quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me zoveel mensen bedenken waar ik in kan komen.
lees je zo moeizaam dat je daar drie kwartier over moet doen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gek, dat heb ik altijd als ik jouw posts lees.
Je moet ook niet dezelfde scheermesjes gebruiken als je travo... nu heb jij het ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik moest even krabben aan mijn rode vlekken.
Hey youquote:
Drags harsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook niet dezelfde scheermesjes gebruiken als je travo... nu heb jij het ook
Juniregen is Gods zegen. Komt zonneschijn daarbij, dan maakt hij boer en stadslui blij.quote:
Steve het Kruidenvrouwtjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Juniregen is Gods zegen. Komt zonneschijn daarbij, dan maakt hij boer en stadslui blij.
Iets heel erg vergelijkbaars heb ik een tijd terug in de browser gespeeld... zag er alleen wat minder gelikt uit en het was niet te winnen want de AI was te sterk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
Plague inc. is een fascinerend verslavend spel voor de iphone/ipad.
De AI is hierbij ook vrij pittig, maar ik kan mij kennelijk goed verplaatsen in een virus dat de hele wereldbevolking wil uitroeien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets heel erg vergelijkbaars heb ik een tijd terug in de browser gespeeld... zag er alleen wat minder gelikt uit en het was niet te winnen want de AI was te sterk.
Dit verrast me eigenlijk nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De AI is hierbij ook vrij pittig, maar ik kan mij kennelijk goed verplaatsen in een virus dat de hele wereldbevolking wil uitroeien.
Ik wilde zeggen: Dan gaan j... maar toen besefte ik me dat de rest geen rijbewijs heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag geen roze rally, voor diegenen die hem missen, Stroekie heeft al een week stevige griep
sms gehad van organisatie dat ivm slechte weersomstandigheden rally volledig is afgelastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Dan gaan j... maar toen besefte ik me dat de rest geen rijbewijs heeft
Jammer.
Nou kan ik me ook wel iets er bij voorstellen. beetje rally rijden door de stromende regen en daarna ineens FLITS verblind door een laagschietende zonnestraalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sms gehad van organisatie dat ivm slechte weersomstandigheden rally volledig is afgelast
je zou haast denken dat het organisatie bureau erachter meer dingen niet dan wel laat doorgaan
Kreeg hem vandaag in de busquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Stroekie het volgende:
en weer volop heibel in homo bobo land
http://www.winq.nl/2012/06/demasque-van-een-activist/
ondanks het feit dat hij wel meer aan zijn kop zal hebben deze dagen reageerde hij wel binnen 2 minuten op een mailtje wat ik hem stuurde vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Stroekie het volgende:
en weer volop heibel in homo bobo land
http://www.winq.nl/2012/06/demasque-van-een-activist/
Misschien kun je zijn PPA worden, maar dan moet je switchen van partij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ondanks het feit dat hij wel meer aan zijn kop zal hebben deze dagen reageerde hij wel binnen 2 minuten op een mailtje wat ik hem stuurde vandaag
zou die dat als kamerlid ook nog zo blijven doen?![]()
Een soapscenarioschrijver zou hier wel raad mee weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Tussen de 19jarige jochies slapen die de hele nacht stuiteren
daar ben ik nog te jong voor, dat kan ik steeds minder vaak zeggen, dus daaram zeg ik het nuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien kun je zijn PPA worden, maar dan moet je switchen van partij.
slapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen op trainingsweekend maar m'n zin is best wel ver te zoeken
Opa wordt oudTussen de 19jarige jochies slapen die de hele nacht stuiteren en dan de volgende dag vroeg op om de hele dag te trainen
Zulke typetjes hebben we op FOK! ook wel gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Interessant artikel over mensen die enge ziektes faken op internetfora, om zo aandacht te krijgen.
http://gawker.com/5914621(...)cancer-hoax-unravels
Straks even een wekkerradio kopen met iPhone oplaadmogelijkheid (dock)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En wat doen de homo's vandaag met/tijdens het voetbal?
Onderduiken in A'dam.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voetbal kijken en zuipen in de kroeg en dan vroeg naar bed, want morgen gaat de wekker weer vroeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die staan toch op het veld?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
boodschappen in de albert heijn, heerlijk rustig straksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wij vinden de 3e helft vanaf shirtjes wisselen toch pas leuk ?
viel me nog alles mee/tegen hoeveel mensen er in de winkel waren en daarvan was zelfs de meerderheid manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Alle drukte was vabdaag bijj ons al om 15 uur voorbij in de winkel
Ik zie hem er al staan met een winkelmandjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope wel veel 50 + en dus nieuwe doelgroep van Henk Krol :>)
was je in de spar?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
viel me nog alles mee/tegen hoeveel mensen er in de winkel waren en daarvan was zelfs de meerderheid man
Vandaag bij de landelijke vergadering van het COC samen met Vera nog wel even verkneukeld over Henk, "ja daar was hij toen al goed in aandacht naar zich toe trekken"quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope wel veel 50 + en dus nieuwe doelgroep van Henk Krol :>)
ja maar, ja maar, als die man er dan voor gaat staan met zijn grote lijf komt iedereen en alles dat erachter staat in zijn schaduw terechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vandaag bij de landelijke vergadering van het COC samen met Vera nog wel even verkneukeld over Henk, "ja daar was hij toen al goed in aandacht naar zich toe trekken"
Ik heb mij keeeeeurig gedragen. Ik heb al de reputatie daar dat ik een wildcat ben onder de engeltjes-look, dus die hoef ik daar niet waar te makenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een soapscenarioschrijver zou hier wel raad mee weten.
je schreef op facebook, ik kijk nooit meer de kleine zeemeerminquote:
ik zat in de trein heb niets van voetballen meegekregenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Het feit dat ie net na de uitslag op FB kwam deed ook geen bel rinkelen?
even opnieuw aanmelden en afmaleden?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan echt niets meer liken of posten op FBGeeft alleen maar error-meldingen.....
Sorry, je commentaar kan momenteel niet toegevoegd worden. Probeert u het later nog eens.
Sorry, je reactie kon op dit moment niet worden toegevoegd. Probeer het later opnieuw.
Dat zoiets je dan een dag naderhand nog bezighoudt zeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zat in de trein heb niets van voetballen meegekregen
Overgang naar Timeline?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan echt niets meer liken of posten op FBGeeft alleen maar error-meldingen.....
Sorry, je commentaar kan momenteel niet toegevoegd worden. Probeert u het later nog eens.
Sorry, je reactie kon op dit moment niet worden toegevoegd. Probeer het later opnieuw.
Al lang gedaan. En cookies ff leeggemaakt ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
even opnieuw aanmelden en afmaleden?
Maar die had ik al best wel lang.quote:
Oh dat heb ik ook eens gehad. En het leek alsof niemand daar problemen mee had behalve ik zelfquote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Het is al minstens een uur zoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Steve het volgende:
Dat heeft facebook af en toe gewoon. Over een kwartiertje nog eens proberen.
Bij mij heeft dat de hele avond geduurd :/quote:
morgen nog eens proberen dan, mobiel lukt het ook niet?quote:
Denemarken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ook dat had ik al geprobeerd. Nee.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
morgen nog eens proberen dan, mobiel lukt het ook niet?
Iets over het trainingsweekend tegen de rest van de groepquote:
Heb je Twitter aan Facebook gekoppeld?quote:
NIETquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF er komt een nieuw seizoen van Dallas!
OMG!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel volgende week begint het, met in de originele JR, Bobby en Sue Ellen, al zullen die wel snel er uit geschreven worden verwacht ik
Ja, precies. Gewoon net als bij muziek.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:33 schreef wonderer het volgende:
Maar dan wel download en niet streaming...
Nou snap ik die titel pas.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh! Onze poster is af!
Mag ook wel... vrijdag premiere!
*slik*
Beetje eng.
Ik heb mijn vingers in mijn ogen gestoken en heel hard lalala geroepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afbeelding was mede mogelijk gemaakt door weight watchers
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:34 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'Pim' van De Allerslechtste Chauffeur van Nederland
Fucking attentionwhore
Uhm, mijn series en films komen helemaal vanzelf binnen via usenet. Hoef alleen maar aan wat appjes te vertellen welke series en films ik wil hebben.quote:
Heb je die foto zelf gemaakt?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:34 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'Pim' van De Allerslechtste Chauffeur van Nederland
Fucking attentionwhore
Op facebook? Ben jij vrienden met hem?quote:
Misschien moet je 'm ook ff aan Cavalinho uitleggen danquote:
Juhquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op facebook? Ben jij vrienden met hem?
Ik zie nu pas dat ongeluk dat hij veroorzaakt heeft
Hebben die lui allemaal een rijbewijs?
Ik heb filmpjes van hem op youtube gezien en zit echt serieus WTFquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juh
Maar nee, was op de FB van BNN/Dat programma.
Blijkbaar lurkt er nog iemand.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm ook ff aan Cavalinho uitleggen dan
And the drama continues..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Jongen A wil ik niet. Jongen A wil mij.
En jongen A blijft vragen wanneer we afspreken.
Wat ik dus niet ga doen.
Mooie lieve film is dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26307
Hey Erik! Die hebben wij toch op onze filmmarathondag ooit gekeken?
Met Neil Patrick Harris.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
de Tony awards, wat een heerlijke show is dat toch altijd weer, net een beetje meer drama dan de oscars
dat schijnt een mooie musical te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26307
Hey Erik! Die hebben wij toch op onze filmmarathondag ooit gekeken?
Peter and the Starcatchers is een reeks boeken van de familie van de schrijver en Disney samen. Die staan idd in mijn kast ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat schijnt een mooie musical te zijn.
Maar had ik Peter and the starcatcher niet ook in jou boekenkast zien staan, over Peter Pann, daar draait nu op broadway ook een muzikale toneelversie van
jaaa, mooi nummerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Mooie lieve film is dat!
Falling Slowly..
Ik ook, zeker, kerstmisquote:
Het Metropool werkt erg veel samen met bekende artiesten, lijkt een goede aanvullende inkomstenbron te worden/zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat ze destijds tijdens dat concert met ze net gehoord hadden dat de subsidies zouden stoppen voor ze. Moest ze half huilen op 't podium omdat ze het zo erg voor ze vond dat ze misschien op moesten houden. Geloof niet dat dat nog echt aan de order is. En anders helpt het touren met Miss Amos wel bij t verdienen van een zakcentje. Die concerten zijn altijd uitverkocht.
[ afbeelding ]
Hoe geweldig moet iemand zichzelf wel niet vinden, als het er niet bij hem in wil dat je niets van hem moeten hebben, ook al blijf je dit herhalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik dus niet ga doen.
WTF! Ik... ik... ik ben gewoon jongen A!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik dus niet ga doen.
Hey Vlarp... en jij woont tegenwoordig in een Grote Mensenstad!? Toch? Dat je gewoon met de auto zeg maar naar je toekunt zonder dat je drie keer moet overstappen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Sunjammer die leeft nog ja. DennisM geen idee...
Oh, hoi, Mike!
Van Cava ja? Oh god die laat zich zo kennenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar lurkt er nog iemand.
Zooooo'n lieve DM's gehad
Kind. Als je zo'n onschuldige grap (en terugverwijzing naar iets wat je zelf gezegd hebt) niet eens kan verdragen dan ga je t nog zwaar krijgen in de wereld als je eenmaal volwassen wordt.
Het wachten is op jongen C t/m Zquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat kost meer energie dan dat het oplevert. Da's niet handig nee.
Zorgpony Bi-1 (alias jongen B) ga ik ook laten varen. Wat een gedoe.
Die kaarten gaan toch pas donderdag in de verkoop?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Vlarp het volgende:
Jeej!! Ik ga 17 december naar Muse in de Ziggo Dome.
Niet als je via muse.mu tickets hebt gereserveerd. Die zijn vandaag "verloot" en ik heb er mooi 3 in de pocketquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kaarten gaan toch pas donderdag in de verkoop?
DennisM zie ik nog wel online op andere sites, dus ik neem aan dat 'ie nog leeft. Net als Sunjammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Parleur het volgende:
En dan nog één dingetje... leven mensen als Sunjammer en DennisM nog? Of zitten die na ál die jaren Fok! ergens op een Gesloten Afdeling?
Andere sites? Hoezo ándere sites? Zijn er nog andere sites? Nou ja, ik begrijp het wel, dit is natuurlijk lang niet zo romantisch als IRC ooit was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
DennisM zie ik nog wel online op andere sites, dus ik neem aan dat 'ie nog leeft. Net als Sunjammer eigenlijk.
Trouwens, is Fok! zelf niet eigenlijk de Gesloten Afdeling?
Niet zo mijn ding.. ben wel echt dol op Spotify<3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Renesite het volgende:
Wat een ondergewaardeerde CD van Coldplay: Mylo Xoto. Maar wat een fijne CD
Ow. Da's inderdaad best stom. Geef je zelf niet aan maar te gaan naar je kamer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef MisterO het volgende:
Mijn tijdelijke huisgenoot heeft een date terwijl ik in de woonkamer zit. Awkward.
Ehm, ik pas op het huis van vrienden van me. De woonkamer behoort niet tot het gedeelte van die jongen. Die heeft alleen een kamer... Een hele krappequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Da's inderdaad best stom. Geef je zelf niet aan maar te gaan naar je kamer?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm, ik pas op het huis van vrienden van me. De woonkamer behoort niet tot het gedeelte van die jongen. Die heeft alleen een kamer... Een hele krappe![]()
Maar hij wist me al te vertellen dat de date niks serieus is neuken dus
Oh. Dakenjaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef MisterO het volgende:
Ieuw nee, het is een getinte jongen, hou ik niet van!
Het is verder een lieverd, maar niet mijn dingquote:
Ik geloof niet dat het een jezelf geweldig vinden is. Eerder een bord voor de kop of een de aanhouder wint mentaliteitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hoe geweldig moet iemand zichzelf wel niet vinden, als het er niet bij hem in wil dat je niets van hem moeten hebben, ook al blijf je dit herhalen?
Wel goed voor je ego thoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het een jezelf geweldig vinden is. Eerder een bord voor de kop of een de aanhouder wint mentaliteit
Jawel. Jongen A is degene die wilde, maar ik hem niet. En dat probeer ik hem duidelijk te maken. Hallo, ik heb het zelfs gewoon letterlijk uitgesproken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
Angel, nu even serieus.
Jongen A zeg je... maar dat strookt niet met eerdere jongen A's
Ik mezelf misschien ook door het hier zo neer te zetten, maar ach.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van Cava ja? Oh god die laat zich zo kennen
Jij bent pas bij de V ergensquote:
Uuuuuh.... dat waren getallen toch? Hetero-1, Hetero-2.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
Ja, maar de voorgangers van A dan, welk letter/label gooi je daar aan? A sr.?
Nja maar jij bent wel, tot nu toe, de enige die daar een DM over heeft gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mezelf misschien ook door het hier zo neer te zetten, maar ach.
Joh, gewoon stadia:quote:
Engeltjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef MisterO het volgende:
Hmm, wat betekent dit als er met je gechat wordt:
(a)
Knuffel ofzo?
Vertel jij die 100 man dat ze niet meer terug mogen komen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
42 was een mooier, meer literair verantwoord antwoord geweest.
Die honderd man ontvang ik graag bij mij thuis voor een intieme minimeet. Als ze cute genoeg zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vertel jij die 100 man dat ze niet meer terug mogen komen?
Voor 100 man huren we wel iets af, een kasteeltje in Limburg ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Met borrelhapjes en koud buffet, drankjes, taartjes én de afwas?En dan is iedereen inene en dan is het stil en echt zo'n hier-is-een-feestje-geweest-bende en dan is het eerste dat je denkt: als de buren maar niets gehoord hebben?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Voor 100 man huren we wel iets af, een kasteeltje in Limburg ofzo.
Ja nou, zeg dan meteen gewoon dat ik niet mee mag doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
Of gaan dan een spelletje spelen, en wie verliest moet alles afwassen
Je gaat vast uit jezelf naar de keuken om je schortje om te doen en je versierde afwasborstel te pakken en een sopje aan te maken met je eigen glitterafwasmiddel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, zeg dan meteen gewoon dat ik niet mee mag doen.
Ja, precies...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je gaat vast uit jezelf naar de keuken om je schortje om te doen en je versierde afwasborstel te pakken en een sopje aan te maken met je eigen glitterafwasmiddel?
Kan hij dan niet beter de 100 jongens en jou uitnodigen? Kan hij de verliezer een andere leuke taak gevenquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je ziet het al helemaal voor je he?
Met een oprijlaan en alles en vuurkorven en een binnenzwembad met cocktails en bediening en een gang waar het galmt...
Waxxer laten afwassen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan hij dan niet beter de 100 jongens en jou uitnodigen? Kan hij de verliezer een andere leuke taak geven
Heb je je lurkerpasje al ontvangen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef Waxxer het volgende:
Nah!
Nouhou...
Ja nou kijk maar soms ben ik wel een lurker hoor! Dan denk ik ff kijken en dan gaat het ergens over en dan denk ik, joh, hier heb ik gewoon helemaal niks meer aan toe te voegen, het klopt aan alle kanten, en dan zeg ik maar niks meer.Dus dan ben ik een geregistreerde lurker.
Aaaaah... Arme Waxxer... Nja dan gaat hij dat toch lekker opruimen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Waxxer laten afwassen?
Dan kun je net zo goed alles meteen stukgooien.geintje
Nou, ik heb eigenlijk al heel lang niets laten vallen. De laatste keer was het een wokpan. Niet van mijzelf, maar van iemand anders. Die was daar niet blij mee en liet dat op niet mis te verstane wijze blijken. Volgens diegene was de pan ovaal geworden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Waxxer laten afwassen?
Dan kun je net zo goed alles meteen stukgooien.geintje
Glazen halen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaaah... Arme Waxxer... Nja dan gaat hij dat toch lekker opruimen?
overgeleverd aam de goede zorgen van yvonnequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Andere sites? Hoezo ándere sites? Zijn er nog andere sites? Nou ja, ik begrijp het wel, dit is natuurlijk lang niet zo romantisch als IRC ooit was.
En ik denk niet dat Fok! überhaupt een afdeling heeft... nee hier heeft de psychiatrische wereld al járen geleden haar handen vanaf getrokken.Het zal me niks verbazen als heel Fok! is opgenomen op een black list van de SOS telefonische hulpdienst.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb eigenlijk al heel lang niets laten vallen. De laatste keer was het een wokpan. Niet van mijzelf, maar van iemand anders. Die was daar niet blij mee en liet dat op niet mis te verstane wijze blijken. Volgens diegene was de pan ovaal geworden.Dus ja, dan pas je een volgende keer natuurlijk wel op met afwassen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Over een kwartier is de ex jarig... en ik merk dat ik t best moeilijk vind dat ik hem niet ff een bericht kan sturen
Bah.
Stomme emoties.
Als je een beetje doorwerkt ben ik half juli al aan de beurtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent pas bij de V ergens
Moe'k nog zo lang wachten om met de ball and chain in gevecht te gaan!
Thanks.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
[insert goedbedoelde opmerking die 9 vd 10 keer de plank misslaan maar you know what I mean]
Doorzetten en volhoudenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Komt toch iedere keer weer als een verassing als de pleister er afgerukt wordt en de wond er blijkbaar toch nog van opengaat
Bah.
*australie opzoek*
Je pijn is heel logisch natuurlijk. En vooral leuke dingen gaan doen. Dus tja voetbal kijken... Dat kanquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Geloof dat ik dat ook wel doe hoor. Maar dingen als op vakantie met zijn vrienden, z'n verjaardag etc die doen gewoon ff pijn.
Morgen op zijn verjaardag ben ik uitgenodigd om bij hetero2 voetbal te kijken. Neem dus aan dat die niet naar de verjaardag van hetero1 gaat. Die vriendschap is echt bekoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |