Hij was die avond niet bij me.. Heb het hem verteld (hij vroeg er zelf naar, zou niet zomaar vertellen)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als HIJ meegaat, moet je natuurlijk niet met iemand anders gaan zoenen.
Zijn er afspraken gemaakt van exclusief zijn etc? Zo lang die er niet zijn heeft ie eigenlijk geen recht om pissig te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als HIJ meegaat, moet je natuurlijk niet met iemand anders gaan zoenen.
Oh nou, dan is het wel raar idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Hij was die avond niet bij me.. Heb het hem verteld (hij vroeg er zelf naar, zou niet zomaar vertellen)
Nee, maar als je scharrel mee uit gaat, lijkt mij het meest logisch dat je met hem gaat sloeren die avond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zijn er afspraken gemaakt van exclusief zijn etc? Zo lang die er niet zijn heeft ie eigenlijk geen recht om pissig te doen.
Ergo, hij heeft meer gevoelens voor je maar wilt het niet toegeven. Jij, hebt overduidelijk niet meer gevoelens voor hem behalve oppervlakkige seks. Dit moet je bespreken anders gaat de shit tegen de spreekwoordelijke ventilator
ja..maar als je het vertaald naar "vriend(in) met voordelen" word het ineens heeeeel andersquote:
Can't blame the guy to be honestquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar met elkaar op vakantie, allerlei dingen samen doen en hij gaat met je mee uit... Misschien vat hij het op dat het iets meer is dan alleen 'scharrelen'
Nee dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Can't blame the guy to be honest
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.quote:
Dan heb je al snel een 'quarrel'quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Perzephone het volgende:
Laatst een nieuwe term gehoord "kwarrel" als in, kwaliteits scharrel.
Misschien ziet hij het toch als een exclusief soort scharrel, dus de alleen lusten zonder de last van een relatie.
de pret maakt plaats voor het maken van een keuze.....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.
Was wel benieuwd naar ervaringen. Iemand zei net al, scharrelen is leuk maar vaak krijgt de een gevoelens en dan is de pret over..
scharrelen doe je voor een relatie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Life2.0 het volgende:
Duidelijk zijn waar het om gaat..
Scharrelen doe je voor een relatie, jij wilt een fuckbuddy, die ook bij je op de bank kruipt..
Maar je hebt dus ook niet gezegd dat het voor jou alleen 'scharrelen' was?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.
Was wel benieuwd naar ervaringen. Iemand zei net al, scharrelen is leuk maar vaak krijgt de een gevoelens en dan is de pret over..
Idd, je zegt toch dat je hem leuk vindt? Wat wil je dan? Wil je graag je opties open houden? Of denk je dat er iemand anders is die misschien wel beter bij je past?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
de pret maakt plaats voor het maken van een keuze.....
een scharrel is iemand die je naast je relatie hebt, of iemand waar je misschien wel een relatie mee zou kunnen opbouwen maar eerst nog aan het aftasten bentquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
scharrelen doe je voor een relatie?
dit bedoel ik dus, het is allemaal zo onduidelijk wat het inhoudt.
i get it welquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, je zegt toch dat je hem leuk vindt? Wat wil je dan? Wil je graag je opties open houden? Of denk je dat er iemand anders is die misschien wel beter bij je past?
I don't get it.....
Niks afgesprokenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Jullie hebben dus ook niet uitgesproken dat het vrijblijvend is? Dan zal hij ws denken dat het meer is.. Of dat iig willen..
Ik vond hem vanaf het begin leuk, dat wist hij. Hij wilde toen nog alle opties openhouden en kijken hoe het zou verlopen, maar verder geen afspraken gemaakt. Als ik er dan over begon, zei hij 'we zien nog wel'.. en daar had ik geen zin in (om steeds te wachten op hem)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook niet gezegd dat het voor jou alleen 'scharrelen' was?
Ja ik vind weekends weg enzo ook niet meer bij scharrelen passenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef Stokkie_ het volgende:
Zeker als je weekendjes weg krijgt of etentjes ect komen er gevoelens bij kijken. Af en toe een keer sex is prima maar zodra een van de twee met een uitje aan komt zit er meestal toch echt meer achter. Heb dit vanuit mezelf en de tegenpartij wel meegemaakt, je moet het echt bij alleen sex/scharrelen houden.
Afspraken zijn verder niet zo belangrijk, de signalen meer.
Die periode waar je beetje aan het proberen bent, nog niet weet of je gaat binden enzulks, dat noemen wij scharrelen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
scharrelen doe je voor een relatie?
dit bedoel ik dus, het is allemaal zo onduidelijk wat het inhoudt.
Mjah, gezien dat laatste is het ook wel een beetje zijn eigen schuld..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Niks afgesproken
[..]
Ik vond hem vanaf het begin leuk, dat wist hij. Hij wilde toen nog alle opties openhouden en kijken hoe het zou verlopen, maar verder geen afspraken gemaakt. Als ik er dan over begon, zei hij 'we zien nog wel'.. en daar had ik geen zin in (om steeds te wachten op hem)
Eigenlijk denk ik dat er altijd wel wat gevoelens bij komen spelen en dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb scharrelen altijd ingewikkeld gevonden...
Ja, is toch het enige dat het duidelijk maakt he..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
Zal morgen wel met hem gaan praten, het is nu gewoon allemaal veel te onduidelijk over wat te hebben en dat is best wel vervelend.
Dat is altijd goed maar de gevoelens gaan niet meer weg, daar zou ik wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
Zal morgen wel met hem gaan praten, het is nu gewoon allemaal veel te onduidelijk over wat te hebben en dat is best wel vervelend.
Precies dat. Al vaak mee op mijn bek gegaan, blij dat ik aan de man benquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat er altijd wel wat gevoelens bij komen spelen en dan wordt het lastig.
Of juist niet, als beide gevoelens voor elkaar hebben..
Ja of niet, want hij wilde het allemaal nog even aankijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef nosmo_king het volgende:
niet alles kan zomaar vrijblijvend blijven....maar een keuze: alles of niets, want dat is wat hij wil
of het is zo klaar als een klontje: hij wil niet met je verderquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ja of niet, want hij wilde het allemaal nog even aankijken.
Misschien is het wel bindingsangst dat hij heeft..
Bindingsangst is code voor 'hij vindt je niet leuk genoeg'quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ja of niet, want hij wilde het allemaal nog even aankijken.
Misschien is het wel bindingsangst dat hij heeft..
Dat kan inderdaad ook nog.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
of het is zo klaar als een klontje: hij wil niet met je verder
Huh, wil je nou alleen scharrelen of wil je zelf juist een relatie met hem?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog.
true datquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bindingsangst is code voor 'hij vindt je niet leuk genoeg'
Zoals ik t zie vind ie je wel leuk en jij hem ook dus ik zou me niet te druk makenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog.
ik zei maar wat hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bindingsangst is code voor 'hij vindt je niet leuk genoeg'
ook dat kan natuurlijk....liefde is vreemdquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Zoals ik t zie vind ie je wel leuk en jij hem ook dus ik zou me niet te druk makenHij wordt niet zomaar jaloers
Ik vind hem juist leuk en wil een relatie, maar hij wil/kan zich niet in een relatie storten lijkt het (we zien wel, we hebben alle tijd).quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Huh, wil je nou alleen scharrelen of wil je zelf juist een relatie met hem?
Tja, als jij meer voor hem voelt, zit er eigenlijk niets anders op dan duidelijkheid vragen, hem voor de keus stellen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
ik zei maar wat hoordat heeft hij niet gezegd ofzo, maar hij doet wel moeilijk om een relatie aan te gaan en toch wordt hij boos en jaloers als er andere jongens in de buurt zijn
lastige jongen.
dit kan je het beste doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als jij meer voor hem voelt, zit er eigenlijk niets anders op dan duidelijkheid vragen, hem voor de keus stellen..
Niet als ultimatum, maar ik weet uit ervaring dat het behoorlijk pijn kan doen als je maar blijft wachten op meer..quote:
precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als ultimatum, maar ik weet uit ervaring dat het behoorlijk pijn kan doen als je maar blijft wachten op meer..
ik ook (op het meisje-gedeelte na dan)quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben ook een 'alles of niets' meisje
Wachten is inderdaad niet goed, gezien hij boos is geworden is er een grote kans dat hij je leuk vindt maar mannen zijn net als vrouwen complexe wezensquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als ultimatum, maar ik weet uit ervaring dat het behoorlijk pijn kan doen als je maar blijft wachten op meer..
Hahahahaha!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ik ook (op het meisje-gedeelte na dan)
Ik wil ook gewoon het liefst alles (dus relatie) maar ik vind hem te leuk om zomaar afstand te nemen als hij (nu)/(nog) geen relatie wilquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik ook wel eens de fout mee in gegaan. Heeft me nooit iets anders dan verdriet opgeleverd...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon het liefst alles (dus relatie) maar ik vind hem te leuk om zomaar afstand te nemen als hij (nu)/(nog) geen relatie wil
zwak van me eigenlijk
Boosheid bespreken, dat hoort echt niet bij zijn visie van scharrelen. En verder zou ik denken graag of niet, dat is makkelijk gezegd natuurlijk maar toch echt de enige manier om een goede uitkomst te krijgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon het liefst alles (dus relatie) maar ik vind hem te leuk om zomaar afstand te nemen als hij (nu)/(nog) geen relatie wil
zwak van me eigenlijk
Ik heb al heel vaak geprobeerd geen contact meer te hebben met hem (onduidelijkheid, hij weet niet wat hij wil), maar elke keer kwam ik terug bij hem omdat ik hem zo leuk vind. Ben gewoon bang dat er niks van gaat komen en ik uitendelijk achterblijf met een gebroken hart..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Boosheid bespreken, dat hoort echt niet bij zijn visie van scharrelen. En verder zou ik denken graag of niet, dat is makkelijk gezegd natuurlijk maar toch echt de enige manier om een goede uitkomst te krijgen.
Dit is precies ook mijn probleem, het duurt nu al zo lang..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef missbehavin het volgende:
Wat zou er anders moeten worden dat hij na een half jaar (vind ik nogal lang) nog niet weet of hij een relatie met je wil?
Tja.. en als je het dus al vaker hebt besproken, hij dus weet hoe jij je voelt... Geeft mij toch sterk het idee dat hij je leuk vindt om te batsen en leuke dingen mee te doen, maar niet om serieus een relatie mee te hebben. Maar ik spreek enkel uit mijn ervaring he..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Dit is precies ook mijn probleem, het duurt nu al zo lang..
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja.. en als je het dus al vaker hebt besproken, hij dus weet hoe jij je voelt... Geeft mij toch sterk het idee dat hij je leuk vindt om te batsen en leuke dingen mee te doen, maar niet om serieus een relatie mee te hebben. Maar ik spreek enkel uit mijn ervaring he..
I'm an old womanI could be wrong
Good luck then babequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel gewoon praten met hem. Of hij wil een relatie of dat gescharrel moet ophouden.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:36 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Dank je
Zal ik de uitkomst, ongeacht wat het wordt hier posten?
Ja. Ik zie graag dat je mij mijn ongelijk bewijstquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:36 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Dank je
Dat heb je waarschijnlijk goed gezien. Ik had afgelopen week een soort gelijk gesprek met mijn scharrel. De keuze was of een relatie of geen sex meer. Toch maar gekozen voor geen sex meer. Eerlijk gezegd heb ik wel respect voor haar, dat zij die keuze zo aan mij voorlegde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja.. en als je het dus al vaker hebt besproken, hij dus weet hoe jij je voelt... Geeft mij toch sterk het idee dat hij je leuk vindt om te batsen en leuke dingen mee te doen, maar niet om serieus een relatie mee te hebben. Maar ik spreek enkel uit mijn ervaring he..
I'm an old womanI could be wrong
Het is even kut, maar beter dan wachten op iets dat toch niet komt..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Dat heb je waarschijnlijk goed gezien. Ik had afgelopen week een soort gelijk gesprek met mijn scharrel. De keuze was of een relatie of geen sex meer. Toch maar gekozen voor geen sex meer. Eerlijk gezegd heb ik wel respect voor haar, dat zij die keuze zo aan mij voorlegde.
Precies, ik had haar toch alleen aan het lijntje gehouden en gedaan wat mijzelf goed uitkomt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is even kut, maar beter dan wachten op iets dat toch niet komt..
Daar gaat het inderdaad vaker mis.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:59 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Al was het in de eerste instantie niet de bedoeling dat zij gevoelens zou krijgen voor mij.
Maar is dat dan omdat je haar gewoon niet leuk genoeg vond?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:59 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Precies, ik had haar toch alleen aan het lijntje gehouden en gedaan wat mijzelf goed uitkomt.
Daarom vond ik het knap dat ze zichzelf in bescherming nam en zij dat het was afgelopen.
Al was het in de eerste instantie niet de bedoeling dat zij gevoelens zou krijgen voor mij.
Kan het erg goed met haar vinden en de sex is ook uitstekend. Helaas voel ik weinig voor haar en hecht ik op dit moment meer waarde aan mijn eigen vrijheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar is dat dan omdat je haar gewoon niet leuk genoeg vond?
Lees je mee TS?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Kan het erg goed met haar vinden en de sex is ook uitstekend. Helaas voel ik weinig voor haar en hecht ik op dit moment meer waarde aan mijn eigen vrijheid.
quote:
Dit kan ook bij mij het geval zijn jaquote:
Dat hoop ik eigenlijk wel, maar ik kan hem moeilijk dwingenquote:
Dit denk ik ook ja. En morgen gewoon erover praten. Of het komt goed, en anders moeten jullie ophouden met het gescharrel. Je doet, als je hem zo leuk vindt, waarschijnlijk alleen je zelf pijn ermee als je doorgaat ermee als hij geen relatie blijkt te willen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef Stokkie_ het volgende:
Zo werkt het nou eenmaal vaak, er is er altijd wel 1 die toch gevoelens heeft/krijgt. Scharrelen is leuk maar geeft meestal problemen als deze.
Begrijpelijk wel, als ze zoveel samen doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar met elkaar op vakantie, allerlei dingen samen doen en hij gaat met je mee uit... Misschien vat hij het op dat het iets meer is dan alleen 'scharrelen'
Dan is het meer dan scharrelen maar minder dan een relatie voor hem als hij er zo moeilijk over doet. Ik snap het en hem gewoon echt nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, als ze zoveel samen doen.
Zelfde problemen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:57 schreef junamii het volgende:
OnduidelijkhedenHerkenbaar wel.
[..]
Dit denk ik ook ja. En morgen gewoon erover praten. Of het komt goed, en anders moeten jullie ophouden met het gescharrel. Je doet, als je hem zo leuk vindt, waarschijnlijk alleen je zelf pijn ermee als je doorgaat ermee als hij geen relatie blijkt te willen.
Succes morgen in ieder geval
Hoe zijn de onduidelijkheden dan herkenbaar voor je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Doelde met 'herkenbaar' niet op mezelf.
Watquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
de spreekwoordelijke ventilator
Ben wel duidelijk geweest dat ik wel verderga met mijn leven als hij me zo lang laat wachten en alsnog niks wil/weet wat hij wil. Ik wacht nu al een half jaar op hem maar hij weet het nu nog steeds niet, dan houdt het voor mij op een gegeven moment ook op..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:26 schreef InterMilan het volgende:
Hmm vreemd topic..
Je kunt iemand natuurlijk wel tot in de lengte van dagen een scharrel blijven noemen, maar als je al hele weekendjes met elkaar weggaat, dan ben je toch echt al een stuk verder dan alleen een scharrel als je het mij vraagt..
Ik zou het in zijn geval ook niet chill vinden als een meisje met wie ik vorige week nog een romantisch weekendje weg ben geweest in een hotel, samen in een bed, seks, savonds uit eten, maar dat ze 3 dagen later gewoon met vriendinnen op stap achter andere jongens aangaat... Nee zo werkt het in mijn ogen niet, tenzij je daar van tevoren tegen hem duidelijk over bent geweest...
Een scharrel is in mijn ogen iemand waar je zo nu en dan eens mee uitgaat, en dan een spannende avond / nacht mee hebt, maar weekendjes weg samen valt voor mij absoluut niet meer onder die categorie..
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:21 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Hoe zijn de onduidelijkheden dan herkenbaar voor je?Dus toch ook wel problemen met scharrels gehad die onduidelijk waren ofniet
Dan zeg je:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:35 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ben wel duidelijk geweest dat ik wel verderga met mijn leven als hij me zo lang laat wachten en alsnog niks wil/weet wat hij wil. Ik wacht nu al een half jaar op hem maar hij weet het nu nog steeds niet, dan houdt het voor mij op een gegeven moment ook op..
Ik snap je wel dat wat wij doen niet meer in de categorie scharrelen valt, maar wat dan wel. Dat is het probleem nu, het is meer dan scharrelen maar minder dan een relatie
Die maak je zelf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
Wat zijn de 'regels' van het scharrelen..
Het is maar wat je als last ervaart.quote:In mijn ogen verpest hij namelijk juist het concept van 'wel de lusten maar niet de lasten'. Misschien zijn er gevoelens bij gekomen.
Ik ben zelf niet op zoek op naar afwezigheid van gevoelens. Voor mij maakt een scharrel dat je er allerlei fijne gevoelens bij hebt, maar ook het gevoel dat het straks weer afgelopen is en niet kan blijven duren. Een relatie begin je in principe voor altijd, ik tenminste, alles kan veranderen, maar je hebt niet meteen al het gevoel dat het over een paar maanden al weer afgelopen is.quote:Wat zijn jullie ervaringen met scharrelen? Wat vind je wel/niet kunnen? Zijn er afspraken tussen jou en je scharrel? Kun je scharrelen zonder dat de een gevoelens krijgt? Ik ben benieuwd:)
Het leek mij simpel, maar is het niet blijkt steeds meerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb scharrelen altijd ingewikkeld gevonden...
Dat denk ik ook ja. Behoorlijk vreemd dat TS dat zelf niet inziet. Als een vrouw dergelijke zaken met me onderneemt ga ik er toch enigszins vanuit dat we langzamerhand exclusief zijn. Uiteraard is dat nergens keihard afgesproken, maar het is wel een beetje naïef om te denken dat er na zoiets geen verwachtingen in het spel zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik dacht altijd dat scharrels mn voor de sex zijn. Gewoon 's avonds aanbellen, filmpje desnoods en dan sex. Volgende dag geen gemiep.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zie een scharrel als iemand met wie je seks hebt, geen exclusiviteit en dus mag je verder doen en laten wat je wilt. Als je niet wilt dat één van beide nog met anderen het bed deelt oid dan wordt het al wat exclusiever en begint het een relatie te worden. Klinkt meer alsof jou "scharrel" een friend with benefits is, je deelt de leuke dingen maar hebt daarnaast ook seks met elkaar. Ook hier zou ik zeggen dat als één van beide niet wilt dat de ander nog iets met andere mannen/vrouwen doet het weer richting een relatie gaat. Zijn jaloezie/boosheid laat zien dat hij eigenlijk toch wel meer dan alleen een scharrel of een friend with benefits wil zijn...aan jou nu of jij dat ook wil. Maar dan moet je ook echt voor elkaar gaan dus ook de 'lasten' erbij. En anders heeft hij gewoon geen recht om boos te zijn.
Precies, zo interpreteer ik scharrels ook. Het figuur waarmee je geen grootste zaken mee onderneemt (stedentrips, weekendjes weg, samen uit), maar simpelweg een filmpje mee kijkt op de bank en even neukt. Ga nu niet denken dat ik allemaal moeite voor je ga doen als je een scharrel bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat scharrels mn voor de sex zijn. Gewoon 's avonds aanbellen, filmpje desnoods en dan sex. Volgende dag geen gemiep.
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het leek mij simpel, maar is het niet blijkt steeds meer
Je kunt toch samen dingen ondernemen zonder meteen een zwaar label erop te plakken. Prima grijs gebied tussen scharrels en een relatie. Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Godshand het volgende:
(Met name vrouwelijke) kennissen die scharrelen, gaan met scharrels vaak ook feestjes af, op vakantie, shoppen etc en dan is het nog geen relatie
een scharelatiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Je kunt toch samen dingen ondernemen zonder meteen een zwaar label erop te plakken. Prima grijs gebied tussen scharrels en een relatie. Ik zie het probleem niet?
Nou voor de geïnteresseerden, we hebben besloten om als stel verder te gaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:36 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
Yay!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:31 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Nou voor de geïnteresseerden, we hebben besloten om als stel verder te gaan![]()
het duurde wat lang voor ik hier online kwam omdat ik het druk had maar ik heb dus een gesprek met hem gehad en we waren het er beide over eens dat we al zo lang met elkaar bezig waren en elkaar leuk vonden dat we eigenlijk een stel zijn
![]()
Ah, tof dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:31 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Nou voor de geïnteresseerden, we hebben besloten om als stel verder te gaan![]()
het duurde wat lang voor ik hier online kwam omdat ik het druk had maar ik heb dus een gesprek met hem gehad en we waren het er beide over eens dat we al zo lang met elkaar bezig waren en elkaar leuk vonden dat we eigenlijk een stel zijn
![]()
Ik ook. Verschrikkelijk was dat. Zo aan het lijntje gehouden..en ik maar bang om hem kwijt te rakenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik ook wel eens de fout mee in gegaan. Heeft me nooit iets anders dan verdriet opgeleverd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |