abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:48:14 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112600652
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:48:42 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112600660
Of morgen je schoonmoeder verhuizen. Dat is natuurlijk veel leuker dan het plaatje in de OP.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112600673
:D echt XM? Sterkte!!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:50:30 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112600682
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:49 schreef Perruche het volgende:
:D echt XM? Sterkte!!
Ja. Had dat feit vanavond willen vergeten met wijn en bitterballen. Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
pi_112600697
Mijn planning:

O: 250 sojamelk met 40 gr havermout en de laatste frambozen uit de vriezer
T: dubbele vk tbh geitenkaas
L: een salade ergens
T: 150 gr volle kwark met aardbeien en citroensap
D: met collega's dus.... waarschijnlijk veel vlees & bier :')
T: 2x20 minuten fietsen
pi_112600714
Oh en ik heb gisteren 5.2 km hardgelopen in 34 minuten :@ dat is 9.2 km/u wat ik heul niet slecht vind!
pi_112600830
Heul niet slecht Perr! En ik vind de TT een excellent plan! Eerst nog ff werken :')
Be someone that makes you happy
pi_112600849
Nee supergoed Perr! Denk dat alles boven 8km voor een beginner top is :)
Wanneer ben je klaar met evy?
En wil je gaan uitbouwen naar 10?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112600900
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Novem het volgende:
Nee supergoed Perr! Denk dat alles boven 8km voor een beginner top is :)
Wanneer ben je klaar met evy?
En wil je gaan uitbouwen naar 10?
Zondag, de laatste 3 podcasts zijn ook al gewoon 5 km aan een stuk. Ik ga dan volgende week dat wedstrijdje doen, dan wil ik op vakantie misschien nog 2 keer lopen. En dan eventueel denk ik gewoon iedere week 500 meter erbij...? Ik ga misschien wel iets minder vaak lopen, want 3x lopen, 2x kracht training en 1x bodybalance is vrij funest voor mijn sociale leven... Of misschien naar werk hardlopen 2x in de week!
pi_112600984
Soort van planning van vandaag:

O - griekse yoghurt met gemengde noten en honing
T - mini snee spelttoast met banaan
T - salade van witlof en 2 gekookte eitjes, beetje mayo, kruiden
T - 2 vk knackebrod met het een of ander
T - salade van erwten en feta
D - courgette, paprika, stukje vlees, zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd
pi_112601040
Mijn planning is vooral geen planning vandaag.. Alleen ontbijt staat vast.
Heb zo meteen afspraak bij directeur en daarna een congres. Daarna vrijmibo met wat vrienden, dan voetbal kijken. Dus zal wel niet zo'n goed lijstje worden :')
pi_112601074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zondag, de laatste 3 podcasts zijn ook al gewoon 5 km aan een stuk. Ik ga dan volgende week dat wedstrijdje doen, dan wil ik op vakantie misschien nog 2 keer lopen. En dan eventueel denk ik gewoon iedere week 500 meter erbij...? Ik ga misschien wel iets minder vaak lopen, want 3x lopen, 2x kracht training en 1x bodybalance is vrij funest voor mijn sociale leven... Of misschien naar werk hardlopen 2x in de week!
Cool dus je bent al klaar. 500 per week lijkt me een goed idee.
5 keer per week sporten hakt er wel in ja :')
Speaking of social life, mijn pm wacht op jou :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:09:51 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112601091
goeiemorgen!

lekker de eerste drie uur vrij vandaag, heb net al alle was uitgezocht en nu nog even aan de mega-afwas die ik veel te lang heb laten staan...

vanmiddag naar mijn ouders om een weekend hard te werken aan schoolwerk en verwend te worden, en zondag allemaal gezellige afspraken O+

Veel succes vandaag Coco!
Kwak
pi_112601291
Ik zit er doorheen..
Worry is a misuse of imagination
pi_112601309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef Probability het volgende:
Ik zit er doorheen..
Wat is er?
pi_112601439
Einde van het jaar stress x 1000
Plus keuzes keuzes keuzes

Meh
pi_112601450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:24 schreef Probability het volgende:
Plus keuzes keuzes keuzes

Meh
Ah joh, luxeproblemen.
pi_112601534
Beter keuzes dan geen keus ;)
De messen in mn scheerapparaat zijn stomp.. had me 3 dagen niet geschoren, dus stoppelbaardje. Wil ik em dr af scheren, 'hapt' dat apparaat de hele tijd.. Niet echt prettig zeg maar..
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 09:32:33 #19
70532 loveli
N
pi_112601634
Bij sommige mannen staat het ook leuk als de kin niet glad is :9

Wel een beetje gelijkmatig graag.
crap in = crap out
pi_112601680
Lijstje van gisteren:
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: 4 bth avocado
T: zo'n notentwister van de appie, pakje sultana's
S: 5 km hardlopen
D: spaghetti met veel groente en vegaballetjes

Die sultana's had ik echt even nodig voor het lopen, maar waren eigenlijk niet de bedoeling.

Lijstje met planning:

O: yoghurt&muesli
L: 4 bth huzarensalade
T: bakje worteltjes
D: ?

Tips zijn welkom. D moet snel zijn, dus zit te denken aan maaltijdsalade van de ah of misschien zelf een salade maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Quinazoline op 08-06-2012 09:55:56 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_112601690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef loveli het volgende:
Bij sommige mannen staat het ook leuk als de kin niet glad is :9

Wel een beetje gelijkmatig graag.
Klopt, maar op officieel gesprek lijkt me dat niet zo'n goed idee.. Is iets te casual denk ik. Snel ff mn overhemd strijken..
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 09:35:09 #22
70532 loveli
N
pi_112601697
Dit is niet de bedoeling:

crap in = crap out
pi_112601706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:28 schreef the85mc het volgende:
Beter keuzes dan geen keus ;)
De messen in mn scheerapparaat zijn stomp.. had me 3 dagen niet geschoren, dus stoppelbaardje. Wil ik em dr af scheren, 'hapt' dat apparaat de hele tijd.. Niet echt prettig zeg maar..
Weet niet of je hier veel herkenning voor je probleem zult vinden ;)

Tijd voor een nieuw apparaat?
pi_112601741
Billy, je hebt je stage gekozen toch? Wat is er nog meer?

Ik moet vanmiddag hardlopen ivm wedstrijdje op zondag. Zal ik de wedstrijdafstand doen (die ik eigenlijk nog niet kan) of een rustig rondje?
pi_112601744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Weet niet of je hier veel herkenning voor je probleem zult vinden ;)

Tijd voor een nieuw apparaat?
Denk het wel.. Ik heb met mesjes scheren wel geprobeerd, maar 's ochtend vroeg vind ik messen op mn gezicht niet zo relaxed.. Ben niet echt ochtend mens zeg maar.. En je wilt ook niet per ongeluk een keer uitschieten ;)
pi_112601881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:

Ik moet vanmiddag hardlopen ivm wedstrijdje op zondag. Zal ik de wedstrijdafstand doen (die ik eigenlijk nog niet kan) of een rustig rondje?
Iets er tussen in?
pi_112601894
quote:

Wat is de afstand?

Zou het niet doen als je het nog niet kan, wie weet zijn je benen dan nog moe op zondag.
Bij veel marathontrainingen hoef je ook nooit 42k te rennen om het wel te kunnen.

Middenweg inderdaad?
pi_112602051
quote:

Rustig rondje! Je kunt er volgens mij beter voor zorgen dat je spieren zondag uitgerust zijn. Hoeveel ga je lopen zondag?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 09:52:16 #29
70532 loveli
N
pi_112602092
Coco, hoop dat je beter bent en succes!

Mocht je nog een leuke gadget willen:
http://www.telegraaf.nl/d(...)oor_iPod_nano__.html
crap in = crap out
pi_112602111
Afstand is 4 EM, iets van 6,7 en het verst ooit voor mij is 5 km. Denk inderdaad de ik 4 ga doen! En dan tijdens het wedstrijdje een keertje wandelen. Gelukkig is de team-outfit enorm fugly en pretendeert het absoluut geen snelheid :)
pi_112602126
Einde van het jaar stress als in: als ik nu dit niet goed doe moet ik stoppen met m'n studie

+ dat ik nu niet zo goed keuzes kan maken door alle stress die er bij komt dus ik dat luxe probleem als een extra last ervaar
pi_112602220
Bedankt voor de succeswensen!

Het gaat wel een stuk beter dan gisteren, alleen nog wat zeurende hoofdpijn en vage misselijkheid. Mondeling is trouwens pas om 13.50u, dus ik heb nog even...

Prob, hoezo zou je moeten stoppen dan? Heb je nog vakken uit je P openstaan?
pi_112602222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gewoon 1 keer 5 km en 1 keer uitbouwen. :)
Ik heb uitgebouwd met een km per keer erbij, maar gewoon even voelen wat prettig voelt. Er staat vast wat moois over in dat hardlooptijdschrift wat ik heb gekocht. Misschien kan ik dat zondag wel eens lezen in de sauna! *)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:52 schreef anna82 het volgende:
Afstand is 4 EM, iets van 6,7 en het verst ooit voor mij is 5 km. Denk inderdaad de ik 4 ga doen! En dan tijdens het wedstrijdje een keertje wandelen. Gelukkig is de team-outfit enorm fugly en pretendeert het absoluut geen snelheid :)
6,4 km. :P En dat komt wel goed. Gewoon rustig nog een rondje doen vanmiddag en zorg vooral dat je goed eet vooraf. :)
Als je 5 km kunt, dan kun je ook 6,4 km. No worries. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112602256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de succeswensen!

Het gaat wel een stuk beter dan gisteren, alleen nog wat zeurende hoofdpijn en vage misselijkheid. Mondeling is trouwens pas om 13.50u, dus ik heb nog even...

Prob, hoezo zou je moeten stoppen dan? Heb je nog vakken uit je P openstaan?
Ja opeens nog 1 van toen ik hier nog niet studeerde
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 10:00:31 #35
70532 loveli
N
pi_112602322
Voor als je simpele pull-ups te makkelijk vindt :')

crap in = crap out
pi_112602347
gisteren:
O: roerei met ui en tomaat
L: sla, spekjes, geitenkaas, ui, tomaat, dressing 'hamburger' van tartaar, broodjes gemaakt van eigeel en kaas, ijsbergsla, tomaat, gebakken ui en paprika. Likje mayo
T: eiwitkaaskoekjes met boter en kaas
T: wodka
D: zalm met chinese groenten in alufolie halve portie, ik vond de zalm te vissig smaken en niet zo'n trek wegens te veel kaaskoekjes met boter.
T: volle kwark/citroen/zoetsof
T: plak kaas
1525 0 (2,6)

Vandaag:
O: gekookt eitje, stukje koud varkensvlees
L: salade geitenkaas/tomaat/ui/spekjes
T: komkommer met philadelphia en gerookte zalm
T: wodka, baconknabbels
D: gestoofde kippenpoot met snijboontjes en ijsberg/kerrie/mayo salade
T: volle kwark/citroen/zoetsstof
pi_112602428
Nou ja niet super opeens maar vak dat ik moest doen doen van toen ik hier nog nier op school zat bleek geen 5 maar 4 punten te zijn dus hoorde toen ik in m'n 3e jaar al zat dat er toch nog een onderdeeltje bij hoorde
Terwijl de opleidingsmanager dat helemaal niet zei

Conclusie is dat ik het gewoon moet doen uiteraard
pi_112602470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Voor als je simpele pull-ups te makkelijk vindt :')

:')

Hoe gaat het met de trainingen voor september?

De beste manier om pullups te leren is eerst aan een stang, met de voeten op de grond in diagonale positie optrekken, dan de stang steeds wat lager totdat je bijna horizontaal boven de grond hangt. Als je dat 3*15 kan kan je echte pullups proberen. Zegt mn trainer.. .in een maandje moet je er dan wel 1 of 2 kunnen schijnt :')
pi_112602620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef Novem het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de trainingen voor september?

De beste manier om pullups te leren is eerst aan een stang, met de voeten op de grond in diagonale positie optrekken, dan de stang steeds wat lager totdat je bijna horizontaal boven de grond hangt. Als je dat 3*15 kan kan je echte pullups proberen. Zegt mn trainer.. .in een maandje moet je er dan wel 1 of 2 kunnen schijnt :')
Hehehehe, dat klinkt hoopvol. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112602630
Helemaal uitgestrekte armen is ook echt moeilijk trouwens. Uit dat 'dode' punt heb ik er ook moeite mee.. Maar als je armen ietsje gebogen zijn is het makkelijk. Als je deurkozijnen hebt elke keer 1 keer optrekken als je door een deur loopt. heb ik een tijdje gedaan (wel thuis natuurlijk :P )en je wordt echt snel veel sterker.
pi_112602634
Lijstjesplanning

S: half uur op de stepper
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh pindakaas, 1 met geitenkaas
T: wat noten en rozijnen
D: bij mn ouders, in elk geval altijd veel veggies
T: nog geen idee...
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 10:10:13 #42
70532 loveli
N
pi_112602653
M'n lijf werkt even niet mee, mag hopen dat het in september allemaal beter aanvoelt.

Heb een stang in de deuropening waar ik me aan kan optrekken. Vanuit stand lukt het prima (dan kan ik er ook nog wel wat reps uitpersen), hangend met compleet gestrekte armen en dan optrekken blijft een uitdaging.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 10:10:58 #43
70532 loveli
N
pi_112602683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:09 schreef the85mc het volgende:
Helemaal uitgestrekte armen is ook echt moeilijk trouwens. Uit dat 'dode' punt heb ik er ook moeite mee.. Maar als je armen ietsje gebogen zijn is het makkelijk. Als je deurkozijnen hebt elke keer 1 keer optrekken als je door een deur loopt. heb ik een tijdje gedaan (wel thuis natuurlijk :P )en je wordt echt snel veel sterker.
Dank voor delen, zo voelen wij ons niet zo slap ;)
crap in = crap out
pi_112602692
Eet je wel een beetje gezond li? Niet alleen bakjes creme brulee?
pi_112602714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:10 schreef loveli het volgende:
M'n lijf werkt even niet mee, mag hopen dat het in september allemaal beter aanvoelt.

Heb een stang in de deuropening waar ik me aan kan optrekken. Vanuit stand lukt het prima (dan kan ik er ook nog wel wat reps uitpersen), hangend met compleet gestrekte armen en dan optrekken blijft een uitdaging.
Ach, dat doen die ventjes in de video ook niet. :D

Zorg je wel goed voor jezelf? En hoe komt het dat je lijf niet meewerkt?
Ik ga als het goed is morgenochtend weer een rondje urbanathlonnen. Er is een route voor me uitgezet. :D Zal kijken of ik weer foto's kan regelen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112602819
Ik ga ook morgen, met de bf door de buurt rennen en op alles wat we zien klimmen. Ik ben benieuwd :P

Iets specifieks niet goed met je lijf Loveli? Of algehele malaise?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:22:08 #47
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112603052
Hello.
Suc6 Coco!!
@prob, heb je niet een studiebegeleider oid die je kan helpen met kiezen?
~ Bonito La Risa ~
pi_112603157
God wat is dit een heerlijke dag tot nu toe O+
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 10:32:50 #49
70532 loveli
N
pi_112603431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, dat doen die ventjes in de video ook niet. :D

Zorg je wel goed voor jezelf? En hoe komt het dat je lijf niet meewerkt?
Ik ga als het goed is morgenochtend weer een rondje urbanathlonnen. Er is een route voor me uitgezet. :D Zal kijken of ik weer foto's kan regelen. :D
Onhandige reactie op voer gecombineerd met allerlei dingen die "nu" moesten gebeuren/stress. Tot een maandje of 2 geleden ontbeet ik met yoghurt en nam ik dat ook vaak als T, anderhalve liter per dag was geen uitzondering. Paar keer in korte tijd iets gehad met kenmerken van een migraine-aanval, yoghurt staat op de lijst als een van de boosdoeners. Yoghurt vervangen door kwark.

Het lijkt erop dat ik met kwark (oki, 2 bakken per dag, maar BB-ers eten toch ook bergen kwark?) veel vocht vasthoud (spieren lieten snel van zich horen bij belasting, kon niet op normaal niveau belasten zonder pijn). Of het was een toevallige combo. Weer op zoek naar een goede vervanger. Havermout = ok, maar als ik dat te lang achter elkaar gebruik, krijg ik vage klachten (overgevoeligheid voor vitamine B, bij te veel word ik snel moe en krijg binnen no time blauwe plekken).

Vorige week combo van all of the above, wat ongeplande drukte op werk en overige verantwoordelijkheden en daar bovenop dankzij tocht een dikke kou gevat.

Ok, die 2 zakken M&M's had ik niet moeten doen en die hebben niet echt bijgedragen aan een herstel. Verder eet ik niet echt slecht, maar ik moet weer een routine zien te vinden waarop ik het goed doe.

De kunst is om me zo snel mogelijk te herpakken en m'n voedingspatroon goed te krijgen.
crap in = crap out
pi_112603483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:24 schreef Probability het volgende:

Meh
I feel ya! het liefst ga ik nu nog 3 weken in bed liggen totdat het voorbij is, maar dat kan helaasch niet :P
pi_112603544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Perruche het volgende:
God wat is dit een heerlijke dag tot nu toe O+
Vertel!
pi_112603958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Vertel!
Nee kwenie, gewoon. Fietsen in het zonnetje, vrolijk, werk gaat lekker, etc.

Loveli, eet je genoeg groente, gestructureerd enzo? En 1.5 liter zuivel per dag is echt superveel, zou het terugbrengen naar max. 500 gr. gevoelsmatig enzo, melk is voor kalfjes je weet.
pi_112604110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Onhandige reactie op voer gecombineerd met allerlei dingen die "nu" moesten gebeuren/stress. Tot een maandje of 2 geleden ontbeet ik met yoghurt en nam ik dat ook vaak als T, anderhalve liter per dag was geen uitzondering. Paar keer in korte tijd iets gehad met kenmerken van een migraine-aanval, yoghurt staat op de lijst als een van de boosdoeners. Yoghurt vervangen door kwark.

Het lijkt erop dat ik met kwark (oki, 2 bakken per dag, maar BB-ers eten toch ook bergen kwark?) veel vocht vasthoud (spieren lieten snel van zich horen bij belasting, kon niet op normaal niveau belasten zonder pijn). Of het was een toevallige combo. Weer op zoek naar een goede vervanger. Havermout = ok, maar als ik dat te lang achter elkaar gebruik, krijg ik vage klachten (overgevoeligheid voor vitamine B, bij te veel word ik snel moe en krijg binnen no time blauwe plekken).

Vorige week combo van all of the above, wat ongeplande drukte op werk en overige verantwoordelijkheden en daar bovenop dankzij tocht een dikke kou gevat.

Ok, die 2 zakken M&M's had ik niet moeten doen en die hebben niet echt bijgedragen aan een herstel. Verder eet ik niet echt slecht, maar ik moet weer een routine zien te vinden waarop ik het goed doe.

De kunst is om me zo snel mogelijk te herpakken en m'n voedingspatroon goed te krijgen.
Dat klinkt behoorlijk onpraktisch zeg. :{
Irritant ook dat je zo heftig lijkt te reageren op bepaalde dingen. Is er bij jou wel eens een allergie onderzoek gedaan eigenlijk?

Zorg iig voor genoeg nachtrust. :) Dat maakt een hoop dingen al beter. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 10:53:26 #54
70532 loveli
N
pi_112604193
Brood is geen structurele optie, tomaten/paprika/aubergines/aardappelen kan ik niet tegen, pasta blief ik niet. Ben geen fan van zuivel, maar het was vooral makkelijk om brak na werk een bak yoghurt leeg te lepelen. Of duf na wakker worden. Zoek vooral iets simpels om op elk moment weg te kunnen kanen.
crap in = crap out
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:54:35 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112604243
Hmm Li... lastig.

Goed bezig Perr!

Die ubathlon (ofzo) dat blijft waanzin, vind het maar knap dat je daar aan mee doet :D

Lijst:
O: beschuit kaas, beker melk
S: 13 km met 10.5/uur
T: grote granny smith, koffie verkeerd, beschuit kaas, beschuit jam
L: 3 boterhammen met tonijn, gekookt ei, kwart komkommer
T's: peer, aardbeien, blokje choco, beschuit kaas, zoute stokjes
D: broccoli, pasta met room en doperwten, gegrilde kipfilet, salade
T:: bak kwark met vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 10:56:53 #56
70532 loveli
N
pi_112604344
Allergie = direct overgevoelige reactie, ik zit in de hoek van de intoleranties. Heb er al bijna 30 jaar mee te maken dat ik niet alles eet, dus het went wel. Vooral in het begin was het zoeken, neem je vitamine B-complex en/of biergist om je fit te voelen. Zag er indertijd uit als een luipaard.
crap in = crap out
pi_112604374
quote:
Gewoon 1 keer 5 km en 1 keer uitbouwen.
Ik heb uitgebouwd met een km per keer erbij, maar gewoon even voelen wat prettig voelt. Er staat vast wat moois over in dat hardlooptijdschrift wat ik heb gekocht. Misschien kan ik dat zondag wel eens lezen in de sauna!

6,4 km. En dat komt wel goed. Gewoon rustig nog een rondje doen vanmiddag en zorg vooral dat je goed eet vooraf.
Als je 5 km kunt, dan kun je ook 6,4 km. No worries.
Ik hou van Henk's positiviteit O+

En van Henk's rekenkundig vermogen want 6,4 is natuurlijk prima te doen! ;)
pi_112604396
Wat een gekke quote!
pi_112604452
Volkoren of spelt crackers ofzo? Is dat geen optie? En dan gewoon zorgen voor beleg in de koelkast waar je goed tegen kunt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik hou van jouw positiviteit O+

En van jouw rekenkundig vermogen want 6,4 is natuurlijk prima te doen! ;)
B-) Positivisme is mijn middelste naam. Sommige mensen haten me erom. *)
En onthoud: 6,4 is afgerond 6 km. 6,7 is afgerond 7 km. *)
Doe wat je niet durft.
pi_112604488
Wat onhandig en vervelend loveli! Hoe reageer je op noten en vis en vlees? Is het een optie om die producten wat meer te eten?
pi_112604837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Brood is geen structurele optie, tomaten/paprika/aubergines/aardappelen kan ik niet tegen, pasta blief ik niet. Ben geen fan van zuivel, maar het was vooral makkelijk om brak na werk een bak yoghurt leeg te lepelen. Of duf na wakker worden. Zoek vooral iets simpels om op elk moment weg te kunnen kanen.
Misschien een pan rijst koken, dat bakken met heel veel groenten en gebakken eitje erdoor en kruiden naar je smaak. Ik kan daar ieder moment van de dag een bakje van eten, vind dat superlekker. Helaas vult het bij mij voor geen meter, maar dat heb ik met alle carbs en misschien dat het voor jou anders ligt.

En anders de ontbijt met ei optie? Omelet, roerei, gekookt ei al of niet aangevuld met groenten en/of vlees?
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 11:09:36 #62
70532 loveli
N
pi_112604841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat onhandig en vervelend loveli! Hoe reageer je op noten en vis en vlees? Is het een optie om die producten wat meer te eten?
Goed, maar het plaatje moet financieel en qua tijd ook leuk blijven. Het gaat er vooral om het optimum/evenwicht te vinden. Soms is het even bijsturen en het gaat weer prima, nu schommelt het wat meer dan gebruikelijk. Het went, ik sta er niet bij stil dat ik voor ik voer aanschaf eerst een lijst afga met waarom ik er wel/niet tegen zou kunnen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 11:15:42 #63
70532 loveli
N
pi_112605073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien een pan rijst koken, dat bakken met heel veel groenten en gebakken eitje erdoor en kruiden naar je smaak. Ik kan daar ieder moment van de dag een bakje van eten, vind dat superlekker. Helaas vult het bij mij voor geen meter, maar dat heb ik met alle carbs en misschien dat het voor jou anders ligt.

En anders de ontbijt met ei optie? Omelet, roerei, gekookt ei al of niet aangevuld met groenten en/of vlees?
Heb idd laatste tijd veel ei gegeten, alleen sinds mogelijke migraine hou ik het in de gaten als mogelijke trigger (de meeste andere mogelijke triggers zoals natuurlijke en onnatuurlijke MSG kreeg ik toch nooit veel van binnen).

Rijst is ook een bron van vitamine B, kleine beetjes of zo nu en dan gaat het prima, structureel dagelijks rijst krijg ik na een tijdje last van.

Vandaag avocado + kip als ontbijt. Kan me niet voorstellen dat ik daar slecht op ga reageren.
crap in = crap out
pi_112605727
Oef, ik kan me voorstellen dat je met zoveel problemen met voedingsstoffen extra onderzoek hebt gedaan naar hoe je lichaam reageert op bepaalde dingen.
Wel veel gedoe zeg!

Avocado en kip als ontbijt klinkt goed overigens! B-)
Toch wel scharrelkip? :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 11:32:34 #65
70532 loveli
N
pi_112605754
*plof*knal*
crap in = crap out
pi_112605784
:D

Dat zou wel een heel dure hobby zijn, iedere dag een of 2 scharrelkipfilets! :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:33:17 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112605786
Hoi!

Gisteravond laat thuis na gezellige b-day van collega, toen draaierig en meh, vanochtend moeite met eruit komen maar wel gesport om 9 uur (danslesje incluus lunges, squats en buikspieren :') Ook een nummer met dusdanig veel armenwerk dat mijn scharnieren brandden _O- Le auw :D )

Nu werken >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 11:33:28 #68
70532 loveli
N
pi_112605794
Met kruidenzout, aanrader:
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 11:39:46 #69
70532 loveli
N
pi_112607073
Net gesprek gehad met directeur, ging goed. Kom ik aan in pak, zit die kerel daar in ongestreken overhemd :D Beetje overdressed.. Maar goed, moet nu naar een congres dus moest sowieso al in pak vakndaag..
pi_112607520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:03 schreef the85mc het volgende:
Net gesprek gehad met directeur, ging goed. Kom ik aan in pak, zit die kerel daar in ongestreken overhemd :D Beetje overdressed.. Maar goed, moet nu naar een congres dus moest sowieso al in pak vakndaag..
Beter overdressed dan underdressed toch?
Mannen in pak :9
pi_112607674
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beter overdressed dan underdressed toch?
Mannen in pak :9
kom maar een keer borrelen, wij hebben er genoeg!
pi_112607700
heeeeeeeul veul op de Zuid-As, lekker brallen!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:23:48 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112607959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

In grote getale vind ik het eerder een bietje eng :') :+ Maar ik ben dan ook niet echt een Zuid WTC-type, heb ik gemerkt :D

Mijn baas zit bij goed weer met een korte broek en slippers op kantoor, dus ik vind dat ik dat ook mag :+
pi_112608359
quote:

[..]

Uitstekend plan. Pakken en borrels O+
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 12:35:39 #76
70532 loveli
N
pi_112608477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

In grote getale vind ik het eerder een bietje eng :') :+ Maar ik ben dan ook niet echt een Zuid WTC-type, heb ik gemerkt :D

Mijn baas zit bij goed weer met een korte broek en slippers op kantoor, dus ik vind dat ik dat ook mag :+
_O- Eigen baas, doet 'ie goed.
crap in = crap out
pi_112608833
bleugh, besloten om vandaag niet naar de hollandse kust af te reizen. Ik ben zo moe, en 5 uur in de auto lijkt me echt niets. Misschien dat we morgen gaan....
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:44:05 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112608852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Eigen baas, doet 'ie goed.
Ja we zijn niet zo formeel geloof ik :+

Winnnn zeg ik!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:54:15 #79
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112609286
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja we zijn niet zo formeel geloof ik :+

Winnnn zeg ik!
Ideaal!
Mijn baas loopt wel altijd in pak, maar ik mag van hem ook rustig om m'n slippertjes komen als t warm is hoor :+ Nice :D

Net een servicemonteur aan de telefoon:
"Ja er is geconstanteerd dan uw Luxaflex scherm (tv) het niet meer doet.."
ja dat klopt.
"Oke, wilt u die voor mij resetten?"
Ja is goed, hoe dan?
"Aan de zijkant zit een knopje"
Ja, maar dit meubel is ingebouwt, zoals iedere Luxa shop.
" ow, kan je dan de stekker eruit trekken?"
Nee, want die zit aan de achterkant, en alles is dichtgemaakt door de luxaflex mensen.
"ow, nou dan blijft u met een zwart scherm zitten".
O.. okee.
" Okee, dan noteer ik dat, fijne dag verder"
... :{
~ Bonito La Risa ~
pi_112609450
Ff random lijstje :P

Mijn ontbijt van havermout, ongezoete sojamelk en banaan bevalt me goed de laatste tijd, zou alleen graag er iets anders vullends bij willen doen en mijn fruit om 10 uur eten ofzo.. maar aan de andere kant begin ik ook pas rond half 12 honger te 'krijgen' dus is het best prima zo.

O: havermout met sojamelk, banaan
L: boterham philadelphia/rauweham/rucola, boterham hummus/rucola/komkommer, sojamelk
T: mueslireepje
D: tonijn, halve avocado, salade, tomatensoep
S: 40 min doorfietsen
T: kwark met een peer

Oja ik zit de laatste tijd tegen 800 gram zuivel op een dag.. Smorges 150, smiddags 150, en dan nog een hele bak kwark vaak a 500 gram, is dat teveel? Heb er tot nu toe nog geen last van nu ik alleen nog maar kwark of yoghurt eet, en de rest sojamelk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Siral op 08-06-2012 13:26:19 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:01:59 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112609576
Whoooooooooooooooooo

*O* Motivatiemuziek! *O*

:+
pi_112609693
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoooooooooooooooooo

*O* Motivatiemuziek! *O*

:+
:D van dit spul word ik altijd hyper haha
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:09:40 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112609914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Siral het volgende:

[..]

:D van dit spul word ik altijd hyper haha
Ik ook ja! _O-
pi_112610632
Ik heb de EK poule ingevuld voor mijn leidinggevende.
Griekenland wint de finale van Spanje.
Ik ga lachen als ik gelijk heb. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 13:27:01 #85
70532 loveli
N
pi_112610665
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb de EK poule ingevuld voor mijn leidinggevende.
Griekenland wint de finale van Spanje.
Ik ga lachen als ik gelijk heb. B-)
EK financieel wanbeheer?
crap in = crap out
pi_112610809
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

EK financieel wanbeheer?
Ja, zoiets. En daardoor zijn ze extra eager om te winnen. B-)
Italie komt ook ver. Die komen altijd ver als er schandalen zijn. En we willen natuurlijk ook naar mooie mannen kijken. *)
Doe wat je niet durft.
pi_112611125
Coco: alsnog succes deze middag!

Per: netjes gelopen :D

Loveli: wat vervelend dat je zo veel last hebt van voedingsstoffen. Hopelijk pak je snel weer een goede routine op :*

Hier vanochtend voor afspraak in Amsterdam geweest. Nu omgekleed in simpele kleding, kattenbakken doen zaken uitwerken en vaiz ontvangen die straks Chloe komt halen.

Lijstje tot nu toe is nog niet veel, maar maak ik later nog goed:

O: volkorenbrood met boter, cervelaat, een gekookt ei en thee met melk
T: een zwarte koffie
L: overgebleven soep van gister met veel groenten en kip, zelfde belegde boterham als vanmorgen, limo
T: ananas en aardbeien
D: stampotje zuurkool of boerenkool en worst. Niet het seizoen, wel lekker!
T: nog geen idee
pi_112612393
Oh wat leuk voor V1z :) eindelijk!

Ik sta net op en het schiet in m'n rug :') fijn!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:10:12 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112612541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef loveli het volgende:
Allergie = direct overgevoelige reactie, ik zit in de hoek van de intoleranties. Heb er al bijna 30 jaar mee te maken dat ik niet alles eet, dus het went wel. Vooral in het begin was het zoeken, neem je vitamine B-complex en/of biergist om je fit te voelen. Zag er indertijd uit als een luipaard.
Als je eruit bent, laat het me horen. Ik vertoon vergelijkbare reacties op dezelfde voedingsmiddelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:11:25 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112612591
quote:

[..]

leuk! lekker :Y)
pi_112613635
lastig is het soms om keuzes te maken.

6 uur rijden om vrienden te zien, of relaxed met de duutser een dagje....Voor het laatste gekozen, maar nu teleurgestelde vrienden, omdat ik ze al sinds vorige zomer niet gezien heb. Misschien morgen nog maar naar het strand.

Bah, volwassen zijn is soms helemaal niet leuk!
pi_112613700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Jagärtrut het volgende:
lastig is het soms om keuzes te maken.

6 uur rijden om vrienden te zien, of relaxed met de duutser een dagje....Voor het laatste gekozen, maar nu teleurgestelde vrienden, omdat ik ze al sinds vorige zomer niet gezien heb. Misschien morgen nog maar naar het strand.

Bah, volwassen zijn is soms helemaal niet leuk!
Ach, ze kunnen toch ook een keertje bij je langs komen? :)
Tuurlijk is het jammer dat je niet langs gaat, maar kom op, het is niet bepaald om de hoek. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112613860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, ze kunnen toch ook een keertje bij je langs komen? :)
Tuurlijk is het jammer dat je niet langs gaat, maar kom op, het is niet bepaald om de hoek. :)
nou ja, we zouden nu met een hele groep, zoals elk jaar, beachvolleyen op het strand. Ik snap het wel, maar ik trek het echt niet om ngo een keer 6 uur in de auto te zitten. Nu gaan we vanavond naar m'n ouders, en dan morgen richting die kant...
pi_112614804
Lijstjes update omdat het kan:

O: havermout (40 gr) met sojamelk (250 ml) en 5 frambozen :')
T: dubbele bth geitenkaas
L: bordje pasta met olijf en artisjok, groene salade met kip en bietensalade met appel en yoghurtdressing
T: koffie verkeerd
T: 150 gr kwark met aardbeien en citroensap
D: nog onbekend, waarschijnlijk veel vlees en wijn/bier.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:04:41 #95
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112615104
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:22:55 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112616003
Ik vraag me wel eens af he! (Jaja ik denk na over nuttige dingen)

--> Zijn de meeste mensen nou zwaarder of lichter na sporten? Ivm spieren zwaarder dan vet, spieren opgezet, maar ook veul gezweet oO<

--> Stel nou dat je (net als ik deze week :+) in het begin van de week geen tijd/energie hebt gehad om te sporten. Omdat je dan eigenlijk net zoveel wilt sporten als je van plan was, ga je aan het eind van de week dan bijv. 3 dagen achter elkaar. Is dat dan net zo goed als verspreid over de week sporten? Maakt dat nog wat uit?

Eau de vragen des levens! Props voor mijn ontopicheid zeg ik! :+
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:25:20 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112616109
Weet je wat ik denk. Dat de persoon die de oplaadfaciliteit van de ov-chipkaart aan de NS-automaten heeft bedacht, drie handen moet hebben. Kan niet anders.
pi_112616200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vraag me wel eens af he! (Jaja ik denk na over nuttige dingen)

--> Zijn de meeste mensen nou zwaarder of lichter na sporten? Ivm spieren zwaarder dan vet, spieren opgezet, maar ook veul gezweet oO<

--> Stel nou dat je (net als ik deze week :+) in het begin van de week geen tijd/energie hebt gehad om te sporten. Omdat je dan eigenlijk net zoveel wilt sporten als je van plan was, ga je aan het eind van de week dan bijv. 3 dagen achter elkaar. Is dat dan net zo goed als verspreid over de week sporten? Maakt dat nog wat uit?

Eau de vragen des levens! Props voor mijn ontopicheid zeg ik! :+
Na sport ben je zwaarder, als je spieren belast zijn en zich repareren houden ze vocht vast.

Als het gaat om uithoudingsvermogen en kcals verbranden maakt het denk ik niet zoveel uit of je 3 keer achter elkaar sport of meer verspreid, maar als je oefeningen doet die je spieren belasten is het wel beter om te spreiden, dan hebben je spieren de kans om te herstellen en boek je dus ook meer vooruitgang.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:29:36 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112616300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Na sport ben je zwaarder, als je spieren belast zijn en zich repareren houden ze vocht vast.

Als het gaat om uithoudingsvermogen en kcals verbranden maakt het denk ik niet zoveel uit of je 3 keer achter elkaar sport of meer verspreid, maar als je oefeningen doet die je spieren belasten is het wel beter om te spreiden, dan hebben je spieren de kans om te herstellen en boek je dus ook meer vooruitgang.
Gracias! *O*
1. Leek mij ook idd :Y Maar wist de onderbouwing niet, nu wel, yay.
2. Ah zo! Bij mij gaat het idd meer om het eerste. Spiertrainingsdingetjes zijn meestal niet de focus van mijn sportmomentjes, al krijg ik na een goede spierronde van total body ook flinke spierpijn :+ . Good to know!

*O*
pi_112616471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Gracias! *O*
1. Leek mij ook idd :Y Maar wist de onderbouwing niet, nu wel, yay.
2. Ah zo! Bij mij gaat het idd meer om het eerste. Spiertrainingsdingetjes zijn meestal niet de focus van mijn sportmomentjes, al krijg ik na een goede spierronde van total body ook flinke spierpijn :+ . Good to know!

*O*
Als je flinke spierpijn krijgt valt het denk ik wel onder spierbelasting :P Dan zou ik wel zorgen dat je niet precies dezelfde oefeningen twee dagen achter elkaar doet :) Wat is total body? Doe je ook nog steeds Zumba?
pi_112616821
Ola :W

Ik ben ook weer thuis. Heb in coma gelegen op de terugvlucht, dus dat ging lekker snel O+

heb ik nog schokkende dingen gemist?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:40:05 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112616831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:33 schreef Novem het volgende:

[..]

Als je flinke spierpijn krijgt valt het denk ik wel onder spierbelasting :P Dan zou ik wel zorgen dat je niet precies dezelfde oefeningen twee dagen achter elkaar doet :) Wat is total body? Doe je ook nog steeds Zumba?
Um dat had ik vorige keer gedaan na Zumba! Is een combi van 30 min aerobic (beetje saaiig) en 30 min spieren met squats, lunges, kleine gewichtjes oefeningen voor armen, etc. Zumba vind ik leuker, maar ik kan niet zo vaak de laatste tijd dus daarom deed ik bijv. vorige week total body na Zumba. Dubbele les = beter dan 1 les :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:40:19 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112616839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:39 schreef _aurum_ het volgende:

Ik ben ook weer thuis. Heb in coma gelegen op de terugvlucht, dus dat ging lekker snel O+

Weebeeee! *O* Hoe was 't? :7
pi_112616861
Vermoeiend :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112616907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:39 schreef _aurum_ het volgende:

WB :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:42:46 #106
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112616953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef _aurum_ het volgende:
Tell us moreeeee :P

En wb :W
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:44:08 #107
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112617010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Ah, zoiets gokte ik zelf ook al, maar dat t zo werkte wist ik weer niet, goed om te weten!
~ Bonito La Risa ~
pi_112617575
Briljant idee van mijn collega!
De EK poule invullen adhv de uitslag van het songfestival! *)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:58:55 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112617600
Aurum, vertel!

Zo de klusjesman is geweest, nieuwe garagedeuren, keukenlelijkheden opgelost.

Nu lekker even buiten onder de afkapping zitten en luisteren naar het onweer met een biertje en wat zoute stokjes.
Heerlijk O+
Jammer dat wij allebei dit weekend moeten werken maar enfin, toch samen

ipv broccoli enzo eten we vanavond gevulde paprika's, champignons en aubergine, gewoon omdat het kan.
Bijna alles is al voorbereid, kan zo de oven in. Alleen sla moet ik nog maken.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112617697
WB Aurum!
pi_112618003
Welkom terug aurum :W

*verder typt tot vaiz verschijnt...
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:13:06 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112618223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef An24 het volgende:
Welkom terug aurum :W

*verder typt tot vaiz verschijnt...
Doe 'em de groetjes! :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef _aurum_ het volgende:
En leuk? :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:15:02 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112618311
Wat een onweer!!! Eng gewoon
pi_112618846
Hier hoosde het een paar uur geleden.
En nu schijnt de zon weer!
Ik snap er niets van. :P
Doe wat je niet durft.
pi_112619154
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Inderdaad! Voordeel was dat ik zeiknat geregend was en nu weer opgedroogd ;) ik ben ZO blij dat deze week voorbij is! Wat een bagger was dit zeg.
Vanavond lekker bij m'n ouders eten :) even ontspannen.
pi_112619376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat was hier een half uur geleden. Net hoosde het weer en nu is het weer droog. :+

Straks weer fitnessen! En daarna een leuke avond met vriendje en vrienden. O+ Is het al 5 uur?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112619514
Ik ben gewoon eerder weggegaan. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112621074
Lijstjes update:

O: havermout met ongezoete sojamelk en banaan
L: boterham hummus/rucola/komkommer, boterham philadelphia/rauwe ham/rucola, glas sojamelk
T: magere kwark met aardbeien, stuk komkommer, twee tomaten
D: VEUL kip uit de big green egg ( :') ), halve avocado, versch gegrilde soorten groenten
S: geen, ben ECHT leeg, net 2x tien min naar het dorp fietsen was al zwaar ofzo.
T: magere kwark, handje cashews

Google ff "beer can chicken"... dat krijg ik dus, maar dan de appelsap variant... lol. Mijn vader en zn nieuwe bbq...........

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 08-06-2012 17:28:48 ]
pi_112622453
Tof siral! Wil ook wel zon bbq :D
En je lichaam af en toe een dagje, of twee, rust geven is altijd goed toch :)
pi_112623264
Chloe uitgezwaaid. Ik ga het nog zwaar krijgen met de laatste twee :'( :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:15:50 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112623716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:21 schreef Siral het volgende:

Google ff "beer can chicken"... dat krijg ik dus, maar dan de appelsap variant... lol. Mijn vader en zn nieuwe bbq...........
En met appelsap bedoel je whiskey of echt appelsap?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:23:01 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112624118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:05 schreef An24 het volgende:
Chloe uitgezwaaid. Ik ga het nog zwaar krijgen met de laatste twee :'( :')
Awww! :* Je krijgt vast regelmatige updates van de Grote Dude met het Kleine Poezel O+
pi_112624229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En met appelsap bedoel je whiskey of echt appelsap?
Echt appelsap ;) Hij had er twee gemaakt, een met bier en een met sinas achtig spul.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Novem het volgende:
Tof siral! Wil ook wel zon bbq :D
En je lichaam af en toe een dagje, of twee, rust geven is altijd goed toch :)
Ja, true, begin het nu echt te merken dat het zwaar word... }:|
pi_112624294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Awww! :* Je krijgt vast regelmatige updates van de Grote Dude met het Kleine Poezel O+
Ja, dat zeker! Als ze het maar gezellig krijgen *O*
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:26:31 #125
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112624297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef Siral het volgende:
Echt appelsap ;) Hij had er twee gemaakt, een met bier en een met sinas achtig spul.

[..]

Ja, true, begin het nu echt te merken dat het zwaar word... }:|
:)

Wat doe je dan dat het zwaar wordt?
pi_112624308
Moeders had een foto gemaakt, hahah
de bbq en de kip:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb echt fucking veel kip op.. :') Denk wel twee kipfilets in totaal ofzo :D
pi_112624499
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

:)

Wat doe je dan dat het zwaar wordt?
Rust nemen, en daarna weer door gaan :D
pi_112624533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Siral het volgende:
Moeders had een foto gemaakt, hahah
de bbq en de kip:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb echt fucking veel kip op.. :') Denk wel twee kipfilets in totaal ofzo :D
Het lijkt wel een kuikentje in die bbq! :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:31:58 #129
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112624560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:30 schreef Siral het volgende:

[..]

Rust nemen, en daarna weer door gaan :D
Rust nemen is zwaar? :?
pi_112624693
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef LieLie het volgende:

[..]

Het lijkt wel een kuikentje in die bbq! :D
Het zijn er twee hahah :D

Die bbq is ook best flink :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Rust nemen is zwaar? :?
Nee? :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:37:21 #131
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112624831
Waarvan rust je dan? Maw, wat is zwaar?
pi_112626744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef slacker_nl het volgende:
Waarvan rust je dan? Maw, wat is zwaar?
Twee weken aan een stuk diehard trainen :P a 1.5/2 uur per dag. Maar het ging ook echt lekker. Merk nu wèl dat het op is en ff niks moet doen, en heb ik ook eeecht niet gedaan. Kan ik morgen weer bij de xco vlammen *O*
pi_112627283
Pas wel op dat je niet overtraind raakt Siral. Je eet ook nog niet echt super veel, zeker niet voor 2 uur per dag trainen, dus laat je lichaam niet te hard werken.
Als het teveel wordt ben je niet na 1 dag weer er van af, maar zit je een maand op de bank te wachten tot overtraindheid weg is.
Ieder lichaam heeft 1 a 2 rustdagen per week nodig.

En v1z! Eindelijk Babypoezel *O*
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 19:20:21 #134
70532 loveli
N
pi_112627328
Die bbq kost meer dan mijn volgende auto :')
crap in = crap out
pi_112627685
Maar een kip van een green egg lijkt me wel lekkerder dan die van een motorkap :9 :P
pi_112627876
Cursus gehaald, nu een wijntje :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:28:41 #137
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112627885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef Siral het volgende:

[..]

Twee weken aan een stuk diehard trainen :P a 1.5/2 uur per dag. Maar het ging ook echt lekker. Merk nu wèl dat het op is en ff niks moet doen, en heb ik ook eeecht niet gedaan. Kan ik morgen weer bij de xco vlammen *O*
Wat Novem zegt. Vind het persoonlijk niet slim, maar goed. rust is cruciaal voor trainen, en dagelijks trainen kan op den duur contraproductief zijn. Ipv meer meer meer wordt het minder minder minder.
pi_112629842
Klopt merkte nu ook wel dat ik mijn grens een beetje was overgegaan :) Wil in de toekomst ook wat minderen maar moet ff een balans zien te vinden.. Sowieso merk ik HEEL veel verschil sinds ik geen extra eiwitten meer neem doormiddel van shakes... qua energie, herstel, spieren, spiermassa etc....Eet wel meer kwark, een hele bak per dag minimaal.. maargoed dat evenaart niet echt, misschien toch maar een vervanging zoeken op sojabasis..

[ Bericht 14% gewijzigd door Siral op 08-06-2012 20:05:27 ]
pi_112630404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:58 schreef Siral het volgende:
Klopt merkte nu ook wel dat ik mijn grens een beetje was overgegaan :) Wil in de toekomst ook wat minderen maar moet ff een balans zien te vinden.. Sowieso merk ik HEEL veel verschil sinds ik geen extra eiwitten meer neem doormiddel van shakes... qua energie, herstel, spieren, spiermassa etc....Eet wel meer kwark, een hele bak per dag minimaal.. maargoed dat evenaart niet echt, misschien toch maar een vervanging zoeken op sojabasis..
Je hebt ook eiwitpoeder op sojabasis! Heb ik ook :Y
pi_112630492
Waah *O* hyperrr! Net hardgelopen, ben altijd een beetje bang dat het tegenvalt.. Maar heb gewoon 37 minuten gelopen! Rondje van huis naar huis!
pi_112630537
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je hebt ook eiwitpoeder op sojabasis! Heb ik ook :Y
Ja :)

Waar haal jij het?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:13:05 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112630583
Siral, het lijkt mij erg moeilijk om in training terug te gaan want je bent het zo gewend maar het moet wel hoor, je gaat teveel.

Loveli, geniet je nog van eten?

Ik neem nog een biertje en dan maar slapen...Vorig weekend ook gewerkt maar collega wilde dit weekend graag vrij dus nu ook maar werken za/zo/ma.
Dinsdag nog een blokje hardlopen en dan hopelijk woensdag naar de Oekraine..
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:14:01 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112630625
LieLie, wat goed! Voelt heerlijk he?
En ik snap je gevoel van dat het tegenvalt maar nu iig niet! Geniet van je avond O+
pi_112630631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Siral, het lijkt mij erg moeilijk om in training terug te gaan want je bent het zo gewend maar het moet wel hoor, je gaat teveel.

Ik neem nog een biertje en dan maar slapen...Vorig weekend ook gewerkt maar collega wilde dit weekend graag vrij dus nu ook maar werken za/zo/ma.
Dinsdag nog een blokje hardlopen en dan hopelijk woensdag naar de Oekraine..
Ik weet wel zeker dat het moeilijk word hahah! Ik moet me nu al weerhouden om niet een rondje te gaan hardlopen... no kidding. Al is het mààr 20 min..
pi_112630926
Aurum, wb :)

Wij zijn in DH, weekendje kijkduinpark :)
pi_112630988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aurum, wb :)

Wij zijn in DH, weekendje kijkduinpark :)
Zwaai :W Hoe is je toets gegaan?
pi_112631111
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Zwaai :W Hoe is je toets gegaan?
Ja, denk wel lekker! Ging soepel :) Uitslag pas 25 juli. Eerst volgende week nog schrijven/lezen/luisteren..

Thx for asking :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:26:10 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112631135
Lekker Coco, heb je verdiend! :*
Hoe is het gegaan?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:26:44 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112631156
Ow, te laat :D

An, al wat van V1 gehoord en van Cloe?
pi_112631277
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, denk wel lekker! Ging soepel :) Uitslag pas 25 juli. Eerst volgende week nog schrijven/lezen/luisteren..

Thx for asking :)
Spannend!

Uniek: nog niet, maar het was druk op de weg. Ben erg benieuwd!
pi_112631282
Super LieLie!! *O*
Lekker gevoel he?

Ik heb een exercise ball gekocht :P met een dvd met oefeningen. Maar nu heb ik dus een reuzenbal in mn huis rondslingeren :')

Siral, pas op he, lijkt of je je eetproblemen hebt omgezet in dwangmatig sporten en dat kan ook schadelijk zijn.
pi_112631436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef Novem het volgende:
Super LieLie!! *O*
Lekker gevoel he?

Ik heb een exercise ball gekocht:P met een dvd met oefeningen. Maar nu heb ik dus een reuzenbal in mn huis rondslingeren :')

Siral, pas op he, lijkt of je je eetproblemen hebt omgezet in dwangmatig sporten en dan kan ook schadelijk zijn.
^^

Is ook al vaker besproken die dwangmatigheid. Misschien is een psycholoog toch wel een goed idee Siral :@
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:33:36 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112631557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef Novem het volgende:
Super LieLie!! *O*
Lekker gevoel he?

Ik heb een exercise ball gekocht :P met een dvd met oefeningen. Maar nu heb ik dus een reuzenbal in mn huis rondslingeren :')

Siral, pas op he, lijkt of je je eetproblemen hebt omgezet in dwangmatig sporten en dat kan ook schadelijk zijn.
Een grote lompe bal... laat weten wat je er van vind, lijkt mij wel fijn in de winter om wat oefeningen te doen.

Nah, ga nog wat kwark eten.. laatste toetje en tevens over een paar uur weer ontbijt :')
pi_112631754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Een grote lompe bal... laat weten wat je er van vind, lijkt mij wel fijn in de winter om wat oefeningen te doen.

Nah, ga nog wat kwark eten.. laatste toetje en tevens over een paar uur weer ontbijt :')
Ja doe ik! Ben benieuwd of het wat is.

Welterusten alvast :)
pi_112631830
Terugreis was goed, lekker tukkies gedaan. Ben nu zo klaar als een klontje, maar wil pas na 2200 naar bed. Morgen lekker naar de sauna met lief en zondag weer netjes eten :X

Heb voor mijn lief en mij een ereader gekocht en mascara. Mascara is in Amerika veeeel goedkoper dan hier :?
pi_112631914
Goedenavond! Weer thuis, vrijmibo was wat lang maar wel goed genetwerkt ;)
Net thuis, dus redelijk afgedraaid.. Nu ff voetbal kijken! Avondeten was weer salade.. Morgen even wegen op officiele weegschaal, kijken.of dat veel scheelt met thuis.. Hopelijk waait t morgen wat mindet dan vandaag.
pi_112632694
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef Novem het volgende:
Super LieLie!! *O*
Lekker gevoel he?

Mijn relatie met sport/training is juist nu compleet anders dan dat hij was ;) Ik kan nu zeggen dat ik er echt van geniet, en als ik een keer minder energie heb ga ik mezelf ook niks dwingen, dat deed ik toen ik in mijn eetstoornis zat wel. Nu is het gewoon puur gewenning en craving naar endorphines!!.. Ik ga nog even vaak, maar de relatie die ik erbij heb is juist enorm veranderd :)

(sowieso moet ik gewoon wat meer gaan doen aan mijn sociale leven ook.....enige sociale levensstijl die ik heb is momenteel op de sportschool...vandaar, ken daar veel mensen, voel me er op me gemak, hang er ook hele avonden.)
pi_112632811
Uniek, Novem, inderdaad heel fijn! :Y

Ben benieuwd naar V1zor en Cloe! Blijft ze zo heten eigenlijk?
pi_112632848
Ik stop nog ff een raketje bij mn lijstje :P
pi_112633844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja :)

Waar haal jij het?
De tuinen!
pi_112633975
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

De tuinen!
Oke thanks morgen is kijken! Is het te pruimen? :D Hoor van veel mensen dat soja shakes heel vies zijn?
pi_112634074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:15 schreef Siral het volgende:

[..]

Oke thanks morgen is kijken! Is het te pruimen? :D Hoor van veel mensen dat soja shakes heel vies zijn?
Heb nooit de andere gehad ;) maar ik meng m dan wel met sojamelk/amandelmelk, cacao en wat zoetstof of ook nog banaan. Doe het ook wel door de yoghurt. Vind het niet echt vies ofzo.
pi_112634567
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heb nooit de andere gehad ;) maar ik meng m dan wel met sojamelk/amandelmelk, cacao en wat zoetstof of ook nog banaan. Doe het ook wel door de yoghurt. Vind het niet echt vies ofzo.
Oke, zoals jij het maakt klinkt het iig als een toetje/milkshake! :D
pi_112634677
Lekker toch :)
Morgen ochtend ga ik sporten en dan doe ik daarna gewoon schep door m'n yoghurt met muesli
pi_112634896
Eet jij eigenlijk op gevoel of tel je echt je kcals? Ik zou er zo graag vanaf willen he.. elke dag doe ik een nieuwe poging, maar ben ik toch weer aan het tellen. Sinds ik weer mijn pil ben gaan slikken is mijn eetstoornis echt weer de kop opgestoken... mijn ouders zeggen ook dat ik niet te hèbben ben.. Ik maak me ook constant weer druk om alles, praat als een randebiel de hele dag, voel me depri, eet veel/dan weer weinig...schuldgevoelens. Manisch als wat..Terwijl ik me maaaaaaanden zo goed heb gevoeld... 2 dagen geleden zat ik uitermate jankend bij mijn moeder omdat ik me schuldig voelde over wat ik extra had gegeten die avond......En het ging zo goed....

Gisteren bij de huisarts geweest, die wil me dus absoluut niet meer aan zulk soortig hormonen zien gezien mijn toestand en nu alles weer terug lijkt te komen. Heb nu de Nuvaring gekregen.. hopelijk word het weer snel zoals ik was een paar maanden terug..Want word kneiterdol van mezelf!
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 21:36:14 #166
70532 loveli
N
pi_112635000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef _aurum_ het volgende:
Terugreis was goed, lekker tukkies gedaan. Ben nu zo klaar als een klontje, maar wil pas na 2200 naar bed. Morgen lekker naar de sauna met lief en zondag weer netjes eten :X

Heb voor mijn lief en mij een ereader gekocht en mascara. Mascara is in Amerika veeeel goedkoper dan hier :?
Dat verklaart de sprekende ogen van je mr!
crap in = crap out
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:36:26 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112635013
Waarom gebruik je niet gewoon condooms siral?
pi_112635061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon condooms siral?
Vertrouw ik niet zo om die alleen te gebruiken, en al helemaal niet op lange termijn, ellendig gedoe... sowieso raadt de huisarts me dat ook niet aan verder omdat de kans gewoon groot is dat het mis gaat, en ben ik wel met hem eens.

Enja aangezien ik nu wel iets 'vast' heb zou ik toch wel wat meer willen dan een rubbertje.
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 21:39:30 #169
70532 loveli
N
pi_112635147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, heel erg zelfs. Moet het alleen goed in de gaten houden. Weinig prefab en veel puur. En maat houden, geen kratten bier, maar zo nu en dan een glaasje wijn en een punt brie.
crap in = crap out
pi_112635191
Nuvaring heeft toch ook hormonen?

Ik kan er ook niet tegen, heb al
10 soorten hormonen geprobeerd, maar voel me veeeel beter zonder. Geen hormonale anticonceptie voor mij meer.
pi_112635205
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat verklaart de sprekende ogen van je mr!
Zie je hoe gaar ik ben ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:40:45 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112635217
Zo te merken is den pil nog ellendiger. wij gebruiken al jaren condooms. Geen zin meer in depressies.
pi_112635251
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Novem het volgende:

10 soorten hormonen geprobeerd, maar voel me veeeel beter zonder. Geen hormonale anticonceptie voor mij meer.
Jep, wel minder.. En geleidelijk.
pi_112635265
quote:

Ja maar word op een andere manier afgegeven... schijnbaar betere ervaringen mee bij vrouwen die heftig reageren op 'de pil'... dus ff uitproberen. Het word alleen totaal niet vergoed.... bam elke 3 weken ruim 40 euro :X :X :X

Dus ff goed kijken of ik er iets van terug kan krijgen misschien..

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Zo te merken is den pil nog ellendiger. wij gebruiken al jaren condooms. Geen zin meer in depressies.
Hmm ik heb het er toch niet zo op.. Maar als het voor jullie werkt is dat super natuurlijk!
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 21:42:59 #175
70532 loveli
N
pi_112635323
40 euro per ring lijkt me niet reëel, zit je consult erbij?
crap in = crap out
pi_112635324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja maar word op een andere manier afgegeven... schijnbaar betere ervaringen mee bij vrouwen die heftig reageren op 'de pil'... dus ff uitproberen. Het word alleen totaal niet vergoed.... bam elke 3 weken ruim 40 euro :X :X :X
Dat is niet waar hoor. Is 30 euro per drie stuks = 3 maanden. En bij mijn verzekering (fbto) wordt het 100% vergoed. (met 'gezinsplanning-module)
pi_112635327
quote:

Hear, hear.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:43:38 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112635361
Zelf weten. Ik heb het niet op depressies.
pi_112635379
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat is niet waar hoor. Is 30 euro per drie stuks = 3 maanden. En bij mijn verzekering (fbto) wordt het 100% vergoed.
42 euro voor drie ringen afgerekend......
pi_112635399
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Das wel veel ja! Maar de pil is toch ook uit het pakket?

@tink, same here! Met de pil word ik half suicidaal. Zonder pil nog maar 1 dag per maand voor ik ongesteld word :')
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 21:44:22 #181
70532 loveli
N
pi_112635404
Moet je dm nog beantwoorden als ik tijd heb.
crap in = crap out
pi_112635417
Nuvaring deed voor mij hetzelfde als de pil, trouwens.
pi_112635431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Siral het volgende:

[..]

42 euro voor drie ringen afgerekend......
Kan, zal bij mij 38 zijn, je draagt een ring drie weken he?
pi_112635474
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kan, zal bij mij 38 zijn, je draagt een ring drie weken he?
Ja drie weken, dan kun je een ringloze week/stopweek inlassen. Of doorringen.... :+
pi_112635482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef loveli het volgende:
Moet je dm nog beantwoorden als ik tijd heb.
No rush ;)
pi_112635510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja drie weken, dan kun je een ringloze week/stopweek inlassen. Of doorringen.... :+
Precies. Dus 40 euro per drie maanden. Dat is wel even wat anders.
pi_112635525
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Novem het volgende:

[..]

Das wel veel ja! Maar de pil is toch ook uit het pakket?

@tink, same here! Met de pil word ik half suicidaal. Zonder pil nog maar 1 dag per maand voor ik ongesteld word :')
Ik kreeg de Diane volledig vergoed... denk omdat het officieel een geneesmiddel is?
pi_112635540
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Precies. Dus 40 euro per drie maanden. Dat is wel even wat anders.
Vind ik nog belachelijk veel geld!
pi_112635581
Goedkoper dan een kind :P
pi_112635600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef Novem het volgende:
Goedkoper dan een kind :P
Hahah true true!!! :o
pi_112635614
Wat denk je dat condooms kosten? :P.
pi_112635649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Vind ik nog belachelijk veel geld!
Tja, een baby kost ook geld en je klachten zijn ook niet alles.

Maar vraag eerst maar na of je het deels vergoed krijgt. Want dat kan echt wel het geval zijn.
pi_112635685
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ze nooit gekocht dus geen idee, maar zal ook niet goedkoop zijn nee, en als je een hittepetit bent...jongens, dan vliegen ze erdoorheen, ringetje misschien nog wel goedkoper :D :D :D
pi_112635713
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef LieLie het volgende:

[..]

Tja, een baby kost ook geld en je klachten zijn ook niet alles.

Maar vraag eerst maar na of je het deels vergoed krijgt. Want dat kan echt wel het geval zijn.
Juist die insteek had ik ook, als ik me hier beter door voel en ik ben goed beschermd is het me het geld wel waard.
pi_112635719
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ligt eraan hoelang je al samen bent :')
pi_112635738
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Novem het volgende:

[..]

:'( :D :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:51:23 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112635807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Wij hebben 200 biilyboys voor 16,95 gekocht. Ik denk dat we ze wel opkrijgen :P
pi_112635907
Zo goedkoop!! Ik koop altikd 20 Durex voor 11 euro ofzo!
pi_112635936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:20 schreef loveli het volgende:
Die bbq kost meer dan mijn volgende auto :')
:P ik schuif het geld van die bbq wel in mijn volgende auto.

:W trouwens.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:54:33 #200
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112635997
Mijn lijstje, hij is niet echt optimaal vinnik zelf, maar kwam beetje bagger uit met tijd/motivatie en dingen.

O: bak ongezoete muesli met melk en wat chocopoeder, glutmine + water
T: banaan/peer, koffie
L: bak salade met kip vd star bucks, cafe white mocha
T: cappacino, noten
T: 80 gr tonijn, paar augurken, theelepel mayo en mosterd
T: 100gram eiwitpannekoeken (2 met pindakaas, 1 met plakken kalkoenfilet)
S: krachttraining, 250ml aquarius / 250ml water
T: wheyshake met glutamine, creatine en dextrose
D: (optioneel, want ik heb geen zin om te eten meer) kip met wortel, bleekselderij, rijst

Slapen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:55:33 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112636063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:53 schreef Novem het volgende:
Zo goedkoop!! Ik koop altikd 20 Durex voor 11 euro ofzo!
E.bay Ongebruikt en zonder gaatjes.
pi_112636291
_O- condooms via ebay :D
pi_112636365
:D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:00:21 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112636397
Nuvaring :r
pi_112636437
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nuvaring :r
Is het niks...? Kan het nog terugbrengen......... :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:01:50 #206
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112636488
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

You shitting me right?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:02:20 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112636520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

You shitting me right?
Nee hoor.
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 22:05:29 #208
70532 loveli
N
pi_112636684
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Uitleggen waarom je lacht :')
crap in = crap out
pi_112636708
Wij hebben ook zo'n doos met 144 stuks of zo. Alleen niet van eBay. :+.
pi_112636775
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Uitleggen waarom je lacht :')
Daar heb ik ook wel eens last van ja :D
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 22:08:34 #211
70532 loveli
N
pi_112636870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Heb ze nooit gekocht dus geen idee, maar zal ook niet goedkoop zijn nee, en als je een hittepetit bent...jongens, dan vliegen ze erdoorheen, ringetje misschien nog wel goedkoper :D :D :D
Nooit gekocht? Why???
crap in = crap out
pi_112636930
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Nooit gekocht? Why???
Ik ook niet hoor :D
pi_112637026
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Nooit gekocht? Why???
Nou euh... nooit echt voorgevallen dat ik het zelf moest doen hahaha. Zo simpel als het is.
  Vis een optie? vrijdag 8 juni 2012 @ 22:12:03 #214
70532 loveli
N
pi_112637058
Dat heb ik met hormonen. Nooit gekocht. Of gebruikt.
crap in = crap out
pi_112637194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef loveli het volgende:
Dat heb ik met hormonen. Nooit gekocht. Of gebruikt.
+1!
pi_112637461
Ik gooi mijn eindstand er even in tussen de anticonceptiepraat :P:
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met fricandeau, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
L: Drie Twee volkoren boterhammen met gerookte kip, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Tomatensalade (tasty tom tomaten en zongedroogde tomaten) met feta
D: Witvis (moet nog even bepalen welke) Sliptong omwikkeld met rauwe ham, broccoli en opgebakken aardappels
T: Bak optimel yoghurt met frambozen/blauwe bessen en een halve appel
pi_112637479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef Siral het volgende:
Eet jij eigenlijk op gevoel of tel je echt je kcals? Ik zou er zo graag vanaf willen he.. elke dag doe ik een nieuwe poging, maar ben ik toch weer aan het tellen. Sinds ik weer mijn pil ben gaan slikken is mijn eetstoornis echt weer de kop opgestoken... mijn ouders zeggen ook dat ik niet te hèbben ben.. Ik maak me ook constant weer druk om alles, praat als een randebiel de hele dag, voel me depri, eet veel/dan weer weinig...schuldgevoelens. Manisch als wat..Terwijl ik me maaaaaaanden zo goed heb gevoeld... 2 dagen geleden zat ik uitermate jankend bij mijn moeder omdat ik me schuldig voelde over wat ik extra had gegeten die avond......En het ging zo goed....

Gisteren bij de huisarts geweest, die wil me dus absoluut niet meer aan zulk soortig hormonen zien gezien mijn toestand en nu alles weer terug lijkt te komen. Heb nu de Nuvaring gekregen.. hopelijk word het weer snel zoals ik was een paar maanden terug..Want word kneiterdol van mezelf!
Ik eet op gevoel, maar wel op een soort manier dat ik elke paar uur iets eet. Ik weet onderhand ook wel ongeveer hoeveel kcals iets is, maar zo denk ik niet (meer). Ik eet gewoon zoveel als ik wil/zin in heb van goed voedsel en probeer gewoon zo min mogelijk slecht voedsel te eten.
Merk nu dat ik weer met KT ben begonnen dat ik meer honger heb, nu moet ik mn algehele intake wat gaan verhogen dus...

Maar ik heb nooit echt een eetstoornis gehad dus het is voor mij natuurlijk vele malen makkelijker he ;)
pi_112637889
Ik krijg net een whats apje binnen van Vaiz..... Met een foto van chloe al op schoot :D *O*

Okay, nu mogen jullie verder babbelen over anticonceptie :')
pi_112637967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:24 schreef An24 het volgende:
Ik krijg net een whats apje binnen van Vaiz..... Met een foto van chloe al op schoot :D *O*

Okay, nu mogen jullie verder babbelen over anti conceptie :')
Heul niet, we willen die foto ook zien!
pi_112638041
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik eet op gevoel, maar wel op een soort manier dat ik elke paar uur iets eet. Ik weet onderhand ook wel ongeveer hoeveel kcals iets is, maar zo denk ik niet (meer). Ik eet gewoon zoveel als ik wil/zin in heb van goed voedsel en probeer gewoon zo min mogelijk slecht voedsel te eten.
Merk nu dat ik weer met KT ben begonnen dat ik meer honger heb, nu moet ik mn algehele intake wat gaan verhogen dus...

Maar ik heb nooit echt een eetstoornis gehad dus het is voor mij natuurlijk vele malen makkelijker he ;)
Hmhm, ik probeer het nu ook op gevoel te doen en tel èrnà mijn kcal. Dus da's al een verbetering. Eerst ging ik elke maaltijd uittellen voor ik het maakte en op at, nu doe ik het andersom, eerst eten, dan tellen ;) Met op de manier hoe ik nu eet heb ik om de 2 uur honger... soms irriteer ik me er wel aan maar probeer het nu maar gewoon te accepteren en te verdelen...En gewoon veel eiwitten te nemen zodat ik verzadigd word.
pi_112638094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Siral het volgende:

[..]

Hmhm, ik probeer het nu ook op gevoel te doen en tel èrnà mijn kcal. Dus da's al een verbetering. Met op de manier hoe ik nu eet heb ik om de 2 uur honger... soms irriteer ik me er wel aan maar probeer het nu maar gewoon te accepteren en te verdelen...En gewoon veel eiwitten te nemen zodat ik verzadigd word.
Vergeet niet waar je vandaan komt he?! Je bent al heel ver gekomen!
pi_112638144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heul niet, we willen die foto ook zien!
Mag hij zelf doen ;)
pi_112638283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vergeet niet waar je vandaan komt he?! Je bent al heel ver gekomen!
True... word de laatste tijd wel weer een beetje depri ervan maar dat heeft denk ik echt te maken met die ellendige rot hormonen van de pil... want het begon echt super leefbaar te worden maar nu word ik er echt weer moe van elke dag....

Ontbijt word morgen iniedergeval weer havermout met sojamelk en banaan, en dan lekker een uurtje xco'en :) Hoe kon ik een jaar geleden leven om 8 uur smorgens op 150 ml magere yoghurt en een kiwi, en dan trainen, en pas om 2 a 3 uur lunchen met 2 droge boterhammen met 1 plakje kipfilet??????? How? :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:33:19 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112638506
V11111111111z! Fotooohoooo :D Want kitten, dus relevant!

</hysterie> Sorry :') Beetje hypers na werkgedoe, veel repetitief werk gedaan vandaag :')
pi_112638943
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
V11111111111z! Fotooohoooo :D Want kitten, dus relevant!

</hysterie> Sorry :') Beetje hypers na werkgedoe, veel repetitief werk gedaan vandaag :')
We wantz all the pussy! w/

pi_112639152
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef LieLie het volgende:

[..]

We wantz all the pussy!
Haha en dat uit de mond van een vrouw :D
Iemand nog voetbal gezien? Was best leuke wedstrijd om te zien
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:47:25 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112639374
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef LieLie het volgende:

[..]

We wantz all the pussy! w/

Dan was ik nog relatief subtiel! _O- :+
pi_112639975
Ga zo eens slapen, zit weer een weekendje trainen aan te komen en het gaat flink waaien. Dus dat wordt bikkelen voor gevorderden.. Slaap lekker slankies!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:58:52 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112640013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
Ga zo eens slapen, zit weer een weekendje trainen aan te komen en het gaat flink waaien. Dus dat wordt bikkelen voor gevorderden.. Slaap lekker slankies!
Veel succes en veel plezier bikkel85mc! *O*
pi_112640081
Succes 85!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 05:10:41 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112648665
Succes 85..
Moetr je smorgens vroeg gaan, het is nu vrij rustig :D

Fijne dag iedereen!

/kwark en vla
pi_112648666
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 9 juni 2012 @ 06:54:02 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112648785
Mogguh :W. Beetje druk in het hardlooptopic lately :@. Hoop dat alles goed gaat hier. Zag wel dat Chloe er is! Cool! :),
Niet meer actief op Fok!
pi_112648888
Morgen! Training gecancelled te veel wind.. Dus tijd voor andere dingen. Uitslapen bijvoorbeeld ;)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 07:45:14 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112648907
Vik... Een beetje druk?

Sigme, heb over je gedroomd. Was aan het afwassen en tijdens afdrogen van een pan bedacht ik mij dat ik wel even naar je toe kon wandelen. Dus ben ik met pan en al naar je toe gegaan. Je had een groot nieuw huis en overal stonden gourmetstellen met vlees van eigen beesten. Kwamen er heel veel fokkers gourmetten. Toen werd ik door jou vriendelijk verzocht te vertrekken......
Dus
  zaterdag 9 juni 2012 @ 07:59:04 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112648974
Mogge. Schoonmoeder verhuizen -O-.
pi_112649011
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 07:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Schoonmoeder verhuizen -O-.
Gaat ze verder weg wonen?
pi_112649029
Sterkte XM!

Aww Uniekje niet welkom... Je mag wel bij ons eten hoor, is wel een grotere wandeluitdaging :P

Vizzz, doe eens een chloe-update? O+

Wij gaan straks Hobbes halen!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112649064
Pff kan ik uitslapen, lig ik klaarwakker in bed.. Toch voel.ik me nog wel een beetje moe.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 08:19:22 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112649079
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 08:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Gaat ze verder weg wonen?
500 meter.
pi_112649107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 08:09 schreef Phaidra het volgende:

Wij gaan straks Hobbes halen!! *O*
*O*
  zaterdag 9 juni 2012 @ 08:29:56 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112649113
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 07:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik... Een beetje druk?
Je weet hoe hard die topics gaan :P.

Ga zo weer even naar Starshoe in Zoetermeer en zeer waarschijnlijk toch m'n wedstrijd skippen, morgen. Jammer, maar ik heb de afgelopen twee weken niet één keer echt lekker gelopen. M'n scheenbeenklachten zijn over, maar daar zijn wat andere pijntjes voor in de plaats gekomen. Dus ik wil toch even laten checken of de schoenen wel echt goed zijn, vermoed namelijk van niet. En als ik nieuwe mee krijg, ga ik daar echt niet meteen een wedstrijd op lopen morgen :P. Volgend jaar beter! En dan schrijf ik me pas kort van tevoren in, als ik zeker weet dat ik hem ga lopen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112649155
Sterkte XM!
En verstandig Vik! Jammer wel.

Planning:
S: Hardlopen
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met runderpastrami, muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met gerookte kip/hütenkäse, 2 muesli-crackers met hütenkäse biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, dressing, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Spinazietaart met geitenkaas ei
T: Bak boer'n yoghurt cranberry met nog nader te bepalen fruit

Was veel te hard gestart met het hardlopen (terwijl ik voor m'n gevoel juist vrij langzaam begon :')), daardoor hield ik het aan het einde niet meer vol.

Nu even lekker ontbijten. Eet voor het eerst runderpastrami, ben benieuwd :P.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vlierbloesem op 09-06-2012 08:50:46 ]
pi_112649166
Morgen trouwens!

Weer mooi VB, misschien een beetje veel zuivel/kaas?

Ik heb geen lijst, moet nog boodschappen doen. Wel een O : 2 spelttoast met boter en kaas.

Zo een uurtje Urbanathlonnen buiten, het is wel poepweer.
pi_112649201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 08:40 schreef Novem het volgende:
Morgen trouwens!

Weer mooi VB, misschien een beetje veel zuivel/kaas?

Ik heb geen lijst, moet nog boodschappen doen. Wel een O : 2 spelttoast met boter en kaas.

Zo een uurtje Urbanathlonnen buiten, het is wel poepweer.
Misschien wat veel kaas inderdaad. Ik zal hier en daar even wat aanpassen! Heb wat aangepast.
Succes met het Urbanathlonnen!
pi_112649241
quote:
Vik... Een beetje druk?

Sigme, heb over je gedroomd. Was aan het afwassen en tijdens afdrogen van een pan bedacht ik mij dat ik wel even naar je toe kon wandelen. Dus ben ik met pan en al naar je toe gegaan. Je had een groot nieuw huis en overal stonden gourmetstellen met vlees van eigen beesten. Kwamen er heel veel fokkers gourmetten. Toen werd ik door jou vriendelijk verzocht te vertrekken......
Dus
:D _O-
Ik bedoelde het niet kwaad uniek, ik ben niet (NIET!) op m'n best als ik feestjes organiseer...
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112649244
PS, als je een keer komt aanwandelen met een pan, zal ik je voeren :*.
pi_112649272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 08:47 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Misschien wat veel kaas inderdaad. Ik zal hier en daar even wat aanpassen! Heb wat aangepast.
Succes met het Urbanathlonnen!
Perfect zo lijkt me! :)

Pastrami is lekkur :9
pi_112649361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 08:58 schreef Novem het volgende:

[..]

Perfect zo lijkt me! :)

Pastrami is lekkur :9
Dankje!
En oehhh, inderdaad! :9 Smaakt goed! :9
pi_112650025
quote:
Vik... Een beetje druk?
^^ Ik heb het topic maar weer ontvolgd. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112650037
Mogge!
Beetje hoofdpijn van gister. Zenuwen kwamen weer goed op bij situaties nabootsen. Stom hoofd.
Vandaag lekker niets doen tot ik moet werken.
Lijstje van gister is prut.
O: dubbele boterham pindakaas
T: twee koekjes
L: mosterdsoep, broodje kaas, broodje vlees, mandarijntje, beker karnemelk
T: krentebol
D: friet met kroket
T: peerijs
T: wijntjes
pi_112650046
Geen planning voor mij vandaag. Heb vanmiddag eerst een workshop (iets met eten), maar weet dus nog niet hoe of wat en daarna heb ik een verjaardag. Ontbijtje van kwark met muesli en straks nog een stuk meloen en daarna zie ik het wel. :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112650058
Hoi!

Kitten update dan maar:
Ze past goed op m'n schoot en maakt dankbaar gebruik van elke kans.
Nu dus weer :)
Ze spint een boel, echt een boel :') maar loopt ook nog geregeld.rond te mauwen op zoek naar d'r familie...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:12:00 #254
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112650141
Leuk V1z!!! Maar we willen natuurlijk wel een fotooo!
~ Bonito La Risa ~
pi_112650202
Mogguh! De jetlag is wel te voelen :')

Vandaag iig lekker naar de sauna, heb ook nog geen idee wat ik ga eten.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:20:01 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112650265
Hele drukke dag vandaag. Net h uis opgeruimd, boodschappen gedaan en muffins gebakken. Nu in bed (ziek), straks van 13.00 - 18.00 kinderfeestje en dan nog een feest bij vrienden. Morgen dood.
  Vis een optie? zaterdag 9 juni 2012 @ 10:23:34 #257
70532 loveli
N
pi_112650344
Feest bij vrienden skippen?
crap in = crap out
pi_112650379
Inderdaad een foto V1z :D
Ik ben weer de Hulk aan het uithangen in de sportschool ;)
  Vis een optie? zaterdag 9 juni 2012 @ 10:28:31 #259
70532 loveli
N
pi_112650443
Wel oppassen dat je de goede verf gebruikt :')
http://www.dailymail.co.u(...)n-missile-paint.html
crap in = crap out
pi_112650509
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef loveli het volgende:
Wel oppassen dat je de goede verf gebruikt :')
http://www.dailymail.co.u(...)n-missile-paint.html
:o lol! Ik moet eerst de spieren zien te kweken ;)
pi_112650594
Kan op het moment even geen foto doen want mobiel. Na het weekend pas.

Sterkte tink! :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:55:47 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112650966
Arme viz. Geen computer thuis ;(.
Ik heb nieuwe zooltjes die mn problemen zouden moeten verhelpen. Morgen weer opbouwen vanaf 5 km :)
Niet meer actief op Fok!
pi_112651590
Goedemorgen!

Jeetje wat een avond. Het eten was echt helemaal niet goed gevallen waardoor alles 3x werd versterkt. Eenmaal thuis 3 x boven de wc gehangen en toen was het ook in 1 klap klaar! Heb me wel weer echt schandelijk gedragen... :') nou ja.
pi_112651627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Jeetje wat een avond. Het eten was echt helemaal niet goed gevallen waardoor alles 3x werd versterkt. Eenmaal thuis 3 x boven de wc gehangen en toen was het ook in 1 klap klaar! Heb me wel weer echt schandelijk gedragen... :') nou ja.
Was je al niet fit voor je uit eten ging? Of was het een dönortent ;)
pi_112651672
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Was je al niet fit voor je uit eten ging? Of was het een dönortent ;)
Nee het was iets georganiseerd maar met veel vet vlees, saus en witbrood en daar kan ik niet goed tegen. Maar door de wijn dat genegeerd en dat was een beetje dom. Ik heb echt pas 1x voor die reden de wc moeten bezoeken na een avondje uit :o vind het vrij genant.... :@

Ach, ontbijtje zit er al weer in, nog even een thee en dan ga ik eens rustig een en ander schoonmaken :D Wat ga jij doen met je onverwacht vrije dag?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:33:07 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112651728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee het was iets georganiseerd maar met veel vet vlees, saus en witbrood en daar kan ik niet goed tegen. Maar door de wijn dat genegeerd en dat was een beetje dom. Ik heb echt pas 1x voor die reden de wc moeten bezoeken na een avondje uit :o vind het vrij genant.... :@

Ach, ontbijtje zit er al weer in, nog even een thee en dan ga ik eens rustig een en ander schoonmaken :D Wat ga jij doen met je onverwacht vrije dag?
Niet voor je wedstrijd doen dan ;). Volgend weekend toch? Heb je er zin in? *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_112651748
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet voor je wedstrijd doen dan ;). Volgend weekend toch? Heb je er zin in? *O*
Volgende week idd, en die zin moet nog komen :')
pi_112651788
Huis opruimen eerst, want het is echt een tyfuszooi. En vanmiddag gaan we nog wel tactieken bespreken, dus de dag is ook zo voorbij. En daarna natuurlijk voetbal kijken!

Edit: en perr, misschien groei je er wel overheen ;) ik kon als kind niet tegen chocomel, pannekoeken en patat, te veel vet. Nu kan ik er wrl tegen, weet alleen niet of ik daar vrolijk van moet worden haha..
pi_112651896
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef the85mc het volgende:
Huis opruimen eerst, want het is echt een tyfuszooi. En vanmiddag gaan we nog wel tactieken bespreken, dus de dag is ook zo voorbij. En daarna natuurlijk voetbal kijken!

Edit: en perr, misschien groei je er wel overheen ;) ik kon als kind niet tegen chocomel, pannekoeken en patat, te veel vet. Nu kan ik er wrl tegen, weet alleen niet of ik daar vrolijk van moet worden haha..
Lekker zo'n weekendje toch? Ik zou vrienden over de vloer krijgen maar heb niets meer gehoord en stiekem vind ik dat ook wel prima :D

Ja vroeger was het wel nog erger, als ik een keer een frietje nam moest ik geheid een paar minuten later naar de wc, kwam alles er weer uit....
pi_112652034
Zeker! Af en toe niks moeten is echt lekker! Morgen gaan we wel gewoon trainen denk ik.

Ik had dus precies hetzelfde! Maar nu bijna geen last meer van. Alleen zongedroogde tomaten op olie gaat soms niet goed in grote hoeveelheden..
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:47:18 #271
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112652043
Boh, sterkte tink, wellicht wat schrappen van je to do lijst?
~ Bonito La Risa ~
pi_112652045
Klinkt als een leuk avondje Perr :') :D

Net terug van urbanathlonnen, pff rondrennen en over van alles springen en klimmen en zwaaien is nog best pittig :P
pi_112652444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:47 schreef Novem het volgende:
Klinkt als een leuk avondje Perr :') :D

Net terug van urbanathlonnen, pff rondrennen en over van alles springen en klimmen en zwaaien is nog best pittig :P
Misschien een keer stormbaan van het leger proberen? Lijkt me best mooi om eens te doen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:03:40 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112652454
Helleu! Nog iemand met auw meldt! :') :+

Samenvattinkje voor de geïnteresseerden:
- Te laat wakker worden en besluiten TOCH naar sportschool te gaan (is ook wat nieuws :+) vervolgens ontbijten met een droge rijstwafel op de fiets en bijna loslopende smurfen op een spontane wijkrommelmarkt omver rijden :')
- Op tijd *O* toch nog :D
- Uurtje Zumba
- Nog een lesje? Maar weinig gegeten... En geen centjes bij. Zumbajuf helpt, geeft me een liga, hoef volgende keer pas te betalen *O*
- Total Body lesje! Auw, heel veel auw! *trots is* Met step en gewichtjes.
- Nu Amaranth muesli met melk :9

</lief dagboek>
pi_112652577
Vandaag veel eiwitten eten, anders heb je morgen en overmorgen mega veel spierpijn.. Dus flink wat kwark, kip, tonijn oid naar binnen harken en je spierpijn wordt minder!
pi_112652579
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!

Kitten update dan maar:
Ze past goed op m'n schoot en maakt dankbaar gebruik van elke kans.
Nu dus weer :)
Ze spint een boel, echt een boel :') maar loopt ook nog geregeld.rond te mauwen op zoek naar d'r familie...
Fijn om te horen. Dat mauwen zal voorlopig blijven. Snel op zoek naar een vriendje voor haar, want ze is niet gewend om met zo weinig mensen en katten te zijn. Het mauwen gaat dan ook over.
En spinnen is ook een goed teken in dit geval O+

Hier beginnen ze ook te merken dat de groep uit dunt. Vooral Draki mauwt de boel bij elkaar.
  Vis een optie? zaterdag 9 juni 2012 @ 12:09:00 #277
70532 loveli
N
pi_112652618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn om te horen. Dat mauwen zal voorlopig blijven. Snel op zoek naar een vriendje voor haar, want ze is niet gewend om met zo weinig mensen en katten te zijn. Het mauwen gaat dan ook over.
En spinnen is ook een goed teken in dit geval O+

Hier beginnen ze ook te merken dat de groep uit dunt. Vooral Draki mauwt de boel bij elkaar.
Och, empty nest syndrome! Mis je ze niet heel erg?
crap in = crap out
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:10:13 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112652656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
Vandaag veel eiwitten eten, anders heb je morgen en overmorgen mega veel spierpijn.. Dus flink wat kwark, kip, tonijn oid naar binnen harken en je spierpijn wordt minder!
Bedankt voor le tip, ik ga mijn best doen! Heb sowieso Griekse yoghurt in huis en denk aan een broodje tonijnsalade voor lunch :9 D moet ik nog even zien!
pi_112652832
Goed bezig Maria en Novem!

Ligt het aan mij of is zo heftig reageren niet echt gezond?
Dat ik een menselijke kliko ben is weer wat anders. Maar toch...
pi_112652858
Goed bezig Maria! En wat mc zegt inderdaad. Geldt ook voor Novem!
En voor mezelf, maar heb net mn yoghurt met appel, kiwi, muesli en eiwitpoeder op :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:

Heftig reageren waarop?
pi_112652904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Och, empty nest syndrome! Mis je ze niet heel erg?
Ik begin ze nu te gaan missen ja. Wat ik gister al zei, met de laatste twee krijg ik het echt zwaar. Nu is het gewoon iets rustiger, ook wel lekker.
pi_112652932
Hm, ik geloof dat ik niet ga sporten vandaag. Voel me nog enigszins gammel... wel jammer want nieuwe releases vandaag!!
  Vis een optie? zaterdag 9 juni 2012 @ 12:23:02 #283
70532 loveli
N
pi_112652991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:

Als je lichaam het eruit gooit heb je er waarschijnlijk minder last van dan wanneer je het binnenhoudt.
crap in = crap out
pi_112653527
Net gewogen, iets onder de 79 kg! En dat zonder extreem te sporten van te voren. Dus als anderen hun target net niet halen komt het toch nog goed hopelijk. Zeker als ik van te voren wel zou sporten, ben ik nog zeker een kilo lichter.. Dus met sporten zou ik 1,5 kg onder streefgewicht zitten.
  Vis een optie? zaterdag 9 juni 2012 @ 12:49:43 #285
70532 loveli
N
pi_112653794
*winterjas aantrekt* dit weer gaat nergens over
crap in = crap out
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:55:13 #286
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112653979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
*winterjas aantrekt* dit weer gaat nergens over
Koud he? Zit hier ook te rillen, terwijl ik een maillot aan heb, en een vest.
~ Bonito La Risa ~
pi_112654532
Gisteren:
O: gekookt eitje, stukje koud varkensvlees
T: rest van varkensvlees
L: salade geitenkaas/tomaat/ui/spekjeskomkommer met philadelphia en gerookte zalm
T: komkommer met philadelphia en gerookte zalm
T: wodka, baconknabbels met een gekookt ei en mayo
D: gestoofde kippenpoot met snijboontjes en ijsberg/kerrie/mayo salade Chinese wokgroenten
T: volle kwark/citroen/zoetsstof
T: paar lepeltjes philadelphia

1300 -100 (-2,7)

Vandaag:
O: gekookt eitje, 4 plakjes gerokte kipfilet, 4 gram mayo
T: 3 plakjes gerookte kipfilet, likje mayo
L: tomaten, ui, mozzarella, basilicum, olijfolie en veel peper
T: baconknabbels en een gekookt ei erover verdeeld met likje mayo
Vanaf hier wordt het onduidelijk. Of ik ga na het werk met vrienden voetbal kijken in de kroeg en dan geen wodka, maar 1 wijntje of zo. En ik kan eventueel een hamburger eten en dan het brood en de friet weglaten. (dat staat op het menu). Maar ik heb echt, echt, echt verrot geslapen, dus grote kans dat ik naar huis ga en dan:
T: wodka
D: gestoofde kip, ijsberg/kerrie/ui salade en snijboontjes
T: volle kwark/citroensap/zoetstof.
pi_112656014
wat Perr had, Nal.

Daar heb je dan ook weer gelijk in, li :D

Ik ga morgen bij iemand kijken voor een maatje, An. :)
pi_112656076
Ha viz, ja dat is ook niet normaal denk ik? Ach, heb er verder geen last van en iedereen heeft weleens wat. Nog steeds kan ik bijv. niet een hele amerikaanse pizza eten, maar daar mis ik niets aan ;)

Leuk dat Chloe er nu is Viz!!
pi_112656728
Fijn dat het zo goed gaat met Chloe!!

Hier gaat het ook super met de kleine Hobbes. Eerst lekker de kamer verkend en toen kennis gemaakt met de grote boze Bobbie. Die was wat aan het blazen en grommen, maar Hobbes trok zich er weinig van aan. Nu ligt hij naast me op een stoel te slapen en Bobbie komt af en toe even gluren, maar doet niets O+. Gaat helemaal goed komen, ik ben blij *O*

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112657039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat met Chloe!!

Hier gaat het ook super met de kleine Hobbes. Eerst lekker de kamer verkend en toen kennis gemaakt met de grote boze Bobbie. Die was wat aan het blazen en grommen, maar Hobbes trok zich er weinig van aan. Nu ligt hij naast me op een stoel te slapen en Bobbie komt af en toe even gluren, maar doet niets O+. Gaat helemaal goed komen, ik ben blij *O*

[ afbeelding ]
O+

Perr, ik heb dat ook met vet eten, alleen ik kan niet echt overgeven :') dus bij mij is t dan meer de buik/maag/darmen. En dan is het inderdaad wat loveli zegt; beter dat het eruit is. Ik loop er soms nog dagen mee!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:32:45 #292
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112657393
Phaidra, wat een liefie O+, mooie vacht, zwart bruin? Of lijkt dat maar zo?
~ Bonito La Risa ~
pi_112657702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:32 schreef Mixende_match het volgende:
Phaidra, wat een liefie O+, mooie vacht, zwart bruin? Of lijkt dat maar zo?
Ja klopt, gemêleerd zwart /bruin. Met zon erop ook een rode gloed O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112658600
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja klopt, gemêleerd zwart /bruin. Met zon erop ook een rode gloed O+
Grote kans dat hij nog helemaal zwart wordt. Ik heb al kittens gehad met een blauwe gloed en met rode gloed....allen verdwenen. Maar tis wel een cutie. Zwart O+
pi_112658642
Pfff druk vandaag. Foto's bewerken, douchen, tapas maken en vanavond naar Guzman. Voor de komende weekenden plan ik nog nul komma nul dates....ben het zat :(
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:12:22 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112658803
Lijstje!

O: twee geroosterde bth, wat halvarine
L: tosti kaas/chorizo/ketchup ( = 2 bth)
S: 7,5 km hardlopen op m'n nieuwe zooltjes. Liep als een zonnetje! *O*
T: whey shake
T: halve bak kwark
D: frittata boerenkool/artisjokken
T: cola en chips, want voetbal :9~
T: halve ananas

Zoiets. Dit WIL ik gaan eten. Geen idee of het allemaal lukt :') Vanaf de D moet alles nog :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112659199
Lijstjesplanning:
Pre-o: rijstwafel pindakaas
S: uur KT, 15 min cardio
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt, eiwitpoeder
L: 2 kleine speltbh met een halve avocado; cracker pindakaas, cracker filet americain
T: koffie verkeerd, blokje pure choco

De rest nog geen idee; ga voetbal kijken in de kroeg :)
pi_112660143
Ging voor het eerst in tijden weer eens krachttraining doen.. Dat ging redelijk.. Schouders en rug zijn nog wel sterk, de rest is wat minder geworden. Dan werkte 2x per week KT toch wel. Had nu met de bicepcurl echt moeite met 12 kg per arm.. Pushups en situps gingen wel beter dan anders, waarschijnlijk omdat ik toch iets lichter ben geworden..
En voor het eerst geen last van mn schouder!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:57:42 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112660416
Poesjes O+

Fijn Vikje !

Verdraaide mijn been raar op de trap op het werk, nu doet mijn heup zo'n pijn, kan nauwelijk normaal lopen.
Zwakke plek is dat sowieso al dus baal wel.

Is het al maandag? Dan krijgen we uitsluitsel of we echt woensdag naar de wedstrijd Ned.-Duits gaan.
Bah, stom weekend ertussen ook :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:29:30 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112661509
Zie allemaal leuke berichtjes op FB, word ik soms wel blij van :D
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:29:44 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112661517
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')