quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me zoveel mensen bedenken waar ik in kan komen.
lees je zo moeizaam dat je daar drie kwartier over moet doen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gek, dat heb ik altijd als ik jouw posts lees.
Je moet ook niet dezelfde scheermesjes gebruiken als je travo... nu heb jij het ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik moest even krabben aan mijn rode vlekken.
Hey youquote:
Drags harsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook niet dezelfde scheermesjes gebruiken als je travo... nu heb jij het ook
Juniregen is Gods zegen. Komt zonneschijn daarbij, dan maakt hij boer en stadslui blij.quote:
Steve het Kruidenvrouwtjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Juniregen is Gods zegen. Komt zonneschijn daarbij, dan maakt hij boer en stadslui blij.
Iets heel erg vergelijkbaars heb ik een tijd terug in de browser gespeeld... zag er alleen wat minder gelikt uit en het was niet te winnen want de AI was te sterk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
Plague inc. is een fascinerend verslavend spel voor de iphone/ipad.
De AI is hierbij ook vrij pittig, maar ik kan mij kennelijk goed verplaatsen in een virus dat de hele wereldbevolking wil uitroeien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets heel erg vergelijkbaars heb ik een tijd terug in de browser gespeeld... zag er alleen wat minder gelikt uit en het was niet te winnen want de AI was te sterk.
Dit verrast me eigenlijk nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De AI is hierbij ook vrij pittig, maar ik kan mij kennelijk goed verplaatsen in een virus dat de hele wereldbevolking wil uitroeien.
Ik wilde zeggen: Dan gaan j... maar toen besefte ik me dat de rest geen rijbewijs heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag geen roze rally, voor diegenen die hem missen, Stroekie heeft al een week stevige griep
sms gehad van organisatie dat ivm slechte weersomstandigheden rally volledig is afgelastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Dan gaan j... maar toen besefte ik me dat de rest geen rijbewijs heeft
Jammer.
Nou kan ik me ook wel iets er bij voorstellen. beetje rally rijden door de stromende regen en daarna ineens FLITS verblind door een laagschietende zonnestraalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sms gehad van organisatie dat ivm slechte weersomstandigheden rally volledig is afgelast
je zou haast denken dat het organisatie bureau erachter meer dingen niet dan wel laat doorgaan
Kreeg hem vandaag in de busquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Stroekie het volgende:
en weer volop heibel in homo bobo land
http://www.winq.nl/2012/06/demasque-van-een-activist/
ondanks het feit dat hij wel meer aan zijn kop zal hebben deze dagen reageerde hij wel binnen 2 minuten op een mailtje wat ik hem stuurde vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Stroekie het volgende:
en weer volop heibel in homo bobo land
http://www.winq.nl/2012/06/demasque-van-een-activist/
Misschien kun je zijn PPA worden, maar dan moet je switchen van partij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ondanks het feit dat hij wel meer aan zijn kop zal hebben deze dagen reageerde hij wel binnen 2 minuten op een mailtje wat ik hem stuurde vandaag
zou die dat als kamerlid ook nog zo blijven doen?![]()
Een soapscenarioschrijver zou hier wel raad mee weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Tussen de 19jarige jochies slapen die de hele nacht stuiteren
daar ben ik nog te jong voor, dat kan ik steeds minder vaak zeggen, dus daaram zeg ik het nuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien kun je zijn PPA worden, maar dan moet je switchen van partij.
slapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen op trainingsweekend maar m'n zin is best wel ver te zoeken
Opa wordt oudTussen de 19jarige jochies slapen die de hele nacht stuiteren en dan de volgende dag vroeg op om de hele dag te trainen
Zulke typetjes hebben we op FOK! ook wel gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Interessant artikel over mensen die enge ziektes faken op internetfora, om zo aandacht te krijgen.
http://gawker.com/5914621(...)cancer-hoax-unravels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |