collectiepic ter ontgroening.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef Obey. het volgende:
Trouwens, ff voorstellen, ik ben namelijk van plan hier vaker te posten.
Wat voor sneakers vind ik mooi: high-tops zoals supra's, sommige adidas (echt sommige), en schoenen als janoski's en low tops die in die richting gaan. Zou zelf nooit airmax of jordans kopen, mij te overdreven.
![]()
En toen kocht ik dus meds.
beetje rare vergelijking maar goed, als jij dat vindt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef Obey. het volgende:
Ga er zo eentje posten.Ik vind air max nog wel oke als je kleine voeten hebt maar ze lijken al snel zo groot in vergelijking met mijn benen, ben namelijk maar 1.78.
Mwa ging. Kben nu op zoek naar die janoskis in 8.5, fuck dat mn vriendin ze niet mooi vindtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef vault_tec het volgende:
1.65 en ik rock ook runnersCpt... was je broodje nog lekker?
Volgende week ook een collectie pic posten...
Beter dat we niet allemaal tzelfde mooi vinden tOch :dquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef vault_tec het volgende:
1.65 en ik rock ook runnersCpt... was je broodje nog lekker?
Volgende week ook een collectie pic posten...
Die janoski's zijn dope. Die adidas vind ik echt vreselijk :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Obey. het volgende:
[..]
Beter dat we niet allemaal tzelfde mooi vinden tOch :d
[ afbeelding ]
ja ik ben te lui voor mn veters
Ook skate ik met sommige en daarom gaan ze harder achteruit dan ik zou willen
En vervolgens op een andere foto vol met z'n kop er op staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:56 schreef vault_tec het volgende:
je staat op de site van vice... niets zeggende interviews btw... die van kho is wel
En jij dan?
Kho:Ik wil niet op de foto.
Waarom wil jij de schoen?
Het is gewoon fucking hype man.
Ja?
Nee, ach, ik weet niet, de zool is vet, de details zijn vet, en de opbouw naar het hele verhaal is vet.
Hoezo?
Nou ja, ze hadden snippets op social media gezet, en in bepaalde commercials flarden van de schoen aangejaagd. Maar eigenlijk doet het me niet zo veel.
Ik vind je erg laconiek. Hoe lang zit je hier al?
Sinds uh, gisteravond.
Erg laconiek vind ik je.
Weet je wat het is, ik schaam me gewoon een beetje dat ik hier zit. Maar hoewel ik het kut vind dat ik er zit, zou ik het nog kutter vinden als ik straks gasten met die schoen zie lopen en dat ik hem dan niet heb.
Een dilemma.
Inderdaad.
Ligt nog een paartje @ patta. Weet alleen niet of het ook deze cw is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef vault_tec het volgende:
had die ook willen hebben maar dacht dat ze al weg zouden zijn... hebben er sinds patta zit in de sale gelegen...
Nice. Goeie sokken ook :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Cpt. het volgende:
Idd alleen die janoskis vind ik mooi. Wivah:
[ afbeelding ]
Wat is house of hoops dan? Is toch gewoon FL op de lijnbaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:38 schreef vault_tec het volgende:
ook bij house of hoops wordt gecampt... voor de yeezy 2 (denk niet dat ze voor die jordans staan...)
[ afbeelding ]
Toen ik daar liep was er nog niemand, volgens mij krijgen ze niks binnen. Sprak nog met een gast die wist dat ik was campen voor die yeezy en anders had ie wel wat gezegd denk ik.quote:
Jordans niet, heb ze zelf niet meer (fuck die hypequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:07 schreef Obey. het volgende:
[..]
Wat is house of hoops dan? Is toch gewoon FL op de lijnbaan?
Dragen jullie in de zomer trouwens ook gewoon jordans/air max?
Op deze foto vind ik ze niks. Vooral de voorkant vind ik er nogal goedkoop uitzien. Neem ik liever dezequote:
Zo vind ik ze dan wel weer tof .quote:
Dat was bij Jeezy 1 ook al zo'n drama.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:07 schreef vault_tec het volgende:
weinig mensen die die schoen goed kunnen rocken denk ik...
De schoen is idd lelijk. Zo knap vind ik het niet, breng wat 'verbeteringen' aan en het wordt er snel lelijk op bij een lelijke basis.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef Cpt. het volgende:
Die hele schoen is ook
Toch knap dat ie die 2e nóg lelijker heeft gekregen.
Nee volgens mij om geld te verdienen aangezien ze voor zon 2500 euro door te verkopen zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef HenkXL het volgende:
lol wat is deze, campen voor die schoenen? Die worden ook echt alleen gekocht om ''hip'' te zijn
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef HenkXL het volgende:
lol wat is deze, campen voor die schoenen? Die worden ook echt alleen gekocht om ''hip'' te zijn
Das kut. Ik zag ook 25% korting maar laat het links liggen. Geen geld en geen interesse. Heb liever de 3 of 5. De 5 in wolf grey vind ik nog steeds erg nice.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:30 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb ze ook besteld.
Zag later pas dat je ze ook 30 euro goedkoper kon krijgen, fail.
Wivah:
[ afbeelding ]
Vind ik ook erg nice. Heb 'm pas 1 keer gedragen thoughquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das kut. Ik zag ook 25% korting maar laat het links liggen. Geen geld en geen interesse. Heb liever de 3 of 5. De 5 in wolf grey vind ik nog steeds erg nice.
Voor zo nu en dan. Wat ik met m'n SNS GL 2 heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:56 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind ik ook erg nice. Heb 'm pas 1 keer gedragen though
Je kan niet na bestellen volgens mij. Als je iets wilt hebben moet je er gewoon op tijd bij zijn. Het is iig niet binnen 1 dag uitverkocht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn die Air Jordans daadwerkelijk lastig te krijgen of is dat lariekoek? Liep namelijk gisteren een winkel binnen in Amsterdam (vlakbij Keizersgracht) en daar werd mij aangegeven dat het bestellen van Air Jordans online of in een fysieke winkel behoorlijk lastig kan zijn omdat er een schaarste is?
Jawel jawel, alleen ik vindt ze niet 260 euro waard..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef vault_tec het volgende:
toch wel een mooi schoentje eigenlijk...
Lol. Vind je dat echt mooi? Die lompe achterkant met de plastic groene zool eronder?quote:
Ik ga wel campen denk ik jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor zo nu en dan. Wat ik met m'n SNS GL 2 heb.![]()
Gaan we over twee weken bij woei staan atta?
Is van Dottie/Gummer die bij woei werkt. En strap los > strap vast. Vind hem wel mooi maar deze schoen heeft een moeilijk rock gehalte en ik had geen geld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:42 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol. Vind je dat echt mooi? Die lompe achterkant met de plastic groene zool eronder?
Die op de achtergrond zijn al een stuk beter trouwens.
Oh, maak je bandjes vast. Je loopt voor lul met je "ik ben een soldier met losse straps"
Ik wil ook wel langskomen evt. Weet niet hoe laat. Niet TE vroeg, maar hangt ook een beetje van de drukte af.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ga wel campen denk ik ja![]()
Grijze yeezy's zijn keihard.
Wat voor release is er dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ga wel campen denk ik ja![]()
Grijze yeezy's zijn keihard.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef Cpt. het volgende:
Even een wivahtje op vault_tec pijn te doen.
[ afbeelding ]
Nee, ik moet nog wat nieuwe ideeën maken, heb je nog andere ID modellen die je me aanraad?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef vault_tec het volgende:
Ook gekocht of niet? Voor dat geld had je veel toffere dingen kunnen maken.
normaal strikken, dus niet eerst achter de tong gaan en strikken. Tong van de Nizza is sowieso niet zo lang, dus die hoef je niet eruit te trekken.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:21 schreef Akilla het volgende:
Na 6 jaar achter elkaar alleen maar de witte adidas superstar 2 gekocht te hebben(wel met verschillende kleur strepen;)), ben ik eindelijk overgestapt naar een ander(de superstar zijn toch een beetje suf, zeker als je ziet met wat voor een vette schoenen mensen op dit forum lopen)
[ afbeelding ]
Het loopt nog niet helemaal geweldig, maar dat is meer het wennen denk ik..
wel nog een vraag, hoe doen jullie dat met de veters met zulke lage schoenen? bij al mijn schoenen zitten de veters achter het lipje in een knoop en dan de uiteinde weer door het hoogste gat heen.
Alleen bij deze(en m'n high allstars) gaat dat niet echt.. die allstars vind ik dan nog wel oke, omdat dat meer op je been zit en het zachte veters zijn.. maar bij deze zijn het best dikke veters en ik vind het een beetje....raar staan met grote getrikte veters....
Ik heb de roshe runs besteld, ze zijn true to size, dus heb ik nog maar eens mijn schoenmaat opgemeten en een 11.5 besteld. Ik hoop alleen dat de douane het pakketje er niet uit pikt.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik heb deze op ebay gevonden en twijvel nog tussen deze en de roshe runs cyber, weet iemand hoe deze 2 schoenen uitvallen in vergelijking met janoski's?
[ afbeelding ]
M'n favoriete janoski's. Zou er zeker nog graag een extra paartje van willen hebben.quote:
Q paintingquote:Op maandag 11 juni 2012 14:00 schreef vault_tec het volgende:
Ben mijn kamer aan het opruimen... Merk dat ik een nieuwe / grotere kast nodig heb.
[ afbeelding ]
Als ze niet passen amputeer ik een teenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:29 schreef vault_tec het volgende:
atta, nice... beter komen ze snel binnen (en pas jij ze niet)
Naar chemische troep bedoel je?quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als ze niet passen amputeer ik een teen![]()
Die military blues ruiken btw echt naar een kernbom
Dan verkoop je ze aan mij en koop je die 7?!quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
dat is de geur van de echte asian sweatshopquote:Op woensdag 13 juni 2012 06:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Oke...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Miniem het volgende:
Bij Britain in de sale.
Reebok CL Kamikaze III Mid
Helaas niet in 46
Grijs http://www.go-britain.nl/(...)rey-black-steel.html
Blauw http://www.go-britain.nl/(...)llent-red-steal.html
[ afbeelding ]
Dan kunnen we elke sale hier posten en dat wordt erg omslachtig. Helemaal als om zulke schoenen gaat waar niet veel mensen warm van worden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef Miniem het volgende:
[..]Mogen er geen aanbiedingen geplaatst worden?
Ik zie hier anders alleen wivahs ed. niet dat daar wat mis mee is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan kunnen we elke sale hier posten en dat wordt erg omslachtig. Helemaal als om zulke schoenen gaat waar niet veel mensen warm van worden.
Gast ik kwijl op je Janoski collectionquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede collectie vault!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan verkoop je ze aan mij en koop je die 7?!
2008 hadden de true blues het al erg... die asics stinken ook een uur in de wind terwijl die van hal toen des tijds gewoon geurloos waren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:05 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als ze niet passen sowieso.
Ruikt idd echt naar chemische troep, lijkt wel elke jordan release erger te wordenstraks vallen je voeten er af na te lang dragen.
Mijn GL II ruiken ook amper.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
2008 hadden de true blues het al erg... die asics stinken ook een uur in de wind terwijl die van hal toen des tijds gewoon geurloos waren.
OMG jullie ruiken ook al aan elkaars schoenen, waar gaat dit eindigen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef vault_tec het volgende:
2008 hadden de true blues het al erg... die asics stinken ook een uur in de wind terwijl die van hal toen des tijds gewoon geurloos waren.
Nou nee. Bij sommige nieuwe sneakers ruikt het gewoon vies chemisch zodra de doos open gaat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
OMG jullie ruiken ook al aan elkaars schoenen, waar gaat dit eindigen..
uh, soldeerbout?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil mijn chromeball lows customizen... kan de tutorial niet meer vinden maar hoe heet dat ijzeren ding en waar kan ik het kopen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
uh, soldeerbout?Ik heb het al gevonden. Nog even sparen en oefenen met olifanten print tekenen dan begin ik er aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoen die niet snel goed gedragen zal worden imo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef Nezhi het volgende:
Damn, zag vandaag iemand met deze:
[ afbeelding ]
Nu wil ik ze ook
Mooie verzameling vault!
De tering, ik zie het al voor me....quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:10 schreef Atta-boy het volgende:
Gast op lb, hij liep ook stage bij woei.
Die gozer die ze verkocht wist niet, had ook amsterdams voor zo'n bedrag verkocht.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef vault_tec het volgende:
janoski's en gel lyte 3.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:44 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Op ebay heb je er een heleboel, incl. verzendkosten 100 euro vanuit de VS
Thanks, hou Ebay maar even achter de hand als ik ze anders niet kan vindenquote:
Graag. Ik wil zaterdagochtend heen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef vault_tec het volgende:
Als mensen naar voor die woei gl 3 gaan campen... ik ga vrijdag avond even langs en laat wel weten hoeveel mensen er staan mochten mensen dat willen.
Ik heb er twee keer gewoon eentje op Amazon gekocht voor vrij weinig. Handig als ik ergens heen reis waar duurdere horloges onhandig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef vault_tec het volgende:
Cpt. heeft er nu 1 voor mij besteld. Held is het... Bananenmilkshakes zullen gedronken worden.
Ik ben er ook niet zo in geïnteresseerd al wil ik tzt wel 1 heel mooi horloge. Mis het nu zo nu en dan bij bijeenkomsten en vergaderingen etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn nieuwe Suunto bevalt enorm goed, lekker technisch apparaat. Heb verder weinig interesse in klokjes, in tegenstelling tot iedereen om me heen, lijkt het wel.
Ik mis het juist niet, vooral omdat op werk toch iedereen al minimaal 10k aan zijn pols heeft hangen.... Dat zijn 150 paar Roshe's.... Nee, ik doe er gewoon liever niet aan mee. Sneakers is mijn eigen ding.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo in geïnteresseerd al wil ik tzt wel 1 heel mooi horloge. Mis het nu zo nu en dan bij bijeenkomsten en vergaderingen etc.
Maar ik heb ook liever meer schoenen vault.
Ik heb niet gezocht naar een foto van gister, maar gewoon een voorbeeld hoe die zich soms kleed.quote:
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:37 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Jay-Z en Kanye rockten ze gisteren ook beide. Beste concert ooit trouwens, maar ik zal niet te ver offtopic gaan.
Zag ze liggen gister, maar hoef ze zelf niet, heb een veel betere aankoop gedaan. Gister nog langs woei geweest en zal druk worden zaterdag atta.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:27 schreef Atta-boy het volgende:
Is vast m'n maat niet maar ik niet echt.
Wivah:
[ afbeelding ]
UnDS
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De tering, ik zie het al voor me....
"Die GGB en die Amsterdams.... hoeveel wil je er voor hebben?"
"Eh, samen voor 300??"
reactie:
[ afbeelding ]
Wat heb je gekocht en hoe weet je het?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zag ze liggen gister, maar hoef ze zelf niet, heb een veel betere aankoop gedaan. Gister nog langs woei geweest en zal druk worden zaterdag atta.
Even bijgekletst met een van de jongens. Schijnen Duitsers en Fransen te komen op donderdag. Hij stelde voor om er iig rond 8.00 te zijn en dan even te checken hoe druk het is.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht en hoe weet je het?
De print op het raam is best cool he
Hoi Sinji!
Donderdag? Dat is wel heel vroeg.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Even bijgekletst met een van de jongens. Schijnen Duitsers en Fransen te komen op donderdag. Hij stelde voor om er iig rond 8.00 te zijn en dan even te checken hoe druk het is.
Ik heb een fatsoenlijke hoofdtelefoon gekocht, dus geen dr. Dre rommel maar een Bowers & Wilkins.
Zeker weten. Dat ga ik dus ook doen. Ze vinden het ook maar raar dat die lui al praten om donderdagavond te komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Donderdag? Dat is wel heel vroeg.
Ik ga denk ik zaterdag gewoon heel vroeg er heen en zie dan wel. Komt vast goed.
handig dat je de maat erbij zet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:36 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier nog interesse in DS Jordan Playoffs?
Normaal gesproken wel maar kleine maten gaan hard de laatste tijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:58 schreef vault_tec het volgende:
Atta, jij hebt US7... Komt goed... US 8-10.5 zijn veel meer gevraagd volgens mij...
Ik heb ze alleen online gezien:quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Hey mensen, ik post en lees normaal niet in deze reeks, maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben op zoek naar deze:
Nike SB Dunk Low Black/Clear Jade
[ afbeelding ]
http://www.highsnobiety.c(...)low-blackclear-jade/
Heeft iemand ze al in NL gezien toevallig en kan ik ze hier ergens kopen? Bestellen is evt. wel een optie, maar zou ze liever wel eerst passen..loop vaak te kloten met Nike qua maten. Thanks!
De zomer CWs maken hem niet veel mooier... Niet mijn ding, zeker niet op de free zool.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:38 schreef vault_tec het volgende:
hypekiddo's... die footscapes al binnen?
Veel liever 'gewone' free's.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
De zomer CWs maken hem niet veel mooier... Niet mijn ding, zeker niet op de free zool.
[ afbeelding ]
I second that.quote:
Nog steeds niks. Ze zijn sinds de 8e wel al in Nederland volgens de track&trace.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:38 schreef vault_tec het volgende:
hypekiddo's... die footscapes al binnen?
Goede zomerschoenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:17 schreef don-diablo het volgende:
Hhm.. Zeker niet slecht.
[ afbeelding ]
kzKLOT
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:17 schreef Sinji het volgende:
Hallon, wivah vandaag:
[ afbeelding ]
Nike gaat nu wel helemaal berserk met die free zool inderdaad. Free's zijn nice, maar hou de zool daar en niet op een Huarache of Footscape
Ze worden bij de meeste bekende sneakerboeren wel uitgebracht toch? Hanon, Wellgosh, CT etc.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb END gelijk gemaild voor een size 9 als ze binnen komen... hopelijk kan ik een paartje scoren.
Moet goed komen lijkt me. Ik ga het ook zeker even in de gaten houden. US 9,5 dan voor mij iig. Weet niet wat de prijs wordt. Jij iets over gelezen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb END gelijk gemaild voor een size 9 als ze binnen komen... hopelijk kan ik een paartje scoren.
75 pondquote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet goed komen lijkt me. Ik ga het ook zeker even in de gaten houden. US 9,5 dan voor mij iig. Weet niet wat de prijs wordt. Jij iets over gelezen?
GVD. Gyakusou shit wel binnen, maar Roshe's gestrand bij customs. Duurt natuurlijk eeuwig voordat ik dan eindelijk een brief voor de VAT binnen heb en ze mijn kant op komen... Maar ze zijn in ieder geval in het landquote:Op zondag 17 juni 2012 20:27 schreef Bajskorv het volgende:
Morgen eindelijk weer op werk (paar weken op reis geweest), hopelijk liggen mijn rode roshe's er! En nog wat meer goodies, maar ik wil met name eindelijk die rode roshe's hebben. De zwarte zijn goddelijk!
Niet exact zo, maar ik kluif ze in ieder geval ook niet in zijn geheel. Gewoon botjes van elkaar trekken, blijft vlees aan het grootste bot zit en daar kluif je het dan zo vanaf...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft er iemand wel eens zo een chicken wing gegeten?
Hahaha, gast. Jij altijd met je etenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ze weten gewoon niet wat ze er van moeten vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Atta-boy het volgende:
Fuuuu tz meriwether die ik nog wel zou willen uitverkocht. Wist niet dat ze die nog hadden.
Footscapes liggen nu al 10 dagen bij de douane
Zoveel moeitequote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
Eten is belangrijk... je moet goed eten!quote:
Veel winterspul nog, jammer. Heb wel over die Reebok Pumps lopen twijfelen, nostalgie... In het knalgeel, lekker voor onder shorts of gewoon voor de gym ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Sinji het volgende:
Hanon start hun zomersale
http://www.hanon-shop.com/sale-footwear-clearance/
Wanneer weer bij jou?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Eten is belangrijk... je moet goed eten!
Heb inmiddels een nieuw huis in het centrum.... misschien eerste of 2e weekend van Juli, ff kijken wanneer iedereen kan. Niet echt nieuwe pickups, ben alleen maar aan het verkopen de laatste tijd.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wanneer weer bij jou?![]()
Anyway, om maar ontopic te gaan. Nog nieuwe pickups de afgelopen tijd?
Idd, ze weten niet of die tijgerprint nou legaal is in Nederland.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet wat ze er van moeten vinden.
Mijn laatste waren de Taka Hayashi derby's.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
die patta kangaroos in 7.5 niks voor jou? bbs heeft styling advies thoughquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Idd, ze weten niet of die tijgerprint nou legaal is in Nederland.
Andere meriwethers in CT sale ook niet in mijn maat. fml, miss maar beter ook.
Nais, lopen erg lekker vind ik. Die zwarte of grijze?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn laatste waren de Taka Hayashi derby's.
Laatste waren die Roshe's in zwart/wit en ik wacht dus nog op de rood/wit CW. En die zwarte Lunar Woven Flow, die trouwens erg relaxed loopt, lekker stevig.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
fan van Roshe's?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Laatste waren die Roshe's in zwart/wit en ik wacht dus nog op de rood/wit CW. En die zwarte Lunar Woven Flow, die trouwens erg relaxed loopt, lekker stevig.
spoil it ?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
fan van Roshe's?
Welke maat heb je? Misschien heb ik wel een mooie headsup voor je
Meende die dat toen serieus? Vond het wel sexy staan met die lip achter de broek.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die patta kangaroos in 7.5 niks voor jou? bbs heeft styling advies though
Grote fan! US 11quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
fan van Roshe's?
Welke maat heb je? Misschien heb ik wel een mooie headsup voor je
Ik zal LB maar weer eens checken, kom er nooit. Vind de CWs met de gekleurde zolen niet mijn ding, maar met name rood/wit erg nice.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Meende die dat toen serieus? Vond het wel sexy staan met die lip achter de broek.
Maar die hoef ik niet man, moeilijk te rocken en toch niet helemaal mijn ding. Zit nog te twijfelen over een paar visvims die ik misschien wil halen.
Check aanbiedingen topic op lb voor roshe runs voor cheap. Cw's vind ik niet zo tbh.
Zeker weten, zou er best een paar bij willen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nais, lopen erg lekker vind ik. Die zwarte of grijze?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten, zou er best een paar bij willen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, beetje kranten erbij, zo liep ik ook op mijn eerste paar klompenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas, je maat is weg. Nog wel een maat 13
Voor mij nu ook absoluut, daarom zou er nog wel een paar bij mogen komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete casual shoes
Chill. gratz met je nieuwe huis manquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb inmiddels een nieuw huis in het centrum.... misschien eerste of 2e weekend van Juli, ff kijken wanneer iedereen kan. Niet echt nieuwe pickups, ben alleen maar aan het verkopen de laatste tijd.
Trouwens (voor de mensen die van eten houdenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
Right, flikker op met die zooi. Dat stinkt echt te erg, en ik vreet verder echt alles.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef HAL9000S het volgende:
Als je in Zweden woont (woonde?) dan heb je vast ooit surstromming op.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef HAL9000S het volgende:
YupMet nieuwjaar gemaakt voor mijn gasten.
http://www.flickr.com/photos/cali030/sets/72157628650936479/
die haringen schoonmaken is een van de goorste dingen die ik ooit gedaan heb.
Serieus de geur ervan.... nog nooit zoiets meegemaakt.quote:
Ik heb veel gemist zie ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Sinji het volgende:
Die moeten ze uitbrengen in een AJKO versie. Instacop dan
Snap ook niet dat ze die nu opnieuw uitbrengen, schoenen zijn net opnieuw uitgebracht. Of mis ik iets dat er toch wat anders is aan één van de twee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist zie ik![]()
[ afbeelding ]
Dat waren andere CW's. En dat ze opnieuw uitgebracht zijn snap ik heel goed. Helaas lees ik dat het er een kleine oplage was. Enkel bij HOH hier in Nederland?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze die nu opnieuw uitbrengen, schoenen zijn net opnieuw uitgebracht. Of mis ik iets dat er toch wat anders is aan één van de twee?
http://www.nicekicks.com/(...)eakers-offend-folks/quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef ebutyouyou het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)ers-van-Adidas.dhtml
![]()
Nu je het zegt zie ik het verschil pas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat waren andere CW's. En dat ze opnieuw uitgebracht zijn snap ik heel goed. Helaas lees ik dat het er een kleine oplage was. Enkel bij HOH hier in Nederland?
Fakes toch zeker wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:51 schreef vault_tec het volgende:
dit vind ik harD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij de ressellmoney nodig heeftquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:51 schreef ChrisBreezy het volgende:
RF met Air Yeezy's, laatste wat ik verwacht had, maar hij rockt ze wel
Vind hem altijd maar een saaie vent, maar ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef Modus het volgende:
Al die negerts natuurlijk meteen hun Jiesies niet meer dragen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek nog een paar basic zwarte sneakers ter vervanging van mijn adidas gezelle vintage. Iemand tips? Bij voorkeur onder de 100 euro.
Tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Black Busenitz [ afbeelding ]
Net weer aangekomen in Stockholm voor midsommar, dus morgen nog snel even langs Six Feet Down inderdaad!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:50 schreef Nezhi het volgende:
Caliroots sale en mijn salaris komt (hopelijk) over twee dagen!
Eens kijken wat ze allemaal hebben.
Goede tip, maar nog iets teveel wit. Ik ga liever voor helemaal zwart. Dus echt onopvallende sneakers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Black Busenitz [ afbeelding ]
Die jas met die tiger camo is ook in de sale he. Is nu 275. Helaas nog te veel voor mij op dit momentquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Net weer aangekomen in Stockholm voor midsommar, dus morgen nog snel even langs Six Feet Down inderdaad!
Precies dat gaat me iets te ver. Ik ga wel even wat rond kijken op de bekende sites of ik wat moois in de sale kan scoren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef HAL9000S het volgende:
All black free is nice maar zo'n technische runner is wel totaal anders dan een simpele adidas gazelle
Ik zal eens kijken of ze mijn maat hebben, maar vorige keer hing er niks meer in de winkel. Die winkel is echt klein, dus ze hebben nooit de complete website helaas. Tegenwoordig is de website van Caliroots 90% van hun omzet...quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die jas met die tiger camo is ook in de sale he. Is nu 275. Helaas nog te veel voor mij op dit moment![]()
Wel erg coole jas.
Je kan ook voor all black free's gaan stansfield.
Tofquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:54 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, mijn eerste paar KangaROOS? Ik vind ze wel dope, kan wel een relaxte witte sneaker gebruiken voor de zomer.
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook overdreven. Sowieso begrijp ik niet helemaal waarom je helemaal uit Duitsland zou komen voor een schoen met een retail van 150. Ik zou dan thuisblijven en werken en dan online kopen via eBay of zo. Bespaart je veel kosten qua brandstof en geen vrije dagen opnemen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nice dd.
Hoor net dat er nu al 9 man bij woei liggen. Beetje overdreven voor een schoen die je normaal zaterdagochtend nog op kan pikken.
Als ze in Nederland nu ook al zo moeilijk lang gaan campen verpest iedereen het alleen maar voor elkaar.
wijze woorden atta. (en ook DD en cali)quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nice dd.
Hoor net dat er nu al 9 man bij woei liggen. Beetje overdreven voor een schoen die je normaal zaterdagochtend nog op kan pikken.
Als ze in Nederland nu ook al zo moeilijk lang gaan campen verpest iedereen het alleen maar voor elkaar.
Elk topic komt wel paar keer zo'n vraag voorbij. Geen idee. Dit is meer voor nike, asics, new balance etc. Heb ook het gevoel dat het voor kampers is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:38 schreef Brembo het volgende:
Wat is eigenlijk het imago van bikkemberg sneakers, is het hele voor kampers of valt dat nog wel mee?
Gaat echt nergens over..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
wijze woorden atta. (en ook DD en cali)
Snap het ook niet. Zonde van je tijd. Zei het ook al op LB, 30+ uur liggen voor 100 euro winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |