzephone het volgende:
Laatst iemand op paiq die (écht heel serieus bleek achteraf) koe knuffelen voorstelde.
Scrabble trouwens, sowieso
Koeknuffelen lijkt me echt ruigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef tinoburg het volgende:
[..]
Wel erg origineel, ik zou er niet afwijzend tegenover staan.
Hoe lang zit er meestal tussen date 1 en date 2?
Misschien is dit iets? http://www.leukedingendoen.nl/buiten_stemming_4.aspxquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Maar dat is geen echte datequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:27 schreef Silenus het volgende:
Ik heb een keer een onwijs leuke scrabble-internetdate gehad. Een van de leukste ever, ver voor de Wordfeud-hype.
Hier ga ik even naar kijken, dank uquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:54 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien is dit iets? http://www.leukedingendoen.nl/buiten_stemming_4.aspx
Ja, face to face natuurlijk. We gingen eerst wat drinken op de Nieuwmarkt, toen vroeg ze om 01u of we bij haar thuis nog een potje scrabble gingen spelen. Toen taxi genomen, naar haar huis, daar liggend op het tapijt gaan scrabblen. Glaasje wijn erbij, zo'n corny knuffelrock-cdtje erin, kachel aan... Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef Morera het volgende:
[..]
Maar dat is geen echte date
Of bedoel je echt face to face?
homoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, face to face natuurlijk. We gingen eerst wat drinken op de Nieuwmarkt, toen vroeg ze om 01u of we bij haar thuis nog een potje scrabble gingen spelen. Toen taxi genomen, naar haar huis, daar liggend op het tapijt gaan scrabblen. Glaasje wijn erbij, zo'n corny knuffelrock-cdtje erin, kachel aan... Heerlijk.
En toen gingen we ook nog eens 'hinten' met scrabble-woordjes. 'zoenen', 'hmm', 'bed'. Etc. Op een gegeven moment lagen we te voetjevrijen, toen ze naar de wc ging had ik snel van de overgebleven letters het woord 'kusje' gezocht en die op haar balkje gelegd. Zij deed toen of haar neus bloedde, en vlak voor het einde van het spel zoenden we elkaar boven het bord en verneukten we natuurlijk de complete puntentelling.
Het was echt net een hele slechte film, maar suuuuperspannend en leuk om zo naar de climax toe te werken.
Had je daar niet pics van?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, face to face natuurlijk. We gingen eerst wat drinken op de Nieuwmarkt, toen vroeg ze om 01u of we bij haar thuis nog een potje scrabble gingen spelen. Toen taxi genomen, naar haar huis, daar liggend op het tapijt gaan scrabblen. Glaasje wijn erbij, zo'n corny knuffelrock-cdtje erin, kachel aan... Heerlijk.
En toen gingen we ook nog eens 'hinten' met scrabble-woordjes. 'zoenen', 'hmm', 'bed'. Etc. Op een gegeven moment lagen we te voetjevrijen, toen ze naar de wc ging had ik snel van de overgebleven letters het woord 'kusje' gezocht en die op haar balkje gelegd. Zij deed toen of haar neus bloedde, en vlak voor het einde van het spel zoenden we elkaar boven het bord en verneukten we natuurlijk de complete puntentelling.
Het was echt net een hele slechte film, maar suuuuperspannend en leuk om zo naar de climax toe te werken.
Ik vind het cutequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er blijft niet veel over, vrees ikquote:De volgende mannen hoeven dan ook niet te reageren:
- mannen die alleen op sex uit zijn (zit ik niet op te wachten)
- mannen die nog emotioneel verbonden zijn met hun ex (ik ga geen leegte opvullen)
- mannen die op andere wijze verbonden zijn met hun ex dmv rechtzaken, woning, schulden etc.
- mannen met co-ouderschap (ik ben geen oppas, en ga dat ook niet worden)
- mannen met een uitkering (ik ga je niet financieel onderhouden)
- mannen met schulden (die ga ik niet oplossen)
- mannen met een alcohol of drugs verslaving (heb ik ook niet, en ga je er niet bij steunen om te stoppen)
- mannen die hun gedrag onder controle moeten houden dmv medicatie (doe maar gewoon)
-mannen met een eredivisie live abonnement (ik hou niet zo van voetbal)
-mannen die met een rugzak op vakantie gaan (niks voor mij)
- mannen die erg fanatiek met hun sport bezig zijn (2xpw sporten is meer dan genoeg)
-mannen die 24/7 met hun werk bezig zijn (tijd voor leuke dingen moet er wel zijn)
-mannen met een 9 tot 17 uurs mentaliteit en een gestructureerd leven (heb ik ook niet)
Ik blijf overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Er blijft niet veel over, vrees ik
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
hopeloosquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Het enige dat over blijft is een alcoholist...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Dat is zo een type waarbij je toestemming moet gaan vragen als je een weekendje met je vrienden weg wil.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Ze is erger dan mijn moederquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Aan de ene kant is het leuk (en corny). Aan de andere kant moet je de puntentelling intact laten...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, maar het ging allemaal een beetje raar. Ze vond me geloof ik te jong (ze noemde me ook altijd gupje in haar mailsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind het cutewat gebeurde er daarna? Geen vervolgdate?
Die wil ze ook niet...staat duidelijk vernoemt. Tijn blijft over na dit rijtje...vraag mij wel af wat ze bedoelt met "mannen hoeven ook niet te reageren als..." Er is dus nog meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het enige dat over blijft is een alcoholist...
Denk vast dat ze nog meer eisen heeft waardoor ik ook afval. Maar goed iemand die zo'n lijstje heeft valt bij sowieso al afquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die wil ze ook niet...staat duidelijk vernoemt. Tijn blijft over na dit rijtje...vraag mij wel af wat ze bedoelt met "mannen hoeven ook niet te reageren als..." Er is dus nog meer.
pffffffff gewoon er overheen gelezen... damn wat een opsommingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die wil ze ook niet...staat duidelijk vernoemt. Tijn blijft over na dit rijtje...vraag mij wel af wat ze bedoelt met "mannen hoeven ook niet te reageren als..." Er is dus nog meer.
Zou je eigenlijk die van Silenus eens moeten lezen op de datingsite (no offense...)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
pffffffff gewoon er overheen gelezen... damn wat een opsomming
Ze wou misschien niet als veeleisend overkomen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vrees dat ik ook over blijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Silenus het volgende:
Haha, soms lees ik wel eens alle woedende reacties door die ik heb gekregen. Heb ze gebundeld, heerlijk leesmateriaal.
Vraag Disorder naar haar profiel...misschien is ze wel hartstikke leuk. Zij blij, jij blij!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:59 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Vrees dat ik ook over blijf.
Alleen vrouwen die zo'n lijst opstellen ben ik meestal bij de foto al op uitgekeken.
Ghehe, das nou een goeie splashquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze wou misschien niet als veeleisend overkomen?
Haha, dit ook echt.quote:oh btw, Voetbal mannen zijn heus gewenst. Maar ik denk niet dat ik naast een fanatieke Ajax supporter kan zitten. Je kan het proberen, maar dit is wel een kleine waarschuwing. ^^
Toch moet je haar cudo's geven voor de poging tot humorquote:
Jij hebt toch (een) kind(eren)? Dat zijn dus al twee no-go's van haar lijstje...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
Toch voldoe ik eigenlijk precies aan haar eisjes. Op dat meer dan 2 per week sporten na dan. Zou haar wel een keer neuken denk ik. Ow wacht...
nee zij noemt het specifiek co-ouderschap. Dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jij hebt toch (een) kind(eren)? Dat zijn dus al twee no-go's van haar lijstje...
Dus alleen als je die nooit ziet...go for it!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
Toch voldoe ik eigenlijk precies aan haar eisjes. Op dat meer dan 2 per week sporten na dan. Zou haar wel een keer neuken denk ik. Ow wacht...
Dan nog scoor je twee op haar lijstje...geen mannen die alleen op seks uit zijn. Dat gaat hem niet worden BoLquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee zij noemt het specifiek co-ouderschap. Dat heb ik niet.
Uiteindelijk valt ze voor een gezellige, geile lange werkloze alcoholist.. :quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Ach misschien kom je mij wel tegen op een sitequote:Op woensdag 13 juni 2012 07:17 schreef Morera het volgende:
Lief dagboek,
Voormalig favoriet J. zou me gisteren laten weten of we die en die dag een date zouden hebben. Heb hem wel over veel andere dingen horen praten, behalve over de date. Ik ben ergens in de avond maar gewoon gestopt met antwoorden. Neem je buurvrouw in de maling![]()
Die gaat even op negeerstand, misschien wel voor altijd.
Nieuwe favoriet L. heeft me toegevoegd op facebook en heeft er duidelijk de tijd voor genomen om eens flink rond te kijken. Volgens mij bevalt het hem allemaal wel. Alleen faalde hij een beetje door mij met 6 andere vrouwen ( waar zouden die samen met mij toch vandaan komen) tegelijk toe te voegen waardoor ik steeds een update zag.
Ik ga denk ik maar eens op nog een site rondkijken. Suggesties? Geen paiq, dat vind ik echt tijdverspilling
Ben ik heeeel onhip als ik dit eigenlijk een heel normaal lijstje vind?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
He dat lijkt wel op mij dat profielquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Disorder het volgende:
Kwam ik net tegen op RP:
[..]
Ze staan er zelf dan ook op he als ze je kunnen herkennen. Verder weten mijn goeie vriendinnen het gewoon. Als mannen die ik ken me tegen komen zal het me ook niet veel boeien. Familie zou ik iets minder leuk vinden, maar ik denk niet dat iemand iets zal zeggen aangezien ze er zelf ook op staan dan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 04:10 schreef Koniomi het volgende:
Zo net even aangemeld op een site , ben benieuwd , moet alleen nog even een foto maken. Hopelijk herkent niemand me xD. Hoe gaan jullie daarmee om? weten bekenden dat je op een datingsite staat?
Dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:41 schreef Morera het volgende:
[..]
Ze staan er zelf dan ook op he als ze je kunnen herkennen. Verder weten mijn goeie vriendinnen het gewoon. Als mannen die ik ken me tegen komen zal het me ook niet veel boeien. Familie zou ik iets minder leuk vinden, maar ik denk niet dat iemand iets zal zeggen aangezien ze er zelf ook op staan dan.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:34 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
He dat lijkt wel op mij dat profiel
Welke site staat zij ?
quote:Kwam ik net tegen op RP:
Een vriend van me zei me ooit het belachelijk te vinden dat ik op een datingsite sta. Ik weet nog dat ik hem ooit op Lexa zag. Hij keek daar rond "voor de gein!", aldus zijn profiel. Terwijl hij in een relatie zat op dat moment. Topper, die gast.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:41 schreef Morera het volgende:
[..]
Ze staan er zelf dan ook op he als ze je kunnen herkennen.
Zulke mannen zijn super triestquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een vriend van me zei me ooit het belachelijk te vinden dat ik op een datingsite sta. Ik weet nog dat ik hem ooit op Lexa zag. Hij keek daar rond "voor de gein!", aldus zijn profiel. Terwijl hij in een relatie zat op dat moment. Topper, die gast.
Relaxedquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit.
Alleen weten bij mij familie en collega's het ook.
Met daarbij vaak al een bestaande relatie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:08 schreef Morera het volgende:
[..]
Zulke mannen zijn super triestmet hun rond kijken voor "de gein"
Zie post boven jequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Wie is E![]()
Of moet ik ergens terug lezen ?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie post boven je
Eigenlijk dus e ipv E
Ja dan kunnen ze tegen hun vriendin zeggen dat het voor de gein was, als ze worden betrapt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met daarbij vaak al een bestaande relatie.
Zie het als een eerste ontmoeting om te kijken of we vriendinnen kunnen worden. We kennen elkaar alleen van Fok, maar vind het altijd leuk om nieuwe vriendinnen te maken (helemaal vrijgezelle vriendinnen want die mis ik een beetje).quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Morera het volgende:
[..]Zijn jullie vriendinnen of echt een date?
Herkenbaar, goeie vriendinnen die in een "wij" veranderen met hun vriend. Heb ik echt nog nooit gedaan, ook niet tijdens hele lange relaties. Maar idd, heel herkenbaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie het als een eerste ontmoeting om te kijken of we vriendinnen kunnen worden. We kennen elkaar alleen van Fok, maar vind het altijd leuk om nieuwe vriendinnen te maken (helemaal vrijgezelle vriendinnen want die mis ik een beetje).
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie het als een eerste ontmoeting om te kijken of we vriendinnen kunnen worden. We kennen elkaar alleen van Fok, maar vind het altijd leuk om nieuwe vriendinnen te maken (helemaal vrijgezelle vriendinnen want die mis ik een beetje).
Inderdaad..ik was echt blij na een lange relatie dat ik mijn contacten zo had onderhouden. Ik snap het wel als ze bijvoorbeeld een jong gezin hebben maar ook daarin zit verschil. Mijn oudste en beste vriendin komt ook gerust eens zonder kind langs (vind ze zelf ook leuk) en het gaat niet altijd van mij uit. Maar feit blijft dat de meesten een relatie hebben. Ik heb maar één vrijgezelle vriendin en die is echt net een half jaar gescheiden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:31 schreef Morera het volgende:
[..]
Herkenbaar, goeie vriendinnen die in een "wij" veranderen met hun vriend. Heb ik echt nog nooit gedaan, ook niet tijdens hele lange relaties. Maar idd, heel herkenbaar
Iedereen weet het wel bij mij. Mijn moeder heeft zelfs ook mijn profiel gezien, vond het heel leuk. Daarbij is het taboe er ook wel af, zeker als men weet dat je het als uitbreiding ipv alternatief van 'gewoon' daten gebruikt. Ook collega's kijken af en toe even mee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:41 schreef Morera het volgende:
[..]
Ze staan er zelf dan ook op he als ze je kunnen herkennen. Verder weten mijn goeie vriendinnen het gewoon. Als mannen die ik ken me tegen komen zal het me ook niet veel boeien. Familie zou ik iets minder leuk vinden, maar ik denk niet dat iemand iets zal zeggen aangezien ze er zelf ook op staan dan.
Als in ze is niet op komen dagen? of het viel allemaal erg tegen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:56 schreef chappie88 het volgende:
Is best klote weet je heb je een date zenuwachtig als een malle.
Sta je daar ehum oke....en nu dikke fail.![]()
Leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het echt leuke mannen zijn zou ik het helemaal niet erg vinden om een keer gekoppeld te worden...misschien werkt dat beter dan die datingsites.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vertel niet zo snel dat ik op een site sta, teveel mensen in mijn omgeving die dan de neiging krijgen om me te gaan koppelen.
Mijn Paiq date van zaterdag is nu definitief, ben erg benieuwd![]()
Verder gisteren voor het eerst iemand "gesproken" die echt alleen kon reageren met woorden van hooguit 2 lettergrepen; ja, nee, jij? hoezo?
Dus na de 5 minuten op nee geklikt. Krijg ik een oneliner, waarom ik niet verder wilde praten..
Ik heb het 2x gedaan en allebei de keren vond ik de man in kwestie niet zo leuk, dat werd allebei de keren gevolgd door; waarom wil je niet meer met hem afspreken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het echt leuke mannen zijn zou ik het helemaal niet erg vinden om een keer gekoppeld te worden...misschien werkt dat beter dan die datingsites.
Echt, je komt zoveel communicatief niet vaardige mensen tegen op datingsites. Ik had op Paig ook ooit een keer (komt ie weer) iemand die elke zin eindigde met Hihihi. Zulke afknappers.
Ik heb nu ook weer een weirdo op Badoo. Eén keer leuk gechat en nu stuurt hij dagelijks berichtjes met "ik mis je, waar blijf je nou schatje, ik zie je nooit meer online etc"...eergisteren was de druppel toen hij schreef "ik hou van je". Heb alleen nog gereageerd met "pardon??"...wanhopig sommige gasten.
Mijn laatste en enige koppelervaring was toen ik 15 was...dat werd ook niks. Vermoed dat je ook wel gelijk hebt en het zeker zijn negatieve kanten heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb het 2x gedaan en allebei de keren vond ik de man in kwestie niet zo leuk, dat werd allebei de keren gevolgd door; waarom wil je niet meer met hem afspreken?![]()
En weken nadien nog updates krijgen over die man. Hij gaat nu met iemand anders uit, gemiste kans voor jou en meer van die dingen.
Wat een figuur!, zo erg heb ik ze nu gelukkig nog niet meegemaakt. Wel de hihi-types, maar dat heeft mijn zaterdagdate ook al een paar x gedaan en hem kan ik dat vergeven. Zijn uiterlijk compenseert die paar hihi's wel
Ik had eerst een andere profieltekst op knuz, maar kreeg daar veel commentaar over. Geef eerlijk toe dat ik toen ook ben gegaan voor het "leuker om zelf achter te komen".quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Silenus het volgende:
Ja idd. "Hallo ik ben Anja en weet niet zo goed wat ik over mezelf moet zeggen. Heb je vragen, stel ze gerust!"
Nou Anja, je lijkt me zo spannend, er KOMT me toch een vragenlijst aan! Not.
Dat is helaas bij wet verplicht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:57 schreef eefje801 het volgende:
Moet ik echt 1000 foto's beoordelen? Heb nu al een lamme vinger.
Zaterdag is de eerste date.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef Sekhmet het volgende:
Wanneer zie je je zaterdag date weer? (of staat dat al ergens geschreven?)
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Veel plezier alvast!quote:
Jawelquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ja, e. en S. dan is de brandende vraag in deze datingsite- ervaringen reeks " is er gezoend ?"
Ik mis je, hihi.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het echt leuke mannen zijn zou ik het helemaal niet erg vinden om een keer gekoppeld te worden...misschien werkt dat beter dan die datingsites.
Echt, je komt zoveel communicatief niet vaardige mensen tegen op datingsites. Ik had op Paig ook ooit een keer (komt ie weer) iemand die elke zin eindigde met Hihihi. Zulke afknappers.
Ik heb nu ook weer een weirdo op Badoo. Eén keer leuk gechat en nu stuurt hij dagelijks berichtjes met "ik mis je, waar blijf je nou schatje, ik zie je nooit meer online etc"...eergisteren was de druppel toen hij schreef "ik hou van je". Heb alleen nog gereageerd met "pardon??"...wanhopig sommige gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |