Hebben ze al een beestje gekweekt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu zegt de dokter misschien pas zaterdag naar huis. Ja doei.
Zou toch maar naar ome dokter luisteren als ik jou was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat vanwege de koorts?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en omdat ik niet eet... Dus net tegen heug en meug een bakje puree naar binnen gewerktquote:
Ach, je ligt er kennelijk niet voor zweetvoeten, dus...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en omdat ik niet eet... Dus net tegen heug en meug een bakje puree naar binnen gewerkt![]()
Beestje is bijna af maar volgens de dokter zijn ze nauwelijks geïnteresseerd. Ze weten dat het een bacteriële infectie is en dat het niet de gevaarlijke besmettelijke is. Het kan vanalles zijn, maar de enige naam die ik heb onthouden is salmonella
Net als vorig jaar...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Nou. MaJo zorgt wel dat die loterij spannend blijft.
Daar gaat de verrassing voor tijdens de BBQ.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben DW, het FOK!-kind van C4.
Neem een heel grote taart mee...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar gaat de verrassing voor tijdens de BBQ.
Zo groot is DW nu ook weer niet.quote:
19 november, toch? Gelijk met Diaan?quote:
jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
19 november, toch? Gelijk met Diaan?
quote:
Een spuitbus slagroom is wel genoeg.quote:
Wel zo rustig. Heb je ook niet van die speeches waar niemand op zit te wachtenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
HT, ik doe geen uitreiking. Als je zo lang over je studie doet haal je hem gewoon een keer 's middags op in een bedompt hokje.
Morgen even bellen hoe dat te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |