Hij was die avond niet bij me.. Heb het hem verteld (hij vroeg er zelf naar, zou niet zomaar vertellen)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als HIJ meegaat, moet je natuurlijk niet met iemand anders gaan zoenen.
Zijn er afspraken gemaakt van exclusief zijn etc? Zo lang die er niet zijn heeft ie eigenlijk geen recht om pissig te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als HIJ meegaat, moet je natuurlijk niet met iemand anders gaan zoenen.
Oh nou, dan is het wel raar idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Hij was die avond niet bij me.. Heb het hem verteld (hij vroeg er zelf naar, zou niet zomaar vertellen)
Nee, maar als je scharrel mee uit gaat, lijkt mij het meest logisch dat je met hem gaat sloeren die avond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zijn er afspraken gemaakt van exclusief zijn etc? Zo lang die er niet zijn heeft ie eigenlijk geen recht om pissig te doen.
Ergo, hij heeft meer gevoelens voor je maar wilt het niet toegeven. Jij, hebt overduidelijk niet meer gevoelens voor hem behalve oppervlakkige seks. Dit moet je bespreken anders gaat de shit tegen de spreekwoordelijke ventilator
ja..maar als je het vertaald naar "vriend(in) met voordelen" word het ineens heeeeel andersquote:
Can't blame the guy to be honestquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar met elkaar op vakantie, allerlei dingen samen doen en hij gaat met je mee uit... Misschien vat hij het op dat het iets meer is dan alleen 'scharrelen'
Nee dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Can't blame the guy to be honest
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.quote:
Dan heb je al snel een 'quarrel'quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Perzephone het volgende:
Laatst een nieuwe term gehoord "kwarrel" als in, kwaliteits scharrel.
Misschien ziet hij het toch als een exclusief soort scharrel, dus de alleen lusten zonder de last van een relatie.
de pret maakt plaats voor het maken van een keuze.....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.
Was wel benieuwd naar ervaringen. Iemand zei net al, scharrelen is leuk maar vaak krijgt de een gevoelens en dan is de pret over..
scharrelen doe je voor een relatie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Life2.0 het volgende:
Duidelijk zijn waar het om gaat..
Scharrelen doe je voor een relatie, jij wilt een fuckbuddy, die ook bij je op de bank kruipt..
Maar je hebt dus ook niet gezegd dat het voor jou alleen 'scharrelen' was?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.
Was wel benieuwd naar ervaringen. Iemand zei net al, scharrelen is leuk maar vaak krijgt de een gevoelens en dan is de pret over..
Idd, je zegt toch dat je hem leuk vindt? Wat wil je dan? Wil je graag je opties open houden? Of denk je dat er iemand anders is die misschien wel beter bij je past?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
de pret maakt plaats voor het maken van een keuze.....
een scharrel is iemand die je naast je relatie hebt, of iemand waar je misschien wel een relatie mee zou kunnen opbouwen maar eerst nog aan het aftasten bentquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
scharrelen doe je voor een relatie?
dit bedoel ik dus, het is allemaal zo onduidelijk wat het inhoudt.
i get it welquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, je zegt toch dat je hem leuk vindt? Wat wil je dan? Wil je graag je opties open houden? Of denk je dat er iemand anders is die misschien wel beter bij je past?
I don't get it.....
Niks afgesprokenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Jullie hebben dus ook niet uitgesproken dat het vrijblijvend is? Dan zal hij ws denken dat het meer is.. Of dat iig willen..
Ik vond hem vanaf het begin leuk, dat wist hij. Hij wilde toen nog alle opties openhouden en kijken hoe het zou verlopen, maar verder geen afspraken gemaakt. Als ik er dan over begon, zei hij 'we zien nog wel'.. en daar had ik geen zin in (om steeds te wachten op hem)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook niet gezegd dat het voor jou alleen 'scharrelen' was?
Ja ik vind weekends weg enzo ook niet meer bij scharrelen passenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef Stokkie_ het volgende:
Zeker als je weekendjes weg krijgt of etentjes ect komen er gevoelens bij kijken. Af en toe een keer sex is prima maar zodra een van de twee met een uitje aan komt zit er meestal toch echt meer achter. Heb dit vanuit mezelf en de tegenpartij wel meegemaakt, je moet het echt bij alleen sex/scharrelen houden.
Afspraken zijn verder niet zo belangrijk, de signalen meer.
Die periode waar je beetje aan het proberen bent, nog niet weet of je gaat binden enzulks, dat noemen wij scharrelen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
scharrelen doe je voor een relatie?
dit bedoel ik dus, het is allemaal zo onduidelijk wat het inhoudt.
Mjah, gezien dat laatste is het ook wel een beetje zijn eigen schuld..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Niks afgesproken
[..]
Ik vond hem vanaf het begin leuk, dat wist hij. Hij wilde toen nog alle opties openhouden en kijken hoe het zou verlopen, maar verder geen afspraken gemaakt. Als ik er dan over begon, zei hij 'we zien nog wel'.. en daar had ik geen zin in (om steeds te wachten op hem)
Eigenlijk denk ik dat er altijd wel wat gevoelens bij komen spelen en dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb scharrelen altijd ingewikkeld gevonden...
Ja, is toch het enige dat het duidelijk maakt he..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
Zal morgen wel met hem gaan praten, het is nu gewoon allemaal veel te onduidelijk over wat te hebben en dat is best wel vervelend.
Dat is altijd goed maar de gevoelens gaan niet meer weg, daar zou ik wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
Zal morgen wel met hem gaan praten, het is nu gewoon allemaal veel te onduidelijk over wat te hebben en dat is best wel vervelend.
Precies dat. Al vaak mee op mijn bek gegaan, blij dat ik aan de man benquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat er altijd wel wat gevoelens bij komen spelen en dan wordt het lastig.
Of juist niet, als beide gevoelens voor elkaar hebben..
Ja of niet, want hij wilde het allemaal nog even aankijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef nosmo_king het volgende:
niet alles kan zomaar vrijblijvend blijven....maar een keuze: alles of niets, want dat is wat hij wil
of het is zo klaar als een klontje: hij wil niet met je verderquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ja of niet, want hij wilde het allemaal nog even aankijken.
Misschien is het wel bindingsangst dat hij heeft..
Bindingsangst is code voor 'hij vindt je niet leuk genoeg'quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ja of niet, want hij wilde het allemaal nog even aankijken.
Misschien is het wel bindingsangst dat hij heeft..
Dat kan inderdaad ook nog.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
of het is zo klaar als een klontje: hij wil niet met je verder
Huh, wil je nou alleen scharrelen of wil je zelf juist een relatie met hem?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog.
true datquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bindingsangst is code voor 'hij vindt je niet leuk genoeg'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |