Idd, heb gewoon vriendelijk nog goeiedag gezegd tegen de dame en dan vliegensvlug de kroeg uit.quote:
Die heb je vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb zo veel schijt dat ik stront te kort kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:15 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Die heb je vanHahah ja gister bij VI OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zijn al jaren shirtjes met die tekst erop.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
TS, zoals hiervoor al gezegd moeten ze je met je vette smoelwerk door je eigen schijt trekken, om je de beginselen van fatsoen bij te brengen.
Ik vind dat toiletten bij de service hoort van de toko die je bezoekt. Geld vragen voor plassen is echt enorm triest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit is zo fucking vadsig triest
Als er een wijfje zit in die gelegenheden zijn dat meestal al oudere vrouwtjes die dertig hernia's krijgen van het bukken om de pis naast de pot schoon te maken. Laat staan dat er nog een bonus-chromosoommongool op de rand gaat poepen omdat hij te debiel is om te begrijpen hoe dat allemaal werkt
Ze kunnen ook besluiten om die wc's gewoon eens per dag schoon te maken, moet je nagaan hoe vies dat dan is.
En vijftig cent niet willen of bijna niet kunnen missen, allejezus zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |