Ja. Had dat feit vanavond willen vergeten met wijn en bitterballen. Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Zondag, de laatste 3 podcasts zijn ook al gewoon 5 km aan een stuk. Ik ga dan volgende week dat wedstrijdje doen, dan wil ik op vakantie misschien nog 2 keer lopen. En dan eventueel denk ik gewoon iedere week 500 meter erbij...? Ik ga misschien wel iets minder vaak lopen, want 3x lopen, 2x kracht training en 1x bodybalance is vrij funest voor mijn sociale leven... Of misschien naar werk hardlopen 2x in de week!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Novem het volgende:
Nee supergoed Perr! Denk dat alles boven 8km voor een beginner top is
Wanneer ben je klaar met evy?
En wil je gaan uitbouwen naar 10?
Cool dus je bent al klaar. 500 per week lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zondag, de laatste 3 podcasts zijn ook al gewoon 5 km aan een stuk. Ik ga dan volgende week dat wedstrijdje doen, dan wil ik op vakantie misschien nog 2 keer lopen. En dan eventueel denk ik gewoon iedere week 500 meter erbij...? Ik ga misschien wel iets minder vaak lopen, want 3x lopen, 2x kracht training en 1x bodybalance is vrij funest voor mijn sociale leven... Of misschien naar werk hardlopen 2x in de week!
Ah joh, luxeproblemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:24 schreef Probability het volgende:
Einde van het jaar stress x 1000
Plus keuzes keuzes keuzes
Meh
Klopt, maar op officieel gesprek lijkt me dat niet zo'n goed idee.. Is iets te casual denk ik. Snel ff mn overhemd strijken..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef loveli het volgende:
Bij sommige mannen staat het ook leuk als de kin niet glad is
Wel een beetje gelijkmatig graag.
Weet niet of je hier veel herkenning voor je probleem zult vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:28 schreef the85mc het volgende:
Beter keuzes dan geen keus
De messen in mn scheerapparaat zijn stomp.. had me 3 dagen niet geschoren, dus stoppelbaardje. Wil ik em dr af scheren, 'hapt' dat apparaat de hele tijd.. Niet echt prettig zeg maar..
Denk het wel.. Ik heb met mesjes scheren wel geprobeerd, maar 's ochtend vroeg vind ik messen op mn gezicht niet zo relaxed.. Ben niet echt ochtend mens zeg maar.. En je wilt ook niet per ongeluk een keer uitschietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Weet niet of je hier veel herkenning voor je probleem zult vinden![]()
Tijd voor een nieuw apparaat?
Iets er tussen in?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:
Billy, je hebt je stage gekozen toch? Wat is er nog meer?
Ik moet vanmiddag hardlopen ivm wedstrijdje op zondag. Zal ik de wedstrijdafstand doen (die ik eigenlijk nog niet kan) of een rustig rondje?
Wat is de afstand?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:
Ik moet vanmiddag hardlopen ivm wedstrijdje op zondag. Zal ik de wedstrijdafstand doen (die ik eigenlijk nog niet kan) of een rustig rondje?
Rustig rondje! Je kunt er volgens mij beter voor zorgen dat je spieren zondag uitgerust zijn. Hoeveel ga je lopen zondag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:
Gewoon 1 keer 5 km en 1 keer uitbouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zondag, de laatste 3 podcasts zijn ook al gewoon 5 km aan een stuk. Ik ga dan volgende week dat wedstrijdje doen, dan wil ik op vakantie misschien nog 2 keer lopen. En dan eventueel denk ik gewoon iedere week 500 meter erbij...? Ik ga misschien wel iets minder vaak lopen, want 3x lopen, 2x kracht training en 1x bodybalance is vrij funest voor mijn sociale leven... Of misschien naar werk hardlopen 2x in de week!
6,4 km.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:52 schreef anna82 het volgende:
Afstand is 4 EM, iets van 6,7 en het verst ooit voor mij is 5 km. Denk inderdaad de ik 4 ga doen! En dan tijdens het wedstrijdje een keertje wandelen. Gelukkig is de team-outfit enorm fugly en pretendeert het absoluut geen snelheid
Ja opeens nog 1 van toen ik hier nog niet studeerdequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de succeswensen!
Het gaat wel een stuk beter dan gisteren, alleen nog wat zeurende hoofdpijn en vage misselijkheid. Mondeling is trouwens pas om 13.50u, dus ik heb nog even...
Prob, hoezo zou je moeten stoppen dan? Heb je nog vakken uit je P openstaan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Voor als je simpele pull-ups te makkelijk vindt
Hehehehe, dat klinkt hoopvol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de trainingen voor september?
De beste manier om pullups te leren is eerst aan een stang, met de voeten op de grond in diagonale positie optrekken, dan de stang steeds wat lager totdat je bijna horizontaal boven de grond hangt. Als je dat 3*15 kan kan je echte pullups proberen. Zegt mn trainer.. .in een maandje moet je er dan wel 1 of 2 kunnen schijnt
Dank voor delen, zo voelen wij ons niet zo slapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:09 schreef the85mc het volgende:
Helemaal uitgestrekte armen is ook echt moeilijk trouwens. Uit dat 'dode' punt heb ik er ook moeite mee.. Maar als je armen ietsje gebogen zijn is het makkelijk. Als je deurkozijnen hebt elke keer 1 keer optrekken als je door een deur loopt. heb ik een tijdje gedaan (wel thuis natuurlijk)en je wordt echt snel veel sterker.
Ach, dat doen die ventjes in de video ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:10 schreef loveli het volgende:
M'n lijf werkt even niet mee, mag hopen dat het in september allemaal beter aanvoelt.
Heb een stang in de deuropening waar ik me aan kan optrekken. Vanuit stand lukt het prima (dan kan ik er ook nog wel wat reps uitpersen), hangend met compleet gestrekte armen en dan optrekken blijft een uitdaging.
Onhandige reactie op voer gecombineerd met allerlei dingen die "nu" moesten gebeuren/stress. Tot een maandje of 2 geleden ontbeet ik met yoghurt en nam ik dat ook vaak als T, anderhalve liter per dag was geen uitzondering. Paar keer in korte tijd iets gehad met kenmerken van een migraine-aanval, yoghurt staat op de lijst als een van de boosdoeners. Yoghurt vervangen door kwark.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, dat doen die ventjes in de video ook niet.
Zorg je wel goed voor jezelf? En hoe komt het dat je lijf niet meewerkt?
Ik ga als het goed is morgenochtend weer een rondje urbanathlonnen. Er is een route voor me uitgezet.Zal kijken of ik weer foto's kan regelen.
I feel ya! het liefst ga ik nu nog 3 weken in bed liggen totdat het voorbij is, maar dat kan helaasch nietquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Perruche het volgende:
God wat is dit een heerlijke dag tot nu toe
Nee kwenie, gewoon. Fietsen in het zonnetje, vrolijk, werk gaat lekker, etc.quote:
Dat klinkt behoorlijk onpraktisch zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Onhandige reactie op voer gecombineerd met allerlei dingen die "nu" moesten gebeuren/stress. Tot een maandje of 2 geleden ontbeet ik met yoghurt en nam ik dat ook vaak als T, anderhalve liter per dag was geen uitzondering. Paar keer in korte tijd iets gehad met kenmerken van een migraine-aanval, yoghurt staat op de lijst als een van de boosdoeners. Yoghurt vervangen door kwark.
Het lijkt erop dat ik met kwark (oki, 2 bakken per dag, maar BB-ers eten toch ook bergen kwark?) veel vocht vasthoud (spieren lieten snel van zich horen bij belasting, kon niet op normaal niveau belasten zonder pijn). Of het was een toevallige combo. Weer op zoek naar een goede vervanger. Havermout = ok, maar als ik dat te lang achter elkaar gebruik, krijg ik vage klachten (overgevoeligheid voor vitamine B, bij te veel word ik snel moe en krijg binnen no time blauwe plekken).
Vorige week combo van all of the above, wat ongeplande drukte op werk en overige verantwoordelijkheden en daar bovenop dankzij tocht een dikke kou gevat.
Ok, die 2 zakken M&M's had ik niet moeten doen en die hebben niet echt bijgedragen aan een herstel. Verder eet ik niet echt slecht, maar ik moet weer een routine zien te vinden waarop ik het goed doe.
De kunst is om me zo snel mogelijk te herpakken en m'n voedingspatroon goed te krijgen.
Ik hou van Henk's positiviteitquote:Gewoon 1 keer 5 km en 1 keer uitbouwen.
Ik heb uitgebouwd met een km per keer erbij, maar gewoon even voelen wat prettig voelt. Er staat vast wat moois over in dat hardlooptijdschrift wat ik heb gekocht. Misschien kan ik dat zondag wel eens lezen in de sauna!
6,4 km. En dat komt wel goed. Gewoon rustig nog een rondje doen vanmiddag en zorg vooral dat je goed eet vooraf.
Als je 5 km kunt, dan kun je ook 6,4 km. No worries.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik hou van jouw positiviteit![]()
En van jouw rekenkundig vermogen want 6,4 is natuurlijk prima te doen!
Misschien een pan rijst koken, dat bakken met heel veel groenten en gebakken eitje erdoor en kruiden naar je smaak. Ik kan daar ieder moment van de dag een bakje van eten, vind dat superlekker. Helaas vult het bij mij voor geen meter, maar dat heb ik met alle carbs en misschien dat het voor jou anders ligt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Brood is geen structurele optie, tomaten/paprika/aubergines/aardappelen kan ik niet tegen, pasta blief ik niet. Ben geen fan van zuivel, maar het was vooral makkelijk om brak na werk een bak yoghurt leeg te lepelen. Of duf na wakker worden. Zoek vooral iets simpels om op elk moment weg te kunnen kanen.
Goed, maar het plaatje moet financieel en qua tijd ook leuk blijven. Het gaat er vooral om het optimum/evenwicht te vinden. Soms is het even bijsturen en het gaat weer prima, nu schommelt het wat meer dan gebruikelijk. Het went, ik sta er niet bij stil dat ik voor ik voer aanschaf eerst een lijst afga met waarom ik er wel/niet tegen zou kunnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat onhandig en vervelend loveli! Hoe reageer je op noten en vis en vlees? Is het een optie om die producten wat meer te eten?
Heb idd laatste tijd veel ei gegeten, alleen sinds mogelijke migraine hou ik het in de gaten als mogelijke trigger (de meeste andere mogelijke triggers zoals natuurlijke en onnatuurlijke MSG kreeg ik toch nooit veel van binnen).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien een pan rijst koken, dat bakken met heel veel groenten en gebakken eitje erdoor en kruiden naar je smaak. Ik kan daar ieder moment van de dag een bakje van eten, vind dat superlekker. Helaas vult het bij mij voor geen meter, maar dat heb ik met alle carbs en misschien dat het voor jou anders ligt.
En anders de ontbijt met ei optie? Omelet, roerei, gekookt ei al of niet aangevuld met groenten en/of vlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |